Ajax Netwerk
zondag 21 december 2014 - 16:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 215 »

HR

Quattroporte
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

quote:HR
AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Ik had een afspraak met Q :B
HR
Heel goed jongen.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Quattroporte schreef:

(...)

Heel goed jongen.
HR
Graag gedaan pap. :D
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

AFCANieuwmarkt schreef:

Graag gedaan pap. :D
HR
Kleine jongen... als .... :B
HR
HR

BeeJay
International

Uit: -
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 maart 2005

AFCANieuwmarkt schreef:

Tactisch prima neer gezet Frank, applaus, eindelijk.

En nooit meer Enoh opstellen aub.
HR
:B
Is toch iets speciaals uit jou mond

Vond het tactisch ook prima staan. Snap je punt met Andersen maar toch vond ik ook de wissels niet verkeerd. Siem en Poulsen even eruit en dan zijn dit de logische wissels.
Enoh heeft echt wel goede wedstrijden gespeeld. Echter is hij er lang uit geweest. Goed om hem dan minuten te laten maken zeker als Poulsen niet 100% is of een grotere kans op blessures heeft.
Toch snap ik wel dat je liever pure voetballer Andersen ziet.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Toch erg benieuwd wat Frank allemaal gaat doen als Babel, Sigthorsson, Boilesen en Serero weer gaan aansluiten bij de selectie.

Dan hebben we toch weer best een brede selectie.

Serero zal waarschijnlijk naar de Afrika Cup gaan. Babel zal vrijwel onmiddellijk aansluiten na de winterstop.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

champy95 schreef:

Toch erg benieuwd wat Frank allemaal gaat doen als Babel, Sigthorsson, Boilesen en Serero weer gaan aansluiten bij de selectie.

Dan hebben we toch weer best een brede selectie.

Serero zal waarschijnlijk naar de Afrika Cup gaan. Babel zal vrijwel onmiddellijk aansluiten na de winterstop.
HR
Dat blijft de vraag (waar ik ook altijd gaarne aan meedoe ;)) maar zoals ik het nu inschat zal er weinig veranderen.

-Babel zal eerste backup voor de vleugels Fischer en Boerrigter zijn (is hier toch niet voor lange tijd)
-Boilesen zal voorzichtiger gebracht worden dan Zanka.
-Sigthorsson zal de strijd aan moeten met Hoesen voor een basisplaats als spits.
Poulsen, Eriksen en De Jong zal het basismiddenveld worden, met Enoh en Schone daarachter.
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Reg.: 11 oktober 2009

De Boer in onderhandeling met Ajax over contractverlenging; coach wijst Spartak Moskou af

Ajax en Frank de Boer zitten op korte termijn met elkaar rond de tafel om te praten over het openbreken, opwaarderen en verlengen van zijn tot juli 2014 lopende contract. Dat bevestigt de coach zelf in De Telegraaf vandaag. „We hebben de intentie om met elkaar door te gaan. En daar komen we altijd uit.”

Overmars is blij met het standpunt van De Boer. "Spartak Moskou wilde Frank per direct overnemen en een aantal clubs zag per komende zomer de ideale trainer in hem. Maar hij heeft helemaal geen interesse. Frank is hét gezicht, het uithangbord van de nieuwe structuur en filosofie van Ajax. Een langer verblijf van Frank is het beste wat Ajax kan overkomen."HR
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

"Een langer verblijf van Frank is het beste wat Ajax kan overkomen."
HR
Zo is het.

Frank De Boer is niet bang om jonge talenten kansen te geven, weet waar hij naartoe werkt, komt goed overeen met de andere mensen van het TH, blijft in alle omstandigheden de rust bewaren en kent Ajax vanbinnen en vanbuiten. En ja, hij zal eens een foute keuze maken, maar dat doet Ferguson of Wenger ook wel eens. Hoe langer hij bij Ajax wil blijven, hoe beter.

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 22 december 2012 09:57:09).]
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Het zou me sowieso verbazen als het TH en de nieuwe mensen aan andere clubs denken, ze hebben zich de komende jaren aan Ajax gecommiteerd, dan zou het wel sneu zijn als ze weg zouden willen gaan.
Deze mensen zijn financieel onafhankelijk, dus kunnen ze hun hele hebben en houden de komende jaren op Ajax storten.
HR
HR

England Loyals
Vedette

Vak: 125
Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

spelbos schreef:

Het zou me sowieso verbazen als het TH en de nieuwe mensen aan andere clubs denken, ze hebben zich de komende jaren aan Ajax gecommiteerd, dan zou het wel sneu zijn als ze weg zouden willen gaan.
Deze mensen zijn financieel onafhankelijk, dus kunnen ze hun hele hebben en houden de komende jaren op Ajax storten.
HR
Dat is ook een speerpunt van Cruijff.. Deze jongens doen het niet voor het geld of de status,maar voornamelijk om iets terug te geven aan Ajax. Deze jongens zullen jaren aan Ajax verbonden blijven.. En mochten ze niet voldoen zonder morren opstappen ipv halsstarrig het pluche vast blijven pakken..

