Ajax Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 15:05                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 215 »

HR

DarkChild
Moderator

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

quote:HR
Lawro & Hansen schreef:

(...)
Mwah. Het klinkt zo hard, dat-ie er geen van snapt, en zo is het helemaal niet bedoeld, zo hard, en Frank doet heus z'n best, maar ervaring hè... Daar schort het aan en doe je niks aan. Beter snuffelt-ie hier zo af en toe eens rond. Mensen die niet onwelwillend zijn, en eigenlijk ook niet eens zo ervaren, net als Frank, maar die hebben tenminste de natuur mee gehad. Dus die zien al van achter hun tv waar het fout gaat daar waar anderen er met hun neus bovenop zitten maar weigeren te corrigeren. Kun je nagaan. Moet ook heerlijk zijn. Met jezelf te leven in die wetenschap, dat je op minstens gelijke voet staat met JC. Is ook fijn voor JC, eindelijk kunnen sparren met iemand op niveau en die'm snapt. Nu er nog voor zorgen dat diegene het daadwerkelijk voor het zeggen krijgt, dan maar een keer een doorsnee iemand uit een rijtjeshuis, totaal onbekend, geen achtergrond als voetballer maar dan sta je dus in ieder geval binnen no time waar je hoort als club zijnde. Tovervoetbal, worden er geen foute keuzes meer gemaakt qua opstelling en tactiek, geen verkeerde spelers aangetrokken voor veels teveel geld. Kortom: an ideal world.
HR
Als je dit stoort, waarom kom je dan op een forum?

Dat 'de beste stuurlui' altijd aan wal staan is een feit, maar dan nog is voetbal geen verheven wetenschap en kan je best, al dan niet vanuit je rijtjeshuis, erover discussieren.

Ik snap daarom ook niet waarom je mensen zo wegzet, daarmee doe je juist wat je zelf verafschuwt.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 29 januari 2013 20:11:35).]
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 december 2003

DarkChild schreef:

(...)

Als je dit stoort, waarom kom je dan op een forum?
HR
Dat me wat stoort? Dat mensen over De Boer op een toon praten alsof het een voetbaldownie is? Dat uitgerekend wij zo'n trainer hebben terwijl jan met de pet op de tribune wekelijks koeien van blunders zich moet laten welgevallen. Ik zal bij mezelf te rade gaan. Maar wat is dan de reden weg te blijven? Je moet er dus blijkbaar vooral niet tegenin willen gaan. Van Gaal beeldt zich dat Pep het kunstje van hem heeft afgekeken terwijl, hier zijn er die het qua eigendunk een stukje bonter maken.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Lawro & Hansen schreef:

(...)
Dat me wat stoort? Dat mensen over De Boer op een toon praten alsof het een voetbaldownie is? Dat uitgerekend wij zo'n trainer hebben terwijl jan met de pet op de tribune wekelijks koeien van blunders zich moet laten welgevallen. Ik zal bij mezelf te rade gaan. Maar wat is dan de reden weg te blijven? Je moet er dus blijkbaar vooral niet tegenin willen gaan. Van Gaal beeldt zich dat Pep het kunstje van hem heeft afgekeken terwijl, hier zijn er die het qua eigendunk een stukje bonter maken.
HR
Je chargeert nogal, maar het mist zijn doel.
Er is hier ruimte genoeg voor voor- en tegenstanders. Als je elkaars mening maar respecteert.
Nogmaals, je doet nu eigenlijk zelf wat je anderen verwijt.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 29 januari 2013 20:16:31).]
HR
HR

Robery
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007

Lawro & Hansen schreef:

(...)
HR
Haha voetbaldownie! nice one, verder ben ik het er helemaal mee eens! Ik snap echt niet dat sommigen hier na een kleine tegenslag zo denigrerend kunnen posten over iemand die zo veel voor Ajax heeft betekent.
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

DarkChild schreef:

Je chargeert nogal, maar het mist zijn doel.HR
Had je gedacht.

