Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 09:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 215 »

HR
HR
HR

Stinston
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 6 augustus 2012

Heeft het eigenlijk nut om Frank de Boer weg te sturen, wie zouden jullie als trainer willen zien dan
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

quote:HR
Stinston schreef:

Heeft het eigenlijk nut om Frank de Boer weg te sturen, wie zouden jullie als trainer willen zien dan
HR
Mezelf
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

Vak: 425
Droomaankoop: -
Reg.: 16 juni 2009

Albinho schreef:

(...)

Mezelf
HR
Heb je je trainers papieren?
HR
HR

Albinho
Legende

RvE schreef:

(...)

Heb je je trainers papieren?
HR
Dispensatie-aanvraag is al ingediend ;)
HR
HR

DarkChild
Moderator

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Stinston schreef:

HR
Een trainer die niet slechts als een Ajax trainer praat, maar er naar handelt

Ik zal niet zeggen: mezelf, want onder de druk om resultaten te halen zou ik bij een voorsprong louter Enohs inbrengen ;)
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Stinston schreef:

HR
Tuurlijk heeft het geen zin. De Boer moet gewoon lekker aanblijven.

1. De Boer doet het maximale met deze magere selectie. Hij had voetballend niet de sterkste opstelling gemaakt tegen Borussia, maar dan nog zou het resultaat ook slecht uitgevallen zijn, en had ie niet zoveel jonge jongens moeten inbrengen.
Ik zie geen opvolger het beter doen met dit materiaal.

Ik zou Boerrigter, Enoh enz ook niet opgesteld hebben maar ik vind dit geen reden om de man te laten vertrekken.

2. Hij wordt gesteund door alle groeperingen binnen Ajax. Het is nou eindelijk rustig in en rondom de club. Straks met een nieuwe trainer kunnen er weer koppen gaan rollen.

3. Veel jongens missen al kwaliteit en als ze hun best niet doen, heeft elke trainer het moeilijk. Alderweireld heeft met zijn persoonlijke fouten ons al zowat 6 punten gekost in de competitie. Van Rhijn van hetzelfde laken een pak. Vermeer ook hetzelfde verhaal.

Als trainer kan je daar weinig aan doen. Als de resultaten tegenvallen, verval je in een neerwaartse spiraal.

Eriksen, De Jong en Boerrigter betalen het vertrouwen niet terug.

De jonge jongens hebben het bepaald ook niet laten zien. Ze krijgen al voldoende kansen. Je moet het gewoon grijpen.

De resultaten zullen wel terugkeren. Dat is het maximale wat je als coach kan doen. Maar verwacht geen denderend voetbal. Daar missen we de kwaliteit gewoon voor. Eriksen, De Jong de beste spelers van deze groep voetballen gewoon nooit 2 goede wedstrijden op een rij, ook al heten de tegenstanders VVV en Zwolle :s.
HR
HR

nednil
Lid 2de elftal

Reg.: 12 augustus 2011

Bassie schreef om 14:58:38 het volgende : "Het beleid moet er op afgestemd zijn dat er een continue doorstroom van talenten is". Ook schreef hij dat er mindere jaren kunnen zijn.

En dat die doorstroom wel eens stopt, ondervond onze eigen Johan bij Barcelona (dat in potentie toch over een grotere keuze van jeugdige talenten kan beschikken dan Ajax).
Toen na de successen Koeman, Romario, Stoitsjkov en Laudrup vertrokken, bleek dat de jeugdopleiding niets kon leveren. Toen ook de aankopen van Cruijff allen mislukten en Barcelona in Italië met een 4-0 nederlaag werd vernederd, was het over en sluiten voor Johan : achter zijn rug om werd Bobby Robson als zijn opvolger aangesteld.

Men kan niet stellen dat een beleid afgestemd moet worden.
Het hangt voor 100% af van toevalligheden : talenten worden namelijk geboren en niet gemaakt.
HR
HR

DarkChild
Moderator

champy95 schreef:

(...)

Tuurlijk heeft het geen zin. De Boer moet gewoon lekker aanblijven.

