Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 15:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 215 »

HR

Tarvos
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 24 juli 2011

O? Bron?

En ook al gaven ze hem een contract, wil dat dan zeggen dat de Boer hem opstelt als iemand anders het niet beter doet?

En heb je liever dat Boerrigter een contract krijgt, of Sulejmani?

En waarom zouden we een sociale werkplaats (denigrerend trouwens) zijn als we Boerrigter een contract geven?
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

quote:HR
Tarvos schreef:

O? Bron?

En ook al gaven ze hem een contract, wil dat dan zeggen dat de Boer hem opstelt als iemand anders het niet beter doet?

En heb je liever dat Boerrigter een contract krijgt, of Sulejmani?

En waarom zouden we een sociale werkplaats (denigrerend trouwens) zijn als we Boerrigter een contract geven?
HR
Oa hier: http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/66078/overmars-wil-contracten-verlengen.html . Maar het is al vaker bevestigd dat Ajax dat wilde, concreet laatste maanden niets meer van gehoord.

Dat je hem een nieuw contract geeft is een concreet voorbeeld dat je hem niet zo slecht vindt als de lamme of de blinde.

Omdat je dan mensen die niet goed genoeg zijn gaat aanhouden, haast uit medeleven of om subsidie voor te verkrijgen. Dat vraag ik me al weken lang af of we dat krijgen voor Deeeeeeeeeeerruuuuuuukkie, er moet toch een reden zijn.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

DarkChild schreef:

(...)

Klopt, dat zegt hij.
Maar je kan een duidelijk steeds minder functionerende speler niet de hand boven het hoofd houden door te zeggen dat hij dan alsnog beter is dan de anderen.
Wie help je daar mee?
Dan kan ik me voorstellen dat er in een groep dingen gaan leven als "Pietje heeft meer krediet dan Klaasje".
HR
Snap ik niet. Een minder functionerende Messi is toch nog altijd beter dan zo ongeveer alle andere spelers? Dus kan de Boer toch vinden dat Boerrigter toch nog beter is dan Lukoki, die op dit moment ook niet in vorm is, zoals we maandag konden zien.
HR
HR

Albinho
Legende

Quattroporte schreef:

(...)

Snap ik niet. Een minder functionerende Messi is toch nog altijd beter dan zo ongeveer alle andere spelers? Dus kan de Boer toch vinden dat Boerrigter toch nog beter is dan Lukoki, die op dit moment ook niet in vorm is, zoals we maandag konden zien.
HR
Buiten Boerrigter en Lukoki zijn er geen rechtsbuiten actief in de voetballerij?

Boerrigter zou ook geen indruk maken in zijn huidige vorm, dan kan je net zo goed Lukoki laten stuntelen en Boerrigter bij JA opstellen en wijzen op Derk dat hij geen indruk maakt bij JA. Het is bananenrechtpraterij.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Je hebt het over een minder functionerende Messi, ik vind dat Boerrigter niet functioneert.

Een minder functionerende Messi brengt in ieder geval nog iets en is geen last voor zijn eigen team.
Op het moment dat hij dat wel wordt, wat bij Boerrigter duidelijk het geval is, dan wordt ook de inmiddels niet functionerende Messi naar verloop van tijd vervangen.

De vergelijking gaat dus mank, en niet alleen in het verschil in voetbalniveau.
HR
HR

Tarvos
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 24 juli 2011

Albinho schreef:

(...)

Oa hier: http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/66078/overmars-wil-contracten-verlengen.html . Maar het is al vaker bevestigd dat Ajax dat wilde, concreet laatste maanden niets meer van gehoord.HR
Ik ook niet, dus ik wacht het wel af. Ik zou contractverlenging geen goed idee vinden, laat dat voorop staan, maar ik zie de link niet met dat hij wordt opgesteld.

