Ajax Netwerk
woensdag 3 september 2014 - 04:09                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 215 »

HR

Quattroporte
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

quote:HR
0634 schreef:

Mijn hemel zeg, Ajax wint met 0-4 bij een sterke tegenstander, had nog veel meer moeten scoren, en geeft weinig kansen weg. Oké, het was niet allemaal goed, maar een aantal dingen overduidelijk ook wel, maar god wat een overdreven negativiteit zeg.
HR
Ik lees het allemaal met stijgende verbazing.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

0634 schreef:

Kan je nagaan hoe de Vitesse-fans zich voelen... die zullen vermoedelijk al een strop om hun nek hebben gebonden.
HR
'Geef me een touw!' (vrij vertaald naar die aflevering van blik op de weg :D)
HR
HR

0634
Administrator

Vak: -
Reg.: 2 januari 2006

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Ik vind het echt ongelofelijk worden. Ongelofelijk. Ik zie ook dat er spelers in staan die doorgeselecteerd moeten worden. Ik zie ook slechte fases. Ik zie ook terugkerende fouten. Maar ik zie Ajax ook een latige klip met 0-4 winnen. Ik zie ook weinig kansen weggegeven worden. Ik zie dat altijd de voetballende oplossing wordt gekozen. Ik zie een paar leuke aanvallen. Ik zie dat de ploeg ook nu weer een klap beter speelt dan begin dit jaar, maar toch zijn er hier mensen die zich afvragen waar op getraind wordt...

Ik snap kritiek. Ik lees ook terechte kritiek. Op spelers, op de technische staf. Maar dit is ongekend hoor. Ik zit nog te checken of ik wel EL1 op had staan, en niet per ongeluk het verkeerde net ofzo...
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Je leeft je totaal weer niet mee met de azijnzeikers divisie. Hadden ze eindelijk een mooi weekend waar al hun "meningkjes" bevestigd leken, gaat Ajax zomaar winnen op een doordeweekse avond. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Want geen bevestiging.

Kan een opsomming geven wat er fout ging maar dat zijn dezelfde fouten die ik afgelopen zondag gezien heb. Het is gewoon duidelijk dat er veel kwaliteit op de vleugels wordt ontbeerd oa. Maar verder zijn er ook dingen goed gegaan. Zoals onder druk redelijk uitgevoetbald hebben, en ze hebben goed tussen de linies gespeeld.

Gun de zure brada's nou eens wat zijn ze ook weer blij.

[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 31 januari 2013 23:09:11).]
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Pfff... Ben blij dat Cuenca komt want ik hoop echt dat Frank niet meer met deze jongens op de flanken begint. God, wat een drama.
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

Lederen Knikker schreef:

(...)
Je leeft je totaal weer niet mee met de azijnzeikers divisie. Hadden ze eindelijk een mooi weekend waar al hun "meningkjes" bevestigd leken, gaat Ajax zomaar winnen op een doordeweekse avond. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Want geen bevestiging.

HR
Echt niet normaal vandaag - want een zure figuren zeg.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Emp schreef:

(...)

Echt niet normaal vandaag - want een zure figuren zeg.
HR
Hoezo, spel was ook niet goed, Vitesse was echt erbarmelijk slecht sloeg nergens op wat die lieten zien. Ben blij met de 4-0 winst zekerweten maar niet weer met het vertoonde spel op vooral het middenveld. Verdediging stond wel weer lekker.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Ik vond met name de eerste helft ook verschrikkelijk slecht hoor. Op een gegeven moment waren we gewoon aan het counteren, net als in de tweede helft een periode. Dat heeft ook te maken met de vreselijke incapabele aanvallers, maar toch... Vond het een tijd lang echt niet om aan te zien.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

Het is toch De Boer die de cornervarianten bedenkt?

Ik moet zeggen dat er deze wedstrijd ook weer een paar goede tussen zaten.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

champy95 schreef:

HR
Ben zeeeeeer tevreden over de corners dit seizoen, is wel ns anders geweest :-)
HR
HR

BeeJay
International

Uit: -
Reg.: 24 maart 2005

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Ben zeeeeeer tevreden over de corners dit seizoen, is wel ns anders geweest :-)
HR
Yep de corners beginnen weer een wapen te worden. Maar zijn dat bijna heel het seizoen al. Vooral tegen City ook.
Gisteren geen grootste wedstrijd maar zo slecht zoals velen willen doen geloven was het ook niet in het sfeerloze Emmen.
Het leek af en toe wel een pre-season oefenwedstrijd tegen een amateurploeg. Als is er dan meestal nog wel wat sfeer.