Er is hier ruimte genoeg voor voor- en tegenstanders. Als je elkaars mening maar respecteert.HR
Ik doe niet anders, maar dan moet-ie om te beginnen als zodanig worden gepresenteerd.

Robery schreef:

Ik snap echt niet dat sommigen hier na een kleine tegenslag zo denigrerend kunnen posten over iemand die zo veel voor Ajax heeft betekent.HR
Dat is niet eens het punt. Moeten ze zelf weten. Teleurstelling en zo, deels vooringenomenheid, maar kom niet op een manier aanzetten alsof het zonneklaar is dat jouw zienswijze de enige en juiste is, en dat iedereen'm met jou deelt.
HR
HR

Wheermolen FC
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 april 2007

Ik wordt hier zelf ook vaak een beetje moe van mensen die alles, maar dan ook werkelijk alles aangrijpen om hun gelijk te halen. Ik begrijp ook niet zo goed wat het nut daarvan moet zijn. Als je altijd zo negatief bent over alles rondom Ajax, vraag ik me af of je nog wel plezier hebt in het kijken naar wedstrijden van onze mooie club.
Nog even over de wedstrijd; check deze statistieken en je zal zien dat het echt vrij gelijk opging tot de 2-1. De 2-0 was daardoor helemaal niet onverdiend.
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1697308/vitesse---ajax/
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Albinho schreef:

(...)

Er spelen is kennelijk al voldoende voor de sectie kort door de bocht en aanverwante analisten.
HR
Maar zonder blikken of blozen of zonder te kijken naar hoe Ligeon het in het 2e doet en zonder te kijken naar hoe Veltman de afgelopen wedstrijden het goed deed als vervanger van Aldeweireld is wel voldoende om De Boer voor gek te verklaren en Ligeon daar te willen zien? Dat snap ik niet. Hoe is dat niet kort door de bocht?

kooleracer schreef:

(...)

Maar waarom zou je

Alderweireld - Veltman - Moisander - Blind

kiezen boven

Veltman- Alderweireld - Moisander - Blind.

Als je Ruben niet goed genoeg is. Dan moet je kiezen uit de CV's die normaliter niet als back spelen. Dan laat je toch de beste op zijn positie spelen. Dat is logisch redeneren voor mij. Als ik Joel had opgesteld dan was het als RB, helemaal omdat Toby gewoon kan spelen. Sir Alex kiest toch ook gewoon voor Vidic en Ferdinand als Jones en Smalling fit zijn. Die minder ervaren spelen dan als back dat is logisch. Sir Alex is al langer coach dan de Boer, vindt je het dan gek dat ik liever de gedachte gang van Sir Alex volg dan de redenatie van De Boer.
HR
Maar Veltman n het centrum neerzetten is dus helemaal niet zo vreemd. Hij heeft in de afgelopen periode geregeld in het centrum naast Moisander gespeeld, verving Aldeweireld een aantal keren, onder andere in Brazilie.

Je kijkt toch naar wat het beste is voor het team? Het is niet zo zwart-wit als zijnde speler A speelt niet dus speelt speler B. Als speler B het niet goed genoeg doet en de trainer en de spelers meer vertrouwen hebben in deze oplossing, waarom is het dan zo vreemd dat voor deze oplossing gekozen wordt?

Albinho schreef:

(...)

Ik kan inderdaad niet begrijpen waarom je de helft van je verdediging zou wijzigen als 1 poppetje er niet is. Gelukkig pakte het geweldig uit en heb ik hier mijn ongelijk moeten toegeven. Alderweireld flitste over de flank, Veltman won al zijn duels en dribbelde geweldig in. Allemaal een lust voor het oog.
HR
Leuk cynisme weer, maar niets ondersteund de gedachte dat Ligeon het beter had gedaan. We moeten niet doen alsof Veltman ineens voor de leeuwen wordt gegooid, hij heeft de afgelopen tijd veel op die plek naast Moisander gestaan, hele, en delen van wedstrijden en op het trainingskamp in Brazilie. Zij zijn meer ingespeeld dan dat je Ligeon opstelt die al tijden niet in dit team gespeeld heeft.