1. De Boer doet het maximale met deze magere selectie. Hij had voetballend niet de sterkste opstelling gemaakt tegen Borussia, maar dan nog zou het resultaat ook slecht uitgevallen zijn, en had ie niet zoveel jonge jongens moeten inbrengen.

Ik zou Boerrigter, Enoh enz ook niet opgesteld hebben maar ik vind dit geen reden om de man te laten vertrekken.
HR
Ik wel, want het is tekenend voor de manier van voetballen waarop hij wil spelen. Ooit wel eens eerder een aanvoerder van Ajax horen zeggen dat ze liever niet naar voren spelen of dat het wel wat opportunistischer mag?
Ook over de zwakte van de selectie kan je twisten, er is nog steeds een grote mate van keuze mogelijk. Spelers zijn nog niet 'op', we spelen nog steeds met 11 man.

2. Hij wordt gesteund door alle groeperingen binnen Ajax. Het is nou eindelijk rustig in en rondom de club. Straks met een nieuwe trainer kunnen er weer koppen gaan rollen.

3. Veel jongens missen al kwaliteit en als ze hun best niet doen, heeft elke trainer het moeilijk. Alderweireld heeft met zijn persoonlijke fouten ons al zowat 6 punten gekost in de competitie. Van Rhijn van hetzelfde laken een pak. Vermeer ook hetzelfde verhaal.

Als trainer kan je daar weinig aan doen. Als de resultaten tegenvallen, verval je in een neerwaartse spiraal.

De jonge jongens hebben het bepaald ook niet laten zien. Ze krijgen al voldoende kansen. Je moet het gewoon grijpen.

De resultaten zullen wel terugkeren. Dat is het maximale wat je als coach kan doen. Maar verwacht geen denderend voetbal. Daar missen we de kwaliteit gewoon voor. Eriksen, De Jong de beste spelers van deze groep voetballen gewoon nooit 2 goede wedstrijden op een rij, ook al heten de tegenstanders VVV en Zwolle :s.
HR
Maar blijven dit vertrouwen wel krijgen, De Jong is aanvoerder en zijn verlengstuk, Boerrigter krijgt waarschijnlijk contractverlenging en wordt nu zelfs als rechtsbuiten gebruikt.

De Boer wordt inderdaad (nog) gesteund door alle groeperingen binnen Ajax, maar als hij met het vlaggeschip blijft afwijken van de filosofie zal dat niet oneindig lang duren.

Zolang De Boer blijft vasthouden aan zijn halfbakken invulling van 4-3-3 zullen er op basis van een individuele gril wedstrijden gewonnen worden, maar zullen de resultaten niet super verbeteren en veel belangrijker, het spel al evenmin.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 22 november 2012 17:29:54).]
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

DarkChild schreef:

(...)

Maar blijven dit vertrouwen wel krijgen, De Jong is aanvoerder en zijn verlengstuk, Boerrigter krijgt waarschijnlijk contractverlenging en wordt nu zelfs als rechtsbuiten gebruikt.

De Boer wordt inderdaad (nog) gesteund door alle groeperingen binnen Ajax, maar als hij met het vlaggeschip blijft afwijken van de filosofie zal dat niet oneindig lang duren.
HR
De problemen die je opsomt zijn natuurlijk aanwezig.

We weten allemaal hoe dat gaat lopen met nieuwe trainers, want we hebben er zo ontelbare gehad sinds het vertrek van Louis.

Het heeft geen zin het weer opnieuw mee te maken.
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

Albinho schreef:

(...)

HR
Ik zal je scherp volgen mocht het zover komen :B
HR
HR

nednil
Lid 2de elftal

DarkChild schreef:

(...)

De Boer wordt inderdaad (nog) gesteund door alle groeperingen binnen Ajax
, maar als hij met het vlaggeschip blijft afwijken van de filosofie zal dat niet oneindig lang duren.

Zolang De Boer blijft vasthouden aan zijn halfbakken invulling van 4-3-3 zullen er op basis van een individuele gril wedstrijden gewonnen worden, maar zullen de resultaten niet super verbeteren en veel belangrijker, het spel al evenmin.
HR
Is dat wel zo ? Of is het heel misschien het niet willen toegeven dat men de capaciteiten van Frank voor deze functie heeft overschat?
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

nednil schreef:

(...)

