Ajax Netwerk
maandag 24 november 2014 - 09:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 215 »

HR

Notlupus
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 februari 2010

Als het werkt waarom niet? Misschien overdreef hij zijn gevoel wel die keer, maar zorgt hij er wel mooi voor dat z'n dochter niet aan het roken gaat.
HR
HR

Jari_Litmanen
Basisspeler

Uit: Westervoort
Vak: 426
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 8 december 2005

quote:HR
fl1pperk4st schreef:

(...)

Tuurlijk moet hij dat zelf bepalen, ik zeg ook nergens dat hij naar mij moet luisteren. Ik zet alleen wel vraagtekens bij het inlevingsvermogen van Frank. Hij kan toch niet echt denken dat elke voetballer maar 1 keer in zijn leven dronken word, en nooit een sigaret aanraakt.
HR
Trainers die zelf gevoetbald hebben nemen vaak hun eigen carrière als meetpunt, met alles wat daarbij hoort. Dat zal in dit geval niet anders zijn.

Het bezig zijn met je vak, en daar hoort het verzorgen van je lichaam ook bij.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Jari_Litmanen schreef:

(...)

Trainers die zelf gevoetbald hebben nemen vaak hun eigen carrière als meetpunt, met alles wat daarbij hoort. Dat zal in dit geval niet anders zijn.

Het bezig zijn met je vak, en daar hoort het verzorgen van je lichaam ook bij.
HR
Mja ach, Litmanen rookte zelfs en die was echt wel bezig met zijn vak. Cruijff ook. Zolang je het niet overdrijft kan je conditie prima in orde zijn als je rookt. Roken is niet goed voor je, dat zal niemand ontkennen, maar laten we het niet overdrijven.

'Ze raakte me in mijn ziel', kom op Frankie. Als je dochter twee haaltjes van een sigaret neemt en je daarmee in je ziel raakt, dan hoop ik niet dat er in je leven ooit echt iets ergs gebeuren zal.
HR
HR

sanderhag123
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 januari 2011

0634 schreef:

(...)
Mja ach, Litmanen rookte zelfs en die was echt wel bezig met zijn vak. Cruijff ook. Zolang je het niet overdrijft kan je conditie prima in orde zijn als je rookt. Roken is niet goed voor je, dat zal niemand ontkennen, maar laten we het niet overdrijven.

'Ze raakte me in mijn ziel', kom op Frankie. Als je dochter twee haaltjes van een sigaret neemt en je daarmee in je ziel raakt, dan hoop ik niet dat er in je leven ooit echt iets ergs gebeuren zal.
HR
Van roken word je altijd minder en je krijgt er niks voor terug. Het slaat dus gewoon nergens op, is gewoon dom en zinloos. Je kan inderdaad prima topsport bedrijven ondanks maar je zal er nooit beter van worden.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

sanderhag123 schreef:

(...)

Van roken word je altijd minder en je krijgt er niks voor terug. Het slaat dus gewoon nergens op, is gewoon dom en zinloos. Je kan inderdaad prima topsport bedrijven ondanks maar je zal er nooit beter van worden.
HR
Precies, roken voegt helemaal niets toe. Litmanen rookte ook? Die was ook 70% van zijn carrière geblesseerd. Rokers herstellen slechter van blessures (zeker spierblessures)omdat hun weefsel slechter doorbloed is. En Cruijff rookte ook..klopt en die ging er ook bijna aan dood.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

AFC Ajax
De selectie voor het trainingskamp in Brazilië bestaat uit de volgende 24 namen: Vermeer, Cillessen, Van der Hart, Alderweireld, Moisander, Poulsen, Enoh, Eriksen, Sigthórsson, De Jong, Andersen, Blind, Ligeon, Sana, Schöne, Boerrigter, Hoesen, Van Rhijn, Lukoki, Veltman, Denswil, Dijks, Fischer en Babel.HR
Ik mis alleen Boccara zo op het oog, voor de rest de meeste jongelingen wel meegenomen.
HR
HR

raptor1979
Internationale topspeler

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Albinho schreef:

(...)

Ik mis alleen Boccara zo op het oog, voor de rest de meeste jongelingen wel meegenomen.
HR
Zoals ik in het Bocarra topic ook al opmerkte gaat Sporkslede ook niet mee dus kennelijk heeft de Boer voor dit seizoen genoeg vertrouwen in Poulsen en Schone voor CVM en acht hij de twee opvolgers nog niet klaar ervoor.