Dat je hem een nieuw contract geeft is een concreet voorbeeld dat je hem niet zo slecht vindt als de lamme of de blinde.HR
Nee, het betekent dat hij net wat minder blind is dan die anderen die voorin rondlopen. Dus de Boer stelt de minst blinde op. Van degenen die er nu staan, kies ik ook Boerrigter. En niet omdat ik van Derk gecharmeerd ben.

Omdat je dan mensen die niet goed genoeg zijn gaat aanhouden, haast uit medeleven of om subsidie voor te verkrijgen. Dat vraag ik me al weken lang af of we dat krijgen voor Deeeeeeeeeeerruuuuuuukkie, er moet toch een reden zijn.
HR
Heeft niks met persoonlijke voorkeuren te maken maar met het aankoopbeleid mbt een rechtsbuiten dat niet gelukt is (anders hadden we Narsingh nu, die toevalligerwijs geblesseerd is). Bekritiseer dan Overmars dat hij geen rechtsbuiten heeft gehaald, maar beticht FdB niet van persoonlijke voorkeuren (kwalijke aantijging trouwens). Slaat nergens op.

Tarvos schreef:

(...)

Heeft niks met persoonlijke voorkeuren te maken maar met het aankoopbeleid mbt een rechtsbuiten dat niet gelukt is (anders hadden we Narsingh nu, die toevalligerwijs geblesseerd is). Bekritiseer dan Overmars dat hij geen rechtsbuiten heeft gehaald, maar beticht FdB niet van persoonlijke voorkeuren (kwalijke aantijging trouwens). Slaat nergens op.
HR

Boerrigter zou ook geen indruk maken in zijn huidige vorm, dan kan je net zo goed Lukoki laten stuntelen en Boerrigter bij JA opstellen en wijzen op Derk dat hij geen indruk maakt bij JA. Het is bananenrechtpraterij.HR
Maar Lukoki doet het nog minder. Er is gewoon geen rechtsbuiten in onze selectie die het goed doet. Dan stel je de minst slechtste op, en volgens FdB is dat Boerrigter. Ik begrijp niet wat er zo moeilijk is?

[Dit bericht is veranderd door Tarvos (op 30 januari 2013 20:59:48).]
HR
HR

Quattroporte
Legende

Albinho schreef:

(...)

Buiten Boerrigter en Lukoki zijn er geen rechtsbuiten actief in de voetballerij?

Boerrigter zou ook geen indruk maken in zijn huidige vorm, dan kan je net zo goed Lukoki laten stuntelen en Boerrigter bij JA opstellen en wijzen op Derk dat hij geen indruk maakt bij JA. Het is bananenrechtpraterij.
HR
Wat heeft het met deze discussie te maken of er andere rechtsbuitens actief zijn in de voetballerij?

Als De Boer Boerrigter beter vindt dan Lukoki dan stelt hij hem op . Logisch toch.
Ik ben het niet met hem eens, maar gezien het spel van Lukoki snap ik dat je het zo kunt zien. Sana is nog slechter en Mickey willen ze niet opstellen. Overigens is die ook uit vorm.

DarkChild schreef:

(...)

Je hebt het over een minder functionerende Messi, ik vind dat Boerrigter niet functioneert.

Een minder functionerende Messi brengt in ieder geval nog iets en is geen last voor zijn eigen team.
Op het moment dat hij dat wel wordt, wat bij Boerrigter duidelijk het geval is, dan wordt ook de inmiddels niet functionerende Messi naar verloop van tijd vervangen.

De vergelijking gaat dus mank, en niet alleen in het verschil in voetbalniveau.
HR
Het minder functioneren zijn jouw woorden, die neem ik ober,

Essentie is dat de Boer kennelijk Boerrigter nog beter vindt in deze vorm dan Lukoki en hem dus vertrouwen blijft geven. Daar kunnen jij en ik het mee oneens zijn, logisch is het dan wel.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 30 januari 2013 21:09:33).]
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Wenen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003

Hele punt is dat de Boer überhaupt nog vertrouwen in Boerrigter heeft en geen nieuwe rechtsbuiten eist. Bittere noodzaak en opnieuw een geval van een speler waarin de Boer te lang, te veel vertrouwen heeft en niet ziet dat hij technisch dusverre ondermaats is dat hij geen lange termijn optie zou mogen zijn.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Quattroporte schreef:

(...)