Siem speelde heel behoorlijk en Eriksen onder zijn niveau. Leuk dat Kolbein weer terug is en zijn rentree bekroond met 2 doelpunten.

0-4 winnen van Vitesse is natuurlijk prima. Er lag een hele berg ruimte waar Ajax maar beperk gebruik van maakte. Dat kan uiteraard beter.

De vleugels waren lam zoals ze dat al langer zijn. Hopelijk zal de voorhoede met Fischer, Kolbein en Cuenca beter renderen.

Er zijn in iedergeval meer opties nu.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Objectief gezien zeg ik dat Ajax lastig de bal in de ploeg kon houden maar door de snelheid op de flanken makkelijker dan normaal tot kansen kwam en zonder de gebruikelijke 80% balbezit toch er 4 maakte, wat nog meer had kunnen zijn.

Niet goed spelen, wel overtuigend winnen met veel kansen en goals. Het geeft wel stof om over na te denken.

Met Boerrigter en Lukoki op de flanken was er veel meer snelheid waar de backs van Vitesse het lastig mee hadden en bleef er ook meer ruimte in het centrum waar De Jong en Eriksen in konden lopen. Al was er wel veel balverlies.
HR
HR

Zimmerman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 22 december 2010

champy95 schreef:

HR
Volgens mij laat hij de spelers daar vrij in. Onder het mom van: als spelers zelf iets verzinnen, zijn ze er extra op gebrand om het te laten slagen

[Dit bericht is veranderd door Zimmerman (op 1 februari 2013 10:14:01).]
HRHR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

Albinho schreef:

(...)

Objectief gezien zeg ik dat Ajax lastig de bal in de ploeg kon houden maar door de snelheid op de flanken makkelijker dan normaal tot kansen kwam en zonder de gebruikelijke 80% balbezit toch er 4 maakte, wat nog meer had kunnen zijn.

Niet goed spelen, wel overtuigend winnen met veel kansen en goals. Het geeft wel stof om over na te denken.

Met Boerrigter en Lukoki op de flanken was er veel meer snelheid waar de backs van Vitesse het lastig mee hadden en bleef er ook meer ruimte in het centrum waar De Jong en Eriksen in konden lopen. Al was er wel veel balverlies.
HR
Hier kan ik me wel in vinden. We hadden gewoon met 8-0 kunnen en moeten winnen, terwijl het spel nog veel beter kan en moet. Dat is toch gewoon een mooie horizon.

Van achteruit en op het middenveld vond ik het heel behoorlijk gaan, ondanks de zeer slordiige Eriksen. Schöne brengt meer voetbal en aanvalsdrift dan Poulsen.

De eindpaal en het afmaken was echter slecht. Maar laat het team van gisteren nu eens met Fischer, Cuenca en Sigthorsson spelen. En zo meteen Serero en misschien Boccara op VM.

We rollen echt iedereen op hoor.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Quattroporte schreef:

(...)

Hier kan ik me wel in vinden. We hadden gewoon met 8-0 kunnen en moeten winnen, terwijl het spel nog veel beter kan en moet. Dat is toch gewoon een mooie horizon.

Van achteruit en op het middenveld vond ik het heel behoorlijk gaan, ondanks de zeer slordiige Eriksen. Schöne brengt meer voetbal en aanvalsdrift dan Poulsen.

De eindpaal en het afmaken was echter slecht. Maar laat het team van gisteren nu eens met Fischer, Cuenca en Sigthorsson spelen. En zo meteen Serero en misschien Boccara op VM.

HR
Oh ik kijk uit naar het rest van het seizoen. Zet de Jong maar op het middenveld als hij Andersen en/of Serero er niet neerzet, vind Siem beter dan Schone. Siggy in de spits, sowieso, is gewoon een echt afmaker brengt gewoon zoveel dreiging met zich mee, vooral met 2 mafketels aan de zijkanten zometeen.
De verdediging staat goed momenteel, zie Denswil wel graag nu af en toe wat minuten pakken.
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Wenen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003

ibramovic schreef:

(...)

