Ajax Netwerk
woensdag 16 april 2014 - 20:55                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 215 »

HR

Notlupus
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 februari 2010

quote:HR
Albinho schreef:

(...)

Ik geloof best dat er uitgekiende en gedetailleerde plannen zijn voor individuele spelers én talenten, tevens ook dat deze technische staf in staat is om ze daarin te begeleiden. Het zijn geen totale nono's, absoluut niet.

Het gaat om individuele gevallen waarin Boerrigter continu faalt en blijft spelen. Dan kan je wel zeggen het is beter om Fischer strikt aan zijn plan te houden, maar weegt dat dan op tegen de immer falende Boerrigter?
HR
Hij zal toch geloof hebben dat hij eerst terug op zijn niveau komt, en dan nog doorontwikkelt. Hij heeft ook geloof gehad in Vermeer en Blind en die zijn beide beter geworden. Zijn geloof in Ebecilio, Sulejmani en in mindere mate Ozbiliz heeft geresulteerd in het terugzetten naar JA, plaatsen naar achter opschuift in de selectie, of verkocht word. Dus je kan ook niet echt zeggen dat een speler oneindig crediet heeft.
HR
HR

adeb
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 augustus 2012

Albinho schreef:

(...)

Nou dat Sporkslede voor meer voetbal zorgt vind ik niet echt een feit en het is ook niet ieamand die uitgesproken voor voetbal zorgt. Dan zou ik nog voor Schone kiezen, wat ik dan ook zou doen morgen.
HR
Sporkslede speelt al sinds 2007 bij Ajax. Beheerst het Ajax systeem.

Is ook al eens lovend toegesproken door Vieira.

Het lijkt mij vrij logisch om te stellen dat hij meer voetbal brengt dan een Enoh of Poulsen.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

adeb schreef:

(...)

Sporkslede speelt al sinds 2007 bij Ajax. Beheerst het Ajax systeem.

Is ook al eens lovend toegesproken door Vieira.

Het lijkt mij vrij logisch om te stellen dat hij meer voetbal brengt dan een Enoh of Poulsen.
HR
Sporkslede wordt niet (meer) gezien als VM, maar als CV. De logische vervanger is Boccara, maar die is geblesseerd helaas.
HR
HR

adeb
Bankzitter

Quattroporte schreef:

(...)

Sporkslede wordt niet (meer) gezien als VM, maar als CV. De logische vervanger is Boccara, maar die is geblesseerd helaas.
HR
Dat weet ik, hij speelt veel als CV.

Toch zou ik hem als VM preferen boven Poulsen en Enoh, komt het voetbal ten goede.

Denk jij als Boccara weer hersteld is dat hij minuten gaat maken ipv Enoh en Poulsen?

[Dit bericht is veranderd door adeb (op 24 november 2012 19:22:39).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

adeb schreef:

Toch zou ik hem als VM preferen boven Poulsen en Enoh, komt het voetbal ten goede.

HR
Leuk dat je dat denkt, maar het bewijs daarvoor is 0,0, ondanks dat je het als feit durft te brengen.

Schone is op dit moment de beste optie voor die plek. Na de winterstop serero en eriksen ervoor, de jong in de spits en sana en fischer of lukoki op de vleugels.
HR
HR

adeb
Bankzitter

Van de film schreef:

(...)

Leuk dat je dat denkt, maar het bewijs daarvoor is 0,0, ondanks dat je het als feit durft te brengen.

Schone is op dit moment de beste optie voor die plek. Na de winterstop serero en eriksen ervoor, de jong in de spits en sana en fischer of lukoki op de vleugels.
HR
HR
HR

Van de film
Legende

adeb schreef:

HR
Sorry, je hebt gelijk. Ik vind dat schone tot nu toe de beste indruk maakt als CVM en dat hij daar dus hoort te spelen.
HR
HR

adeb
Bankzitter

Van de film schreef:

(...)

Sorry, je hebt gelijk. Ik vind dat schone tot nu toe de beste indruk maakt als CVM en dat hij daar dus hoort te spelen.
HR
Schone lijkt mij op CVM ook een beter optie dan Poulsen en Enoh. Zolang er maar een voetballer komt. Wel vind ik dat Schone zijn handelingssnelheid redelijk laag ligt.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Van de film schreef:

(...)

