Ajax Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 02:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 215 »

HR

DarkChild
Moderator

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

quote:HR
Van de film schreef:

(...)

Dat zou je kunnen oplossen door erop te trainen :B.
HR
Maar is dat niet te laat nu? Is trainen in deze drukke periode niet meer bezigheidstherapie dan écht keihard op patronen?

Albinho schreef:

Ze komen zo vaak de bal halen Film. Het probleem, met name bij Schone, is dat altijd weer uit kaatsen in een laag tempo, nooit eens open draaien en tempo versnellen. Dan heb je dus 80% balbezit op je eigen helft.
HR
Het probleem is dat er 1 iemand de bal komt halen en de rest dan, automatisch lijkt het wel, loert op een moment om diep te gaan of zich verstop achter zijn directe tegenstander. De momenten waarop Veltman indribbelde en nergens de bal kwijt kon waren veelzeggend en helaas niet uitzonderlijk.

Er is verder niemand aanspeelbaar, niemand om mee te combineren.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 27 januari 2013 22:59:04).]
HR
HR

Van de film
Legende

Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2003

Albinho schreef:

Ze komen zo vaak de bal halen Film. Het probleem, met name bij Schone, is dat altijd weer uit kaatsen in een laag tempo, nooit eens open draaien en tempo versnellen. Dan heb je dus 80% balbezit op je eigen helft.
HR
Ten eerste zie ik dat eriksen echt praktisch nooit doen en ten tweede zie ik dat xavi bij barca ook behoorlijk veel doen. Alleen die sprint daarna niet meteen weer naar voren zoals schone en eriksen wel doen waardoor er een moment gaat komen dat hij met zijn gezicht naar voren in balbezit komt en ook daadwerkelijk kan opbouwen. Eriksen en schone moeten de opbouwers zijn (en niet alleen omdat ze het bij barca ook zo doen) en standaard veel minder diep spelen. Dan zul je ook zien dat je standaard percentage balbezit op de helft van de tegenstander een stuk groter wordt.

@darchild,

Nou ja, ik vind dit een vrij simpele tactische omzetting, daar hoef je niet keihard op te trainen ofzo. En je kunt bezigheidstherapie ook op 10 meter van elkaar doen.

[Dit bericht is veranderd door Van de film (op 27 januari 2013 23:00:18).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Van de film schreef:

(...)

Ten eerste zie ik dat eriksen echt praktisch nooit doen en ten tweede zie ik dat xavi bij barca ook behoorlijk veel doen. Alleen die sprint daarna niet meteen weer naar voren zoals schone en eriksen wel doen waardoor er een moment gaat komen dat hij met zijn gezicht naar voren in balbezit komt en ook daadwerkelijk kan opbouwen. Eriksen en schone moeten de opbouwers zijn (en niet alleen omdat ze het bij barca ook zo doen) en standaard veel minder diep spelen. Dan zul je ook zien dat je standaard percentage balbezit op de helft van de tegenstander een stuk groter wordt.
HR
Inderdaad, beide halven staan te diep om goed positiespel te spelen. En dat is geen incident. Niet dat wij zulke visionairs zijn (hoewel, jij misschien wel :B ) maar hoe lang hebben we het hier al niet over?
Dan heb je vandaag ook nog een onzichtbare centrumspits en hou je nooit lang balbezit op de helft van de tegenpartij.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 27 januari 2013 23:03:21).]
HR
HR

Le Berry
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 januari 2009

Skywalker schreef:

(...)
Alderweireld als rechtsback is een noodverband en zeker niet zo idioot als het opstellen als Van der Meyde als rechtsback. Ik had al gezegd dat ik liever Ligeon zie, maar kennelijk zijn er redenen voor hem niet op te stellen. En kennelijk is er in de jeugd ook nog (let op nog, dat implicieert uiteindelijk geduld) niemand die Van Rhijn onbetwist kan vervangen.
HR
Noodverband? Er zat gewoon een rechtsback op de bank hoor. Iemand in wie de Boer eerder nog zijn vertrouwen uitsprak.
Wat van der Meijder hiermee te maken heeft is mij een raadsel. Wellicht probeer je gechargeerd je punt (welke hoop ik nog te ontdekken) te maken.

