Ajax Netwerk
dinsdag 30 september 2014 - 17:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 215 »

HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Joel Pohjanpalo
Reg.: 20 juni 2011

quote:HR
Jordi Alba schreef:

(...)

Ik onderstreep niet voor niets je laatste zin, ik wil slechts aangeven dat het juist enorm goed is dat FdB altijd blijft vasthouden aan zijn filosofie. Je moet het niet helemaal omgooien als het even slecht gaat, dat gaat niet werken. FdB heeft dat zelf ook heel vaak benadrukt in interviews.

En voor een trainer die het spelletje tactisch echt niet snapt heeft hij er toch wel aardig positiespel ingekregen.
HR
Ik heb altijd gezegd de Boer goede veldtrainer, maar als tacticus is hij enorm zwak. Maak veel fouten. 80 minuten Boerrigter laten spelen, terwijl de ruimtes in de verdediging als maar groter wordt en je de bloedsnelle lukoki op de bank hebt. Dat is een tactische blunder. 0-2 voorstaan tegen het stugge vitesse, terwijl in de tweede helft het grip op het middenveld totaal kwijt bent. Dan breng je toch gewoon Enoh er op als nog 20 minuten heb te gaan. Verloren bijna elk duel op het middenveld, als Enoh een ding goed kan is het ballen veroveren op het middenveld.
HR
HR

Jordi Alba
Regelmatige invaller

Droomaankoop: -
Reg.: 17 februari 2012

kooleracer schreef:

(...)
Ik heb altijd gezegd de Boer goede veldtrainer, maar als tacticus is hij enorm zwak. Maak veel fouten. 80 minuten Boerrigter laten spelen, terwijl de ruimtes in de verdediging als maar groter wordt en je de bloedsnelle lukoki op de bank hebt. Dat is een tactische blunder. 0-2 voorstaan tegen het stugge vitesse, terwijl in de tweede helft het grip op het middenveld totaal kwijt bent. Dan breng je toch gewoon Enoh er op als nog 20 minuten heb te gaan. Verloren bijna elk duel op het middenveld, als Enoh een ding goed kan is het ballen veroveren op het middenveld.
HR
Mwa..hij kan vooral goed overtredingen maken op het middenveld. En je hebt pas echte controle als je de bal hebt, dan zou ik geen Enoh opstellen. Maar ik zou Enoh eigenlijk nooit opstellen.
HR
HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Jordi Alba schreef:

(...)

Mwa..hij kan vooral goed overtredingen maken op het middenveld. En je hebt pas echte controle als je de bal hebt, dan zou ik geen Enoh opstellen. Maar ik zou Enoh eigenlijk nooit opstellen.
HR
Maar heb jij de Boer ooit succesvol zien ingrijpen als het niet liep bij Ajax? Als Ajax in een slechte fase zit, heeft de Boer nog nooit met een wissel voor een kentering kunnen zorgen. Als het slecht gaat is het resultaat altijd verlies of gelijkspel. Het nooit zo dat de Boer het tactisch omzet of een speler er in brengt die impact kan hebben op het spel van Ajax wanneer het niet goed gaat. Ik denk dat 99% van de mensen hier Boerrigter al naar 50-60 minuten eraf had gehaald.Maar de Boer laat die jonge doodleuk 80 minuten spelen.

[Dit bericht is veranderd door kooleracer (op 27 januari 2013 15:33:48).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

kooleracer schreef:

(...)
Maar heb jij de Boer ooit succesvol zien ingrijpen als het niet liep bij Ajax? Als Ajax in een slechte fase zit, heeft de Boer nog nooit met een wissel voor een kentering kunnen zorgen. Als het slecht gaat is het resultaat altijd verlies of gelijkspel. Het nooit zo dat de Boer het tactisch omzet of een speler er in brengt die impact kan hebben op het spel van Ajax wanneer het niet goed gaat.
HR
Eens, hij is wat dat betreft niet heel gelukkig. Tegen Twente thuis vorig seizoen bracht hij bijvoorbeeld Enoh wel en had het een desastreus effect.