Is dat wel zo ? Of is het heel misschien het niet willen toegeven dat men de capaciteiten van Frank voor deze functie heeft overschat?
HR
Ik denk persoonlijk dat het overgrote deel Frank de Boer zeker nog steund. En puur omdat men ook ziet dat wat er mogelijk is op het moment niet overhoudt.

Dat er soms verkeerde keuzes worden gemaakt houdt je altijd. Kijk maar naar het verleden. Noem mij maar een trainer die alles goed deed in de ogen van elke supporter.

In deze heeft Frank als ajacied en met de backup van Cruijff meer krediet. En misschien heel misschien zijn mensen het ook wel zat om steeds weer een nieuwe trainer te zien komen die toch ook weer fouten maakt.

Als ik voor mijzelf spreek dan mag Frank van mij blijven zitten. Als Fischer bijv. 1 jaar verder was geloof ik never nooit dat Frank hem op de bank zou houden zodat Boerigter erin staat. En zo nog wat voorbeelden.

Dat sommige supporters het vernseld willen zien gebeuren ala maar dat maakt het nog niet de juiste keuze. Het is en blijft makelijk schreeuwen vanaf de zijlijn.
HRHR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Albinho schreef:

HR
Je moet gewoon wat meer football manager spelen ;)

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2964887/man-schopt-voetbaltrainer-dankzij-videogame.html
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

DarkChild schreef:

(...)

Een trainer die niet slechts als een Ajax trainer praat, maar er naar handelt

HR
Oké, maar wie dan? Dat is namelijk wel een cruciale vraag. Wil je De Boer wegsturen (ik weet niet of jij dat perse wilt, maar ervan uitgaande), moet je wel een alternatief hebben. En gezien de vrachtlading aan verschillende types die we sinds Van Gaal gehad hebben en allemaal niet echt een succes werden, ben ik toch heel benieuwd welke richting we dan op zouden moeten.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

0634 schreef:

(...)
Oké, maar wie dan? Dat is namelijk wel een cruciale vraag. Wil je De Boer wegsturen (ik weet niet of jij dat perse wilt, maar ervan uitgaande), moet je wel een alternatief hebben. En gezien de vrachtlading aan verschillende types die we sinds Van Gaal gehad hebben en allemaal niet echt een succes werden, ben ik toch heel benieuwd welke richting we dan op zouden moeten.
HR
Ik denk dat velen die de Boer weg willen hebben aan Rijkaard denken.
HR
HR

nednil
Lid 2de elftal

RvE schreef:

(...)

Ik denk persoonlijk dat het overgrote deel Frank de Boer zeker nog steund. En puur omdat men ook ziet dat wat er mogelijk is op het moment niet overhoudt.

Dat er soms verkeerde keuzes worden gemaakt houdt je altijd. Kijk maar naar het verleden. Noem mij maar een trainer die alles goed deed in de ogen van elke supporter.

In deze heeft Frank als ajacied en met de backup van Cruijff meer krediet. En misschien heel misschien zijn mensen het ook wel zat om steeds weer een nieuwe trainer te zien komen die toch ook weer fouten maakt.

Als ik voor mijzelf spreek dan mag Frank van mij blijven zitten. Als Fischer bijv. 1 jaar verder was geloof ik never nooit dat Frank hem op de bank zou houden zodat Boerigter erin staat. En zo nog wat voorbeelden.

Dat sommige supporters het vernseld willen zien gebeuren ala maar dat maakt het nog niet de juiste keuze. Het is en blijft makelijk schreeuwen vanaf de zijlijn.
HR
Mijn mening is dat het woord "tolereren" beter is dan steunen. Dat sluit ook beter aan bij het krediet dat hij volgens jou heeft.

Naar het verleden kijken en vragen wie dan wel de juiste trainer zou zijn, zijn slechts afleidingsmanoeuvres om de witte zakdoekjes in de pockets te houden.

