Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 16:03                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 12 »

HR

Maarten Fortuyn
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005

De scheidsrechter is Pieter Vink zo is te lezen op de voorpagina van Ajax.netwerk.to.
Ik ken hem eigenlijk niet. Ik kan hem wel voor de geest halen maar kan me geen wedstrijd herinneren dat hij ons floot.
Maar goed, laten we hopen dat we geen Braamhaarsituatie krijgen van 2 jaar geleden.
HR
HR

kanarie
Talent

Vak: -
Reg.: 6 april 2005

ik vind het apart dat iedereen hier denkt dat ajax verliest, omdat ze slechter spelen dan psv.

ik vind dit absoluut niet waar. ajax speelt beter dan psv, alleen krijgt ajax het niet voor elkaar om te scoren. en psv heeft kone,cocu en farfan die geregeld voor gevaar zorgen.

voetballend is psv zeker niet beter dan ajax, alleen hebben ze verdedigers (alex) die de boel dicht houden en aanvallers die voor gevaar zorgen (kone)

ajax heeft veel voetballers die leuk kunnen voetballen en het middenveld kunnen domineren alleen dan gebeurd er te weinig en omdat ajax verdedigend op grycera na niet veel voorstelt (in het centrum) en niet kan scoren gaat psv zeker winnen en misschien zelfs met grote cijfers, doordat ajax risico moet nemen als ze achter staan.
HR
HR

Scotus
Bankzitter

Vak: 127
Reg.: 8 augustus 2005

quote:HR
Peter schreef:

Goal: Stekelenburg
Verdediging: Trabelsi, Grygera, Maduro, Lindenbergh
Middenveld: Galásek, Pienaar, Sneijder
Aanval: Rosales, Rosenberg, Emanuelson

Ja, inderdaad, Emanuelson als valse linksbuiten. Hij heeft er namelijk de snelheid voor.
HR
Ja de snelheid heeft Babel ook maar daar gaat het nu juist niet om. Een actie daar gaat het om anders kun je Babel net zo goed opstellen.
Ik denk dat Ajax , net als in de eerste wedstrijd van Blind, helemaal zoek gespeeld wordt. Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand is bij Ajax die het voortouw kan nemen en er een overwinning uit kan slepen. Je weet dat je daar altijd wel een goal tegen krijgt. Dan is mijn enige vraag verder: wie moet er in hemelsnaam 2 keer scoren voor Ajax?
HR
HR

mystikal9
Ballenjongen

Uit: Amsterdam
Reg.: 6 maart 2003

[LINIE]Lobont[EN]Trabelsi Grygera Maduro Emanuelson[EN]Galasek Sneijder Lindenbergh[EN]Rosales Charisteas Babel[/LINIE]

Hiermee moet het toch lukken. Ik ben het ermee eens dat het spel wel redelijk tot goed is maar dat alle focus (wat terecht is) nu op het scoren gelegt wordt. Maar ik denk dat ze zeker op het middenveld aan elkaar gewaagt zijn. Het zelfde geld voor de verdediging. Het zal dus afhangen van de aanvallers wie het verschil gaat maken. Farfan Kone en Beasly of Rosales Charisteas en Babel als ik er vanuit kan gaan dat dit de voorhoedes worden.
HR
HR

Remy
Veelbelovend talent

Uit: Copenhagen
Reg.: 6 september 2002

Ik gook mijn geld op een winst voor PSV enn met minimum 2 doeplunten.
HR
HR

AJAXforever
International

Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002

h6 schreef:

11 jaar al zeg !
Das een tijd !
Maarja , aan elke reeks moet wel eens een einde komen toch? ;)
Waarom Zondag niet?PSV doet het nou ook niet geweldig , oke ze winnen van AZ (ook doord de rode kaart van Vlaar).
En bovendien hebben zei een erg zware partij in Milaan a.s. Woensdag.
Kortom ik zie het wel redelijk positief in ik gok op een 0-1 in de 89e minuut ..MARKUS ROSENBERG :P ;)