Waarom moeten mensen reageren alsof De Boer gek is als ie voor een helemaal niet onlogische oplossing kiest? Zou het misschien andersom kunnen zijn, dat jezelf 'gek' bent (niet persoonlijk) als je het niet snapt?

[Dit bericht is veranderd door BassieAdam (op 29 januari 2013 21:26:53).]
HR
HR

Tarvos
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 24 juli 2011

Maar daar is het het internet voor toch? Ik kan ook afgeven op de Boer omdat we met 3-2 van Vitesse verloren hebben. En bovendien heb ik gelijk, want anders heb ik mijn mening niet, toch? ;)
HR
HR

DarkChild
Moderator

Tarvos schreef:

Maar daar is het het internet voor toch? Ik kan ook afgeven op de Boer omdat we met 3-2 van Vitesse verloren hebben. En bovendien heb ik gelijk, want anders heb ik mijn mening niet, toch? ;)
HR
Maar het is toch niet per definitie gelijk 'afgeven' (of in het zelfde spectrum: ophemelen)? Er worden vraagtekens bij sommige keuzes gesteld, soms voor de wedstrijd al en soms erna en daar wordt over gediscussieerd. En na een nederlaag doorgaans nét even wat meer ;)
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Albinho schreef:

Toby deed het niet aanvallend gewoon heel behoorlijk; in balbezit van achteruit speelde hij veelal kansloze lange ballen. Hij heeft alleen een keer of 5 een goede loopactie de diepte in gemaakt en wist de bal voor te trekken. Als dat al tot heel behoorlijk leidt, ligt de lat weer eens laag.

Veltman speelde niet prima op die fout na; hij was daarvoor ook al een aantal keer zijn tegenstanders volledig kwijt. Bovendien ging ie een aantal keer gigantisch de mist in met het indribbelen.

Film, kom alsjeblieft van die roze wolk af, het siert je niet.
HR
Voor alderweireld deed hij het dus heel aardig, want normaal gesproken speelt hij alleen maar die lange ballen.
Veltman speelde wél prima op die fout na. Verloor bijna geen duel en dat hij 40 meter moest indribbelen kwam omdat hij niemand kon inspelen, niet omdat hij zo graag 40 meter wilde indribbelen. Maar dan ga ik dezelfde discussie aan als die ik over blind zo vaak heb gevoerd en dat ga ik maar liever niet meer doen.

En het zal mij een worst zijn of jij vindt dat iets mij siert of niet, ik vind dat negatieve gezeik van driekwart van de pikzwarte denkers hier vreselijk. Misschien denk je dat ik hoog op een roze wolk zit, maar dat komt omdat jij zo diep in de zwarte drek zit dat alles en iedereen wat daar maar een beetje boven komt meteen af wordt gedaan met roze brillen en wolken.
HR
HR

Tarvos
Geselecteerd voor Oranje

DarkChild schreef:

(...)

Maar het is toch niet per definitie gelijk 'afgeven' (of in het zelfde spectrum: ophemelen)? Er worden vraagtekens bij sommige keuzes gesteld, soms voor de wedstrijd al en soms erna en daar wordt over gediscussieerd. En na een nederlaag doorgaans nét even wat meer ;)
HR
Als het dat was ja. Maar dat is het mijns inziens dus niet, het is hier een zure bedoening. En als we verliezen dan zijn de azijnflessen bij de Albert Heijn leeg. Daar wilde ik dus mee gaan koken, maar dat kon niet.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Van de film schreef:

(...)