De aanhang gaat het niet om de naam van de trainer maar om hetgeen Ajax 1 op de grasmat brengt.
HR
HR

Albinho
Legende

Quattroporte schreef:

(...)

Ik denk dat velen die de Boer weg willen hebben aan Rijkaard denken.
HR
Correct

@ Film, heb het in het verleden veel gespeeld en nu nog steeds af en toe. Denk dat het zeker leerzaam is zonder grap. Ook daar in gaat het om kwaliteiten samen brengen en tactische keuzes maken, etc etc. Wat ga je doen als de resultaten tegen vallen etc?
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

champy95 schreef:
HR
Hoe weet je dat? Heb je de andere opstellingen zoals sommige hier aangeven al een keer in het echt aan het werk gezien? Laat een Hoesen, Fischer, Boccars(Schone VM), Andersen maar een keer in de basis starten, pas dan kunnen we concluderen of het voetballend wat word, ik ben het hier dan ook echt mee oneens. Er zit zoveel meer voetbal en potentie in deze jongens het moet alleen opgesteld worden en de tactiek erna gemaakt worden.

champy95 schreef:
HR
Na diverse foute keuzes vorig jaar, en nu dit jaar ook weer ben ik er wel klaar mee, maargoed iedereen kent me standpunt, dus wil niet de grammofoon plaat uithangen :)

champy95 schreef:
HR
Beleid Cruijff word gesteund door alle groeperingen binnen Ajax, deze groeperingen zijn ook niet achterlijk en zien ook wel dat beleid Cruijff niet in het eerste word uitgevoerd.

champy95 schreef:
HR
De beste verdediging begint bij de aanval zij een wijs man ooit. Dat is precies wat we vorig seizoen 2e helft goed deden en nu niet meer, doordat niemand doordekt en druk naar voren zet komt er veel spanning op de verdediging, helaas moet ik concluderen dat psv dat wel beheerst (analyse van vorige wedstrijd op EL), daar zie je dat de gebrekkige verdediging gecompenseerd word omdat er door gedekt word, die marcelo die stond over de helft van de tegenstander bijv druk te zetten ipv achteruit te lopen.

champy95 schreef:
HR
De trainer is hierin verantwoordelijk voor de tegenvallende resultaten, hij wou ervaren aankopen hebben, op de blaren zitten ook dan. Resultaat voetbal wil Frank spelen? Op de blaren zitten ook dan.

champy95 schreef:

HR
Eriksen heeft voetballers om zich heen nodig, je zag het gisteren terug toen Fischer en Hoesen erin kwamen en hij de bal constant kwijt kon, want een gigant is het dan zeg. De Jong en Boerrigter moeten inderdaad per direct door geselecteerd worden.

champy95 schreef:
HR
Klopt, als er weer 4-5 blessures zijn komt het resultaat vanzelf terug, helaas heb ik geen zin meer in een achtervolging zoals het nu al 2 seizoenen gebeurd. Wil een keer met aanvallend voetbal domineren, laten zien dat we Ajax zijn, zodra je het veld op komt lopen dat de tegenstander bibbert.
HR
HR

DarkChild
Moderator

0634 schreef:

(...)
HR
klopt, ik zou het liefst geen afscheid nemen van de boer, maar tegelijkertijd moet hij ook niet blijven omdat we hiervoor snel afscheid namen van trainers. Hij moet blijven als hij geschikt blijkt en afgaande op keuzes denk ik dat hij niet bij ajax past. We zijn nu eenmaal een speciale club met specifieke aanvallende eisen.
Namen? Rijkaard met veldtrainer, Laudrup, Olsen, Bielsa en puur voetbaltechnisch ook Verbeek
HR
HR

orakel1966
Lid 2de elftal

Reg.: 28 juli 2010

Straks 2 jaar FdB en de meeste wedstrijden zijn gewoon niet om aan te zien.
Af en toe een goede wedstrijd is gewoon niet genoeg. Geloof ook niet aan het commentaar van FdB na wedstrijden te horen dat hij er veel van leert.
Ik zie Ajax zowiezo liever met de punt naar voren spelen. Wat Ajax nu doet kan je pas als je top spelers hebt denk ik.
Denk dat er meer uit de huidige selectie te halen dan nu het geval is.
Wordt weer ploeteren rest van het seizoen.
HR
HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Joel Pohjanpalo
Reg.: 20 juni 2011