Edit: En Enoh natuurlijk.

[Dit bericht is veranderd door raptor1979 (op 3 januari 2013 14:53:55).]
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Wenen
Reg.: 20 augustus 2003

Albinho schreef:

(...)

HR
Geen Boccara, Sporkslede en Koppers. Boilesen en Klaassen dus nog geblesseerd. Had wel verwacht dat één van beide jonge CVM's mee zou gaan.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

raptor1979 schreef:

(...)

Zoals ik in het Bocarra topic ook al opmerkte gaat Sporkslede ook niet mee dus kennelijk heeft de Boer voor dit seizoen genoeg vertrouwen in Poulsen en Schone voor CVM en acht hij de twee opvolgers nog niet klaar ervoor.

Edit: En Enoh natuurlijk.
HR
De schoen wringt vooral bij Enoh. Hij dient gepasseerd en verkocht te worden en zijn positie ingenomen laten worden door Boccara of dan Sporkslede. Enoh brengt ons niets op termijn, behalve een hoog non-EU salaris.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Albinho schreef:

(...)

De schoen wringt vooral bij Enoh. Hij dient gepasseerd en verkocht te worden en zijn positie ingenomen laten worden door Boccara of dan Sporkslede. Enoh brengt ons niets op termijn, behalve een hoog non-EU salaris.HR
Voor Ajax begrippen is dat toch een schijntje?
HR
HR

JohnDylan
Internationale topspeler

Uit: Londen
Reg.: 13 mei 2007

Toen Enoh naar Ajax kwam was het gemiddelde Eredivisie salaris 550.000 euro (wat Enoh dus minimaal moet verdienen als speler van buiten de EU). Aangezien Ajax nu een salarisplafon van 900.000 euro heeft is dat zeker geen schijntje. Enog moet zo snel mogelijk worden verkocht omdat hij qua niveau én type niet bij Ajax past en nu Boccara en Sporkslede in de weg loopt.

Overmars gaf laatst aan dat het de bedoeling is dat Boccara of Sporkslede het komende seizoen Poulsen uit de basis speelt en het is dan voor mij ook onbegrijpelijk dat niet één van die twee meer op trainingskamp wordt genomen. Zelfs al komt die niet aan spelen toe in de oefenwedstrijd dan leert hij van het trainen alleen al veel bij.
HR
HR

spelbos
Legende

JohnDylan schreef:

Toen Enoh naar Ajax kwam was het gemiddelde Eredivisie salaris 550.000 euro (wat Enoh dus minimaal moet verdienen als speler van buiten de EU). Aangezien Ajax nu een salarisplafon van 900.000 euro heeft is dat zeker geen schijntje. Enog moet zo snel mogelijk worden verkocht omdat hij qua niveau én type niet bij Ajax past en nu Boccara en Sporkslede in de weg loopt.

Overmars gaf laatst aan dat het de bedoeling is dat Boccara of Sporkslede het komende seizoen Poulsen uit de basis speelt en het is dan voor mij ook onbegrijpelijk dat niet één van die twee meer op trainingskamp wordt genomen. Zelfs al komt die niet aan spelen toe in de oefenwedstrijd dan leert hij van het trainen alleen al veel bij.
HR
Oeps, ik dacht altijd dat deze ongeveer rond de € 275000 zat.
HR
HR

JohnDylan
Internationale topspeler

Uit: Londen
Reg.: 13 mei 2007

De afgelopen jaren is het flink gezakt (het was vorig seizoen 330.000 euro) maar toen Enoh kwam hadden clubs als Ajax en Feyenoord nog veel spelers die veel te veel verdienden.
HRHR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Voor de duidelijkheid, de regeling voor non-eu spelers is anderhalf keer het gemiddelde jaarsalaris in de Eredivisie.
HR
HR

bobanlazic Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 17 december 2012

Vreemd dat Boccara niet mee gaat , is hij geblesseerd?
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999

Madridista schreef:

(...)

