Ajax Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 14:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 215 »

HR

Jordi Alba
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 februari 2012

quote:HR
kooleracer schreef:

(...)

Door wie wordt de boer gedwongen om een rechtsbuiten op te stellen? Als je geen echte rechtsbuiten hebt waarom stel je daar zomaar iemand op dan? Heb je dat ooit afgevraagd? Is het verboden om een hangende rechtsbuiten op te stellen of gewoon een voetballer die beter is dan Boerrigter? In onze selectie zitten zijn er spelers die veel beter kunnen voetballen dan Derk. Hoesen, Andersen Sulejmani. Wat Derk presteert zo slecht heb ik Mickey nog nooit zien spelen voor Ajax. Zou bijna zeggen maak er nog 6 maanden gebruik van want slechter dan Derk kan hij niet zijn. Dat gelul altijd dat Ajax met een links en rechtsbuiten per se moet spelen begint me echt te irriteren. Als geen spelers hebt voor de rechtsbuiten stel dan gewoon een fatsoenlijk voetballer op, die tenminste wat kan bijdragen aan het voetbal van Ajax. Nu speel je met 10 tegen 11... maar de filosofie gaat boven alles.....
HR
Gelukkig maar. Het zou wat zijn als FdB het hele systeem had omgegooid toen het even wat minder ging, dan zouden we er nu nog veel slechter voor staan.
HR
HR

Robery
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007

kooleracer schreef:

(...)

Door wie wordt de boer gedwongen om een rechtsbuiten op te stellen? Als je geen echte rechtsbuiten hebt waarom stel je daar zomaar iemand op dan? Heb je dat ooit afgevraagd? Is het verboden om een hangende rechtsbuiten op te stellen of gewoon een voetballer die beter is dan Boerrigter? In onze selectie zitten zijn er spelers die veel beter kunnen voetballen dan Derk. Hoesen, Andersen Sulejmani. Wat Derk presteert zo slecht heb ik Mickey nog nooit zien spelen voor Ajax. Zou bijna zeggen maak er nog 6 maanden gebruik van want slechter dan Derk kan hij niet zijn. Dat gelul altijd dat Ajax met een links en rechtsbuiten per se moet spelen begint me echt te irriteren. Als geen spelers hebt voor de rechtsbuiten stel dan gewoon een fatsoenlijk voetballer op, die tenminste wat kan bijdragen aan het voetbal van Ajax. Nu speel je met 10 tegen 11... maar de filosofie gaat boven alles.....
HR
Hele opportunistische reactie. Sulejmani leid zelfs nog veel meer balverlies dan Boerrigther , net als Lukoki en Sana trouwens. En Andersen tja , die heeft daar nog nooit gespeeld. Dat is dan ook een enorme gok. Het is wel weer heel makkelijk dit te roepen na een verloren wedstrijd.
HR
HR

Sheik Yerbouti
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

Skywalker schreef:

na zo'n wedstrijd is het natuurlijk makkelijk en voor sommigen logisch om negatief te zijn. We konden de goede lijn niet doorzetten tegen een mede-kampioenskandidaat (laten we dat niet vergeten)HR
Ik zie Vitesse niet als kampioenskandidaat en Ajax ook niet wanneer je (voor de zoveelste keer) een gewonnen wedstrijd uit handen geeft.

en hebben hem vooral verloren op persoonlijke fouten en scherpte. Vitesse was veel agressiever. dat mag gewoon niet meer, daar moet alerter op gereageerd worden. HR
Nee, daar moet op geanticipeerd worden. Dus na een gelukkig verkregen voorsprong niet achterover leunen en proberen de wedstrijd te controleren, maar erop en erover. Iets wat PSV veel beter beheerst.
Je zag het even bij de 2-0 (iedereen schrok wakker): Blind zet na zijn gemiste kans meteen weer druk, waardoor Ajax ver op de helft van Vitesse meteen weer in balbezit en (wederom enigszins gelukkig) aan een goal komt. Maar nee, de twijfel slaat weer toe en het elftal hinkt weer op twee gedachten.

Daarnaast pakten de wissels van De Boer niet bepaald gelukkig uit. Boerrigter speelde slecht en werkte zich ook nog eens een slag in de rondte waardoor uiteindelijk ook de kracht voor aanvallende acties ontbrak. Hij zat er helemaal doorheen. Als gevolg daarvan ontstond onnodig balverlies dat direkt een tegendoelpunt inleidde. Pas daarna werd Lukoki ingebracht.

