Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 03:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » Trainingen Ajax

HR

Deze topic is open en bestaat uit 92 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 92 »

HR

ajax4all
Icoon

Uit: Mobile
Vak: 101
Droomaankoop: -
Reg.: 17 november 2001

Trainings- en wedstrijdprogramma Ajax 1

Zie:

http://www.ajax.nl/web/show/id=69657

In deze topic alles rondom de trainingen van Ajax 1 ...

[Dit bericht is veranderd door news (op 21 oktober 2006 18:35:01).]
HR
HR

Jerry
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 november 2002

net de info die ik nodig had :B ik maak donderdag waarschijnlijk een bezoekje
HR
HR

Godenzoon19
Regelmatige invaller

Uit: almere
Vak: 412
Reg.: 10 mei 2003

Ik vind het bijzonder jammer dat de eerste training niet op het veld is, want normaal ga ik altijd en nu voor een paar rondjes vind ik er niet veel aan. Het had wel wat om met honderden mensen rond het trainingsveld te staan. Op zich is het Amsterdamse bos leuk, maar de eerste training vind ik dat dat gewoon op het trainigsveld moet.
HR
HR

tijntje
Lid 2de elftal

Uit: zaandam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 maart 2003

Ja dat vind ik ook dat het op een trainingsveld hoort, Nu kunnen ze weer een beetje in conditie komen :B :B
HR
HR

ajax4all
Icoon

Uit: Mobile
Vak: 101
Reg.: 17 november 2001

Ajax trapt af in het bos

forumillustratie

Amsterdam, 7 juli 2004
De voorbereiding op het seizoen 2004-2005 is woensdagochtend écht begonnen. Twintig Ajacieden meldden zich voor de eerste training, die dit jaar niet op eigen bodem, maar in het Amsterdamse Bos plaats had. En dat was vroeger zo vaak het geval geweest.

Een paar jaar lang kwamen de Ajacieden echter nooit meer in het Bos. Tot Ronald Koeman de bostraining herintroduceerde. Vaak gingen de spelers in de 'lange weken' - wat betekent als er geen doordeweekse wedstrijd was - op woensdag het bos in.

Deze woensdag dus ook. Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Johnny Heitinga, Tomás Galásek, Zdenek Grygera en Zlatan Ibrahimovic ontbraken vanwege vakantie na het EK.

Maar nieuwe gezichten waar er ook. Hans Vonk kreeg van de media de meeste aandacht. De landgenoot van Steven Pienaar, die samen onlangs nog een interland speelden met Zuid-Afrika, is de vervanger van de naar Twente teruggekeerde Sander Boschker. Meer nieuwe spelers van buiten waren er niet op deze ouverture te zien.
Wel twee spelers uit de eigen gelederen. Hedwiges Maduro en Rasmus Lindgren mogen de voorbereiding op Nederlands grondgebied meemaken, want voorlopig staan ze nog niet op de lijst om ook mee te gaan naar Engeland.

De Ajacieden liepen twee rondjes door het bos. Tussendoor deden ze onder leiding van René Wormhoudt diverse oefeningen om langzaam weer op topniveau te kunnen komen.
Opvallend was dat Yannis Anastasiou en Victor Sikora elk rondje op kop lagen. De Griek had al verteld dat hij in zijn vaderland elke dag zeker een uur trainde. Dat betaalde zich vandaag uit. Hij kon met de eersten mee. Maar eigenlijk lag niemand hijgend en naar adem happend op de grond na anderhalf uur trainen. Dat belooft dus veel goeds voor komend seizoen.

(ajax.nl)
HR
HR

jari_is_back
Vedette

Uit: het altijd mooie en gezellige Raalte
Vak: -
Reg.: 4 augustus 2001

Vanavond in het sportjournaal een verslag van deze eerste training

NL2
+/- 18.50
HR
HR

scepter
Lid 2de elftal

Uit: Utrecht
Reg.: 28 juli 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 juli 2004 om 19:26:11.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: pipo_423@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mooi zo....ff organiseren dat ik morgen om half 11 bij de arena ben....Moet morgen voor mn werk ik Hoofddorp zijn, dus dat komt goed uit! :B
HR
HR

Timbelsi
Talent

Reg.: 21 februari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 juli 2004 om 20:12:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: timlooije@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
wie heeft er op de nummers gelet van de spelers ? ik ben namelijk benieuwd wie welke nummer heeft.
HR
HR

erikpele
Geselecteerd voor Oranje
Runner-up Ajax Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Badhoevedorp
Vak: 117
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 10 december 2002