Waar ik wel moeite mee heb is dat De Boer weer rept over dominantie, terwijl de tegenstander bij monde van Janssen eigenlijk zegt: Succes met je balbezit, wij slaan wel toe in de omschakeling.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 juni 2005

DarkChild schreef:

Waar ik wel moeite mee heb is dat De Boer weer rept over dominantie, terwijl de tegenstander bij monde van Janssen eigenlijk zegt: Succes met je balbezit, wij slaan wel toe in de omschakeling.
HR
Ajax was ook dominant kwa balbezit. Maar ineffectief in resultaat. Zoals wel vaker dit seizoen. Zoals wel vaker sinds '94-'95...
HR
HR

Rasmussen
Vedette

Reg.: 25 augustus 2005

kooleracer schreef:

(...)
Maar heb jij de Boer ooit succesvol zien ingrijpen als het niet liep bij Ajax? Als Ajax in een slechte fase zit, heeft de Boer nog nooit met een wissel voor een kentering kunnen zorgen. Als het slecht gaat is het resultaat altijd verlies of gelijkspel. Het nooit zo dat de Boer het tactisch omzet of een speler er in brengt die impact kan hebben op het spel van Ajax wanneer het niet goed gaat. Ik denk dat 99% van de mensen hier Boerrigter al naar 50-60 minuten eraf had gehaald.Maar de Boer laat die jonge doodleuk 80 minuten spelen.
HR
ADO uit vorig jaar. Maar zijn wissels pakken meestal niet goed uit met vandaag als absoluut dieptepunt. Sana erin in de 67e minuut, 68e minuut 1-2. Lukoki erin in de 80e minuut, in de 81e minuut 3-2. Dat hij Lukoki niet eerder bracht, heeft Lukoki vandaag weer volkomen gerechtvaardigd net zoals Sana trouwens. Die gasten zijn zowaar nog veel slechter dan 'deze' Derk.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Lederen Knikker schreef:

(...)
Ajax was ook dominant kwa balbezit. Maar ineffectief in resultaat. Zoals wel vaker dit seizoen. Zoals wel vaker sinds '94-'95...
HR
De bal slechts in bezit hebben is niet dominant zijn, niet in mijn optiek althans.

Janssen geeft heel duidelijk aan dat Vitesse het wel best vond.

Balbezit moet een middel zijn, geen doel op zich.

Rasmussen schreef:

(...)
ADO uit vorig jaar. Maar zijn wissels pakken meestal niet goed uit met vandaag als absoluut dieptepunt. Sana erin in de 67e minuut, 68e minuut 1-2. Lukoki erin in de 80e minuut, in de 81e minuut 3-2. Dat hij Lukoki niet eerder bracht, heeft Lukoki vandaag weer volkomen gerechtvaardigd net zoals Sana trouwens. Die gasten zijn zowaar nog veel slechter dan 'deze' Derk.
HR
Sana ben ik eens, maar Lukoki heeft 10 minuten meegespeeld. Daar heb ik pas een dergelijk oordeel over als hij ook zoveel krediet krijgt als onze Derk.
Het gevaar is nu dat kritiek op hem wordt afgedaan als het zoeken naar een zondebok, maar het is werkelijk om je voor te schamen als Ajax zijnde dat zo'n beperkte speler maar mag blijven staan.
Vergeet niet, het is al lastiger 'zondebok zijn' als je gewoon presteert.
Derk gaat rap Lorenzo achterna, en niet alleen in gif-jes.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 27 januari 2013 15:42:28).]
HR
HR

thomas83
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 25 april 2004

Quattroporte schreef:

(...)

Ik begreep uit een zijdelingse opmerking in dat gesprek met Overmars na de AVA dat men het niet echt (meer) ziet zitten in Sana. Pin me er niet op vast, dat begreep ik. Niet meer en niet minder. En ik denk dat ze gelijk hebben.
HR
Raar beleid zou dat zijn. Je scout de speler en weet waar hij goed en slecht in is, en als het er dan niet uitkomt in zijn eerste maanden dan schrijven ze hem af? Dat zou ik tamelijk opportunistisch vinden. Bij elke nieuwe speler zou ik het altijd een seizoen aanzien.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

DarkChild schreef:

(...)

