Ajax Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 19:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 215 »

HR

Le Berry
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 januari 2009

Denk dat we niet alle bewoordingen van de Boer en zijn voorbeelden moeten gaan analyseren. Die weet na het zoveelste interview van gekkigheid ook niet meer wat hij moet roepen. De ' filosofie' is allang en breed uitgesproken. En daarmee moet men denk ik meer aan de Heitinga's en vd Vaart's van deze wereld denken. Maar bovenal gaat het om het ontwikkelen en brengen van talenten. En denk dat dit interview vooral daarover gaat

Maar toegegeven, ik word wel eens moe van dit soort uitspraken. Hoevaak hebben we dit nou al niet gehoord. Maak het eens specifieker gericht op bepaalde spelers. Dat maakt dit alles veel interessanter. Wanneer en hoe gaat Denswil worden gebracht? Wat wordt zijn rol deze komende 2de seizoenshelft? En hoe ziet de toekomstige rol van Moisander eruit? Verhuist hij naar rechts?
Of, Is het wel verstandig dat van Rhijn zoveel speelt? Waarom wordt Ligeon nauwelijks minuten gegund? Zoals bijv wel inzake Veltman gebeurt. En, als je Koppers als 4de linksback hebt rondlopen, waarom verhuur je hem dan niet?

Vragen die naar mijn mening veel interessanter zijn. Filosofie en beleid, prima. Maar ik wil als supporter ook wat specifiekere informatie. Jammer dan journalisten blijven hangen in algemeen vragen
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 juli 2003

quote:HR
Albinho schreef:

(...)

Daar ben ik ook zeer over te spreken. Echter hetgeen FdB over Poulsen zegt is feitelijk onjuist. Want hij spreekt over spelers die terugkeren, Poulsen heeft hier nooit eerder gespeeld, uberhuapt niet in een team met een vergelijkbare filosofie en is geen Nederlander. Die in 1 zin noemen, is simpelweg foutief.
HR
Ik vind dat er dan teveel gekeken wordt naar de exacte woorden en te weinig naar de boodschap die hij brengt als je daarover valt eerlijk gezegd...

Le Berry schreef:

Denk dat we niet alle bewoordingen van de Boer en zijn voorbeelden moeten gaan analyseren. Die weet na het zoveelste interview van gekkigheid ook niet meer wat hij moet roepen. De ' filosofie' is allang en breed uitgesproken. En daarmee moet men denk ik meer aan de Heitinga's en vd Vaart's van deze wereld denken. Maar bovenal gaat het om het ontwikkelen en brengen van talenten. En denk dat dit interview vooral daarover gaat

Maar toegegeven, ik word wel eens moe van dit soort uitspraken. Hoevaak hebben we dit nou al niet gehoord. Maak het eens specifieker gericht op bepaalde spelers. Dat maakt dit alles veel interessanter. Wanneer en hoe gaat Denswil worden gebracht? Wat wordt zijn rol deze komende 2de seizoenshelft? En hoe ziet de toekomstige rol van Moisander eruit? Verhuist hij naar rechts?
Of, Is het wel verstandig dat van Rhijn zoveel speelt? Waarom wordt Ligeon nauwelijks minuten gegund? Zoals bijv wel inzake Veltman gebeurt. En, als je Koppers als 4de linksback hebt rondlopen, waarom verhuur je hem dan niet?

Vragen die naar mijn mening veel interessanter zijn. Filosofie en beleid, prima. Maar ik wil als supporter ook wat specifiekere informatie. Jammer dan journalisten blijven hangen in algemeen vragen
HR
Eens over je eerste stuk. Over het laatste deel: los van de journalisten, ik denk dat De Boer dat soort vragen niet zo direct zou beantwoorden. Ten eerste omdat het lastig is exact te voorspellen wat er gebeurt met talenten, daarnaast willen ze talenten in alle rust zich laten ontwikkelen. En verder is het sowieso onverstandig om openlijk spelers zo te bespreken, hoe graag we dat ook zouden willen. Je laat in je kaarten kijken en als je dan een andere beslissing neemt vanwege omstandigheden krijg je daar weer gezeik over (is dit forum een goed voorbeeld van, 1x iets roepen en je wordt er altijd op gewezen).
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

BassieAdam schreef:

(...)

