Ajax Netwerk
vrijdag 19 maart 2010 - 13:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voor- en nabeschouwing] Ajax - Heracles Almelo

HR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »

HR

Danny de Ajacied
Vedette

Uit: Hoek van Holland (NL) en Schoten (Bel)
Vak: 424
Reg.: 6 juli 2003

Eredivisie:
forumillustratie

* Ajax speelt op Zaterdag 15 Oktober 2005 a.s. thuis tegen Heracles Almelo, en die moeten wij echt gaan winnen om aan sluiting te houden bij de Top 3!

code:HR

Topscorers Ajax
Charisteas 4
Sneijder 3
Galásek 2
De Jong 2
Pienaar 2
Maduro 1
Rosenberg 1

Topscorers Heracles Almelo
Hirayama 2
Quansah 2
Tamerus 2
Sluijter 1
HR

Hier heb ik de Stand van de Eredivisie 2005 - 2006

code:HR

Stand:
1. AZ 7 6 0 1 18 25- 7
2. Feyenoord 7 6 0 1 18 19- 7
3. PSV 7 5 1 1 16 12- 5
4. RKC Waalwijk 7 5 0 2 15 14- 8
5. Ajax 7 4 1 2 13 15-10
6. NAC Breda 7 4 1 2 13 10- 7
7. FC Utrecht 7 3 1 3 10 9- 9
8. Sparta Rotterdam 7 3 1 3 10 7- 9
9. Heracles Almelo 7 3 1 3 10 7-12
10. FC Groningen 7 3 0 4 9 6- 7
11. ADO Den Haag 7 2 2 3 8 7-10
12. FC Twente 7 2 1 4 7 8- 8
13. Willem II 7 2 1 4 7 5- 8
14. SC Heerenveen 7 2 1 4 7 13-18
15. Vitesse 7 2 1 4 7 8-13
16. Roda JC 7 2 0 5 6 10-18
17. NEC 7 1 2 4 5 6-12
18. RBC Roosendaal 7 0 2 5 2 3-16
HR

VI: Ajax - Heracles Almelo

Ik ga er van uit dat we van Heracles Almelo gaan winnen met een 6-0 of zo, want dat moet gewoon toch zeker in de onze eigen Amsterdam ArenA!

[Dit bericht is veranderd door Warner (op 16 oktober 2005 00:00:15).]
HR
HR

RO1007
Vedette

Uit: Almere
Vak: -
Reg.: 6 februari 2004

quote:HR
Danny de Ajacied schreef:

Ik ga er van uit dat we van Heracles Almelo gaan winnen met een 6-0 of zo, want dat moet gewoon toch zeker in de onze eigen Amsterdam ArenA!
HR
Remember FC Den Bosch thuis vorig jaar. :denk Ajax heeft het de laatste tijd erg moeilijk met ploegen die de ruimtes klein houden. Dit Ajax is m.i nog niet in staat om een tegenstander met 6-0 naar huis te sturen. Misschien als het snel 1-0 wordt dat het uiteindelijk 3-0 kan worden, maar verwacht er niet al te veel van.
HR
HR

AJAXforever
International

Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002

Ik hoop in hetzelfde weekend op een gelijkspel in eindhoven.
HR
HR

joodseKIP
Basisspeler
Korsakov Jr

Uit: Alblasserdam
Vak: 409
Reg.: 10 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 oktober 2005 om 23:15:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: frankip_6@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik denk dat heracles zowieso vanaf nu bijna geen punten meer gaat pakken..zaterdag ouderwets zaterdag avondje in de arena nulletje of 5...en KAOS
HR
HR

NickAjaxFan4Life
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 oktober 2005 om 23:22:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nickvanruiven@gmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Uitslagen als 6-0 zijn idd niet realistisch gezien de vorm van het elftal, maar wie weet: als Ajax snel scoort kan het leuk worden :)

Ik zet voorlopig voorzichtig in op 2-0!
HR
HR

Maarten Fortuyn
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005

Ervan uitgaand dat er weer een hoop spelers terugzijn van blessures (Sneijder, Trabelsi, Rosales, Charisteas) heb ik toch wel vertrouwen in een hoge score. Charisteas raakte net redelijk in vorm waar Sneijder de man in vorm was.

Vonk/Lobont

Trabelsi
Grygera
Maduro
Emanuelson

Galasek
Sneijder
de Jong

Rosales
Charisteas
Boerrigter

Andere variant voorin is Babel in de spits.

Zo wil ik het een keer zien. Maduro die lekker doorschuift en de backs die goed mee opkomen.