Ik kan me niet voorstellen dat De Boer daar niets over zegt, maar ik vraag me af of dat alleen aan hem is: de spelers moeten daar beter op reageren. Dat moeten ze nu wel weten, in januari.HR
Die twijfel moet uit het team. Alleen daarom al (uitgaan van eigen kracht in plaats van "defensieve zekerheid" ) gaf ik de voorkeur aan Ligeon boven Alderweireld op rechtsback. Het is maar een detail, maar een coach geeft daarmee wel een signaal af. Los daarvan had Ajax vandaag vrij eenvoudig moeten en kunnen winnen en dat maakt het extra frustrerend.

[Dit bericht is veranderd door Sheik Yerbouti (op 27 januari 2013 16:59:14).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Robery schreef:

(...)

Hele opportunistische reactie. Sulejmani leid zelfs nog veel meer balverlies dan Boerrigther , net als Lukoki en Sana trouwens. En Andersen tja , die heeft daar nog nooit gespeeld. Dat is dan ook een enorme gok. Het is wel weer heel makkelijk dit te roepen na een verloren wedstrijd.
HR
Boerrigter ook niet.

Verder werd er voor de wedstrijd (al weken lang eigenlijk) geroepen dat Boerrigter niet voldoet daar.

Verder is het moeilijk te bewijzen dat Lukoki en Sana daar meer balverlies zouden leiden, ze krijgen die kans immers niet eens.
HR
HR

Robery
Geselecteerd voor Oranje

Wat een onzin. Sana heeft daar ook 11/12 wedstrijden gespeeld voor de winterstop. Lukoki heb ik nog nooit iets goeds zien doen. Waar of niet?!
HR
HR

Notlupus
Vedette

Vak: -
Reg.: 26 februari 2010

DarkChild schreef:

(...)

Boerrigter ook niet.

Verder werd er voor de wedstrijd (al weken lang eigenlijk) geroepen dat Boerrigter niet voldoet daar.

Verder is het moeilijk te bewijzen dat Lukoki en Sana daar meer balverlies zouden leiden, ze krijgen die kans immers niet eens.
HR
Blind werd ook kapotgemaakt hier en Frank bleef hem vertrouwen geven, daar heeft hij toen wat gedaan. Dat Frank hetzelfde probeert met een speler die al in Ajax 1 aardige dingen heeft laten zien is niet zo raar. Lukoki is ook nog steeds niet alles en Sana is helaas te licht en zal moeten vertrekken.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Vanaf de eerste minuut had Ajax het al ontzettend lastig en zette Vitesse volop druk. En dit beeld veranderde haast nauwelijks. Zo nu en dan had Ajax een kans om even door te komen, maar verder dan dat kwam het niet. Het was dat Vermeer goed werk verrichte, maar Ajax bleef het uiterst lastig hebben.

Dan maak je met geluk twee doelpunten en dan is de verwachting toch wel een beetje om de winst dan vast te houden, vooral omdat je het ontzettend lastig hebt en de tegendoelpunten in de lucht hangen. En dan nóg presteren om laks met het spel om te gaan en als zoutzakken over het veld te strompelen. Misschien het gevoel hebbende dat er toch niet door Vitesse gescoord zal worden.

Een beetje (aanstaande) kampioen zet alles op alles en vergt het uiterste van zichzelf om de drie punten mee naar Amsterdam te nemen. Frank de Boer moet hebben geconstateerd dat er teveel zand in de motor zat en het spel gewoon niet liep. Dan heb je een Enoh op de bank zitten en een Hoesen. En dan laat je Boerrigter tot aan de tachtigste minuut doorspelen en breng je daar een Sana voor in de plaats (?), om vervolgens tegen het einde aan pas Hoesen in te brengen. Het loopt stroef en dan haal je Fischer eruit. Wellicht om te sparen voor de beker, maar dan is de competitie nog altijd een stuk belangrijker dan de beker! En als het voorin niet loopt, dan haal je niet Fischer, maar Boerrigter eruit.

On-ge-loof-lijk! Zeker gedacht de winst al in de pocket te hebben, of een totale plaat voor de kop. Want dit gaat echt nergens meer over. Ajax heerste niet, was niet dominant, verzaakte in passes en loopacties en wist van gekkigheid niet wat te doen. Zo zag je spelers die door konden rennen en vervolgens totaal niet weten wat ze dan nog met de bal moeten, en lukten de korte kaatsen ook al niet eens. Alleen op eigen helft, zonder tegenstander in de buurt.