Ik vind dat er dan teveel gekeken wordt naar de exacte woorden en te weinig naar de boodschap die hij brengt als je daarover valt eerlijk gezegd...
HR
Ik kan me best voorstellen dat anderen het als mierenneuken beschouwen, maar ik kon het toch niet nalaten. In hoeverre de heren in staat zijn om de talenten op een hoger niveau af te leveren, zal moeten blijken de komende jaren. Al ben ik van mening dat dit met name wordt bepaald door de potentie die iemand herbergt.

We zien dat er vooral heel erg veel wordt gesproken over het doel; grote talenten opleiden en deze tot een leeftijd van 23-24 vast te houden. Dit laatste is een sleutelfactor. Als Eriksen vertrekt van de zomer, kan je helaas al verwachten dat hij voorbeeld zal zijn voor Andersen en Fischer. Die gaan dan ook niet nog 6-7jr bij Ajax spelen. Je lijdt primair spelers op voor je eigen succes, niet voor andermans succes. Als iedereen vertrekt als ze 20-21 wordt je geen club die veel prijzen gaat pakken.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Le Berry schreef:

HR
Eens. Journalisten moeten doorvragen, wellicht krijgen we dan een iets 'andere' De Boer te zien. Een De Boer die er dieper op in wil gaan.
De vragen die jij wilt weten zijn idd verduvelst interessant.
Maar journalisten zullen denk ik nooit verder gaan met 'diepere' vragen te stellen, op een uitzondering na misschien.
HR
HR

CrAFCAzy
Lid 2de elftal

Reg.: 2 mei 2012

Albinho schreef:

(...)

Ik kan me best voorstellen dat anderen het als mierenneuken beschouwen, maar ik kon het toch niet nalaten. In hoeverre de heren in staat zijn om de talenten op een hoger niveau af te leveren, zal moeten blijken de komende jaren. Al ben ik van mening dat dit met name wordt bepaald door de potentie die iemand herbergt.

We zien dat er vooral heel erg veel wordt gesproken over het doel; grote talenten opleiden en deze tot een leeftijd van 23-24 vast te houden. Dit laatste is een sleutelfactor. Als Eriksen vertrekt van de zomer, kan je helaas al verwachten dat hij voorbeeld zal zijn voor Andersen en Fischer. Die gaan dan ook niet nog 6-7jr bij Ajax spelen. Je leidt primair spelers op voor je eigen succes, niet voor andermans succes. Als iedereen vertrekt als ze 20-21 wordt je geen club die veel prijzen gaat pakken.
HR
Dat is inderdaad de hele issue. Het grote probleem waar Ajax tegenwoordig mee zit is dat we (voetbaltechnisch gezien) niet meer zijn dan een opleidingsclub voor de grote competities. Hoe dit ontstaan is (modern football) doet er dan even niet toe, want we willen uit deze neerwaartse spiraal. De eerste stap die dan genomen moet worden is het in staat zijn van spelers langer aan je binden.

De club wil dit uiteraard, maar de spelers willen op hun 21 (!!!!) opeens al geld gaan vangen, daar gaat het mis, want dat geld kunnen wij niet bieden, willen wij niet bieden. Spelers moeten gewoon minder veeleisend zijn en genieten van wat ze meemogen maken bij ons Ajax. Frank de Boer en het Technisch Hart begrijpt dit. Het is een mindshift die moet veranderen bij de spelers en wat mij betreft bij Jantje begonnen is.