De bal slechts in bezit hebben is niet dominant zijn, niet in mijn optiek althans.

Balbezit moet een middel zijn, geen doel op zich.
HR
Je kunt dominant zijn maar derhalve niet effectief in resultaat. Ajax bewijst het keer op keer, dit seizoen alweer 2x tegen Vitesse en tegen Dortmund thuis.

Balbezit is zeker een doel. Als je de bal hebt dan mag de tegenstander erachter aan.

Het probleem is juist dat de flank spelers totaal geen kwaliteit hebben. Zo kun je de bal nooit effectief rond laten gaan van flank naar flank. Of profiteren van individuele acties.

Het beste is nu om je verlies te nemen en Schone op rechtsbuiten zetten en Fischer op links. Boerrigter slechts inbrengen als de tegenstander moe is. Lukoki en Sana vertellen dat tenzij ze nog heel veel gaan verbeteren, ze naar het tweede mogen.
HR
HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Rasmussen schreef:

(...)
HR
Sana was bar en bar slecht, maar vond Lukoki slecht maar niet zo dramatisch als derk. Die heeft in 80 minuten geen 1 bal goed aangenomen, het was echt verschrikkelijk. Je zou zeggen Ajax is altijd aan de bal stel een speler op die ook daadwerkelijk kan voetballen ook al is het een echte rechtsbuiten. Maar de boer blijft maar kiezen voor speler van het niveau Almere city. Dan haal je Fischer eruit dan denk je laat hem als linksbuiten spelen want het is al 70 minuten helemaal niks, maar niet de Boer laat Sana doodleuk op link spelen. Dat soort dingen begrijp ik gewoon niet. Derk heeft zijn beste wedstrijd als klassieke linksbuiten gespeeld, laat hem daar dan spelen helemaal als Sana het alternatief is. Ja, ik kan echt boos worden als de Boer van die keuzes maakt die niemand begrijpt behalve hij. Derk haalde Oranje als Linksbuiten dat moet toch genoeg zeggen over waar hij het beste rendeert. Hij staat nu dood ongelukkig op links te voetballen en zonder succes, hij heeft nog nooit een doelpunt gemaakt vanaf rechts door binnen door te gaan en met links te schieten.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Lederen Knikker schreef:

(...)
Je kunt dominant zijn maar derhalve niet effectief in resultaat. Ajax bewijst het keer op keer, dit seizoen alweer 2x tegen Vitesse en tegen Dortmund thuis.

Balbezit is zeker een doel. Als je de bal hebt dan mag de tegenstander erachter aan.

Het probleem is juist dat de flank spelers totaal geen kwaliteit hebben. Zo kun je de bal nooit effectief rond laten gaan van flank naar flank. Of profiteren van individuele acties.

Het beste is nu om je verlies te nemen en Schone op rechtsbuiten zetten en Fischer op links. Boerrigter slechts inbrengen als de tegenstander moe is. Lukoki en Sana vertellen dat tenzij ze nog heel veel gaan verbeteren, ze naar het tweede mogen.
HR
Het gaat mij om het woord dominantie.

Met Domineren doe je wat mij betreft iets dat de tegenstander liever niet heeft, ben jij de bovenliggende partij en baas over de situatie.

Vitesse uit en thuis en Dortmund geven eerder blijk van een gegunde dominantie door de tegenstander.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

kooleracer schreef:
Derk haalde Oranje als Linksbuiten dat moet toch genoeg zeggen over waar hij het beste rendeert. Hij staat nu dood ongelukkig op links te voetballen en zonder succes, hij heeft nog nooit een doelpunt gemaakt vanaf rechts door binnen door te gaan en met links te schieten.
HR
Nog even dit als laatste. Jij wilt serieus Boerrigter op links zetten terwijl je Fischer hebt lopen?