Precies, roken voegt helemaal niets toe. Litmanen rookte ook? Die was ook 70% van zijn carrière geblesseerd. Rokers herstellen slechter van blessures (zeker spierblessures)omdat hun weefsel slechter doorbloed is. En Cruijff rookte ook..klopt en die ging er ook bijna aan dood.
HR
Dit wist ik niet van Jari, maar mocht dit zo zijn, kan het een van de oorzaken zijn inderdaad. Roken is gewoon slecht voor je, en er mag wat mij betreft in een contract staan dat je NIET rookt en gebruikt en zo. Je speelt voor een riant salaris bij clubs zoals Ajax, dus daar mag best iets tegen over staan vind ik. Rokers zullen vinden dat ik overdrijf, das je goedrecht, maar het is een feit dat het slecht voor je is en het topsporters nadelig beïnvloed.*

*En ja om de discussie voor te zijn;)de een kan er beter tegen dan de ander en zal 120 worden, dit terwijl hij of zij roken als een ketter... Er is ooit iemand van Hiv genezen, en soms kunnen mensen ineens weer horen of zien. Wat ik hiermee zeggen wil, is dat we altijd de uitzonderingen op de regels hebben.
HR
HR

Hulk Hogan
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Virgil van Dijk
Reg.: 19 april 2012

Dat deze de revue nog niet gepasseerd is.

forumillustratie

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

[Dit bericht is veranderd door Hulk Hogan (op 8 januari 2013 23:39:14).]
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Ome Michel schreef:

(...)

Dit wist ik niet van Jari, maar mocht dit zo zijn, kan het een van de oorzaken zijn inderdaad. Roken is gewoon slecht voor je, en er mag wat mij betreft in een contract staan dat je NIET rookt en gebruikt en zo. Je speelt voor een riant salaris bij clubs zoals Ajax, dus daar mag best iets tegen over staan vind ik. Rokers zullen vinden dat ik overdrijf, das je goedrecht, maar het is een feit dat het slecht voor je is en het topsporters nadelig beïnvloed.*

*En ja om de discussie voor te zijn;)de een kan er beter tegen dan de ander en zal 120 worden, dit terwijl hij of zij roken als een ketter... Er is ooit iemand van Hiv genezen, en soms kunnen mensen ineens weer horen of zien. Wat ik hiermee zeggen wil, is dat we altijd de uitzonderingen op de regels hebben.
HR
Ik vind het zelf al van de gekken dat er vele voetballers elk weekend met teveel drank op in het uitgaansleven gesignaleerd worden. Denk maar niet dat Novak Djokovic, Mo Farrah, Haile Gebressalassie of Alberto Contador elk weekend (een grote hoeveelheid) bier drinkt. Meer professionaliteit zou veel voetballers een meer succesvolle carriere kunnen bezorgen.
HR
HR

raptor1979
Internationale topspeler

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Frankie de missing link schreef:

(...)

Ik vind het zelf al van de gekken dat er vele voetballers elk weekend met teveel drank op in het uitgaansleven gesignaleerd worden. Denk maar niet dat Novak Djokovic, Mo Farrah, Haile Gebressalassie of Alberto Contador elk weekend (een grote hoeveelheid) bier drinkt. Meer professionaliteit zou veel voetballers een meer succesvolle carriere kunnen bezorgen.
HR
Contador gooide er inderdaad een hele andere cocktail in.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

raptor1979 schreef:

(...)

Contador gooide er inderdaad een hele andere cocktail in.
HR
:D :D
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Van de frontpage:

De Boer verwacht in de zomer vertrek van drie of vier spelers

11 januari 2013

Frank de Boer verwacht in de winterstop geen vertrek meer van bepalende spelers. Dat zal in de zomer echter anders zijn. 'In de zomer denk ik echter dat er drie of vier spelers zullen vertrekken,' zo geeft hij aan tegenover Voetbal International. 'Dan denk ik aan Toby Alderweireld, Christian Eriksen en Siem de Jong. Als dat inderdaad gebeurt, zullen we weer opnieuw moeten beginnen. Dat is geen probleem, zo is het nu eenmaal. Het is een illusie om te denken dat spelers die op hun top zijn nog langer bij ons blijven.'
HR
HR

ibramovic
Idool

De Boer calculeert transfers voor drie basisspelers bij Ajax in

Frank de Boer denkt niet dat Ajax deze winterstop bepalende spelers zal kwijtraken. De transfermarkt is nog bijna drie weken open en in voorgaande jaren verloren de Amsterdammers Luis Suárez (2011) en Urby Emanuelson (2011) in de maand januari. Vorig seizoen vertrok niemand uit de basiself en dat zal nu opnieuw niet gebeuren, verwacht de trainer. In de zomer kan het wel eens anders zijn.