Eriksen, De Jong, Alderweireld nog 2/3 jaar aan je weten te binden.
Fischer, Andersen, Van Rhijn, nu al tot 2018 proberen vast te leggen.
Boccara/sporkslede/Hoesen wil ik nog even afwachten.

Op deze manier kan je beginnen met bouwen aan je elftal. Op deze manier komen we terug bij de top van Europa en wanneer dat gebeurt zullen de spelers ook eerder geneigd zijn om bij te tekenen. Op die manier kom je steeds hogerop, maar het moet ergens beginnen! Ik zeg nu..
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

De Boer onthult nieuwe aanbiedingen voor dragende krachten Ajax
Vrijdag, 18 januari 2013 om 14:04

Ajax wil zijn best doen om Toby Alderweireld en Christian Eriksen voor de club te behouden. De Amsterdammers hebben zowel de verdediger als de middenvelder een nieuwe aanbieding gedaan om het contract te verlengen. Alderweireld is bezig aan zijn vijfde seizoen en ligt nog tot volgend jaar zomer vast: Eriksen ook, hij is bezig aan vierde seizoen.

De kans lijkt klein dat Alderweireld en Eriksen ‘ja’ zeggen op de aanbieding van hun club. De Belg en Deen werden de laatste twee seizoenen landskampioen en speelden drie jaar op rij in de Champions League, waarin zij groei doormaakten. Bovendien zijn ze vaste waarden in hun nationale elftallen. “We hebben ze nieuwe contracten aangeboden en ik hoop dat ze hier nog lang willen blijven”, aldus De Boer.
Over de lengte van de voorstellen of de eventuele loonsverhogingen die zijn inbegrepen sprak de trainer niet. Wel gaf hij aan dat hij graag ziet, dat spelers tot ongeveer hun 24e bij Ajax blijven spelen. “Volgens mij is het bij Rafael van der Vaart en Nigel de Jong begonnen, die vertrokken op hun 22e. Daar willen we nog twee jaar aan vast plakken.”HR
En nog meer:

AFC Ajax
Selectie voor de wedstrijd tegen Feyenoord is bekend: terugkeer Babel. Nog geen Sigthórsson. Selectie: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Poulsen, Enoh, Eriksen, De Jong, Blind, Schöne, Boerrigter, Cillessen, Hoesen, Lukoki, Veltman, Dijks, Fischer, Babel.HR
Sana dr ook niet bij zo te zien

[Dit bericht is veranderd door Albinho (op 18 januari 2013 14:13:17).]
HR
HR

JanTa
Idool

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008

Misschien een wat ongelukkige uitspraak van de Boer waar journalisten meteen op inspringen maar ik denk dat er niets speelt wat betreft een eventuele vertrek van spelers en als er dan toch een club komt met een hele grote zak met geld dan zien we wel weer. Dat is ook wat FdB bedoelde en niks anders.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Lijkt me nu toch wel duidelijk dat de Boer er in zijn derde seizoen een stijgende lijn in heeft gekregen qua veldspel. En dat na het vertrek van Anita en Vertonghen nota bene. Je kunt zonder veel moeite een hele goeie reeks ontwaren, niet enkel qua resultaten. Even afkloppen dat ik hiermee de 2e helft jinx, maar sjappoo!
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Godverdomme laat je die boerrigter weer staan en haal je Fischer eruit. Snap er echt geen klote van.
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

Wat is dit nu voor wissel
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Mijn grootste probleem met De Boer is zijn trouw (of koppigheid)

Iedereen (inclusief eigen jeugdspelers (!)) kan zien dat een Boerrigter een verdienstelijk meerkamper is, maar tekort komt op het voetbalveld. En zeker op de andere flank dan waar hij zijn hele leven heeft gespeeld.