HR
Mee eens. Al zie ik liever zsm een rechtsbuiten toegevoegd worden.
HR
HR

adeb
Bankzitter

Albinho schreef:

(...)

Mee eens. Al zie ik liever zsm een rechtsbuiten toegevoegd worden.
HR
Wie zie jij graag toegevoegd worden?
HR
HR

Albinho
Legende

adeb schreef:

(...)

Wie zie jij graag toegevoegd worden?
HR
Daar is een andere topic voor, ik heb geen goede rechtsbuiten op het oog. Maar ik zie ook eigenlijk enkel Nederlands voetbal. Chery is een optie, maar heb wel twijfels bij hem. Bij twijfel heb ik normaliter zoiets van dan maar niet doen. Darko Lazovic van Rode Ster zag ik wel interessante beelden van, maar je kan spelers niet scouten op Youtube.
HR
HR

geDaante
International

Reg.: 17 november 2005

adeb schreef:

(...)

Schone lijkt mij op CVM ook een beter optie dan Poulsen en Enoh. Zolang er maar een voetballer komt. Wel vind ik dat Schone zijn handelingssnelheid redelijk laag ligt.
HR
Natuurlijk is dat de beste optie, ondanks dat hij daar minder functioneert dan op de halfpositie. Ben het alleen niet zo met je eens wat betreft die handelingssnelheid. Hij is een van de weinigen die in de kleine ruimte nog een beetje weet te handelen en te combineren. Vind hem dan ook juist een van de betere wat betreft handelingssnelheid.
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

Reg.: 19 april 2006

Van de film schreef:

(...)

HR
Of we doen eens gek en stellen geen verdedigende middenvelder op.

Als je geen speler hebt die het goed invult, vul het dan niet in. Gewoon drie middenvelders op lijn, en laat de backs en cv's maar doorschuiven, prima leerschool.

[Dit bericht is veranderd door wat zeg je nu? (op 24 november 2012 20:40:36).]
HRHR
HR

Van de film
Legende

wat zeg je nu? schreef:

Of we doen eens gek en stellen geen verdedigende middenvelder op.

Als je geen speler hebt die het goed invult, vul het dan niet in. Gewoon drie middenvelders op lijn, en laat de backs en cv's maar doorschuiven, prima leerschool.
HR
Er zal toch iemand in die positie moeten komen om driehoeken te maken. Of je die daar nu wel of niet van tevoren op papier neerzet doet er niet zoveel toe.
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

Van de film schreef:

(...)

Er zal toch iemand in die positie moeten komen om driehoeken te maken. Of je die daar nu wel of niet van tevoren op papier neerzet doet er niet zoveel toe.
HR
Precies. Zet hem dan maar niet op papier.
HR
HR

Albinho
Legende

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Precies. Zet hem dan maar niet op papier.
HR
Dat kan dan ook met Schone, wisselt die het maar af met Eriksen en De Jong. Enige creatieve middenvelders die we nu ter beschikking hebben overigens.
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

Albinho schreef:

(...)

Dat kan dan ook met Schone, wisselt die het maar af met Eriksen en De Jong. Enige creatieve middenvelders die we nu ter beschikking hebben overigens.
HR
Ja, kan ook. Maar zet Schone dan eens niet neer als verdedigende middenvelder maar gewoon als middenvelder. Dan is het ook duidelijk dat niet alleen Schone daar moet lopen maar dat het een wisselwerking is.

Het is veel te statisch wat Ajax laat zien. Moisander en Alderweireld hoeven de vrije man niet te vinden wat Poulsen komt toch de bal wel halen. Die straalt een geweldige rust uit en passt de bal naar een back die hem vervolgens weer op een back speelt. Die speelt op Alderweireld die een strakke ram naar voren geeft.

Laat Eriksen en de Jong ook maar eens aanspeelbaar zijn op eigen helft. Wanneer ze die opdracht meekrijgen valt er niet zo'n gigantisch gat tussen de verdediging en en de aanvallende middenvelders.