Stinston schreef:

HR
Ik zou de boer niet wegsturen hij is een echte club man. Maar ik zou de Boer meer als trainer van talenten. Hij maakt spelers wel degelijk beter en brengt ze mentaliteit en teamgeest bij. Maar ik vind de Boer tactisch ontzettend zwak, ik vind zijn opstellingen zeer matig, ik vind zijn wisselbeleid zeer matig, ik vind zijn oog de kwaliteiten van zijn eigen spelers zeer zwak. In de jeugd elftallen of bij Jong Ajax heb je geen grote selecties dus is het kiezen tussen spelers een stuk makkelijker. Hij brengt bewust zijn bij jonge spelers dat is echt zijn sterke punt.

Maar als trainer van het eerste elftal laat hij vaak steken vallen. Plus dat er weinig vorderingen worden gemaakt met het elftal. De Boer moet talenten afleveren aan een trainer die vervolgens logische keuze maakt en vooral tactisch zeer sterk is. De trainer van Ajax moet een soort van Engelse manager zijn, want die spelers die bij het eerste worden afgeleverd moeten alles al weten alleen de uitvoering en het tempo moet van hoger niveau zijn.

Ik zie graag Rijkaard komen als hoofdtrainer echt een people's manager die ik in zijn tijd bij Barca alleen maar logische keuzes heb zien maken. Het elftal dat eerst stond bij Barca en het elftal dat Rijkaard & Co achterliet was een wereld van verschil het zat bom vol talenten en eigenjeugd de balans was goed en het spel was om te smullen. Ajax heeft nu behoefte aan een ervaren coach die alle facetten van het trainerschap beheerst. De Boer is nog aan het leren gezien het aantal fouten die hij maakt. 2 jaar geleden was de Boer ook in mijn ogen de ideale coach voor Ajax, maar dat had er vooral mee te maken dat hij de A1 kende en andere jeugdelftallen. Dat was op dat moment erg nodig gezien de idiote selectie die Jol en trainer voor hem hadden opgebouwd. Maar nu het beleid al richting de jeugd is heb je in mijn ogen de Boer niet meer nodig als hoofdcoach van het eerste. Als er iemand weet hoe je perfect positie moet spelen is het Rijkaard wel, daarom wil ik hem graag bij Ajax hebben. Hij heeft het proces al doorlopen bij Barca dus waarom zou hij het niet weer kunnen bij Ajax. Ik zie het spel van Ajax onder de Boer niet meer verbeteren, ik heb ook het gevoel dat Frank zelf ook niet meer weet wat hij moet doen om het spel te verbeteren. Hij probeert van alles eerst wilde hij een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Nu doet hij totaal het omgekeerde. Nu zet opeens Eriksen in de spits . Er is een touw meer aan vast te knopen. Het begon allemaal goed, omdat het spel dat ze ervoor speelde helemaal dramatisch was. Maar nu het proces bezig en we ongeveer op 60% zitten zie ik geen verbetering meer.