En ' kennelijk redenen om hem niet op te stellen' ? Alsof ik met Q discusseer. ' Er zal wel een goeie reden voor zijn' ... :denk.

Er is een tijd geweest dat er geroepen werd 'Nog één keer en dan zeg ik het vertrouwen op'. Dat is uiteraard heel normaal.
HR
Ja, ' een tijd' en 'door sommige' . Weer wat critici over 1 kam scheren. Misschien makkelijk om je te richten op diegene met wie je in discussie bent

Met onderbouwde kritiek is inderdaad niets mis. Maar je kunt nu eenmaal niet de ene week voorzichtige twijfels hebben en de andere week enorme twijfels. En ik vind het nu eenmaal vreemd om - op welk moment dan ook - ook echt iedere gelegenheid aan te pakken om De Boer aan te pakken. Dat is geen kritiek leveren meer, dat is zoeken. Ajax zou wat minder onder een vergrootglas moeten liggen en meer rust moeten krijgen: twaalf jaar wanbeleid zijn niet in een paar seizoenen weg te poetsen.HR
Wederom, algemeenheden.

En als je daadwerklijk bepleit om Ajax ' niet meer onder een vergrootglas te leggen', waarom je dan nog mengen in topics over betreffende hoofdpersonen.

Of wilde je het over het weer van vandaag hebben?

Eerst waren de tijden zonder internet beter, nu mogen we wel over Ajax praten maar het geenszins onder een vergtootglas leggen, nog andere richtlijnen voor dit forum?
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Skywalker schreef:

(...)

Met onderbouwde kritiek is inderdaad niets mis. Maar je kunt nu eenmaal niet de ene week voorzichtige twijfels hebben en de andere week enorme twijfels. En ik vind het nu eenmaal vreemd om - op welk moment dan ook - ook echt iedere gelegenheid aan te pakken om De Boer aan te pakken. Dat is geen kritiek leveren meer, dat is zoeken. Ajax zou wat minder onder een vergrootglas moeten liggen en meer rust moeten krijgen: twaalf jaar wanbeleid zijn niet in een paar seizoenen weg te poetsen.
HR
Ajax is een topclub, daar is nu eenmaal altijd reuring na een nederlaag. En dat hoort ook zo te zijn.
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Quattroporte schreef:

(...)

Jij begint met "die toon" makker met je onzinnige en stupide verwijt, dat je al tijden herhaalt zonder enige onderbouwing.HR
Allereerst, makker? Dat zeg je maar tegen je labrador. Lekker denigrerend

En de enige die dingen herhaalt ben jij. Namelijk de constante herhaling van je gesprek met Overmars en zijn woorden bij de Ava. Weten we nu wel. En zoals gezegd, het is een ander ook al opgevallen zo zie ik.

Waar verschuil ik mij achter meningen van anderen? Maak het concreet.HR
Stel slechts dat je hier vaak in vervalt. Of het nou gaat om het cijfertje wat de Jong deze week in de Vi heeft gekregen of je ' inzicht' over hoe ' men' binnen Ajax over een bepaald talent denkt. Het gaat opvallend weinig over wat jij vindt en waarom. Hoor je dan ook zelden voetbalinhoudelijk iets toevoegen. Jammer.

En nee, het zet je mening geen kracht bij. Want hiervoor ontbreken de voetbalinhoudelijk argumenten. Je vind de Jong goed spelen en Perez zei....en in de telegraaf kreeg hij het cijfer...

Je kan er zo weinig mee

Ik lees van jou alleen dit soort vervelende zelfvoldane posts zonder enige onderbouwing. En daarom noem ik je een zeikerd ja.HR
Is wel het makkelijkste ja,. Om mensen die je op bepaalde dingen wijzen, gewoon zo neer te zetten. Lekker niveau. En dat voor iemand van jouw leeftijd. Jaloers dat ik het nog zonder katheter kan ?( rustig Q, geintje)

En de woorden van Overmars uit de krant ? Prima hoor. Leg dat eens aan al degenen uit die tijdenlang vroegen om exacte verslagen, van alleHR
Waarom moet ik jouw vragen over anderen beantwoorden. Spreek jouw toch aan

Maar ach, was een vriendelijk verzoek om je eens uit te dagen tot het uiten van je eigen mening inplaats van die van anderen. Je toon daagt uit tot een gepaste reactie. Je zal er ongetwijfeld weer over vallen maar wellicht toch eens deze raad tot je nemen. Kunnen wij ook weer vriendjes zijn, makker

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 28 januari 2013 00:43:19).]
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Ik kan Q ook een zeikerd noemen omdat die het niet met mij eens is. Is maar net wat voor woorden je in welke richting wenst te gebruiken, het voegt in ieder geval allemaal geen drol toe.