Zoiets begrijp ik echt niet, alsof Frank het zichzelf extra moeilijk wil maken
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

Fischer wordt gespaard voor de moeilijke wedstrijden.
HR
HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001

AFCANieuwmarkt schreef:

Godverdomme laat je die boerrigter weer staan en haal je Fischer eruit. Snap er echt geen klote van.
HR
Mee eens, tactisch een hele domme wissel, vooral na de rode kwart krijgt de kwalificatie 'dom' een zwaardere lading. Het is ten alle tijde een schande, Frank de Boer, om de stijve anti-voetballer Boerrigter te verkiezen boven supertalent Fisher!

Kan me niet indenken dat Bergkamp het hiermee eens kan zijn. Voor de rest heeft Frankie het aardig op de rails staan.
HRHR
HR

Saviola
Regelmatige invaller

Reg.: 29 december 2004

Wissel van Fischer was al niet fraai (blessures/pijntjes uitgezonderd) maar nu Enoh erin voor Derk is ook niet best. Zal wel los lopen waarschijnlijk maar dit is vragen om problemen.
Uiteraard voor de rest heeft De Boer het de laatste wedstrijden redeljjk op de rit, maar het kan nog veel beter als we de rechtsbuiten ook goed bezetten.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Starring schreef:

(...)

Mee eens, tactisch een hele domme wissel, vooral na de rode kwart krijgt de kwalificatie 'dom' een zwaardere lading. Het is ten alle tijde een schande, Frank de Boer, om de stijve anti-voetballer Boerrigter te verkiezen boven supertalent Fisher!

Kan me niet indenken dat Bergkamp het hiermee eens kan zijn. Voor de rest heeft Frankie het aardig op de rails staan.
HR
Jongens doe toch eens normaal. We spelen F van de mat, zijn op weg naar een kampioenschap en hij spaart een 18 jarig supertalent dat wel een basisplaats had! Jullie zeiken nu echt om het zeiken. Voor alle duidelijkheid : ook ik wilde liever Boerrigter er uit, maar kunnen we nu niet eens accepteren dat een coach goede redenen heeft voor zoiets?
HR
HR

DarkChild
Moderator

Quattroporte schreef:

(...)

Jongens doe toch eens normaal. We spelen F van de mat, zijn op weg naar een kampioenschap en hij spaart een 18 jarig supertalent dat wel een basisplaats had! Jullie zeiken nu echt om het zeiken. Voor alle duidelijkheid : ook ik wilde liever Boerrigter er uit, maar kunnen we nu niet eens accepteren dat een coach goede redenen heeft voor zoiets?
HR
Nou, van de mat, van de mat, daarvoor heeft Feyenoord iets te veel kansen gehad.

En voetbal is geen hogere wiskunde, ik kan op diepgang zonder bal werkelijk niets verzinnen waarom hij er in staat. En als ook dat wegvalt...
HR
HR

BassieAdam
Moderator

DarkChild schreef:

(...)

Nou, van de mat, van de mat, daarvoor heeft Feyenoord iets te veel kansen gehad.

En voetbal is geen hogere wiskunde, ik kan op diepgang zonder bal werkelijk niets verzinnen waarom hij er in staat. En als ook dat wegvalt...
HR
Die kansen vielen wel mee volgens mij, die van Immers in de 1e helft, 2x een scrimage en dat was het wel. Na de rode kaart is het sowieso anders en snap ik wel dat je Schone naar de kant haalt en niet Boerrigter omdat er meer ruimte voorin gaat komen en Boerrigter sneller is.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

DarkChild schreef:

Mijn grootste probleem met De Boer is zijn trouw (of koppigheid)

Iedereen (inclusief eigen jeugdspelers (!)) kan zien dat een Boerrigter een verdienstelijk meerkamper is, maar tekort komt op het voetbalveld. En zeker op de andere flank dan waar hij zijn hele leven heeft gespeeld.

Zoiets begrijp ik echt niet, alsof Frank het zichzelf extra moeilijk wil maken
HR
De Boer's grootste probleem met jou is waarschijnlijk dat hij je niet kent.
HR
HR

Quattroporte
Legende

DarkChild schreef:

(...)