Ajax-Heracles 4-0
HR
HR

Gabrich_fan
Bankzitter

Uit: Lelystad
Reg.: 28 januari 2003

Ik hoop dat tegen de tijd dat deze wedstrijd wordt gespeeld de ziekenboeg een stuk leger is...dat zal ook waarschijnlijk wel.
Deze wedstrijd moet gewoon gewonnen worden. Hetzelfde weekend wordt PSV - AZ gespeeld dus kunnen we inlopen op clubs die (nu nog) boven ons staan.

Mijn prognostiek:

2-0
HR
HR

punta
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Reg.: 23 augustus 2002

Zou weer eens lekker zijn om er in ''eén wedstrijd meer dan 5 in te schieten. Is toch een soort van barriere (de vijf) die je dan slecht..Mijn indruk is dat Heracles een redlijk voetballende ploeg is...en dat daar dus mogelijkheden liggen. De ervaring en ratio zeggen dat we blij mgen zijn met een 2-0..
HR
HR

forevermeer
Lid 2de elftal

Uit: gorinchem
Vak: 420
Reg.: 6 september 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 oktober 2005 om 10:04:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik hoop toch op een 3-0. en verw8 ook een mooie tifo wedstrijd van heracles heeft een aardige tifo scene, dus op het veld en op de tribunes verwacht ik er veel van ;B ;).
HR
HR

Golden A.F.C.A.
Legende

Uit: Noord-Holland Noord
Reg.: 20 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 oktober 2005 om 13:17:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: 7.5  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
8-0
HR
HR

Ivan
Talent

Vak: Teletekst Supporter
Reg.: 13 november 2003

Ik hou het op 2-1. Ik denk namelijk dat Vonk er wel weer eentje doorlaat. Bovendien zal Heracles denk ik volop in de verdediging gaan.
HR
HR

Aram18
Bankzitter

Reg.: 17 april 2005

Ik verwacht eerlijk gezegd een wedstrijd waarin Ajax veel kansen krijgt maar het zichzelf toch heel moeilijk maakt aangezien veel kansen worden gemist.

Bij een vroeg doelpunt van Ajax zit er een monsterscore in maar als Ajax niet snel scoort dan kan het toch wel een vervelende wedstrijd worden.

Ik het op een 3-0 zege voor Ajax!
HR
HR

Babelteas
Regelmatige invaller

Reg.: 13 maart 2005

Hoop dat Charisteas dan hersteld is...met Charisteas gok ik op een 4-0 of 4-1

Als Charisteas niet meedoet gok ik op een nipte winst van 2-1
HRHR
HR

sanderNR14
Vedette

Vak: 409
Reg.: 15 februari 2005

Het zal ondanks als deze blessures schandalig zijn als Ajax het tot het laatste moment moeilijk heeft tegen een clubje als heracles, ik ga dus ook uit van een 4-0, of iets daar in de buurt..
HR
HR

ouwe f-side
Ballenjongen

Uit: elburg
Vak: 410
Uploads: 1
Reg.: 6 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 oktober 2005 om 16:54:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: elburg_zuid  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
moet een makkie wezen want anders zijn we suffertjes van de eredivisie
HR
HR

Guilhem
Lid 2de elftal

Reg.: 2 juni 2005

Naja dit wordt een moeilijke wedstrijd we moeten proberen een keer de NUL te houden. Hopelijk wordt het 4-0 of 5-0 en ik zou zo gaan spelen

----------------------Lobont----------------------
---Trabelsi----Grygera-----Maduro----Juanfran-----
------------Galasek----------Emanuelson-----------
---------------------Sneijder---------------------
----Rosales---------------------------Goossens----
-------------------Charisteas---------------------

2e helft Babel laten invallen voor Charisteas
Pienaar voor Sneijder
en Lindenbergh voor Emanuelson
HR
HR

RAT
Lid 2de elftal

Uit: Lahti
Reg.: 22 september 2002

Dit wordt straks weer zo pijnlijk om terug te lezen...

Ik verwacht een hele lange 0-0 stand, waarna hij in de slotminuut aan beide kanten kan vallen.
HR
HR

Master Heitinga
Bankzitter

Reg.: 9 oktober 2003

Guilhem schreef:

Naja dit wordt een moeilijke wedstrijd we moeten proberen een keer de NUL te houden. Hopelijk wordt het 4-0 of 5-0 en ik zou zo gaan spelen

----------------------Lobont----------------------
---Trabelsi----Grygera-----Maduro----Juanfran-----
------------Galasek----------Emanuelson-----------
---------------------Sneijder---------------------
----Rosales---------------------------Goossens----
-------------------Charisteas---------------------

2e helft Babel laten invallen voor Charisteas
Pienaar voor Sneijder
en Lindenbergh voor Emanuelson
HR
Juanfran wordt lastig denk ik. Hij wordt wel een tijdje geschorst. Emunelson linksback en Lindenbergh op het middenveld lijkt me niet verkeerd.
Tweede helft de Jong ipv Galasek als er iets geforceerd moet worden.
HR
HR

ajax tha champion
Vedette

Reg.: 28 november 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 oktober 2005 om 18:05:28.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: dewez_lucien@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Babelteas schreef:

Hoop dat Charisteas dan hersteld is...met Charisteas gok ik op een 4-0 of 4-1

Als Charisteas niet meedoet gok ik op een nipte winst van 2-1
HR
Toch opvallend hoe hij ineens de belangrijkste man van Ajax wordt genoemd...