@ Film, inzake Schone. Die gast heeft echt niet de techniek om snel te handelen, werd vandaag ook weer pijnlijk duidelijk. Volgend seizoen zit je dus ook weer zonder je beste middenvelder, tja. Een aanval zonder stootkracht, al zal Fischer natuurlijk wel steeds beter worden, maar dat is ook maar 1 van de 3 pionnen. En het is niet zo dat er volgend seizoen nog anderen hier bij aan sluiten. Ja Andersen, maar die speelt idealiter op de plek van Fischer.
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Wenen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003

Ik ben benieuwd hoe lang Frank onze Boerrigter nog de hand boven het hoofd gaat houden. Zou nu toch zelf eens op tafel slaan voor een fatsoenlijke rechtsbuiten.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Ajax is eigenlijk een raar team. Een team met extremen. Zo rond Vitesse thuis verzuchtte De Jong dat je ook 'te veel positiespel' kon spelen. Ergo, dat getik moet ook iets opleveren. Nu zie je eigenlijk alleen nog maar spelers die de diepte in duiken, of zich achter een tegenstander verschuilen en, al dan niet bewust, niet meer beschikbaar zijn voor combinatiespel.
Daardoor krijg je een soort 'alles of niets passing', wat vragen om moeilijkheden is in de omschakeling, doordat de onderlinge afstanden niet meer kloppen (ook een taak van de vm, wat mij betreft)
Ik moet toegeven dat De Jong daar in de spits ook een rol in speelt. Het is niet meer de dienende puntspeler van eerst.
Om in goed Nederlands te blijven, hij vult de nr9 steeds vaker als lopende 10 in.
HR
HR

haassie
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 9 juni 2009

Mensen roepen dat Frank mensen beschermt, en nooit wisselt maar kijk naar dr bank wat zwak ongelooflijk. En dat berwijt ik de hele technische staf, want frank denkt dat hij een wereld selectie heeft. Nou kijk naar andere clubs, dan is een club als ajax onwaardig. Dat vind ik overmoed van hem, voor de rest ben ik toch blij dat hij onze trainer is,
HR
HR

The Hunter
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 19 december 2005

bolle2 schreef:

(...)

Ajax is een topclub, daar is nu eenmaal altijd reuring na een nederlaag. En dat hoort ook zo te zijn.
HR
Ajax is een topclub? :D

Ik weet niet wat jouw definitie is van een topclub, maar ik vind Ajax al 16 jaar geen topclub meer.

En in de tijd dat Ajax een topclub was, was er helemaal geen reuring na een nederlaag, omdat je wist dat het een incident was. Tegenwoordig kan elke club in de ere-divisie van Ajax winnen als ze inzet en strijdlust tonen. Gelukkig voor ons is dat dat voor alle clubs uit de Nederlandse competitie geldt, waardoor we de afgelopen twee jaar nog een kampioenschap hebben kunnen vieren. Maar die zijn echt niet gehaald met mooi, verzorgd, degelijk en attractief voetbal,........zoals je dat van een topclub mag verwachten
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

The Hunter schreef:

(...)

Ajax is een topclub? :D

Ik weet niet wat jouw definitie is van een topclub, maar ik vind Ajax al 16 jaar geen topclub meer.