Lijkt me niet. Boerrigter mag links op de bank van mij. Dat hij op rechts nu staat is omdat zijn "concurrenten" er helemaal niks van kunnen.
HR
HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Lederen Knikker schreef:

(...)
Nog even dit als laatste. Jij wilt serieus Boerrigter op links zetten terwijl je Fischer hebt lopen?

Lijkt me niet. Boerrigter mag links op de bank van mij. Dat hij op rechts nu staat is omdat zijn "concurrenten" er helemaal niks van kunnen.
HR
Natuurlijk haal je fischer niet eraf, maar Fischer gewisseld wordt dan ben je toch wel met mij eens dat Boerrigter naar Links moet en Sana of Lukoki naar rechts moet? Of lul ik nu onzin....Ik vind Derk helemaal geen slechte voetballer (zeer beperkt) maar op links is hij 10x zo gevaarlijk dan op rechts. Verder is hij na Fischer de beste linksbuiten in mijn ogen.

[Dit bericht is veranderd door kooleracer (op 27 januari 2013 15:49:50).]
HRHR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Lederen Knikker schreef:

(...)

HR
Ja, maar op rechts kan toch ook een 'hangende buitenspeler' staan? Of iig iemand die daar 'hangend' kan voetballen, terwijl het geen buitenspeler hoeft te zijn?
Schone beetje hangend en dan Fischer op links.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

kooleracer schreef:

(...)

Natuurlijk haal je fischer niet eraf, maar Fischer gewisseld wordt dan ben je toch wel met mij eens dat Boerrigter naar Links moet en Sana of Lukoki naar rechts moet? Of lul ik nu onzin....Ik vind Derk helemaal geen slechte voetballer (zeer beperkt) maar op links is hij 10x zo gevaarlijk dan op rechts. Verder is hij na Fischer de beste linksbuiten in mijn ogen.
HR
Mja ok als Fischer moe is dan mag Boerrigter op links van mij. Maar met frisse tegenzin. ;)
Feit blijft dat ik de Boer wel begrijp in zijn keuzes. Helemaal zijn fout is het niet, hij wilde Narsingh, maar dat werd tegengehouden door Marco Netto en van Duivenbode. Daarna wilde hij Assaidi en dat was helemaal geweldig geweest, maar die pizzaboer uit Haarlem/Monaco stak daar een stokje voor.

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Ja, maar op rechts kan toch ook een 'hangende buitenspeler' staan? Of iig iemand die daar 'hangend' kan voetballen, terwijl het geen buitenspeler hoeft te zijn?
Schone beetje hangend en dan Fischer op links.
HR
Ja daar pleit ik ook voor, gezien ik niet verwacht dat Marc nog een rechtsbuiten gaat halen.

Nadeel is natuurlijk dat je buitenspelers niet bijzonder rap zijn. Maar ik heb liever spelers daar die een bal kunnen aannemen en er iets mee kunnen dan Boerrigter en zijn "concurrenten".

@darkchild

Snap wat je bedoelt maar het is een definitie kwestie. Feit blijft dat Ajax meer balbezit had maar zich het kaas van het brood heeft laten eten. Dat heeft ineffectief en naief.
HR
HR

Rasmussen
Vedette

Reg.: 25 augustus 2005

kooleracer schreef:

(...)
Sana was bar en bar slecht, maar vond Lukoki slecht maar niet zo dramatisch als derk. Die heeft in 80 minuten geen 1 bal goed aangenomen, het was echt verschrikkelijk. Je zou zeggen Ajax is altijd aan de bal stel een speler op die ook daadwerkelijk kan voetballen ook al is het een echte rechtsbuiten. Maar de boer blijft maar kiezen voor speler van het niveau Almere city. Dan haal je Fischer eruit dan denk je laat hem als linksbuiten spelen want het is al 70 minuten helemaal niks, maar niet de Boer laat Sana doodleuk op link spelen. Dat soort dingen begrijp ik gewoon niet. Derk heeft zijn beste wedstrijd als klassieke linksbuiten gespeeld, laat hem daar dan spelen helemaal als Sana het alternatief is. Ja, ik kan echt boos worden als de Boer van die keuzes maakt die niemand begrijpt behalve hij. Derk haalde Oranje als Linksbuiten dat moet toch genoeg zeggen over waar hij het beste rendeert. Hij staat nu dood ongelukkig op links te voetballen en zonder succes, hij heeft nog nooit een doelpunt gemaakt vanaf rechts door binnen door te gaan en met links te schieten.
HR
Sana heeft zijn enige leuke wedstrijden op links gespeeld. Op rechts heeft hij alleen maar wanprestaties geleverd. Lukoki was vandaag gewoon dramatisch. Hij verliest nota bene een sprintduel van Theo Janssen en dat terwijl Theo de bal aan de voet had. Die jongen is gewoon een aanfluiting. Niet alleen technisch, maar ook mentaal.

@Darkchild: Lukoki brengt gewoon helemaal niets. Hij wint zelfs geen sprintduels meer en duels ja die wint hij sowieso niet. Een voorzet geven kan hij helemaal niet. We missen gewoon een rechtsbuiten die kwaliteit bezit.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Rasmussen schreef:

(...)
Sana heeft zijn enige leuke wedstrijden op links gespeeld. Op rechts heeft hij alleen maar wanprestaties geleverd. Lukoki was vandaag gewoon dramatisch. Hij verliest nota bene een sprintduel van Theo Janssen en dat terwijl Theo de bal aan de voet had. Die jongen is gewoon een aanfluiting. Niet alleen technisch, maar ook mentaal.

@Darkchild: Lukoki brengt gewoon helemaal niets. Hij wint zelfs geen sprintduels meer en duels ja die wint hij sowieso niet. Een voorzet geven kan hij helemaal niet. We missen gewoon een rechtsbuiten die kwaliteit bezit.
HR
Ik ben het met je eens dat dat daar (al vele jaren) een gat is, maar als het van het niveau Boerrigter of nog lager is, dan wordt het zelfs een zwakke plek voor je elftal en biedt het kansen voor de tegenpartij.

Niet voor niets maken we ons hier al geruime tijd zorgen dat alles over links lijkt te moeten komen en rechts er maar een beetje bijhangt.

Ik denk niet dat De Boer het allemaal wel crescendo vindt gaan, maar hij doet er tegelijkertijd ook niets aan.
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Het ligt aan mijn gebrekkige voetbalintelligentie, maar kan er mij eens iemand uitleggen waarom Boerrigter nog altijd opgesteld wordt? Ik snap wel dat je spelers af en toe wat vertrouwen moet geven, maar het is toch abnormaal dat een speler week na week kan blijven falen zonder gevolgen? Ik heb hem dit seizoen nog geen enkele keer goed zien spelen.

Ook stel ik mij toch dikwijls vragen bij het wisselbeleid van De Boer. Hij had vandaag toch veel sneller kunnen ingrijpen, want er liepen er een aantal rond die rijp waren voor een wissel.
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

kooleracer schreef:

(...)
Ik heb altijd gezegd de Boer goede veldtrainer, maar als tacticus is hij enorm zwak.HR
Dat je zoiets zegt is één ding, maar doe dat dan niet in de openbaarheid. Of overleg anders eerst met je begeleider of het handig is. :)

Maak veel fouten. 80 minuten Boerrigter laten spelen, terwijl de ruimtes in de verdediging als maar groter wordt en je de bloedsnelle lukoki op de bank hebt. Dat is een tactische blunder. 0-2 voorstaan tegen het stugge vitesse, terwijl in de tweede helft het grip op het middenveld totaal kwijt bent. Dan breng je toch gewoon Enoh er op als nog 20 minuten heb te gaan.HR
Wat zegt het over jou dat jij dit wel 'snapt'? Brengt-ie Enoh, gaat het alsnog mis en dan vinden achteraftactici daar wel weer wat van. Dat het voetbal ermee overboord werd gegooid ofzo, of dat een blinde kan zien dat Enoh er geen reet van ken. Bril-jant.

