Ajax Netwerk
zondag 21 september 2014 - 14:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 215 »

HR

JeroenE
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 september 2007

Hij kan echt niet wisselen. Altijd te laat....
Je ziet toch dat Poulsen en Boerrigter nu klaar zijn.... Lukoki en Enoh erin...

maar nee hij wacht weer en het is 2-2 en misschien zometeen wel 3-2... zucht
HR
HR

Teaser
Legende

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004

quote:HR
Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Ssst...commentaar op De Boer mag toch niet?
HR
Ik geef het je te doen met dit zooitje lamlendigheid. Afgetroefd op inzet, snelheid en de wil om te strijden voor de bal. Nee dit heeft weinig met voetbal te maken, eerder jezelf een strop om doen en wachten dat het luik open gaat.
HR
HR

Notlupus
Vedette

Vak: -
Reg.: 26 februari 2010

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Net wat ik al eerder zei. Sommige mensen hebben 0,0000000 verstand van voetbal. Gefeliciteerd lupus.
HR
Ach wat kan jou het schelen, Ajax verliest dus jij kan vandaag weer lekker los. Gefeliciteerd jongen, geniet er van.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Teaser schreef:

(...)

Ik geef het je te doen met dit zooitje lamlendigheid. Afgetroefd op inzet, snelheid en de wil om te strijden voor de bal. Nee dit heeft weinig met voetbal te maken, eerder jezelf een strop om doen en wachten dat het luik open gaat.
HR
Bla Bla BLA

Er waren genoeg tactische opties. Elke keus die Frank vandaag gemaakt heeft was de verkeerde.
ik heb 0,0 positie spel gezien, iets waar toch zo op gehamerd word?

Notlupus schreef:

(...)

Ach wat kan jou het schelen, Ajax verliest dus jij kan vandaag weer lekker los. Gefeliciteerd jongen, geniet er van.
HR
Slappe opmerking van je met je gefeliciteerd omdat ik blijkbaar blij ben dat we verloren hebben?
Tussen blij zijn en zien aankomen zit een verschil he. Komt toch weer dat voetbalverstand.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 27 januari 2013 14:13:46).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

heren, de frustratie is begrijpelijk, maar graag wat meer respect naar elkaar toe.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Verdiende loon voor dit drollen-ensemble
HR
HR

Ventola
Ballenjongen

Uit: Veliko Turnovo
Reg.: 21 december 2012

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Slappe opmerking van je met je gefeliciteerd omdat ik blijkbaar blij ben dat we verloren hebben?
Tussen blij zijn en zien aankomen zit een verschil he. Komt toch weer dat voetbalverstand.
HR
Vanaf het moment dat ik je hier op de website heb zien verschijnen heb ik je zeer zelden op een verstandige uitspraak kunnen betrappen, het zou je sieren wanneer je wat indamt.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Bedankt weer Frank
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Ventola schreef:

(...)

Vanaf het moment dat ik je hier op de website heb zien verschijnen heb ik je zeer zelden op een verstandige uitspraak kunnen betrappen, het zou je sieren wanneer je wat indamt.
HR
En toch berusten mijn uitspraken wel vaak op de waarheid. Waarheid doet pijn ik weet het.
Sorry dat ik niet wil deelnemen in de "Keep on walking, nothing to see here" show.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Ventola schreef:

(...)

HR
Vooralsnog heeft hij op vrijwel alle punten gewoon gelijk. Wat is daar moeilijk om dat toe te geven.
Iedereen heeft zo zijn eigen stijl om iets over te brengen op dit forum.
Zeggen waar het op staat, zonder in het vage te blijven, is prima.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Jesus Frank. Dit was slecht. Heel slecht......
HR
HR

Notlupus
Vedette

Reg.: 26 februari 2010

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
Jij zit enkel op dit forum om hatelijke dingen te plaatsen, ruzie uit te lokken en in elke thread continu met hetzelfde verhaal te komen. Een nederlaag geeft jouw weer tonnen munitie om even lekker los te gaan, tegen Frank, tegen het TH, tegen alle spelers, en jouw favoriet; tegen andere forum gebruikers. En zeg niet dat het niet waar is, ik klik op je naam en klik op andere postings van AFCANieuwmarkt en de laatste pagina is louter jezelf verdedigen en Ajax spelers/staf afzeiken.

En dat doe je al maanden.
HRHR
HR

Teaser
Legende

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004

AFCANieuwmarkt schreef:

Bla Bla BLA

Er waren genoeg tactische opties. Elke keus die Frank vandaag gemaakt heeft was de verkeerde.
ik heb 0,0 positie spel gezien, iets waar toch zo op gehamerd word?
HR
Tsja als ze aan alle kanten overklast worden is er geen positiespel. Het maakte niet uit waar ze liepen en wat ze deden ze waren overal te laat, ontkwamen niet aan een goede dekking en de slappe hap van passing laat ik nog maar achterwege.

Elke bal die in de eigen 16 gepompt werd was voor een Vitesse hoofd, elke pass over 10 meter werd onderschept door een Vitesse speler die wel de moeite nam naar de bal te komen, elk duel werd zo goed als verloren omdat de Ajacied van tegenwoordig liever zijn beentje terug trekt dan voor die bal te gaan, onze snelste spelers leggen het op snelheid af.

Vitesse toonde daadkracht, wilskracht, inzet, combinerend vermogen op zijn tijd en vooral snelheid in de acties.

Kortom alle minpunten werden bloot gelegd in een wedstrijd die niet verloren had hoeven worden. Je zal maar trainer wezen van dit zooitje bij een club waar de eisen nogal hoog liggen, en moeten liggen.