HR
Ja, de 1e overwinning komt zo dus steeds dichterbij. :denk
HR
HR

Maximus Desimus Meridius
Lid 2de elftal

Uit: Beverwijk
Vak: 401
Reg.: 4 maart 2002

One step at a time. Eerst aanstaande dinsdag maar eens zien te overleven... Daarna naar Eindhoven.
HR
HR

pppp
Talent

Reg.: 19 augustus 2004

gewoon 4-4-2 spelen voortaan
alle debielen zien dit , maar de Ajax supporters BLIJVEN zoeken naar een vleugelspeler die er NIET zijn
HR
HR

ajaxsuperstar
Jeugdspeler

Uit: Westland
Vak: 428
Reg.: 20 september 2003

AJAX kan heerlijk gaan voetballen als UNDERDOG!
dus jongens het komt allemaal goed.

en anders wachten we gewoon nog 1 jaar voordat dit KUT ELFTAL eindelijk gaat doen, wat ze horen te doen;
VOETBALLEN!!!!!
HR
HR

sof
Vedette

Reg.: 1 augustus 2005

neeee Pieter Vink als scheidsrechter.. word echt weer zo'n wedstrijd van de scheids let maar op
HR
HR

Jerry!
Vedette

Vak: 102
Reg.: 29 juli 2001

Tornado Koné laat ons alle hoeken van het Philips Stadion zien: 5-0. Natuurlijk raken er na het treffen met FC Thün weer een paar belangrijke spelers geblesseerd...

Ik haal me geen illusies in mijn hoofd, het wordt weer een grote nederlaag.
HR
HR

Maximus Desimus Meridius
Lid 2de elftal

Uit: Beverwijk
Vak: 401
Reg.: 4 maart 2002

Jerry! schreef:

Natuurlijk raken er na het treffen met FC Thün weer een paar belangrijke spelers geblesseerd...
HR
Tsjaa, Murphy's Law, als het eenmaal tegenzit....
HR
HR

Mokum05
Ballenjongen

Uit: Heerhugowaard
Vak: 425
Reg.: 28 februari 2005

ik gok 1-2 door 2 goals van sneijder
HRHR
HR

Hitman_x2 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 5 augustus 2005

hahaha ik als PSVer verheug me op deze wedstrijd. hebben iets goed te maken i.v.m JC schaal.

Ajax zal alles moeten geven van blind tegen Thun en hopelijk raakt er niemand geblesseerd van ajax want dan hebben ze een nog groter probleem tegen PSV

[Dit bericht is veranderd door Hitman_x2 (op 17 oktober 2005 19:47:15).]
HR
HR

Voetballuh!
Veelbelovend talent

Reg.: 28 september 2005

appa schreef:

Scheidsrechter bij deze wedstrijd is overigens de heer Pieter Vink.

Mocht Ajax dan ook redelijk met PSV mee kunnen doen, dan voorzie ik dat de heer Vink, die ik echt een van de slechtste nieuwe generatie scheidsrechters vindt vol met misplaatste autoriteit, een belangrijke rol gaat spelen. (Of dat nou positief of negatief is, maakt mij geen hol uit: het gaat mij erom dat ze deze man niet aan moeten stellen voor deze wedstrijd.)
HR
Nee, Luinge of Braamhaar had lekker geweest... In onze Mickey Mouse competitie hebben we nu eenmaal bijzonder treurige arbiters, je raakt er aan gewend.

Wedden dat PSV weer een (onterechte) penalty krijgt en/of er een Ajacied met rood uit gaat? En ongetwijfeld ramt Elleboog of Hersenschudding onze keeper weer de ziekenboeg in. Als Elleboog of Hersenschudding daar tenminste nog speelt, ik kijk eigenlijk nooit naar dat Pi$vee.
HR
HR

Jerry
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 november 2002

Als Ajax overtuigend van Thun wint dat wordt PSV - Ajax een voetbal orgie
Ajax heeft het beste potentiele team
PSV is nog zoekende naar de vaste formatie maar is niet beroerd bezig.
Gelukkig kan ik het live zien !