Met de wedstrijd tegen BVB als absoluut dieptepunt, hij stelde Enoh en Poulse op omdat hij meer body wilde. Sinds wanneer kijken we Ajax weer naar het fysieke aspect. De beste voetballers horen te spelen wordt er altijd gezegd maar, met die opstellingen zaten de beste voetballers op de bank. Als je goed positie spel speelt dan, dan kan je elke tegenstander hoe sterk ze ook zijn wegspelen of in ieder geval tegenstand bieden. Maar door jezelf te verzwakken ten opzichte van je tegenstander dat is het domste wat je kunt doen als ploeg. Had gewoon je eigen spel gespeeld net als de uitwedstrijd. Nu gingen verdedigen (iets wat dit Ajax toch niet kan) en het resultaat was dat je in de eerste helft met 0-3 werd afgedroogd. Plus dat je je eigen spel niet hebt kunnen spelen voor eigen publiek. Sorry dit soort blunders zijn te groot, dit had niks met de tegenstander te maken maar alles met het matige strijdplan van de Boer. Gisteren stonden bijna de slechte 11 spelers op het veld van alle spelers die fit waren. Als je als trainer dat niet ziet, ben je in mijn ogen niet geschikt als hoofdtrainer. Daarom wil ik de Boer weghalen bij het eerste en stallen bij de A1/Jong Ajax, want spelers beter maken doet hij zeker wel. En Rijkaard lijkt me de ideale persoon, is ook meer manager dan trainer, denk dat onze jongens naar de harde leerschool in de jeugd bij eerste meer als mensen moeten worden behandeld die zich kunnen ontwikkelen. De Boer zit er te kort op dat kan ogen negatieve gevolgen. Dat zie nu er zitten geen persoonlijkheden in deze selectie, dat gaat ook nooit gebeuren als er constant een politie agent boven de groep staat die weinig tegenspraak duld. In de jeugd moet je ze discipline bij brengen maar als ze eenmaal in de eerste zitten moet je gewoon behandelen als profvoetballers en niet als jeugdpspelers, daarom werkte van Gaal ook niet tijdens zijn eerste keer als bondscoach. En dat de Boer vervolgens Siem de Jong kiest als aanvoerder laat ook weer zien, dat hij als voorbeeld een rustige schooljongen kiest en niet iemand met pit en die af en toe zijn bek optrekt.

[Dit bericht is veranderd door kooleracer (op 22 november 2012 18:54:52).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Albinho schreef:

@ Film, heb het in het verleden veel gespeeld en nu nog steeds af en toe. Denk dat het zeker leerzaam is zonder grap. Ook daar in gaat het om kwaliteiten samen brengen en tactische keuzes maken, etc etc. Wat ga je doen als de resultaten tegen vallen etc?
HR
Met als verschil dat als het niet lukt je de computer gewoon uit kunt zetten, dat kan in het echte leven natuurlijk niet. En 'wat ga je doen als de resultaten tegenvallen' is natuurlijk een andere vraag wanneer je 2000 boze supporters op het trainingsveld hebt staan.
HR
HR

Albinho
Legende

Van de film schreef:

(...)

Met als verschil dat als het niet lukt je de computer gewoon uit kunt zetten, dat kan in het echte leven natuurlijk niet. En 'wat ga je doen als de resultaten tegenvallen' is natuurlijk een andere vraag wanneer je 2000 boze supporters op het trainingsveld hebt staan.
HR
Je benoemt nu 2 elementen die voor elke opleidingswijze gelden in weze. Een simulatie is een trainingswijze, net als dat een piloot traint deels in een flightsimulator. Maar dit wordt off-topic.
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

DarkChild schreef:

(...)

klopt, ik zou het liefst geen afscheid nemen van de boer, maar tegelijkertijd moet hij ook niet blijven omdat we hiervoor snel afscheid namen van trainers. Hij moet blijven als hij geschikt blijkt en afgaande op keuzes denk ik dat hij niet bij ajax past. We zijn nu eenmaal een speciale club met specifieke aanvallende eisen.
Namen? Rijkaard met veldtrainer, Laudrup, Olsen, Bielsa en puur voetbaltechnisch ook Verbeek
HR
Dat is een mooi lijstje namen maar wie van die namen denk je zou echt naar Ajax komen? Ik zou ook graag Messi naar Ajax halen maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

Rijkaard heb ik altijd een goeie coach gevonden. ( Bij nederland misschien nog wel het best )

Ik ben zeker niet blij met alles van de Boer en sommige argumenten die hier worden gegeven snijden zeker hout alleen heb ik persoonlijk nog wel vertrouwen in de Boer. Het spel is zeker vaak niet goed en niet volgens de Ajax visie maar er hebben zeker wedstrijden tussen gezeten die dat wel waard waren.

En onder trainers als Jol werdt daar niet eens een poging toe gedaan.

De tijd zal het leren want uiteindelijk is Guardiola ook beter geweest voor Barcelona als Rijkaard.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,6% dat Valencia wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!