Ik denk dat 5-0 wel moet kunnen. Tegen Roda schoten we er vier in, en Roda schat, ondanks alles, hoger in dan Heracles.
HR
HR

Sicky AFCA
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 411
Reg.: 13 december 2002

Ik denk ook dat 5-0 wel moet kunnen, ze moeten alleen vroeg in de wedstrijd scoren anders lopen ze gewoon weer tegen zichzelf te voetballen.
HR
HR

Babelteas
Regelmatige invaller

Reg.: 13 maart 2005

ajax tha champion schreef:

(...)

Toch opvallend hoe hij ineens de belangrijkste man van Ajax wordt genoemd...

Ik denk dat 5-0 wel moet kunnen. Tegen Roda schoten we er vier in, en Roda schat, ondanks alles, hoger in dan Heracles.
HR
Ik ben een van de weinige hier die Charisteas vanaf het begin heeft gesteund (ik ben zeg maar een charisteas-fan... niet omdat ie alleen op het EK heeft gepresteerd...maar ook gewoon dat ik vind dat ie een goeie voetballer is)..lees mijn posts maar in charisteas-topic...en als je eerlijk bent kan je eigenlijk niet om hem heen...hij is gewoon in vorm en speelt goed + hij scoort.

[Dit bericht is veranderd door Babelteas (op 4 oktober 2005 18:28:54).]
HR
HR

St. Eddy I
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 23 augustus 2002

Babelteas schreef:

(...)

Ik ben een van de weinige hier die Charisteas vanaf het begin heeft gesteund (ik ben zeg maar een charisteas-fan... niet omdat ie alleen op het EK heeft gepresteerd...maar ook gewoon dat ik vind dat ie een goeie voetballer is)..lees mijn posts maar in charisteas-topic...en als je eerlijk bent kan je eigenlijk niet om hem heen...hij is gewoon in vorm en speelt goed + hij scoort.
HR
Ooit verwacht dat je dit ooit zou kunnen posten? Ik niet. Ik ben geen Charisteas fan. Zal het waarschijnlijk ook niet worden. Maar het is fijn dat 'ie scoort. Had liever gezien dat Rosenberg meer scoorde, maar daar moeten we waarschijnlijk nog een tijdje op wachten. Voor de wedstrijd Ajax - Heracles verwacht ik een nette 4-0 overwinning. De 1-0 valt vlak voor rust en vlak na rust de 2-0. Dan is het een gespeelde wedstrijd en loopt Ajax rustig uit naar 4-0. Heracles was de verassing van de eerste 4/5 wedstrijden, maar ook zij moesten een keer door de mand vallen.
HR
HR

X_AFCA_X
Regelmatige invaller

Uit: Dordrecht
Vak: 426
Reg.: 3 april 2004

Babelteas schreef:
...en als je eerlijk bent kan je eigenlijk niet om hem heen...hij is gewoon in vorm en speelt goed + hij scoort.
HR
Beetje overdreven hoor, hij speelt de laatste tijd redelijk, niet goed. Zo nu en dan pakt hij eens een inloop goaltje mee, maar voor de rest heeft hij maar weinig dreiging voor een Ajax-spits.
En of die in vorm is? We zullen de 15e eens kijken hoeveel balletjes hij er tegen Heracles in kan pissen..

Ik zeg een saaie 2-0
HR
HR

Klasbakken
Icoon

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

8-0, minimaal. Ik verwacht zes doelpunten van Rosenberg en twee van Babel.

Forza Ajax!
HR
HR

afca mokum
Vedette

Uit: Gorinchem
Reg.: 15 augustus 2003

Ik ga uit van 3-0 overwinning in een zeer matige wedstrijd. Ik ben allang blij als ik weer helemaal bovenin het stadion ben gekomen, als ik tegen die tijd nog veel last heb van mn knie. Maar dat zal denk ik niemand hier iets intresseren :I
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voor- en nabeschouwing] Ajax - Heracles Almelo

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax ANC feliciteert Ajax en Jeroen met hun verjaardagen".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 62,3% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!