Maar ga eens op de situatie van nu in dan. Sulejmani is afgeschreven. Boerrigter is Ajax onwaardig. Sana heeft bewezen geen optie te zijn voor rechtsbuiten en Lukoki en de Sa hebben nog niet de ontwikkeling doorgemaakt die ze klaarmaakt voor een basisplek. Dan is het nu transferperiode:

Is er dan geen sprake van een gat op rechtsbuiten?
HR
Blij dat er eíndelijk ook eens op deze positie fatsoenlijk beleid wordt gevoerd. Intern zal er toch vertrouwen zijn in Lukoki/de Sa/Kishna, maar beseft het TH nu ook dat er op de korte termijn geen fatsoenlijke opties zijn. Prima beleid.
HR
HR

Sjoerdd
Internationale topspeler

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

HR
HR

Betis Balompie
Jeugdspeler

Uit: Sevilla, Spanje
Reg.: 25 augustus 2005

ibramovic schreef:

(...)

Blij dat er eíndelijk ook eens op deze positie fatsoenlijk beleid wordt gevoerd. Intern zal er toch vertrouwen zijn in Lukoki/de Sa/Kishna, maar beseft het TH nu ook dat er op de korte termijn geen fatsoenlijke opties zijn. Prima beleid.
HR
Inderdaad, en ik snap écht niet dat een hoop supporters dat niet inzien.
HR
HR

druif
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 20 juni 2009

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Interessant. Voor wie zou jij dan kiezen, Eriksen of de Jong op het middenveld - er vanuit gaande dat je met Serero er weer bij, ook bedoelt dat Serero speelt?
HR
HR

Albinho
Legende

Betis Balompie schreef:

(...)

Inderdaad, en ik snap écht niet dat een hoop supporters dat niet inzien.
HR
Je hebt een half jaar de tijd gehad om te scouten. Dat moet je sowieso doen om een schaduwlijst op te bouwen, ongeacht of je een rechtsbuiten wenst. Dat er dan geen enkele optie komt, geeft ook wel weer te kennen.
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Albinho schreef:

(...)

Je hebt een half jaar de tijd gehad om te scouten. Dat moet je sowieso doen om een schaduwlijst op te bouwen, ongeacht of je een rechtsbuiten wenst. Dat er dan geen enkele optie komt, geeft ook wel weer te kennen.
HR
Ok maar wie is daar dan verandwoordelijk voor? De Boer toch niet alleen neem ik aan?
HR
HR

Albinho
Legende

Huis schreef:

(...)

Ok maar wie is daar dan verandwoordelijk voor? De Boer toch niet alleen neem ik aan?
HR
Het TH+Overmars als geheel draagt deze verantwoordelijkheid. Ik vind het apart dat je in een half jaar tijd niet met een structurelere oplossing kan komen dan een half jaar Cuenca.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Albinho schreef:

(...)

Het TH+Overmars als geheel draagt deze verantwoordelijkheid. Ik vind het apart dat je in een half jaar tijd niet met een structurelere oplossing kan komen dan een half jaar Cuenca.
HR
Dan is het dus:
- of ze hebben al iemand gevonden, die pas in de zomer kan komen
- of ze vertrouwen op jeugdspelers die er nog niet klaar voor zijn, maar volgend seizoen wel, en wachten dus af maar zien het zo slecht gaan dat ze tijdelijk ingrijpen
- of ze zien niemand die nu een meerwaarde zou hebben (aka de gewilde rechtsbuiten is er niet in de bedragenzone waarin ze willen betalen)
HR
HR

Chelsea Man
Idool

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Fischer Sigth Cuenca

Begint erop te lijken...nu nog een middenveld bijelkaar sprokkelen !
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Chelsea Man schreef:

(...)

Fischer Sigth Cuenca

Begint erop te lijken...nu nog een middenveld bijelkaar sprokkelen !
HR
Eriksen - Andersen/Serero
Boccara ?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Liverpool FC wint van Ludogorets Razgrad PFC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Heracles Almelo.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!