Het minder functioneren zijn jouw woorden, die neem ik ober,

Essentie is dat de Boer kennelijk Boerrigter nog beter vindt in deze vorm dan Lukoki en hem dus vertrouwen blijft geven. Daar kunnen jij en ik het mee oneens zijn, logisch is het dan wel.
HR
Ik zei steeds minder functionerend, dus een spiraal naar beneden. maar die wil ik best vervangen voor niet functionerend, wat wel van toepassing is op die positie.

Wat jij zegt is wel interessant. Naast het feit dat het lastig te bepalen is dat werkelijk niemand in de selectie die positie ook maar een fractie beter zou kunnen invullen dan Boerrigter, betekent het ook dat het systeem kennelijk heilig is, ongeacht de kwaliteit van het aanwezige materiaal.

Iets waar ik het niet mee eens ben, want in mijn optiek bepaalt je aanwezige materiaal de keuze voor en de kracht van ieder spelsysteem.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 30 januari 2013 21:23:24).]
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

DarkChild schreef:

(...)
...betekent het ook dat het systeem kennelijk heilig is, ongeacht de kwaliteit van het aanwezige materiaal.

Iets waar ik het niet mee eens ben, want in mijn optiek bepaalt je aanwezige materiaal de keuze voor en de kracht van ieder spelsysteem.
HR
Pas op wat je zegt, er zijn trainers voor een dergelijke instelling met pek en veren weggedragen omdat bij Ajax het systeem heilig is en niet het materiaal, dan speel je voor je het weet 4-4-2 ;)
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

DarkChild schreef:

(...)

Ik zei steeds minder functionerend, dus een spiraal naar beneden. maar die wil ik best vervangen voor niet functionerend, wat wel van toepassing is op die positie.

Wat jij zegt is wel interessant. Naast het feit dat het lastig te bepalen is dat werkelijk niemand in de selectie die positie ook maar een fractie beter zou kunnen invullen dan Boerrigter, betekent het ook dat het systeem kennelijk heilig is, ongeacht de kwaliteit van het aanwezige materiaal.

HR
Het mag niet een fractie zijn, maar een groot verschil, Bij de Boer.
HR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

Pas op wat je zegt, er zijn trainers voor een dergelijke instelling met pek en veren weggedragen omdat bij Ajax het systeem heilig is en niet het materiaal, dan speel je voor je het weet 4-4-2 ;)
HR
Lol, I know, ik probeer ook op te passen ;)

Maar heel plastisch, als je structureel geen geschikte rechtsbuiten hebt, dan ben je toch gek dat je met een rechtsbuiten speelt?
HR
HR

BassieAdam
Moderator

DarkChild schreef:

(...)

Lol, I know, ik probeer ook op te passen ;)

Maar heel plastisch, als je structureel geen geschikte rechtsbuiten hebt, dan ben je toch gek dat je met een rechtsbuiten speelt?
HR
mja... lastig hoor, zeker in de situatie (Cruijff lijn) waarin we nu zitten. Volgens mij kan je een hoop mensen met een hartverzakking wegdragen als De Boer dan maar besluit geen rechtsbuiten op te stellen.

