Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 18:09                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 215 »

HR

Quattroporte
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

quote:HR
DarkChild schreef:

(...)

Doorselecteren, mijn lieveligswoord ;)

Tja, ik zie het niet gebeuren, van de zomer vertrekken er (weer) bepalende spelers en ik heb nog geen enkele indicatie dat de scouting dermate op orde is dat de miljoenen ditmaal wél goed besteed gaan worden.
HR
Nee, er moet dus gewoon niets uitgegeven worden. Waarom nou weer miljoenen besteden? Kappen nou met die onzin.

Alleen als de Jong EN Eriksen vertrekken, dan ben ik om te praten.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Quattroporte schreef:

(...)

Nee, er moet dus gewoon niets uitgegeven worden. Waarom nou weer miljoenen besteden? Kappen nou met die onzin.

HR
Maar die miljoenen gaan wel uitgegeven worden, dat weet jij ook.

Nogmaals, anders heeft men de komende tijd op supportersgebied nogal wat werk te verrichten in de communicatie.
Ik verwijs wederom naar de paniek hier van de zomer.
Het 'we halen in principe liever niemand' principe leeft bij een groot gedeelte van de supporters nog allerminst.
En daar kan je niet aan voorbij gaan.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 27 januari 2013 19:11:44).]
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Gelukkig ga jij er niet over. Volgens mij was de kern van de discussie de positie van rechtsbuiten. Met het vertrek van Eriksen hebben we er een probleem bij. De Jong mis je op geen enkele wijze.
HR
HR

Quattroporte
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Maar die miljoenen gaan wel uitgegeven worden, dat weet jij ook.

Nogmaals, anders heeft men de komende tijd op supportersgebied nogal wat werk te verrichten in de communicatie.
Ik verwijs nogmaals naar de paniek hier van de zomer.
Het 'we halen in principe liever niemand' principe leeft bij een groot gedeelte van de supporters nog allerminst.
En daar kan je niet aan voorbij gaan.
HR
Nee, ik denk het niet. Echt niet. Zeker niet als we kampioen worden, en dat worden we.

Alleen dus als ze allebei vertrekken. Voor Aldeweireld, als hij gaat, wordt bij voorbeeld al niemand gehaald.

Andersen komt er bij. Serero is terug . Hoesen is niet slecht. Sigthorsson komt terug. Boilesen. Denswil .
HR
HR

DarkChild
Moderator

Quattroporte schreef:

(...)

Nee, ik denk het niet. Echt niet. Zeker niet als we kampioen worden, en dat worden we.

Alleen dus als ze allebei vertrekken. Voor Aldeweireld, als hij gaat, wordt bij voorbeeld al niemand gehaald.

Andersen komt er bij. Serero is terug . Hoesen is niet slecht. Sigthorsson komt terug. Boilesen. Denswil .
HR
Zelfs als Heitinga een optie is, laat men die passeren?

Voor de rest kan je de oproer al uittekenen als men de supporters daar de komende tijd niet voor 'klaar maken'.

De reflex, 'als die weggaat voor zoveel, halen we die voor zoveel terug', leeft ook onder een groot gedeelte van onze supporters namelijk.
HR
HR

Quattroporte
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Zelfs als Heitinga een optie is, laat men die passeren?

Voor de rest kan je de oproer al uittekenen als men de supporters daar de komende tijd niet voor 'klaar maken'.

De reflex, 'als die weggaat voor zoveel, halen we die voor zoveel terug', leeft ook onder een groot gedeelte van onze supporters namelijk.
HR
Voor terugkerende Ajacieden maak ik nog wel een uitzondering. Raffie mag meteen terug hoor.

En die reflex. Tja. Daar moet je een keer doorheen. Nu is de tijd met al die jeugd die er aankomt.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Quattroporte schreef:

(...)

Voor terugkerende Ajacieden maak ik nog wel een uitzondering. Raffie mag meteen terug hoor.