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 27 januari 2013 14:25:11).]
HR
HR

j0rdiii
Basisspeler

Reg.: 14 januari 2012

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

En toch berusten mijn uitspraken wel vaak op de waarheid. Waarheid doet pijn ik weet het.
Sorry dat ik niet wil deelnemen in de "Keep on walking, nothing to see here" show.
HR
Hartstikke mooi voor je, ga het vieren joh.
HR
HR

el jovenes
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 5 juli 2011

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
Nieman beweert dat het allemaal prachtig is bij Ajax. Iedereen weet dat er nog heel veel moet gebeuren. Jij wilt alleen dat het over 1 minuut al gebeurt en dus blijf je continu open deuren intrappen. Prima als jij je eigen korte termijn "running around in circles" show voert.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Vooralsnog heeft hij op vrijwel alle punten gewoon gelijk. Wat is daar moeilijk om dat toe te geven.
Iedereen heeft zo zijn eigen stijl om iets over te brengen op dit forum.
Zeggen waar het op staat, zonder in het vage te blijven, is prima.
HR
Dat is moeilijk toe te geven als hij geen gelijk heeft. Toch? Of gaan we nu aan scorebordjournalistiek doen. En de beste stuurlui...

Heel vervelend die zure gelijkhebberij na een nederlaag. Een Ajacied onwaardig. Dan ga je gewoon treuren, toch?
HR
HR

j0rdiii
Basisspeler

Reg.: 14 januari 2012

Notlupus schreef:

(...)

Jij zit enkel op dit forum om hatelijke dingen te plaatsen, ruzie uit te lokken en in elke thread continu met hetzelfde verhaal te komen. Een nederlaag geeft jouw weer tonnen munitie om even lekker los te gaan, tegen Frank, tegen het TH, tegen alle spelers, en jouw favoriet; tegen andere forum gebruikers. En zeg niet dat het niet waar is, ik klik op je naam en klik op andere postings van AFCANieuwmarkt en de laatste pagina is louter jezelf verdedigen en Ajax spelers/staf afzeiken.

HR
Klopt helemaal.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

el jovenes schreef:

(...)

Nieman beweert dat het allemaal prachtig is bij Ajax. Iedereen weet dat er nog heel veel moet gebeuren. Jij wilt alleen dat het over 1 minuut al gebeurt en dus blijf je continu open deuren intrappen. Prima als jij je eigen korte termijn "running around in circles" show voert.
HR
Zo is dat.
HR
HR

Ventola
Ballenjongen

Uit: Veliko Turnovo
Reg.: 21 december 2012

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
Nee, je bent bijzonder bijdehand en wil overal het negatieve uithalen. Je bent een zuiger. Niemand zegt dat er fantastisch gespeeld wordt en niemand doet hier een vreugdedans. Maar je hebt gelijk. Helaas zijn de meeste mensen van uitersten en jij bent er hoogstpersoonlijk een zeer schrijnend voorbeeld van.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Dramatisch Frank! Iedereen ziet dit van verre aankomen, behalve jij en je ja-knikkers naast je! :I
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Notlupus schreef:

(...)

HR
Een nederlaag geeft mij inderdaad munitie om het best Ajax mogelijk te zien en de beste mensen daarvoor.
Sorry dat ik "onze" club niet als subtopper zie. Ik eis het beste van en voor Ajax en niks minder.
En vandaag was echt zoals zo vaak dit seizoen Ajax onwaardig en daar is Frank weer mede debet aan.

En wie niet van mijn stijl posten houdt, die leest het dan toch lekker niet.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 27 januari 2013 14:27:15).]
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Quattroporte schreef:

(...)

Dat is moeilijk toe te geven als hij geen gelijk heeft. Toch? Of gaan we nu aan scorebordjournalistiek doen. En de beste stuurlui...

Heel vervelend die zure gelijkhebberij na een nederlaag. Een Ajacied onwaardig. Dan ga je gewoon treuren, toch?
HR
Tsja, de waarheid is blijkbaar iets waar redelijk wat mensen nog verdomde moeite mee hebben.
Maar bekijk de wedstrijd vooral hoe je het zélf zou willen zien, zonder daarbij iets van de waarheid aan te trekken.
Welterusten...
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 4 december 2001

Zet de boel maar weer op scherp, Frankie. Je hebt het zelf zo ver geschopt trouwens. Dit is hét moment om door te selecteren.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Typische reacties hier weer zeg. Na elke nederlaag zie je weer dezelfde type reacties, waarbij vooral moet worden aangegeven dat de ander zo weinig van voetbal weet en diegenen die het niet goed vinden het allemaal zo goed zien. Ik vind dat best triest eigenlijk om te zien, het is maar waar je je eigenwaarde aan moet lezen...

Wat vandaag duidelijk wordt: Boerrigter was slecht ja, maar ook Lukoki en Sana laten zien niets toe te voegen. Aldeweireld op rechtsback heeft het niet slechter gedaan dan Van Rhijn de afgelopen tijd dus dat daar 'gelijk' over wordt gehaald is werkelijk belachelijk.

Ajax wordt gewoon weggecounterd bij de goals, er werd gebruik gemaakt van de ruimte achter de vleugels, waarbij bij de 2-2 een overtreding van Janssen vooraf gaat overigens. Dat is slecht, maar heeft niets met Boerrigter of Aldeweireld te maken, maar alles met wat typisch Ajax is, heb al vaker aangegeven dat we nog vaker dit soort wedstrijden zouden gaan zien.

Gewoon slecht dus, maar om dan het spelletje 'zie je wel De Boer is slecht want hij stelt speler X en niet Y op' te gaan spelen slaat nergens op. Zeg dan dat De Boer de mentaliteit van het team blijkbaar nog steeds niet goed op orde heeft, dan heb je tenminste een punt.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 77,6% dat PSV wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!