Ik vraag me eerlijk gezegd, meer dan waarom De Boer Boerrigter blijft opstellen (ik zie ook geen beter alternatief) eigenlijk meer af waarom er dan niks op de transfermarkt gebeurt qua rechtsbuiten. Voor het seizoen was er nog 'noodzaak', nu hoor je niets. Is dat geld, willen ze het geld niet uitgeven, hebben ze iemand op de korrel, hebben ze iemand al gecontracteerd voor na de zomer, zien ze een talent aankomen. Wat is de reden?
HRHR
HR

Albinho
Legende

Als je geen rechtsbuiten hebt, wat al langer bekend is, moet je gaan scouten, zowel voor de jeugd als nu voor het 1e. Vorige winterstop was er op het laatst interesse in Narsingh. Waar zijn we nu een jaar verder? We zijn niet verder gekomen dan een rechtsbenige linksbuiten voor 3 ton.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Albinho schreef:

Als je geen rechtsbuiten hebt, wat al langer bekend is, moet je gaan scouten, zowel voor de jeugd als nu voor het 1e. Vorige winterstop was er op het laatst interesse in Narsingh. Waar zijn we nu een jaar verder? We zijn niet verder gekomen dan een rechtsbenige linksbuiten voor 3 ton.
HR
Van de zomer was er ook interesse in Narsingh toch?

Maar in ieder geval is dat mijn punt, ik vraag me af wat daar aan de hand is. Als De Boer al en public (wat ie niet vaak doet) aangeeft dat Boerrigter niet in zijn beste periode zit maar Lukoki het niet beter doet dan zijn ze duidelijk niet tevreden. Waarom hoor je dan verder niks, dat vraag ik me af.
HR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

mja... lastig hoor, zeker in de situatie (Cruijff lijn) waarin we nu zitten. Volgens mij kan je een hoop mensen met een hartverzakking wegdragen als De Boer dan maar besluit geen rechtsbuiten op te stellen.
HR
Dat denk ik ook, maar ik zit in deze er heel principieel in, natuurlijk hoort 4-3-3 bij Ajax, maar juist omdat het daar de spelers voor had. In mijn optiek kan een systeem met een structureel niet functionerende positie, niet overeind blijven. Anders zou iedereen zo spelen. Maar goed, maakt niet uit, De Boer gaat echt niet met twee spitsen spelen.

Ik vraag me eerlijk gezegd, meer dan waarom De Boer Boerrigter blijft opstellen (ik zie ook geen beter alternatief) eigenlijk meer af waarom er dan niks op de transfermarkt gebeurt qua rechtsbuiten. Voor het seizoen was er nog 'noodzaak', nu hoor je niets. Is dat geld, willen ze het geld niet uitgeven, hebben ze iemand op de korrel, hebben ze iemand al gecontracteerd voor na de zomer, zien ze een talent aankomen. Wat is de reden?
HR
Ik hoop omdat ze niemand hebben die betaalbaar is en daarom voorlopig de hand op de knip houden. Lijkt me goed

Ik vrees echter ook dat Boerrigter straks nog steeds een contractverlenging krijgt. Lijkt me niet goed.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

DarkChild schreef:

(...)

Ik hoop omdat ze niemand hebben die betaalbaar is en daarom voorlopig de hand op de knip houden. Lijkt me goed

Ik vrees echter ook dat Boerrigter straks nog steeds een contractverlenging krijgt. Lijkt me niet goed.
HR
Ik hoop eigenlijk dat ze stiekem al iemand binnen hebben voor in de zomer maar ze dat stil houden...

Zijn er rechtsbuitens wiens contract afloopt aan het eind van het seizoen?

[Dit bericht is veranderd door BassieAdam (op 30 januari 2013 21:48:07).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

Ik hoop eigenlijk dat ze stiekem al iemand binnen hebben voor in de zomer maar ze dat stil houden...

Zijn er rechtsbuitens wiens contract afloopt aan het eind van het seizoen?
HR
Duplan ;)
HR
HR

Quattroporte
Legende

BassieAdam schreef:

(...)

HR
Inderdaad, dacht ik ook meteen. Het systeem is heilig, toch ?