De Boer zegt tegen Voetbal International dat hij vermoedt dat drie à vier man dan Ajax achter zich zullen laten. “Dan denk ik aan Toby Alderweireld, Christian Eriksen en Siem de Jong. Als dat inderdaad gebeurt, zullen we weer opnieuw moeten beginnen. Dat is geen probleem, zo is het nu eenmaal. Het is een illusie om te denken dat spelers die op hun top zijn nog langer bij ons blijven”, aldus de hoofdcoach van de Amsterdammers.

Zelf heeft hij niet de behoefte er deze maand nog iemand bij te kopen. “Ik hoef er geen spelers bij. Ik ben tevreden met wat ik heb. Ik denk dat deze groep gewoon intact blijft. Of er moet een club met een heel grote zak geld komen”, geeft De Boer aan. In de zomer haalde hij Christian Poulsen, Niklas Moisander, Ryan Babel, Lasse Schöne, Tobias Sana, Danny Hoesen en Lucas Andersen naar AjaxHR
.

Héél belangrijk bericht dit en ben blij dat hij dit nu al aangeeft. Uit gesprekken is blijkbaar gebleken dat deze jongens weg willen. Vooral Eriksen is jammer, maar vanuit het 'beleid maken'-perspectief is het heel fijn dat dit nu al duidelijk is.

Ik mag namelijk hopen dat de Boer aandringt op de komst van ofwel Djuricic of Maher als hij nu al weet dat zowel de Jong als Eriksen in de zomer gaat vertrekken. Wetende dat deze jongens weggaan en uitgaande van het feit dat Alderweireld en evt. Vermeer intern opgelost kunnen worden, wéét je ook dat je al wat lijntjes uit kunt gooien naar Alkmaar en/of Heerenveen.

Ik ben benieuwd.
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

ibramovic schreef:

(...).

Héél belangrijk bericht dit en ben blij dat hij dit nu al aangeeft. Uit gesprekken is blijkbaar gebleken dat deze jongens weg willen. Vooral Eriksen is jammer, maar vanuit het 'beleid maken'-perspectief is het heel fijn dat dit nu al duidelijk is.

Ik mag namelijk hopen dat de Boer aandringt op de komst van ofwel Djuricic of Maher als hij nu al weet dat zowel de Jong als Eriksen in de zomer gaat vertrekken. Wetende dat deze jongens weggaan en uitgaande van het feit dat Alderweireld en evt. Vermeer intern opgelost kunnen worden, wéét je ook dat je al wat lijntjes uit kunt gooien naar Alkmaar en/of Heerenveen.

Ik ben benieuwd.
HR
Het begin is er. Als men nu al anticipeert op het vertrek van De Jong door Maher te kopen, dan word ik helemaal vrolijk. Maar dat verwacht ik helaas niet. Overmars zal eerst geld willen zien voordat een vervanger wordt aangetrokken. Persoonlijk ben ik tegenstander van een dergelijke opvatting tenzij je geen financiële buffer hebt. De kans is namelijk 70-80% dat hij vertrekt.

Aangezien De Jong aangeeft Duitsland wel te zien zitten, hoop ik dat hij naar Dortmund gaat :)
HR
HR

ibramovic
Idool

Emp schreef:

(...)

Het begin is er. Als men nu al anticipeert op het vertrek van De Jong door Maher te kopen, dan word ik helemaal vrolijk. Maar dat verwacht ik helaas niet. Overmars zal eerst geld willen zien voordat een vervanger wordt aangetrokken. Persoonlijk ben ik tegenstander van een dergelijke opvatting tenzij je geen financiële buffer hebt. De kans is namelijk 70-80% dat hij vertrekt.

Aangezien De Jong aangeeft Duitsland wel te zien zitten, hoop ik dat hij naar Dortmund gaat :)
HR
Laten die nou net Sahin voor 1,5 jaar hebben vastgelegd. Schalke?
HR
HR

spelbos
Legende

Een van de pijlers was toch om de spelers langer te houden hier?
Zelfs het nieuwe beleid kan daar niet tegen op.

Toch grappig om te zien dat de zgn. anti voetballer de Jong het geld moet binnenbrengen voor de komst van Maher.
Persoonlijk denk ik dat Maher niet naar Ajax wilt komen.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 11,4% dat Estoril Praia wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Paris Saint-Germain FC-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!