En doe eens gek, dwing Alderweireld en Moisander ook eens om wat dieper te gaan staan als er een middenvelder terugvalt tot in de defensie.
HR
HR

Van de film
Legende

wat zeg je nu? schreef:

Laat Eriksen en de Jong ook maar eens aanspeelbaar zijn op eigen helft. Wanneer ze die opdracht meekrijgen valt er niet zo'n gigantisch gat tussen de verdediging en en de aanvallende middenvelders.

En doe eens gek, dwing Alderweireld en Moisander ook eens om wat dieper te gaan staan als er een middenvelder terugvalt tot in de defensie.
HR
Maar dit moet sowieso en is een wezenlijk onderdeel van 'totaal-voetbal'.
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

Van de film schreef:

(...)

HR
Dan brengt Frank de Boer dit niet goed over. Jij en ik begrijpen dit wel, gaan ook rollebollend over het Netwerk als we het hebben over de verdedigende middenvelder.

Maar het valt en staat bij de invulling, en die is al maanden slecht.
HR
HR

Quido
International

Reg.: 10 juli 2003

Van de film schreef:

(...)

HR
Het gebeurt alleen niet, dus wat wzjn oppert, is zo gek nog niet.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004

adeb schreef:

HR
Zeg jij doodleuk terwijl je op de vorige pagina ook met een topfeitje kwam...

Hij zal wel heel erg tevreden zijn geweest over Enoh, Poulsen en Boerrigter.
HR
Kan je dan meteen ook even het bewijs voorleggen dat Frank heel erg tevreden was over Enoh, Poulsen en Boerrigter?

Je kraamt al evenveel onzin uit als dat trainertje uit Eindhoven. ;)

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 24 november 2012 22:27:28).]
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

fluwelen linker schreef:

(...)

Kan je dan meteen ook even het bewijs voorleggen dat Frank heel erg tevreden was over Enoh, Poulsen en Boerrigter?

Je kraamt al evenveel onzin uit als dat trainertje uit Eindhoven. ;)
HR
Wat is je punt fluwelen? Buiten een poster proberen te tackelen?
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004

wat zeg je nu? schreef:

Wat is je punt fluwelen? Buiten een poster proberen te tackelen?
HR
Dat iemand die al een hele tijd bezig is met het proberen onderuit halen van de trainer zaken gaat verkondigen waarvoor geen bewijzen zijn om hem in een negatief daglicht te stellen. Het negatieve constant voeden met onzin tot er voldoende aanhangers gevonden zijn waarna het zou moeten worden gezien als een normale zaak. En dat hij andersom anderen wél om bewijzen vraagt voor andere meningen. Dat is flauw, hypocriet en vragen om miserie op een discussieforum. De volgende stap is verongelijkt calimerogedrag van Eindhovens niveau omdat hij niet begrijpt waarom er ineens zoveel leden vervelend doen tegen hem.

Genoeg zo.

Terug over naar De Boer. En hopelijk op een volwassen en objectieve manier.
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

fluwelen linker schreef:

(...)

Dat iemand die al een hele tijd bezig is met het proberen onderuit halen van de trainer zaken gaat verkondigen waarvoor geen bewijzen zijn om hem in een negatief daglicht te stellen. Het negatieve constant voeden met onzin tot er voldoende aanhangers gevonden zijn waarna het zou moeten worden gezien als een normale zaak. En dat hij andersom anderen wél om bewijzen vraagt voor andere meningen. Dat is flauw, hypocriet en vragen om miserie op een discussieforum. De volgende stap is verongelijkt calimerogedrag van Eindhovens niveau omdat hij niet begrijpt waarom er ineens zoveel leden vervelend doen tegen hem.

Genoeg zo.

Terug over naar De Boer. En hopelijk op een volwassen en objectieve manier.
HR
Met dat laatste ben ik het volledig eens.

Maar ik bespeur iets van "hij moet niet te veel medestanders vinden met zijn onzin", maar daar zijn mensen toch gewoon bij of niet?

dat "Leuk dat je dat denkt, maar het bewijs daarvoor is 0,0, ondanks dat je het als feit durft te brengen" is simpelweg een scherp antwoord van hem op een post van Film, wat Film zelf ook onderkent.

Maar laten we alsjeblieft terug naar de Boer, daar valt genoeg over te schrijven.
HR
HR

Albinho
Legende

Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer.

Weer een nieuwe variant :)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,3% dat SC Heerenveen wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!