Albinho schreef:

HR
Sulejmani was gewoon eerste RV en Lukoki daar achter en de Sa daarachter.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 30 januari 2013 22:26:34).]
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Wenen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Sulejmani was gewoon eerste RV en Lukoki daar achter en de Sa daarachter.
HR
Eerste RV speelt niet meer, dus nu een noodoptie die niet rendeert en waarvan iedereen ziet dat het een speler is die de technische capaciteiten niet heeft om combinatievoetbal te spelen of een mannetje te passeren in de kleine ruimte.

Lukoki en de Sa die sinds vorig jaar ook maar marginaal verbeterd zijn en Sana die heeft aangetoond geen goedkoop alternatief voor een echte investering te zijn.

Nee, ik had toch echt een rechtsbuiten verwacht.
HR
HR

JohnDylan
Internationale topspeler

Uit: Londen
Reg.: 13 mei 2007

Kan iemand hem me nog eens goed uitleggen waarom het een fout is van De Boer om Boerrigter (een speler die slecht speelt bij het eerste) niet te vervangen door Lukoki (een speler die net zo slecht speelt bij Jong Ajax)? Beide spelers zijn volgens mij net zo ongeschikt om bij Ajax een basisplaats te krijgen. Als de grootste fout de De Boer maakt het niet opstellen van een bij Jong Ajax slecht spelende Lukoki dan moet hij het erg goed aan het doen zijn.

De Boer is duidelijk iemand die niet snel een aankoop eist maar vertrouwen houd in de spelersgroep die hij heeft. Eigenlijk vind ik dat de instelling die elke trainer zou moeten hebben. Het is de taak van de technisch directeur om te zorgen dat er spelers bijkomen op posities waarop dat nodig is. Het is de taak van de trainer om het beste uit de spelers te halen die hij tot zijn beschikking heeft. Natuurlijk moet er naar de trainer geluisterd worden als die aangeeft spelers nodig te hebben of juist niet maar uiteindelijk is het aan de technisch directeur om daar beslissingen over te nemen. Overmars had deze transferperiode een rechtsbuiten moeten kopen die beter is dan waar De Boer al beschikking over heeft.
HR
HR

Quattroporte
Legende

ibramovic schreef:

(...)

Eerste RV speelt niet meer, dus nu een noodoptie die niet rendeert en waarvan iedereen ziet dat het een speler is die de technische capaciteiten niet heeft om combinatievoetbal te spelen of een mannetje te passeren in de kleine ruimte.

Lukoki en de Sa die sinds vorig jaar ook maar marginaal verbeterd zijn en Sana die heeft aangetoond geen goedkoop alternatief voor een echte investering te zijn.

Nee, ik had toch echt een rechtsbuiten verwacht.
HR
Nu speelt hij niet meer. In de zomer waren er dus gewoon drie en derhalve geen enkele aanleiding om iemand te halen. Achteraf kijk je een koe in de kont.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

DarkChild schreef:
Dat denk ik ook, maar ik zit in deze er heel principieel in, natuurlijk hoort 4-3-3 bij Ajax, maar juist omdat het daar de spelers voor had. In mijn optiek kan een systeem met een structureel niet functionerende positie, niet overeind blijven. Anders zou iedereen zo spelen. Maar goed, maakt niet uit, De Boer gaat echt niet met twee spitsen spelen.
HR
Het punt is dat iedereen geschikt materiaal heeft voor 4-3-3. Er bestaat helemaal niet zoiets als geschikt materiaal voor 4-4-2 of 4-3-3. Ja maar 'als je geen rechtsbuiten hebt dan?'. Ok, stel dat het zo zou zijn dat we geen rechtsbuiten hebben (we stellen er al 3 jaar eentje op en we zijn er 2e kampioen mee geworden, maar soit), wie gaan je dan rechtshalf in een 4-4-2 neerzetten? En wie ga je in de spits posteren? Wie gaat de ruimte aan de rechterkant invullen? Als de spits dat doet kun je die spits net zo goed rechtsbuiten zetten. Als de rechtshalf dat doet kun je die net zo goed rechtsbuiten zetten. Als de back het doet stel je een naar binnen komende rechtsbuiten op.