Voor alderweireld deed hij het dus heel aardig, want normaal gesproken speelt hij alleen maar die lange ballen.
Veltman speelde wél prima op die fout na. Verloor bijna geen duel en dat hij 40 meter moest indribbelen kwam omdat hij niemand kon inspelen, niet omdat hij zo graag 40 meter wilde indribbelen.
HR
Over Veltman ben ik het eens, die schoof in als het een Ajaxverdediger betaamt, maar ging niet dribbelen of wanhopig op doel schieten omdat hij niet beter weet, maar omdat er niet beter was.
De aanvallers en halven waren niet aanspeelbaar, ze renden direct de diepte in of verscholen zich achter hun directe tegenstanders.
De Boer moet veel trainen op de balans tussen risicoloos rondspelen en helemaal niet aanspeelbaar zijn.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 29 januari 2013 22:10:08).]
HR
HR

BeeJay
International

Uit: -
Reg.: 24 maart 2005

DarkChild schreef:

(...)

Je chargeert nogal, maar het mist zijn doel.
Er is hier ruimte genoeg voor voor- en tegenstanders. Als je elkaars mening maar respecteert.
Nogmaals, je doet nu eigenlijk zelf wat je anderen verwijt.
HR
Ben ik niet helemaal met je eens DarkChild.
Hij chargeert eigenlijk helemaal niet en meningen worden niet heel vaak gerespecteerd.
En er wordt meer dan eens gewoon hard geroeptoetert door een stel zelfpijpers die het allemaal wel denken te weten in een enorm negatieve sfeer.
Maar ja dat is inherent aan een forum en zal altijd zo blijven.
Dit in grote tegenstelling met de sfeer in het stadion waar mijns inziens de positieve vibe voorop staat.

Kritiek kan en moet. Maar de vorm waarin het gegoten wordt en de bijna narcistische manier van discussie voeren van sommige is echt stuitend.
HRHR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

BeeJay schreef:

(...)
Kritiek kan en moet. Maar de vorm waarin het gegoten wordt en de bijna narcistische manier van discussie voeren van sommige is echt stuitend.
HR
Ligt eraan, het begon allemaal vriendelijk met kritiek, vervolgens worden er diverse mensen voor azijnzijkerds, nepsupporters en via PM'etjes voor alles en nog wat uitgemaakt. Dan willen mensen nog wel ns hun gelijk claimen over iets van wat ze een halfjaar geleden hebben gezegd, nu uitkomt maar waar we voor rotte vis werden uitgemaakt.

Voetbal is emotie, ook op een forum soms. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde alleen daar verschillen de meningen over :)
HR
HR

BassieAdam
Moderator

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Ligt eraan, het begon allemaal vriendelijk met kritiek, vervolgens worden er diverse mensen voor azijnzijkerds, nepsupporters en via PM'etjes voor alles en nog wat uitgemaakt. Dan willen mensen nog wel ns hun gelijk claimen over iets van wat ze een halfjaar geleden hebben gezegd, nu uitkomt maar waar we voor rotte vis werden uitgemaakt.

Voetbal is emotie, ook op een forum soms. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde alleen daar verschillen de meningen over :)
HR
Alleen jammer dat het niet 'uitkomt' zoals je zegt.

Ik vind de 'claims' die er gelegd worden dat anderen 0,0 verstand hebben van het spelletje en dat De Boer een 'tactisch onbenul' en wat nog meer is ook wel te ver gaan hoor. Helemaal als vervolgens alles wat dat weerlegt vervolgens genegeerd wordt of afgedaan als 'blinde liefde' of 'roze wolk'.

De Boer is geen god maar hij is zeker ook niet de onbenul zoals ie soms hier wordt weggezet. Volgens mij wordt de discussie wel interessanter als we dat soort termen weglaten, dan gaat het tenminste over de inhoud.

Ik heb bijvoorbeeld nog niemand van de critici die zoveel kritiek hadden op het opstellen van Veltman gehoord over mijn punt dat Veltman de laatste tijd vaker gespeeld heeft en Ligeon niet waardoor het helemaal niet zo onlogisch is dat De Boer hiervoor koos...
HR
HR

Tarvos
Geselecteerd voor Oranje

Naast het feit dat Veltman zo slecht niet speelde. Ik denk wel dat Ligeon een betere optie was. Maargoed.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Tarvos schreef:

Naast het feit dat Veltman zo slecht niet speelde. Ik denk wel dat Ligeon een betere optie was. Maargoed.
HR
Ik zou primair gekozen hebben voor Ligeon als Van Rhijn er niet is. Maar als je dan kijkt naar de omstandigheden, waarbij Ligeon het in het 2e echt niet geweldig doet, hij nauwelijks in dit team gespeeld heeft de laatste tijd, Aldeweireld ook goed op de back kan en Veltman het de laatste tijd als vervanger van Aldeweireld goed gedaan heeft en geregeld zijn minuten heeft gemaakt vind ik het helemaal niet zo'n onlogische keuze of 'blunder' zoals het ook wel genoemd is hier.
HR
HR

Le Berry
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 januari 2009

BassieAdam schreef:

(...)

Ik zou primair gekozen hebben voor Ligeon als Van Rhijn er niet is. Maar als je dan kijkt naar de omstandigheden, waarbij Ligeon het in het 2e echt niet geweldig doet, hij nauwelijks in dit team gespeeld heeft de laatste tijd, Aldeweireld ook goed op de back kan en Veltman het de laatste tijd als vervanger van Aldeweireld goed gedaan heeft en geregeld zijn minuten heeft gemaakt vind ik het helemaal niet zo'n onlogische keuze of 'blunder' zoals het ook wel genoemd is hier.
HR
Los van het feit dat ik helemaal niet vind dat Alderweireld ' ook goed op de back kan' en Ligeon het naar mijn weten juist prima doet in jong Ajax, het is wel degelijk een ' onlogische keuze'

Je zet een snelle buitenspeler op de fysiek sterke en niet zo heel wendbare Alderweireld en een fysiek grote en sterke spits op de niet al te fysiek sterke Veltman.

Bovendien, waarom eerder nog stellen dat Ligeon je 2de back is en je vertrouwen in hem uitspreken en hem vervolgens laten banken wanneer van Rhijn er niet bij is, onlogisch

je kunt er altijd wel een positieve draai aan willen geven als het gaat om de Boer, maar het wordt tijd voor een realistische blik. Betrap je dan ook wel erg vaak op het verdedigen van de Boer. Alsof het je taak is
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Le Berry schreef:

(...)

Los van het feit dat ik helemaal niet vind dat Alderweireld ' ook goed op de back kan' en Ligeon het naar mijn weten juist prima doet in jong Ajax, het is wel degelijk een ' onlogische keuze'

Je zet een snelle buitenspeler op de fysiek sterke en niet zo heel wendbare Alderweireld en een fysiek grote en sterke spits op de niet al te fysiek sterke Veltman.

Bovendien, waarom eerder nog stellen dat Ligeon je 2de back is en je vertrouwen in hem uitspreken en hem vervolgens laten banken wanneer van Rhijn er niet bij is, onlogisch

je kunt er altijd wel een positieve draai aan willen geven als het gaat om de Boer, maar het wordt tijd voor een realistische blik. Betrap je dan ook wel erg vaak op het verdedigen van de Boer. Alsof het je taak is
HR
Dit laatste is nou precies wat ik bedoel wat je ook gewoon achterwege kan laten omdat het de boel vervuild. Als je goed leest zal je altijd zien dat ik ook aangeef dat De Boer fouten maakt en dat ik geregeld zelfs andere keuzes zou maken dan De Boer, maar dat ik zijn keuzes ook begrijp. Ik heb altijd een realistische blik, in ieder geval meer dan sommige anderen hier.

Ik vond Ligeon in het 2e het helemaal niet zo goed doen, en Veltman het wel goed deed in het 1e, dus vind ik het geen onlogische keuze.

Maar goed, blijkbaar mag je hier niet de dingen van de positieve kant bekijken of iets uitleggen zonder perse te moeten worden weggezet in een hoekje. Jammer.

[Dit bericht is veranderd door BassieAdam (op 30 januari 2013 11:19:06).]
HR
HR

Le Berry
Idool

BassieAdam schreef:

(...)