Voel de Heerlijkheid wanneer alleen het Ajaxvak juicht en de stilte valt in het philps stadion heerlijk.
t wordt 0-3 1 keer sneijder 2 keer rosenberg
HR
HR
Wordt weer een nederlaag, helaas :\(
Seizoen defenitief naar de klote :I
Ik ben maar een keer negatief, misschien helpt het :P
HR
HR

Talent

nou ik hoop op en leuke pot met veel aanvallend voetbal van beide kanten. spannende wedstrijd met een 4-3 voor psv.
HR
HR

FEYENOORD666 Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Uit: 020
Reg.: 31 augustus 2005

Jerry schreef:

Als Ajax overtuigend van Thun wint dat wordt PSV - Ajax een voetbal orgie
Ajax heeft het beste potentiele team
PSV is nog zoekende naar de vaste formatie maar is niet beroerd bezig.
Gelukkig kan ik het live zien !

Voel de Heerlijkheid wanneer alleen het Ajaxvak juicht en de stilte valt in het philps stadion heerlijk.
t wordt 0-3 1 keer sneijder 2 keer rosenberg
HR
Jij bent zeker een ras optimist? als Ajax van PSV wint zal dat met een klein verschil zijn 1-2 of 0-1.
HR
HR

AFC_JODUH
Talent

Uit: Purmerend
Vak: 426
Reg.: 16 maart 2005

2-0 voor psv, dat zegt genoeg denk ik :\( kan er ook verder nix van maken.
HR
HR

BasPSVer
Veelbelovend talent

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 augustus 2005

Ik vind de tendens in dit topic wel erg treurig.. Als Ajax morgen een goed resultaat neerzet, dan zal de stemming hier wel weer 100% omslaan! PSV heeft inderdaad de historie mee tegen Ajax, maar deze wedstrijden staan vaak op zich. Het is de laatste jaren ook regelmatig in 1-1 geëindigd, waar ik tevoren dacht dat PSV het klusje wel even zou gaan klaren.
PSV heeft de zaakjes aardig op orde, maar Ajax heeft spelers die kwalitatief in staat zijn om een bres in de verdediging te slaan door een individuele actie! PSV heeft echter de rust en de kwaliteit om de wedstrijd normaalgesproken te controleren. We zullen het zien, maar ik zou het niet aandurven om veel geld op een resultaat te zetten!
HR
HR

Ajax fan
Basisspeler

Reg.: 29 juli 2002

Ik denk een nederlaag voor Ajax. PSV is gebrand om van Ajax te winnen en vooral Koné zal zich willen bewijzen. Ik denk dan ook een 3-1 nederlaag. Al hoop ik beter.

[Dit bericht is veranderd door Ajax fan (op 17 oktober 2005 22:44:32).]
HR
HR

Talent

tja Kone zal voor jullie een plaag worden...maar ajax moet wel uitkijken dat ze geen rode kaarten oplopen want daarna moeten ze tegen heerenveen.... en Huntelaar is op dreef

[Dit bericht is veranderd door Hitman_x2 (op 17 oktober 2005 22:48:48).]
HR
HR

beekske
Icoon

Uit: Belgie
Vak: 404
Reg.: 26 december 1999

Ik zie het ook negatief in. Hopelijk kan Grygera Kone afstoppen. Als diet niet het geval is zijn we kansloos. Ik hoop op een stiekeme overwinning maar ik denk 3-1 :\(
HR
HR

superdiz2
Internationale topspeler

Uit: Amersfoort
Vak: 426
Reg.: 3 juli 2005

Remy schreef:

Ik gook mijn geld op een winst voor PSV enn met minimum 2 doeplunten.
HR
met zoveel positieve energie zou ik jou opstellen.... :denk
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 60,9% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!