Nee, Ajax weet in de afgelopen wedstrijden punten binnen te slepen. Zo nu en dan met goed voetbal, vaker door individuele acties en hierdoor eerder uitzondering dan terecht. Zeer wisselvallig en zeer laks. Dat is aan de passieve houding van de spelers te danken, maar vooral ook aan een koppige coach die maar blijft vasthouden aan een eigen gecreëerd goedlopend beeld met de spelers die daar in passen.
HR
HR

thomas83
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 25 april 2004

Over het algemeen ben ik heel tevreden over De Boer, maar ik vind dat hij een zwaar aandeel heeft in deze nederlaag. Ligeon niet opstellen als vervanger van Van Rhijn is gewoon een schande. Nu wordt er zo onzinnig geschoven in de ploeg. Alderweireld heeft weliswaar in de nationale ploeg de nodige wedstrijden als back gespeeld en had voor rust twee goede voorzetten, een back is het niet. Aanvallend had een Ligeon veel meer kunnen brengen, en het is nou niet zo dat Alderweireld als back defensief zo geweldig was.

Je had met Ligeon dan sowieso een wapen en snelheid over de vleugel gehad. Boerrigter was weer helemaal niks. Nog zo'n bizarre zet van De Boer. Luloki is ook niet alles, maar er mag wat mij betreft geen twijfel over bestaan dat hij op dit moment veruit het beste is wat Ajax op rechtsbuiten heeft. Boerrigter was weer niks, en het leek wel alsof hij in de tweede helft wel erg veel naar binnen stond.

Schöne haalde totaal zijn niveau niet, Poulsen speelde na een goede serie een wat onrustige wedstrijd en zo konden er nog wel wat gewisseld worden, wat dat betreft kan je altijd wel een speler aanwijzen die De Boer eraf had moeten halen. Ook was het denk ik wel een beetje pech dat Vitesse net zo kort na de wissel scoort. Maar dan nog. Het stond toen duidelijk totaal niet goed meer en De Boer had nog een wissel over en had de boel nog enigszins kunnen repareren.

En wat is er toch met die Sana gebeurd? Zo leuk beginnen bij Ajax en zo gigantisch wegzakken. Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt. Al heb ik bij Ajax vooral bij jeugdspelers wel vaker gezien dat ze leuk begonnen en steeds meer dertien in een dozijn werden. Het lijkt wel alsof die spelers vooral een hoop afgeleerd wordt. Juist een buitenspeler mag wel wat onvoorspelbaar en uniek blijven.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Robery schreef:

Wat een onzin. Sana heeft daar ook 11/12 wedstrijden gespeeld voor de winterstop. Lukoki heb ik nog nooit iets goeds zien doen. Waar of niet?!
HR
Dat aantal over Sana op die positie klopt niet.

En Lukoki nog nooit iets goeds zien doen
Wat wil je voor antwoord?
HR
HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Joel Pohjanpalo
Reg.: 20 juni 2011

Jordi Alba schreef:

(...)

Gelukkig maar. Het zou wat zijn als FdB het hele systeem had omgegooid toen het even wat minder ging, dan zouden we er nu nog veel slechter voor staan.
HR
Sinds wanneer is het wisselen van Boerigter het hele systeem omgooien. Hoe lang geleden heeft Boerigter een 5.5 gehaald dit seizoen? Echt misschien 1 keer. Dat je iemand dan zolang in de basis houd is voor mij onbegrijpelijk. Haal dan een echt rechtsbuiten als je 4-3-3 wilt spelen. Want het seizoen afmaken met Boerigter zou echt dramatisch zijn. Bovendien werden de ruimtes naar de 0-2 heel groot achter de verdediging van Vitesse, dan zou je denken breng lukoki maar nee de boer laat iemand die werkelijk tot op dat moment niks goeds heeft gedaan 80 minuten spelen. Dan begrijp het spelletje tactisch echt niet, kan ik je vertellen.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

thomas83 schreef:

.