Het positiespel is praktisch veel makkelijker uitvoerbaar met twee mensen diep aan de zijkanten, omdat je daarmee en je tegenstander terug dringt en ruimte maakt voor jezelf in het centrum. 4-4-2 en 70% balbezit zie je praktisch nooit om die reden (op wat legendarische teams als het real met zidane en ronaldo na). Al zet je veltman rechtsbuiten, dan nog is dat beter voor een team dat op balbezit wil spelen dan bijvoorbeeld eriksen rechtshalf neerzetten.

Dus ja, het systeem is heilig en dat heeft een hele goede reden. En de reden is niet dat we er ooit goede spelers voor hadden.

[Dit bericht is veranderd door Van de film (op 30 januari 2013 23:15:17).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Van de film schreef:

(...)
Het positiespel is praktisch veel makkelijker uitvoerbaar met twee mensen diep aan de zijkanten, omdat je daarmee en je tegenstander terug dringt en ruimte maakt voor jezelf in het centrum. 4-4-2 en 70% balbezit zie je praktisch nooit om die reden (op wat legendarische teams als het real met zidane en ronaldo na). Al zet je veltman rechtsbuiten, dan nog is dat beter voor een team dat op balbezit wil spelen dan bijvoorbeeld eriksen rechtshalf neerzetten.

Dus ja, het systeem is heilig en dat heeft een hele goede reden. En de reden is niet dat we er ooit goede spelers voor hadden.
HR
Als het zo makkelijk is biedt dat een hele eenvoudige oplossing:

aangezien Boerrigter zowel positioneel als in balbezit zijn taak niet goed uitvoert, kan eenieder dit overnemen.

Ook weer opgelost ;)

Het gaat om veldbeztting, dat ben ik met je eens, en die is momenteel gewoon niet goed.

Overigens ben ik het niet met je eens over 4-3-3. Binnen dat systeem zijn nog steeds specifieke kwaliteiten nodig per positie. Anders zou namelijk iedereen zo spelen, als het de facto onoverwinnelijk is.

Het systeem kan ook om een andere reden simpelweg niet 'heilig' zijn.
Anders had Van Gaal met de punt naar voren ook geen succes kunnen hebben en goed spel kunnen spelen.
Het gaat om elementen en gevolgen als je een systeem goed uitvoert

En om iets goed uit te kunnen voeren heb je de benodigde kwaliteiten nodig.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 30 januari 2013 23:34:49).]
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

BassieAdam schreef:

(...)

Je gaat niet mee in de stelling, want je geeft geen antwoord. Stel: Je bent niet tevreden over Ligeon's prestaties, zou je hem dan toch opstellen, dat was mijn vraag, wat is daarop je antwoord?
HR
Wat is nou je opzet? In deze hypothetische stelling wil je horen dat wanneer je niet tevreden bent over een speler, je hem niet opstelt? Prima!

Maar in niets heeft de Boer laten blijken dat hij ontevreden is over Ligeon. In tegenstelling! Hij was in Brazilie nog lovend over hem. Netzoals hij hem al eerder bombardeerde tot directe opvolger van van Rhijn

Dus je kunt alle hypothetische stelling uit de kast halen en je in vele bochten wringen om allerlei beslissingen van de Boer te verdedigen, maar hij zet een een fysiek sterke maar niet al te wendbare centrum verdediger als rechtsback ( tegen een snelle wendbare vleugelaanvaller) en een jong en nog niet zo fysiek sterk talent tegenover een grote sterke spits. Nee, de logica ontbreekt me volledig. Hoezeer je ook je best doet

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 30 januari 2013 23:31:49).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 6,1% dat Standard Luik wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!