En die reflex. Tja. Daar moet je een keer doorheen. Nu is de tijd met al die jeugd die er aankomt.
HR
Maak jij een uitzondering of Ajax?

En die "aankopen zijn goed" reflex doorbreek je alleen door, naast er naar te handelen ook je publiek zo transparant mogelijk te informeren.

Wat dat betreft is er sinds de zomer nog weinig tot niets veranderd.
HR
HR

Saviola
Regelmatige invaller

Reg.: 29 december 2004

Voorin was het in de tweede helft vooral veels te karig. Als we een goede tweede seizoenshelft willen draaien, moeten we kwaliteit voorin hebben. 3 goede spelers vinden elkaar altijd wel. Wat mij betreft een voorhoed van Fischer, Sigthorsson en Babel (zodra de laatste 2 fit zijn). Dan zet je zoveel druk op de achterhoede dat de rest van je elftal weer kan voetballen. Dat Babel dan wellicht niet op de ideale positie staat is niet zo boeiend, denk dat hij juist met name op rechtsbuiten kan presteren, zeker als hij het simpel houdt.

Op het niveau waarop we nu zijn hebben we dit echt nodig. Elftal met Boerrigter, Sana en Lukoki voorin, speel je continu met een man minder. Twee minder als 2 van de 3 spelen.
HR
HR

Quattroporte
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Maak jij een uitzondering of Ajax?

En die "aankopen zijn goed" reflex doorbreek je alleen door, naast er naar te handelen ook je publiek zo transparant mogelijk te informeren.

Wat dat betreft is er sinds de zomer nog weinig tot niets veranderd.
HR
Ik maak die uitzondering.

En Overmars heeft de AVA op uitzonderlijk open en transparante wijze geïnformeerd . Ongekende openheid bij Ajax. Hebben we nog nooit gehad. Ik probeer dat hier weer te geven, maar oogst alleen maar hoon van de Albinhos en andere azijnzeikers van deze wereld.
HR
HR

JeroenE
Vedette

Reg.: 17 september 2007

Een paar leuke woorden van Overmars overtuigen me niet. Schone, Poulsen, Moisander, Sana, Hoesen tillen Ajax niet naar een hoger niveau.

Verder is het in theorie wel leuk hoor met het 'project'. De praktijk zal uitwijzen dat er meer bij komt kijken en dat niet elke jeugdspeler het juiste niveau heeft. Daarnaast zal het niet lukken om constant een hoog niveau te halen met spelers van 17 tot 23 jaar. Het is een illusie om te stellen dat Ajax geen aankopen meer gaat doen. Sterker nog: veel jeugdspelers waarvan jij verwacht dat ze doorbreken zijn aankopen.

De meeste spelers moeten uit de jeugd komen en dat mag ook met jeugdaankopen. Maar een incidentele directe versterking voor het eerste is echt geen schande. Het zou Ajax sterker maken. Alleen klopt het wel dat het trackrecord van Ajax belabberd is. Het is zaak om dat te verbeteren. De komst van Assaidi had Ajax beduidend sterker gemaakt. En Narsingh t.o.v. Lukoki, Sana, Boerrigter, Sulejmani ook. Net op het moment dat je even hoop krijgt valt het in duigen en moet je het doen met Sana en Derk. Tel uit je winst....

Als ze in de zomer geen vervanger halen voor Alderweireld heb ik daar nog begrip voor. Eriksen vervangen is al lastiger. Al denkt de helft van het forum daar anders over en zijn ze hem liever kwijt dan rijk. Een rechtsbuiten is een absolute must. Het heeft echt geen zin om het seizoenen lang te proberen met Boerrigter, Sana, Lukoki, De Sa etc.

Het is niks en het gaat ook niks worden.
Waarom denk je trouwens dat Ajax weer op de eerste plek eindigt? Op basis waarvan? Heb je het programma gezien?