Maxwell ==> 5
HR
HR

Inguh
Basisspeler

Uit: Koudekerk aan den rijn
Vak: 413
Reg.: 8 oktober 2002

Wij gaan vandaag naar de training.... zowel de ochtend als de middag training.... je moet wat als je nix te doen heb ;)

als je 2 geel-zwart geklede mensen ziet zijn wij het.... zwaai dan ff ;) en biedt ons een BIERTJE aan :B

Linq en Inge

[Dit bericht is veranderd door Inguh (op 8 juli 2004 08:54:23).]
HR
HR

erikpele
Geselecteerd voor Oranje

quote:HR
Inguh schreef:

Wij gaan vandaag naar de training.... zowel de ochtend als de middag training.... je moet wat als je nix te doen heb ;)

als je 2 geel-zwart geklede mensen ziet zijn wij het.... zwaai dan ff ;) en biedt ons een BIERTJE aan :B

Linq en Inge
HR
En wie van de 2 liep er met zn onderarm in het verband??
HR
HR

gcjolink
Vedette

Reg.: 14 juni 2000

Ik heb jullie ook gezien, sterker nog ik stond een lange tijd naast jullie...

Training was niet echt interessant he???en trouwens, de zus van Linq is voor psv of niet? ;) :D

[Dit bericht is veranderd door gcjolink (op 8 juli 2004 15:15:13).]
HR
HR

DeRidderForever
Basisspeler

Uit: Haarlem
Vak: 428
Reg.: 27 juli 2003

Ik heb jullie niet gezien, maar ik heb er ook niet op gelet, want ik las dit topic nu pas ;)
En wie was jij dan gcjolink?
HRHR
HR

gcjolink
Vedette

ik was gewoon mezelf ;)

nee uh.. ik had niks opvallends aan, mij kan je haast niet gezien hebben denk ik..

en wie was jij dan???;B
HR
HR

DeRidderForever
Basisspeler

Uit: Haarlem
Vak: 428
Reg.: 27 juli 2003

ik had niks opvallends aan, mij kan je haast niet gezien hebben denk ik :B
ik stond met een groepje meiden, misschien heb je die wel gezien
HR
HR

mark018
Veelbelovend talent

Vak: 410
Reg.: 18 mei 2004

En ik stond schuin rechts achter het doel aan de kant van het supportershome,ben alleen de ochtendtraining geweest overigens, in me eentje want niemand had zin om zo vroeg ze nest uit te komen in de vakantie :B

[Dit bericht is veranderd door mark018 (op 8 juli 2004 16:07:45).]
HR
HR

HDSleersum
Ballenjongen

Reg.: 23 maart 2004

Ik wil morgen naar de training gaan, maar weet iemand of ze gewoon buiten trainen, of dat ze, uit voorzorg voor t slechte weer, binnen trainen?
HR
HR

Inguh
Basisspeler

Mr M schreef:

(...)

Ik ga straks ook naar beide trainingen, en ik stel voor dat jullie mij een biertje aanbieden ;) :P
HR
haha grapjas ;) helaas home was dicht :\(
maar thnx voor de sinas :D
erikpele schreef:

(...)

En wie van de 2 liep er met zn onderarm in het verband??
HR
dat was Linqie :\(
gcjolink schreef:

Training was niet echt interessant he???en trouwens, de zus van Linq is voor psv of niet? ;) :D
HR
oh gezellie... en dan zeg je nie eens ff wat :p
was zeker aan de lange kant dat je naast ons stond?

was zker interessant ;) klopt zus van linq is voor psv :)

Maar goed Mensen als jullie ons gezien hebben waar was ons bier dan :p ;) :B

[Dit bericht is veranderd door Inguh (op 8 juli 2004 18:13:26).]
HR
HR

Chivu 05
Talent

Uit: Hoogeveen
Reg.: 12 augustus 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 juli 2004 om 18:43:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tupac1986@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik ben naar de ochtendtraining gewesst, zagen jullie dat ventje nog die er vandoor ging met de bal die er over werd geschoten? whaha je had hem moeten zien rennen/sprinten.. was wel lachen gezicht.. verder vond ik het best wel rustig, niet druk, zodat je mooi met alle spelers op de foto kon! training was minder, maarja, dat moet nog komen..
groeten..
HR
HR

gcjolink
Vedette

Ik had het bericht niet gelezen dat jullie in het geel/zwart kwamen...