En wat is er toch met die Sana gebeurd? Zo leuk beginnen bij Ajax en zo gigantisch wegzakken. Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt. Al heb ik bij Ajax vooral bij jeugdspelers wel vaker gezien dat ze leuk begonnen en steeds meer dertien in een dozijn werden. Het lijkt wel alsof die spelers vooral een hoop afgeleerd wordt. Juist een buitenspeler mag wel wat onvoorspelbaar en uniek blijven.
HR
Sana is gewoon een vergissinkje van 300K. Kan gebeuren.
HR
HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Sana moet je laten spelen tegen NAC,NEC,Willem II, PEC. Maar in topwedstrijden is hij totaal nutteloos.
HR
HR

Jordi Alba
Regelmatige invaller

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Maar Frank zit nu wel met een probleem, die heeft geen fatsoenlijke rechtsbuiten in de selectie.
HRHR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

Zie alweer een hoop voorspelbare reacties. Haal Poulsen eraf voor Enoh wordt er alweer geroepen. Het probleem daarmee is dat Ajax alsnog verloren had. Enoh heeft niet het voetballende vermogen om onder druk uit te spelen. Daarnaast was het probleem niet zozeer centraal maar aan de flanken voorin. Boerrigter, Sana en Lukoki zijn enorm matig en kwaliteitloos. Verdedigen ook nog eens als een stel aardappels, al loopt Boerrigter teminste nog mee en blijft hij staan aan de flank doorgaan in tegenstelling tot tactische nitwits Sana en Lukoki.

Poulsen was overigens een grote reden dat Ajax verloor, daar niet van, maar hem eruit halen had deze wedstrijd niets uitgehaald.

[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 27 januari 2013 15:08:45).]
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Nee, daar moet op geanticipeerd worden. Dus na een gelukkig verkregen voorsprong niet achterover leunen en proberen de wedstrijd te controleren, maar erop en erover. Iets wat PSV veel beter beheerst.HR
Daar heb je helemaal gelijk in. maar dat mist ik te vaak, dus ben ga ik uit van de reactie i.p.v. de anticipatie. Zou dus omgekeerd moeten zijn.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Had Spaan dan toch gelijk dat alle scoutingsrapporten over hem negatief waren?
HR
HR

Robery
Geselecteerd voor Oranje

DarkChild schreef:

(...)

Dat aantal over Sana op die positie klopt niet.

En Lukoki nog nooit iets goeds zien doen
Wat wil je voor antwoord?
HR
Ok dan waren het 8 wedstrijden, maakt dat veel verschil? Hoe slecht Boerrighter vaak ook is, Lukoki heeft echt nog niet laten zien dat hij ook maar een klein beetje beter is.
HR
HR

thomas83
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 25 april 2004

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Misschien wel, maar niet omdat hij al zo'n tijd heel slecht speelt. Misschien heeft hij zichzelf ook wat in een soort vicieuze cirkel gebracht door te veel te forceren en andere dingen, die hij niet beheerst, te proberen in een periode dat het niet loopt, waardoor zijn zelfvertrouwen er ook niet beter op zal worden. Hij laat nu ook steeds zijn passes blokken terwijl hij volgens mij wel een aardige steekpass heeft. Alles gaat nu fout.

Maar als je het een miskoop kunt noemen is het dat vooral omdat hij twee wel heel cruciale eigenschappen voor een buitenspeler mist: snelheid en het vermogen een man echt uit te kunnen spelen. Als je kijkt naar wat voor type is kun je hem dus misschien een miskoop noemen, op basis van zijn spel nog niet zozeer. Daar vind ik het nog wat vroeg voor na net een half jaar.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Jordi Alba schreef:

(...)

Maar Frank zit nu wel met een probleem, die heeft geen fatsoenlijke rechtsbuiten in de selectie.
HR
Lukoki is beter dan Boerrigter en Sana, denk ik. Maar men hoopte dat Boerrigter zijn vorm terug zou vinden. Is niet gebeurd, en gaat vrees ik ook niet meer gebeuren.
HR
HR

Jordi Alba
Regelmatige invaller

kooleracer schreef:

(...)

Sinds wanneer is het wisselen van Boerigter het hele systeem omgooien. Hoe lang geleden heeft Boerigter een 5.5 gehaald dit seizoen? Echt misschien 1 keer. Dat je iemand dan zolang in de basis houd is voor mij onbegrijpelijk. Haal dan een echt rechtsbuiten als je 4-3-3 wilt spelen. Want het seizoen afmaken met Boerigter zou echt dramatisch zijn. Bovendien werden de ruimtes naar de 0-2 heel groot achter de verdediging van Vitesse, dan zou je denken breng lukoki maar nee de boer laat iemand die werkelijk tot op dat moment niks goeds heeft gedaan 80 minuten spelen. Dan begrijp het spelletje tactisch echt niet, kan ik je vertellen.
HR
Ik onderstreep niet voor niets je laatste zin, ik wil slechts aangeven dat het juist enorm goed is dat FdB altijd blijft vasthouden aan zijn filosofie. Je moet het niet helemaal omgooien als het even slecht gaat, dat gaat niet werken. FdB heeft dat zelf ook heel vaak benadrukt in interviews.