En in de tijd dat Ajax een topclub was, was er helemaal geen reuring na een nederlaag, omdat je wist dat het een incident was. Tegenwoordig kan elke club in de ere-divisie van Ajax winnen als ze inzet en strijdlust tonen. Gelukkig voor ons is dat dat voor alle clubs uit de Nederlandse competitie geldt, waardoor we de afgelopen twee jaar nog een kampioenschap hebben kunnen vieren. Maar die zijn echt niet gehaald met mooi, verzorgd, degelijk en attractief voetbal,........zoals je dat van een topclub mag verwachten
HR
Amen. En dan maar aangevallen worden omdat je meer eist van een top25 rijkste club van de wereld.
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Waar ik de Boer Ajax tactisch erg goed liet spelen tegen Feyenoord met een goede scherpe dekking op Pelle en een goed opkomende van Rijn, waren er gisteren weer een aantal momenten die mijn wenkbrouwen deed fronsen. Boerrigter op rechts is al heel erg lang een drama en toen Sana er in kwam begreep ik niet waarom die dan niet naar rechts ging en Boerrigter naar links.

Verder is Ajax helemaal niet de ploeg die kan inzakken. Daar heeft het de spelers niet voor en daar heeft het ook niet de spelers voor gehaald.
HRHR
HR

DarkChild
Moderator

Massimo schreef:

Verder is Ajax helemaal niet de ploeg die kan inzakken. Daar heeft het de spelers niet voor en daar heeft het ook niet de spelers voor gehaald.
HR
Daar hebben ze prima de spelers voor, alleen is dat niet wat gebeurde. Het gaat om de tactische eenheid in je team.

Er ontstaan ruimtes omdat niet iedereen inzakt, of in ons geval niet iedereen doordekt en druk zet.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 28 januari 2013 10:38:37).]
HR
HR

Chelsea Man
Idool

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

DarkChild schreef:

(...)

Daar hebben ze prima de spelers voor, alleen is dat niet wat gebeurde. Het gaat om de tactische eenheid in je team.

Er ontstaan ruimtes omdat niet iedereen inzakt, of in ons geval niet iedereen doordekt en druk zet.
HR
Het grappige is dat bij de laatste goal..we 4 man voor de bal hadden lopen..en 2 die als dolle dwazen richting de goal van vitesse gingen.

1 steekbal...goal...hoe naief kan je zijn ?
HR
HR

Albinho
Legende

DarkChild schreef:

(...)

HR
Als je zo nodig wens te verdedigen, blijft de noodzaak natuurlijk om linies te behouden en het compact te maken, zoals Vitesse dat wel deed. Die zetten hun voorste spelers zo rond de middenlijn en de achterste 15-20m daar achter.

Dat je dan 1 linie hebt met alle verdedigers met Schone en Poulsen, daarvoor Eriksen en dan nog een linie met 3 aanvallers, dan valt je organisatie totaal weg.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Albinho schreef:

(...)

Als je zo nodig wens te verdedigen, blijft de noodzaak natuurlijk om linies te behouden en het compact te maken, zoals Vitesse dat wel deed. Die zetten hun voorste spelers zo rond de middenlijn en de achterste 15-20m daar achter.

Dat je dan 1 linie hebt met alle verdedigers met Schone en Poulsen, daarvoor Eriksen en dan nog een linie met 3 aanvallers, dan valt je organisatie totaal weg.
HR
Juist, dat is ook wat ik bedoel, de complete organisatie was weg, er was geen eenheid meer.
De ene helft ging als een gek jagen, de andere wilde het liefst voor de eigen zestien kamperen.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 28 januari 2013 10:54:11).]
HR
HR

Albinho
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Juist, dat is ook wat ik bedoel, de complete organisatie was weg, er was geen eenheid meer.
De ene helft ging als een gek jagen, de andere wilde het liefst voor de eigen zestien kamperen.
HR
En dat gebeurde met eerder puntverlies dit seizoen ook, toen stond Ajax ook voor en ging de verdediging op de eigen 16 hangen. Frank spreekt over een leermoment, de vraag is dan ook wat ze er van hebben geleerd? Vooralsnog vrij weinig.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Albinho schreef:

(...)

En dat gebeurde met eerder puntverlies dit seizoen ook, toen stond Ajax ook voor en ging de verdediging op de eigen 16 hangen. Frank spreekt over een leermoment, de vraag is dan ook wat ze er van hebben geleerd? Vooralsnog vrij weinig.
HR
Natuurlijk leer je hier van. Dit is nou precies het hele 'ervarings' punt. Hier wordt je als speler beter van. DAT is wat De Boer bedoeld.