Las dat bericht pas thuis :).
HR
HR

erikpele
Geselecteerd voor Oranje

Chivu 05 schreef:

ik ben naar de ochtendtraining gewesst, zagen jullie dat ventje nog die er vandoor ging met de bal die er over werd geschoten? whaha je had hem moeten zien rennen/sprinten.. was wel lachen gezicht.. verder vond ik het best wel rustig, niet druk, zodat je mooi met alle spelers op de foto kon! training was minder, maarja, dat moet nog komen..
groeten..
HR
Zag dat jochie inderdaad keihard wegrennen toen die bal erover schoot. Die heeft verder weinig van de training gezien denk ik.

DeRidderForever schreef:

ik had niks opvallends aan, mij kan je haast niet gezien hebben denk ik :B
ik stond met een groepje meiden, misschien heb je die wel gezien
HR
Stonden jullie toevallig een tijdje te kijken bij de keepers in de buurt?? Zag namelijk een jongen staan met een paar meiden, waarvan 1 (getint meisje) in een kanariegeel shirt.

En Linq, wat is er met je arm aan de hand dan dat ie in het verband zat. Het zag er ook weer niet zo erg uit leek het wel. Liep nog even achter jullie. Ik was alleen en had een rode Ajax-polo aan en een zwarte cap op met het oude logo.
HR
HR

Linq
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 22 september 2002

erikpele schreef:

(...)

Stonden jullie toevallig een tijdje te kijken bij de keepers in de buurt?? Zag namelijk een jongen staan met een paar meiden, waarvan 1 (getint meisje) in een kanariegeel shirt.

En Linq, wat is er met je arm aan de hand dan dat ie in het verband zat. Het zag er ook weer niet zo erg uit leek het wel. Liep nog even achter jullie. Ik was alleen en had een rode Ajax-polo aan en een zwarte cap op met het oude logo.
HR
Nee wij hebben niet euh bij de keepers gestaan..

Maarre ben paar weken terug gevallen, en er zit een scheurtej in mijn hand. Pees is van het vijfde middenhandsbeentje afgescheurd :\(!

Maar mensen als je nou naast ons staat he dan zeg je toch wat..zo gevaarlijk zijn inge en ik niet hoor :B

Heb overigens 62 fotos van vandaag..wel erg veel dit keer!
HR
HR

JeroenZ
Vedette

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 1 februari 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 juli 2004 om 20:05:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jeroen.afcajax@gmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Sterkte met je hand, Lin!'

Zit er overigens nog wat fraais tussen al die foto's? Ben benieuwd of je er binnekort een paar eventueel zou kunnen uploaden.
HR
HR

Inguh
Basisspeler

JeroenZ schreef:

Sterkte met je hand, Lin!'

Zit er overigens nog wat fraais tussen al die foto's? Ben benieuwd of je er binnekort een paar eventueel zou kunnen uploaden.
HR
we hebben erg leuke fotos gemaakt ;) zitten erg leuke tussen :D
gcjolink schreef:

Ik had het bericht niet gelezen dat jullie in het geel/zwart kwamen...

Las dat bericht pas thuis :).
HR
jaja :p
haha nou vooruit dan ;)
Linq schreef:

(...)

Maar mensen als je nou naast ons staat he dan zeg je toch wat..zo gevaarlijk zijn inge en ik niet hoor :B

Heb overigens 62 fotos van vandaag..wel erg veel dit keer!
HR
hmz nie dak weet nee :B

ik heb er 30 :)
erikpele schreef:

(...)

HR
hmz hebben we jou gezien??? denk denk?
linq weet jij het nog?

dan had je dezelfde pet op als mij :D
dan moek je haast wel gezien hebben... maar goed heb er meer met die pet gezien...

[Dit bericht is veranderd door Inguh (op 8 juli 2004 20:48:34).]
HR
HR

Linq
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 22 september 2002

gcjolink schreef:

HR
Jou heb ik volgens mij wel gezien jaah...had je ene zwarte tas..en je was met nog een andere jongen?

jeroen er zit zeker wel wat tussen...heb er heel veel maar zet ze niet op internet...k kan ze je wel wat mailen als je wil!
Dan hoor ik het wel!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 92 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » Trainingen Ajax

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 75,7% dat Vitesse wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor RKC Waalwijk-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!