En voor een trainer die het spelletje tactisch echt niet snapt heeft hij er toch wel aardig positiespel ingekregen.
HR
HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Jordi Alba schreef:

(...)

HR
Dat probleem is makkelijk op te lossen door, gewoon een voetballer op te stellen. IPV spelers die ondermaats zijn. Of stel Mickey eens een keer op, krijgt nog 6 maanden betaalt maar blijkbaar moet de Boer daar niks van hebben. Maar slechter als Derk,Jody,Sana kan ik mijn ogen niet. Kan me niet voorstellen dat Mickey slechter is als die drie.
HR
HR

Quattroporte
Legende

thomas83 schreef:

(...)

Misschien wel, maar niet omdat hij al zo'n tijd heel slecht speelt. Misschien heeft hij zichzelf ook wat in een soort vicieuze cirkel gebracht door te veel te forceren en andere dingen, die hij niet beheerst, te proberen in een periode dat het niet loopt, waardoor zijn zelfvertrouwen er ook niet beter op zal worden. Hij laat nu ook steeds zijn passes blokken terwijl hij volgens mij wel een aardige steekpass heeft. Alles gaat nu fout.

Maar als je het een miskoop kunt noemen is het dat vooral omdat hij twee wel heel cruciale eigenschappen voor een buitenspeler mist: snelheid en het vermogen een man echt uit te kunnen spelen. Als je kijkt naar wat voor type is kun je hem dus misschien een miskoop noemen, op basis van zijn spel nog niet zozeer. Daar vind ik het nog wat vroeg voor na net een half jaar.
HR
Ik begreep uit een zijdelingse opmerking in dat gesprek met Overmars na de AVA dat men het niet echt (meer) ziet zitten in Sana. Pin me er niet op vast, dat begreep ik. Niet meer en niet minder. En ik denk dat ze gelijk hebben.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Robery schreef:

(...)

Ok dan waren het 8 wedstrijden, maakt dat veel verschil? Hoe slecht Boerrighter vaak ook is, Lukoki heeft echt nog niet laten zien dat hij ook maar een klein beetje beter is.
HR
Zoveel waren het er ook niet, en daar gaat het dus om. Als een speler niet voldoet, moet hij eruit worden gehaald.

Dat gebeurde bij Sana en dat zou ook bij Boerrigter moeten gebeuren.
Daar is het (top)voetbal voor een groot gedeelte op gestoeld, op eerlijke concurrentie.

Ik geloof er niets van dat de rest van de aanvallers nóg slechter is dan
Boerrigter.

Quattroporte schreef:

(...)

Ik begreep uit een zijdelingse opmerking in dat gesprek met Overmars na de AVA dat men het niet echt (meer) ziet zitten in Sana. Pin me er niet op vast, dat begreep ik. Niet meer en niet minder. En ik denk dat ze gelijk hebben.
HR
Ik ook. Maar dan krijgt Spaan dus wel gelijk?

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 27 januari 2013 15:16:32).]
HR
HR

Jordi Alba
Regelmatige invaller

Quattroporte schreef:

(...)

Lukoki is beter dan Boerrigter en Sana, denk ik. Maar men hoopte dat Boerrigter zijn vorm terug zou vinden. Is niet gebeurd, en gaat vrees ik ook niet meer gebeuren.
HR
Als Boerrigter speelt verlang ik naar Lukoki, als Lukoki speelt verlang ik naar Sana en als Sana speelt verlang ik naar Boerrigter. Het is loud om oud ijzer.

Misschien is Schone een goede optie als rechtsbuiten? Komt als rechtshalf ook vaak in die positie en weet de bal dan in ieder geval in de ploeg te houden. Maar ja, dan zit je wel weer met een lege plek op het middenveld.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

Jordi Alba schreef:

Misschien is Schone een goede optie als rechtsbuiten? Komt als rechtshalf ook vaak in die positie en weet de bal dan in ieder geval in de ploeg te houden. Maar ja, dan zit je wel weer met een lege plek op het middenveld.
HR
Hier zou ik nog het meest voor zijn. Schone op 7, Serero op rechtshalf. Linksbuiten Fischer.

Nu kun je zeggen, Schone is niet de snelste. Maar hij kan teminste een bal aannemen. Iets wat geen van de buitenspelers op Fischer na kan. Dat lijkt me het minimale wat een Ajax speler moet kunnen maar blijkelijk voor op de flanken daarop niet meer geselecteerd wordt.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 1,5% dat Almere City FC wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!