Het is gewoon nogal overtrokken om nu na zo'n wedstrijd weer eens alles uit de kast te trekken om zogenaamd te laten zien dat er van alles mis is. Voor de miljoenste keer: Ajax zit in een proces, dat proces gaat nog wel even duren, en daarin zullen (door iedereen) fouten worden gemaakt en goede dingen worden gedaan.

Kijk je naar dit seizoen dan zie je wel degelijk een stijgende lijn, dat valt niet te ontkennen. De ondergrens is wel degelijk omhoog gegaan, maar dat betekent niet dat je nooit meer door het ijs zakt.
HR
HR

Albinho
Legende

BassieAdam schreef:

(...)

Natuurlijk leer je hier van. Dit is nou precies het hele 'ervarings' punt. Hier wordt je als speler beter van. DAT is wat De Boer bedoeld.

Het is gewoon nogal overtrokken om nu na zo'n wedstrijd weer eens alles uit de kast te trekken om zogenaamd te laten zien dat er van alles mis is. Voor de miljoenste keer: Ajax zit in een proces, dat proces gaat nog wel even duren, en daarin zullen (door iedereen) fouten worden gemaakt en goede dingen worden gedaan.

Kijk je naar dit seizoen dan zie je wel degelijk een stijgende lijn, dat valt niet te ontkennen. De ondergrens is wel degelijk omhoog gegaan, maar dat betekent niet dat je nooit meer door het ijs zakt.
HR
Ik heb in de periode voor de winterstop een opleving gezien inderdaad, we zullen moeten zien in hoeverre dat zich door trekt.

Maar wat hebben ze op dit specifieke aspect geleerd Bassie en wie? Het zijn met name de ervaren jongens in de as die hier leiding aan moeten geven. Moisander, Poulsen en Alderweireld horen er voor te zorgen dat de organisatie goed staat. Dat verzaken ze en dit zijn helaas geen spelers die hier nog in gaan groeien.

En dat eeuwige geneuzel over proces, het heeft grotendeels te maken met kwaliteiten. Spelers als Poulsen, Boerrigter, De Jong en Schone zitten niet in een verbeteringsproces, die zullen nimmer het inzicht en de capaciteiten hebben om op het vereiste niveau te handelen.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Albinho schreef:

(...)

Ik heb in de periode voor de winterstop een opleving gezien inderdaad, we zullen moeten zien in hoeverre dat zich door trekt.

Maar wat hebben ze op dit specifieke aspect geleerd Bassie en wie? Het zijn met name de ervaren jongens in de as die hier leiding aan moeten geven. Moisander, Poulsen en Alderweireld horen er voor te zorgen dat de organisatie goed staat. Dat verzaken ze en dit zijn helaas geen spelers die hier nog in gaan groeien.

En dat eeuwige geneuzel over proces, het heeft grotendeels te maken met kwaliteiten. Spelers als Poulsen, Boerrigter, De Jong en Schone zitten niet in een verbeteringsproces, die zullen nimmer het inzicht en de capaciteiten hebben om op het vereiste niveau te handelen.
HR
Dat 'geneuzel' is wel precies waarom er hier meerdere kampen ontstaan. Zolang je niet kan accepteren dat het een proces is zul je nooit kunnen zien dat je dit soort wedstrijden gaat tegenkomen en dat daar ups- en downs bijhoren.

Dat de spelers die jij noemt niet in een verbeterproces zitten is ook onzin. Zelfs Poulsen heeft een verbeterproces doorgemaakt in de afgelopen 6 maanden, die staat steeds beter te spelen, ook al was ie dan gisteren slecht, de afgelopen wedstrijden deed ie het, zeker ten opzichte van het begin van het seizoen, steeds beter.

Ook als je ouder bent kan je nog leren. Mijn oma werd 92 en heeft tot op de dag van haar dood verklaard dat ze nog steeds aan het leren was.