Dit laatste is nou precies wat ik bedoel wat je ook gewoon achterwege kan laten omdat het de boel vervuild. Als je goed leest zal je altijd zien dat ik ook aangeef dat De Boer fouten maakt en dat ik geregeld zelfs andere keuzes zou maken dan De Boer, maar dat ik zijn keuzes ook begrijp. Ik heb altijd een realistische blik, in ieder geval meer dan sommige anderen hier.

Maar goed, blijkbaar mag je hier niet de dingen van de positieve kant bekijken of iets uitleggen zonder perse te moeten worden weggezet in een hoekje. Jammer.
HR
De boel vervuilt? Overdrijf niet zo. Netzoals je wel erg dramatisch gaat doen door te zeggen dat wanneer je iets positiefs uitlegt, je moet worden weggezet in een hoekje. Klinkt me net iets te melodramatisch allemaal

Bovendien, ook ik heb keuzes van de Boer vaak gesteund. Maar in zekere gevallen vind ik dat hij overduidelijk in de fout gaat. Zoals tegen Vitesse. En nee, dat zeg ik niet achteraf. Dat stelde ik al in de voorbeschouwing van deze wedstrijd.

En je kunt overal wel ' begrip' voor tonen, niemand verwijt hem dan ook dat hij niet het beste voor heeft met Ajax. Maar dat staat los van het feit of je het wel of niet met hem eens bent. En goed beargumenteerd, mag je daar best kritiek op leveren.

Ik vond Ligeon in het 2e het helemaal niet zo goed doen, en Veltman het wel goed deed in het 1e, dus vind ik het geen onlogische keuze.HR
Heb net al beargumenteerd waarom ik dit een uitermate eenzijdige stelling vindt. Kwa positiewisseling, directe tegenstander en richting Ligeon is dit moeilijk te weerleggen. Het sterke van de Boer vond ik ook altijd dat hij, bij blessures/schorsingen danwel tegenvallende prestaties juist terugviel op een talent dat op die betreffende positie speelt. Stel je openbaar dat Ligeon je 2de rechtsback is, geef hem dan ook de kans. En met het oog op de directe tegenstanders was dit ook veel logischer geweest

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 30 januari 2013 11:35:09).]
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Le Berry schreef:

(...)

Heb net al beargumenteerd waarom ik dit een uitermate eenzijdige stelling vindt. Kwa positiewisseling, tegenstander en richting Ligeon is dit moeilijk te weerleggen. Het sterke van de Boer vond ik ook altijd dat hij, bij blessures/schorsingen danwel tegenvallende prestaties juist terugviel op een talent dat op die betreffende positie speelt. Stel je openbaar dat Ligeon je 2de rechtsback is, geef hem dan ook de kans. En met het oog op de directe tegenstanders was dit ook veel logischer geweest
HR
Niks melo-dramatisch aan, we hebben het hierboven over hoe er in dit topic met elkaar wordt omgesprongen en het eerste wat je doet is roepen dat ik niet realistisch ben en alleen maar De Boer verdedig. Dan moet je goed lezen wat ik schrijf in al mijn postings en dan zie je dat dat niet zo is. Ik vind het dan een beetje vervelend dat je meteen in de eerste de beste post dat neerplempt, onder andere omdat dat nou precies bepaalt hoe reacties worden gelezen. Het is onnodig om dat erbij te zetten, dus waarom doe je het dan.

Mbt Veltman: zoals gezegd zou dat ook mijn eerste keuze zijn. Maar stel nou even dat jij ook vond dat Ligeon het in het 2e niet goed deed en je neemt deze overwegingen mee, zou je dan nog steeds Ligeon opstellen, ondanks dat je niet tevreden over hem bent en je in jouw ogen een goed alternatief hebt?
HR
HR

Le Berry
Idool

BassieAdam schreef:

(...)