HR
Ze hebben wel wat kansen gehad, maar we hebben ze al met al gewoon van de mat gespeeld. Lees het FN maar haha.
HR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

Die kansen vielen wel mee volgens mij, die van Immers in de 1e helft, 2x een scrimage en dat was het wel. Na de rode kaart is het sowieso anders en snap ik wel dat je Schone naar de kant haalt en niet Boerrigter omdat er meer ruimte voorin gaat komen en Boerrigter sneller is.
HR
Een penalty? Een rebound? Die intikker van Pelle?

Tja, ik vind Boerrigter een dermate blind paard (de gif in het ebecilio topic kan wellicht weer van stal ;)) dat ik me afvraag of je wat aan die snelheid hebt.
Hij doet er eigenlijk vrijwel nooit iets goeds mee, dat moet De Boer toch ook zien?

Er worden grappen gemaakt over dat hij beter wielrenner ofzo kan worden, of hij wordt uitgelachen door eigen jeugdspelers, maar als je naar de kern van die kritiek kijkt, namelijk dat het een hele matige voetballer is, dan moet De Boer dat toch ook onderkennen.

Heb zelfs over Colin nog nooit gehoord dat hij beter meerkamper kon worden...

Schip ahoy schreef:

(...)
De Boer's grootste probleem met jou is waarschijnlijk dat hij je niet kent.
HR
Hij kan niet alles hebben ;)

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 20 januari 2013 16:23:50).]
HR
HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Je gevoel voor nuance siert je, maar nee, ik kan geen enkele legitieme reden bedenken om de goed spelende supertalent Fisher 'ruim voor tijd' te wisselen i.t.t. houthakker Derk Boerrigter die in zijn handjes mag klappen überhaupt nog voor Ajax te mogen spelen. Deze staat toch z'n beetje symbool voor de denkwijze van F. de Boer over bepaalde spelers in de selectie waar ik en vele Ajacieden het fundamenteel mee ons eens zijn.

We moeten kritisch blijven, dat is trouwens nou eenmaal des Ajax. Frank de Boer doet het naar behoren maar het kan én moet beter. Dat begrijp je hopelijk wel.

Tot slot, aan alle Ajacieden van harte gefeliciteerd met deze prachtige overwinning op Feyenoord. He-le-maal niets in Rotterdam! Ik ga het op gepaste wijze vieren vandaag! :)
HR
HR

BassieAdam
Moderator

DarkChild schreef:

(...)

Een penalty? Een rebound? Die intikker van Pelle?

Tja, ik vind Boerrigter een dermate blind paard (de gif in het ebecilio topic kan wellicht weer van stal ;)) dat ik me afvraag of je wat aan die snelheid hebt.
Hij doet er eigenlijk vrijwel nooit iets goeds mee, dat moet De Boer toch ook zien?

Er worden grappen gemaakt over dat hij beter wielrenner ofzo kan worden, of hij wordt uitgelachen door eigen jeugdspelers, maar als je naar de kern van die kritiek kijkt, namelijk dat het een hele matige voetballer is, dan moet De Boer dat toch ook onderkennen.
Heb zelfs over Colin nog nooit gehoord dat hij beter meerkamper kon worden...
HR
Penalty was er natuurlijk geen, rebound hoort daarbij. Intikker van Pelle...? Heb je het over de eerste minuten?

Joh, Feyenoord heeft 0,0 grip gehad tot aan de penalty met een uitzondering van een paar minuten rondom die scrimmages. Dan kan je echt stellen dat ze Feyenoord hebben weggespeeld hoor.

Ik snap Boerrigter op rechts ook niet zo hoor, maar je moet het ook niet overdrijven. Sommige dingen worden 'gezocht'. Ben je het er mee eens dat als je dan met 10 man staat het niet onlogisch is dan Boerrigter met zijn snelheid te late staan?

Starring schreef:

(...)