"we zullen moeten zien" of een equivalent daarvan is overigens een van de meest gebruikte zinnen van de criticasters van De Boer. "we zullen moeten zien of ie Janssen inderdaad op de bank laat" (ja), "we zullen moeten zien of ie Anita nu wel laat staan"(ja), "we zullen moeten zien of Ebicilio inderdaad niet wordt opgesteld als iedereen fit is" (ja). Allemaal dingen die uitgewezen hebben dat als je op de langere termijn naar dingen kijkt het er een stuk minder slecht uitziet dan dat er op dat moment werd voorgedaan.

Nu ook weer. Ajax laat een zeker zijnde overwinning lopen en gelijk is alles weer mis en 'zullen we moeten zien' hoe het gaat lopen. Kijk nou eens naar dat proces, accepteer dat proces, en hou eens op met op elke slak zout te leggen door elke fout uit te vergroten.
HR
HR

The Hunter
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 19 december 2005

BassieAdam schreef:

(...)
Kijk nou eens naar dat proces, accepteer dat proces, en hou eens op met op elke slak zout te leggen door elke fout uit te vergroten.
HR
Ik ben onderhand al die processen van de laatste 15 jaar wel zat. Wil gewoon weer een fatsoenlijk elftal op het veld zien. Zonder processen. Een proces is gewoon een excuus voor falen. Zolang je het maar een proces noemt snoer je je criticasters de mond omdat ze het op de lange termijn moeten bekijken.

Ze hoeven van mij niet elke wedstrijd te winnen, maar ik wil wel een Ajax zien wat haar best doet om te winnen. Dat is toch wel het minste wat je als supporter mag vragen.
HR
HR

haassie
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 9 juni 2009

Kwa naam en bekend heid , ,en als je ziet kwa publiek wat er komt wel. Dat komt er haast nergens ook in Italië niet, ,en kijk gisteren naar Vitesse hoop lege plekken. Psv krijgt Europees niet zijn stadion vol. Kijk nu naar Ajax lijkt weer uitverkocht te worden, maar kwa spelers nee dat is voor Ajax armoedig.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

The Hunter schreef:

(...)

Ik ben onderhand al die processen van de laatste 15 jaar wel zat. Wil gewoon weer een fatsoenlijk elftal op het veld zien. Zonder processen. Een proces is gewoon een excuus voor falen. Zolang je het maar een proces noemt snoer je je criticasters de mond omdat ze het op de lange termijn moeten bekijken.

Ze hoeven van mij niet elke wedstrijd te winnen, maar ik wil wel een Ajax zien wat haar best doet om te winnen. Dat is toch wel het minste wat je als supporter mag vragen.
HR
Dan moet je fan van een koopclub worden en Advocaat aanstellen, die gaan voor de directe korte termijn successen. Ajax is met de Cruijff-lijn een jaar geleden een richting ingeslagen. Om dat nu alweer los te laten is zonde.

Het een excuus voor falen noemen is makkelijk, dan hoef je namelijk niet naar de lange termijn te kijken en mag je alles afschieten.
HR
HR

Chelsea Man
Idool

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

BassieAdam schreef:

(...)

Dan moet je fan van een koopclub worden en Advocaat aanstellen, die gaan voor de directe korte termijn successen. Ajax is met de Cruijff-lijn een jaar geleden een richting ingeslagen. Om dat nu alweer los te laten is zonde.

Het een excuus voor falen noemen is makkelijk, dan hoef je namelijk niet naar de lange termijn te kijken en mag je alles afschieten.
HR
Grappig dat men de JC visie als verdediging gebruikt voor het falen van Frank.

Staat los van elkaar. Frank is niet meer dan een pion die achter de visie van JC staat en deze zo goed mogelijk tracht uit te voeren.
Op het moment dat hij faalt dan betekent dit nog niet dat de JC visie de prullenbak in moet.

Dit betekent dus niet dat we hier niet blij zijn met de lijn en visie van JC.
Best triest ook eigenlijk om dit te insinueren...zodra er iemand kritiek heeft op Frank en de aankopen.

Q verwijst naar Marc...Bassie naar de visie van JC...ondertussen hebben we voor 15 miljoen gekocht en zijn we nog geen stap verder gekomen.

Hoezo geen aankopen ? Die hebben we toch gewoon gedaan de afgelapen 2 jaar.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 95,6% dat PSV wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!