[Dit bericht is veranderd door Lawro & Hansen (op 27 januari 2013 16:16:20).]
HR
HR

raptor1979
Internationale topspeler

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Is Boerrigter op links en juist Fischer in de spits dan geen veel beter idee zolang Babel En Sightorsson nog niet meedoen?
HR
HR

DarkChild
Moderator

raptor1979 schreef:

Is Boerrigter op links en juist Fischer in de spits dan geen veel beter idee zolang Babel En Sightorsson nog niet meedoen?
HR
Dan heb je nog steeds geen oplossing voor rechts.

Daarnaast zorgt Boerrigter op links voor het ontmantelen van Blind als aanvallend wapen.
Daar kan je dan net zo goed (of verdedigend misschien wel beter) Dijks neerzetten.

Boerrigter moet gewoon uit het elftal, je kan niet ongestraft zo slecht spelen, dat ziet de rest van de spelersgroep ook.
HR
HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Lawro & Hansen schreef:

(...)
Wat zegt het over jou dat jij dit wel 'snapt'? Brengt-ie Enoh, gaat het alsnog mis en dan vinden achteraftactici zoals jij er één bent daar wel weer wat van. Dat het voetbal ermee overboord werd gegooid ofzo, of dat een blinde kan zien dat Enoh er geen reet van ken. Bril-jant.
HR
Mensen op het forum die altijd leuk willen doen....
Kwam Ajax er voetballend uit? Nee? Ging Vitesse fysieker spelen? Ja! Had Ajax daar een antwoord op? Nee. Dan is het tijd voor mauwen op stroken en in de duels gaan soms kan je niet alles voetballend oplossen. Laat er geen twijfel bestaan Enoh is niet goed genoeg voor Ajax. Maar als er ooit een moment was wanneer je een speler als Enoh kon gebruiken was het vandaag wel. Zo'n pitbull kan de mentaliteit van andere spelers op het veld ook veranderen. Vitesse voetbalde niet beter maar ging gewoon fysiek in de strijd. Dan win je het van Ajax als Ajax niet top is. Dat was het geval vandaag het spel was niet sprankelend dan moet je het soms over een andere boeg gooien dat is ook topsport. Maar klaarblijkelijk zijn er mensen die in het romantische voetbal van Ajax geloven zelfs wanneer het resulteert in verlies. Voetbal is niet altijd mooi, soms moet je het ff lelijk omdat resultaat dan even wat belangrijker is dan altijd alles voetballend willen oplossen. Precies dit bedoelde Koeman met Ajax overdrijft het voetballen. Je staat 0-2 voor tegen Vitesse en er staat druk op de ketel en je gaat fischer wisselen voor Sana, dat is natuurlijk zeer logische allemaal.......scheit toch uit man. Of kijk je nooit naar de echte topwedstrijden? Sir Alex bij United die gaat echt niet in 70 minuut bij twee nul voorsprong bij een titelkandidaat. Nani voor Valencia wisselen, dan moet je 0-2 vasthouden dan breng je Scholes dat is topsport en niet de naïef wissels die Frank de Boer maakt op dat moment.

[Dit bericht is veranderd door kooleracer (op 27 januari 2013 16:38:24).]
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Gewoon even een vraag, ik heb namelijk een slecht geheugen. Welke wedstrijd speelde Ajax nou dominant sterk, met vlotte combinaties en goed positiespel. Tis al zo lang geleden.
HR
HR

Robery
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007

PSV , Utrecht... Ik geloof dat jou geheugen ook niet zo sterk is en bovendien zeer selectief!
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Robery schreef:

PSV , Utrecht... Ik geloof dat jou geheugen ook niet zo sterk is en bovendien zeer selectief!
HR
psv wil ik nog wel meegaan, maar utrecht echt niet.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 13,1% dat APOEL FC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor APOEL FC-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!