Niks melo-dramatisch aan, we hebben het hierboven over hoe er in dit topic met elkaar wordt omgesprongen en het eerste wat je doet is roepen dat ik niet realistisch ben en alleen maar De Boer verdedig. Dan moet je goed lezen wat ik schrijf in al mijn postings en dan zie je dat dat niet zo is. Ik vind het dan een beetje vervelend dat je meteen in de eerste de beste post dat neerplempt, onder andere omdat dat nou precies bepaalt hoe reacties worden gelezen. Het is onnodig om dat erbij te zetten, dus waarom doe je het dan.
HR
Met elkaar wordt omgesprongen? Stel slechts dat ik je vaak de Boer zie verdedigen. Jemig wat een gedoe om niets. Wat overdreven allemaal. En waarom ik het zeg, nou omdat ik het vind.

Mbt Veltman: zoals gezegd zou dat ook mijn eerste keuze zijn. Maar stel nou even dat jij ook vond dat Ligeon het in het 2e niet goed deed en je neemt deze overwegingen mee, zou je dan nog steeds Ligeon opstellen, ondanks dat je niet tevreden over hem bent en je in jouw ogen een goed alternatief hebt?HR
En laat ik nou mee gaan in deze hypothetische stelling. Waarom Ligeon, diegene over wie je dus niet tevreden bent (....), wel meenemen naar Brazilie, tot voor kort nog uitspreken dat je wel volledig vertrouwen in hem hebt en hem vervolgens ook in de selectie opnemen als enige echte rechtsback?

Maar hierin ga je weer zover dat je je in bochten wilt wringen om de beslissingen van de Boer te gerechtvaardigen. Want stel dat...

Je bevestigd alleen maar de stelling die ik hierboven opper en waar je zo verontwaardigd over doet
HR
HR

BeeJay
International

Uit: -
Reg.: 24 maart 2005

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
Klopt helemaal. Kijk en bij sommige neem ik uitspraken met een korreltje zout. Waarom? Omdat voetbal inderdaad emotie is.
Maar zo gauw het een continue negatief gezwam gaat worden na verloren wedstrijden en de argumenten feitelijk onjuist zijn of nooit bewezen kunnen worden, wordt ik er beetje moe van.
Ik ken jou aversie tegen de Boer maar buiten de wedstrijden is er gewoon goede discussie met je mogelijk. Tijdens een wedstrijd niet ;) ..
HR
HR

DarkChild
Moderator

BeeJay schreef:

(...)

Ben ik niet helemaal met je eens DarkChild.
Hij chargeert eigenlijk helemaal niet en meningen worden niet heel vaak gerespecteerd.
En er wordt meer dan eens gewoon hard geroeptoetert door een stel zelfpijpers die het allemaal wel denken te weten in een enorm negatieve sfeer.
Maar ja dat is inherent aan een forum en zal altijd zo blijven.
Dit in grote tegenstelling met de sfeer in het stadion waar mijns inziens de positieve vibe voorop staat.

HR
Vrij naar wat hierboven te lezen staat: "it takes two to tango"

De tendens in dit topic is een beetje om mensen in het meest extreme hoekje te plaatsen. 'Verdedigers' van De Boer leven op een roze wolk en zijn blind voor kritiek, criticasters zijn azijnzeikerds en zichzelf verheerlijkende nitwits.

Je zal begrijpen dat er nogal wat tussen deze twee uitersten zit.

Als beide, kampen zo je wilt, eerst eens bij zichzelf te rade gaan zou het een stuk fijner toeven zijn in dit topic en het totale discussieforum.
HR
HR

haassie
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 9 juni 2009

Begrijp niet dat hij morgen helemaal naar Emmen gaat, want hij redeneert het zelfde als, Dick Advocaat. De beker is niet zo belangrijk als de competitie. Dan nog met wissel spelers gaan spelen waarschijnlijk, en die vind hij niet minder als de basis. Nou hij zal zijn spelers willen beschermen als coach.Maar als hij het werkelijk meent ja dan snap ik er niets meer van. Ondanks dat ik nog steedd blij ben met hem als coach.Maar hij overschat zijn selectie al twee seizoenen, ondanks dat we kampioen zijn geworden. Maar goed hij traint elke dag met ze, dus hij zal het beter weten.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 13,5% dat PEC Zwolle wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!