Je gevoel voor nuance siert je, maar nee, ik kan geen enkele legitieme reden bedenken om de goed spelende supertalent Fisher 'ruim voor tijd' te wisselen i.t.t. houthakker Derk Boerrigter die in zijn handjes mag klappen überhaupt nog voor Ajax te mogen spelen. Deze staat toch z'n beetje symbool voor de denkwijze van F. de Boer over bepaalde spelers in de selectie waar ik en vele Ajacieden het fundamenteel mee ons eens zijn.

We moeten kritisch blijven, dat is trouwens nou eenmaal des Ajax. Frank de Boer doet het naar behoren maar het kan én moet beter. Dat begrijp je hopelijk wel.

Tot slot, aan alle Ajacieden van harte gefeliciteerd met deze prachtige overwinning op Feyenoord. He-le-maal niets in Rotterdam! Ik ga het op gepaste wijze vieren vandaag! :)
HR
Dat is een beetje een mythe die met liefde hier wordt in stand gehouden. Je moet ook kunnen genieten, we winnen gvd met 3-0 van Feyenoord en spelen gewoon een goede pot.

[Dit bericht is veranderd door BassieAdam (op 20 januari 2013 16:26:56).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

Penalty was er natuurlijk geen, rebound hoort daarbij. Intikker van Pelle...? Heb je het over de eerste minuten?

Joh, Feyenoord heeft 0,0 grip gehad tot aan de penalty met een uitzondering van een paar minuten rondom die scrimmages. Dan kan je echt stellen dat ze Feyenoord hebben weggespeeld hoor.

Ik snap Boerrigter op rechts ook niet zo hoor, maar je moet het ook niet overdrijven. Sommige dingen worden 'gezocht'. Ben je het er mee eens dat als je dan met 10 man staat het niet onlogisch is dan Boerrigter met zijn snelheid te late staan?
HR
Let wel: ik ben niet ontevreden met vandaag hoor, of de lijn van de laatste wedstrijden.
Zie duidelijk verbetering en een combinerend Ajax.
Met als grootste dissonant toch echt Derk.

En ja: in theorie ga ik er in mee dat je Boerrigter met zijn snelheid kan laten staan, maar in de praktijk gebruikt hij die snelheid zo matig dat je je moet afvragen of de theorie nog wel geldt.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Feyenoord heeft inderdaad geen echte kans gehad. De penalty was onterecht en die intikker van pelle kun je nauwelijks een kans noemen.
Ajax heeft aan de bal prima gespeeld. Enig puntje van mijn kritiek blijft het druk zetten en doordekken, dat wordt gewoon veel te weinig gedaan. Tegen feyenoord is dat niet erg want die kunnen niet door de muur heen voetballen en dus hou je de nul, maar tegen psv, vitesse, twente en real madrid is dat wel een probleem. Als een CV van de tegenpartij de bal heeft moeten die afgejaagd worden door de jong en eriksen en niet alleen door de jong.
HR
HR

M11
Bankzitter

Uit: Utrecht
Reg.: 31 december 2002

AFCANieuwmarkt schreef:

HR
De Boer doet het wat mij betreft fantastisch, maar dat Boerrigter niet als eerste werd gewisseld was echt onbegrijpelijk. Die heeft niets goed gedaan. Toen Enoh voor Boerrigter kwam werd het spelbeeld weer als voor de rode kaart van Van Rhijn, want toen speelden we ook al met 10 man. Gelukkig is 10 man genoeg om van Feyenoord te winnen. :B

Ik begreep overigens ook niet waarom Van Rhijn niet werd gewisseld. Had al geel op zak en zat duidelijk niet in de wedstrijd. Je kunt er dan op wachten dat de tegenstander hem gaat opzoeken, of de pingel nu terecht was of niet. Met een 2-0 of 3-0 voorsprong kun je beter het risico niet nemen en hem dan wisselen.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 60,3% dat FC Twente wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-FC Dordrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!