Ik vrees dat het dit seizoen niet lukt. Zonder CL krijgt Ajax het ineens heel lastig. Want dan is de kans op een versterking nihil als meerdere basisspelers vertrekken. En zo worden ze zwakker i.p.v. sterker. Net zoals we afgelopen zomer zwakker zijn geworden.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Dus eigenlijk kunnen we maar beter onder een steen kruipen want doomsday is niet ver weg.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Van de film schreef:

Dus eigenlijk kunnen we maar beter onder een steen kruipen want doomsday is niet ver weg.
HR
Haha, ja precies. Erg vermoeiend al die zwartkijkers.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Ik maak die uitzondering.

En Overmars heeft de AVA op uitzonderlijk open en transparante wijze geïnformeerd . Ongekende openheid bij Ajax. Hebben we nog nooit gehad. Ik probeer dat hier weer te geven, maar oogst alleen maar hoon van de Albinhos en andere azijnzeikers van deze wereld.
HR
Ho ho ik ontvang je informatie graag. Het probleem is dat ik de discussies over woorden, interpretaties en mogelijk beleid niet echt zinvol vind, ik beoordeel gewoon de acties. Beleid laat zich gelden in de praktijk.
HRHR
HR

Quattroporte
Legende

Albinho schreef:

(...)

Ho ho ik ontvang je informatie graag. Het probleem is dat ik de discussies over woorden, interpretaties en mogelijk beleid niet echt zinvol vind, ik beoordeel gewoon de acties. Beleid laat zich gelden in de praktijk.
HR
Onzin. Je twijfelt zo ongeveer aan ieder woord van me.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Quattroporte schreef:

(...)

Onzin. Je twijfelt zo ongeveer aan ieder woord van me.
HR
Dat ligt niet aan hem alleen. Je laat soms je eigen mening en die van het TH door elkaar lopen.
Neem jouw 'mededeling' dat men geen vervanger voor Alderweireld zou halen, maar je eigen interpretatie dat een oud-Ajacied weer wel welkom is.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Albinho schreef:

(...)

Gelukkig ga jij er niet over. Volgens mij was de kern van de discussie de positie van rechtsbuiten. Met het vertrek van Eriksen hebben we er een probleem bij. De Jong mis je op geen enkele wijze.
HR
Als alleen de Jong vertrekt hoef je hem niet te vervangen, al gaan we hem zeer missen. Maar als ze beiden vertrekken is er een probleem en dan voorspel ik dat er iemand komt, maar zeker is dat niet. Hangt o.a. van ontwikkeling Serero, Klaassen en met name Andersen af,

Ik ga er niet over, maar weet wel dat mijn visie vrij dicht tegen die van het TH aanligt. Get used to it.
HR
HR

JeroenE
Vedette

Reg.: 17 september 2007

Ja inhoudelijk ga je er niet op in. Omdat je niks te zeggen hebt. Hoe voorspelbaar. Beetje interessant doen over een gesprek met Overmars. Want hij is heilig en heeft niks meer te bewijzen? Of hij laat altijd het achterste van zijn tong zien?

Je hebt het over geen aankopen doen. En wie zijn er de afgelopen zomer allemaal gehaald? Oh nee sry ik zit helemaal fout. Dat zijn geen aankopen. Ze kwamen gratis en voor niets.

En Ajax gaat helemaal geen aankopen meer doen. Wat belachelijk om dat te denken...
Toch?

Er is ineens helemaal geen plaats meer voor nuances. En dat voor Nuance Man. Droevig.
HR
HR

Quattroporte
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Dat ligt niet aan hem alleen. Je laat soms je eigen mening en die van het TH door elkaar lopen.
Neem jouw 'mededeling' dat men geen vervanger voor Alderweireld zou halen, maar je eigen interpretatie dat een oud-Ajacied weer wel welkom is.
HR
Sorry, maar alles hier is mijn mening. Niets loopt door elkaar heen. Als ik weergeef wat het TH gezegd heeft, althans Overmars, dan maak ik dat heel duidelijk. Verwarring is echt ondenkbaar.
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Haha, ja precies. Erg vermoeiend al die zwartkijkers.
HR
Daar kun je lacherig over doen, maar voorlopig zitten we met een totale idioot opgescheept die geen kaas van tactische foefjes en het op het juiste moment inbrengen van de juiste wissels heeft gegeten. Een allerernstigste zaak. ;)
HR
HR

Quattroporte
Legende

JeroenE schreef:

Ja inhoudelijk ga je er niet op in. Omdat je niks te zeggen hebt. Hoe voorspelbaar. Beetje interessant doen over een gesprek met Overmars. Want hij is heilig en heeft niks meer te bewijzen? Of hij laat altijd het achterste van zijn tong zien?

Je hebt het over geen aankopen doen. En wie zijn er de afgelopen zomer allemaal gehaald? Oh nee sry ik zit helemaal fout. Dat zijn geen aankopen. Ze kwamen gratis en voor niets.

En Ajax gaat helemaal geen aankopen meer doen. Wat belachelijk om dat te denken...
Toch?

Er is ineens helemaal geen plaats meer voor nuances. En dat voor Nuance Man. Droevig.
HR
Sorry? Wat is exact je punt?

Overmars heilig?? Bij mij?? Hoe kom je daarbij?

En ik beroep me niet op een gesprekje met Overmars, maar op de officiële en uitvoerige toelichting op het TH beleid op de AVA. Dus?
Dat hij daarna nog eea heeft gezegd in een gesprek staat daar los van. Dat is niet officieel.,zoals die opmerking over Sana.

En dat beleid is : geen aankopen. Dat dit toevallig ook mijn mening is staat daar los van.

Dus lees eerst eens zorgvuldig voordat je zo losgaat.

Lawro & Hansen schreef:

(...)
Daar kun je lacherig over doen, maar voorlopig zitten we met een totale idioot opgescheept die geen kaas van tactische foefjes en het op het juiste moment inbrengen van de juiste wissels heeft gegeten. Een allerernstigste zaak. ;)
HR
Het is idd zeer ernstig.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 27 januari 2013 21:10:42).]
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Ough, even de laatste twee pagina's bijgelezen. We kunnen de boel wel opdoeken. Cruijff, bedankt voor al je moeite, maar na vandaag staat de wind er toch weer anders bij. No hard feelings enzo hé?
HR
HR

Quattroporte
Legende

JeroenE schreef:

Ja inhoudelijk ga je er niet op in. Omdat je niks te zeggen hebt.

HR
Waar ga ik trouwens niet op in?

Rare sneue post van je dit? Waarom? Omdat je het niet met me eens bent? Of met het officiële beleid van het TH? Wat bezielt je?
HR
HR

DarkChild
Moderator

Quattroporte schreef:

(...)

En dat beleid is : geen aankopen. Dat dit toevallig ook mijn mening is staat daar los van.

Dus lees eerst eens zorgvuldig voordat je zo losgaat.
HR
De nuance is weer verdwenen? Nu presenteer je het weer als iets onwrikbaars
Los van het feit of een Ajax zonder aankopen mogelijk is, dan nog heeft men zeer veel PR te doen op dat gebied. De aankooptopics puilen uit, ik denk niet dat alleen supporters op het AN daar zo over denken.

Skywalker schreef:

Ough, even de laatste twee pagina's bijgelezen. We kunnen de boel wel opdoeken. Cruijff, bedankt voor al je moeite, maar na vandaag staat de wind er toch weer anders bij. No hard feelings enzo hé?
HR
Inderdaad, niets aan de hand. We presteren naar behoren.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 27 januari 2013 21:17:21).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Lawro & Hansen schreef:

HR
:D , bedankt, made my day.
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

DarkChild schreef:

(...)

Inderdaad, niets aan de hand. We presteren naar behoren.
HR
Dat we het daar in ieder geval met z'n allen over eens zijn.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 18,8% dat Fortuna Sittard wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!