Ik wil wel eens zien waar Ajax staat als het TH pakweg de komende 5 jaar op zijn plaats blijft. Verder dan menig mens denk ik..in ieder geval verder dan na 5 jaar gelukszoekers en plucheklevers zoals we de laatste decennia gezien hebben..
HR
HR

el jovenes
Basisspeler

Reg.: 5 juli 2011

Perfect natuurlijk dat Frank blijft!

Ik kom toch nog even terug op Groningen-Ajax. Het is dat Siem die bal erin zwiebert en Groningen het niet vol kon houden, maar Ajax blijft het zwaar hebben en houdt moeite om onder de druk uit te voetballen als ploegen hoog druk zetten.

Dat moet echt veel beter.

FC Utrecht zal morgen in eigen huis ook zo spelen voor eigen publiek, want het is DE strijdwijze om dit Ajax het moeilijk te maken.
HR
HR

JohnDylan
Internationale topspeler

Uit: Londen
Reg.: 13 mei 2007

Het zou mooi zijn als het contract van De Boer (en Overmars) deze winterstop al tot de zomer van 2017 wordt verlengt. Toen hij werd aangesteld had niemand kunnen verwachten dat Ajax in zijn eerste anderhalve jaar als trainer twee keer kampioen zou worden. De intentie is er duidelijk om weer echt Ajax voetbal te spelen en natuurlijk lukt dat nog niet altijd maar er wordt wel beter gespeeld dan in de paar jaar voordat De Boer aangesteld werd. Ook lopen er nu meer spelers bij Ajax rond die ik talentvol genoeg acht.
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999

fluwelen linker schreef:

(...)

Zo is het.

Frank De Boer is niet bang om jonge talenten kansen te geven, weet waar hij naartoe werkt, komt goed overeen met de andere mensen van het TH, blijft in alle omstandigheden de rust bewaren en kent Ajax vanbinnen en vanbuiten. En ja, hij zal eens een foute keuze maken, maar dat doet Ferguson of Wenger ook wel eens. Hoe langer hij bij Ajax wil blijven, hoe beter.
HR
Mee eens, al die trainerswissels zijn er mede(LEES:MEDE!) de oorzaak van dat we zeven jaren zonder landstitel hebben gezeten. Inderdaad zal hij ons ook wel eens het bloed onder de nagels vandaan halen, en een beslissing nemen waardoor wij naar het voorhoofd wijzen, maar dat hoort er bij.
Ik vind dat de Boer ook moet blijven als je toch nog zesde of zo zou worden. Ik neem hierbij AZ en van Gaal als voorbeeld, hij stond 13de en stapte op. de Spelers en de staff smeekte hem te blijven, het jaar daarop werd AZ kampioen;)

Hoewel tien jaar mij een utopie lijkt omdat de Boer wss club a la Barca niet zou weigeren op den duur, hoop ik dat hij nog minimaal 3 tot 5 jaar blijft.
HRHR
HR

rarevradze
Talent

Vak: 120
Reg.: 12 maart 2011

Het zou echt geweldig zijn als FdB een contract voor onbepaalde tijd krijgt.
De rust die er nu heerst rond Ajax komt alleen maar ten goede aan de prestaties.

Een paar jaar terug werd er bij een verliespartij al gespeculeerd over wie de volgende trainer moest worden. FdB heeft zoveel krediet dat het wel heel erg slecht moet gaan wil zijn positie onder druk komen te staan.

Ik denk echt dat we de goede kant op gaan, en met het oog op financial fairplay ook weer wat hogere ogen te kunnen gooien in de CL. Daarom is het zaak om zo snel mogelijk de contracten te verlengen en lekker aan de slag te gaan!
HR
HR

tackle
Internationale topspeler

Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Reg.: 19 maart 2003

Frank de Boer zal de komende jaren zeker aan Ajax verbonden blijven om meerdere redenen.
Hij heeft zich gecommitteerd aan Ajax nieuwe stijl. Hij is de spil van het technisch hart en zit daar met een aantal bevriende ex voetballers.
Hij is financieel onafhankelijk en hoeft dus niet perse naar het buitenland voor een mega salaris. Hij oogt tevreden met wat hij nu heeft.
Hij kan bij Ajax veel ervaring opdoen en groeien naar een volwaardige trainer/ coach in een voor hem warme omgeving.
Zijn privé leven is momenteel belangrijker voor hem dan een buitenlands avontuur. Hij heeft drie opgroeiende dochters die hij in een vertrouwde omgeving wil laten opgroeien. Als die volwassen zijn en op eigen benen staan zal hij zeker voor een nieuw buitenlands avontuur gaan. Zeker als een club als Barcelona aanklopt bij hem.

Dus voorlopig zal Frank trouw blijven aan onze club Ajax. Een zeer goede zaak waar wij absoluut de vruchten van gaan plukken. Op naar nieuwe europese successen.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Er heerst nu rust en dat gaat zich uiteindelijk uitbetalen met successen.
Frank heeft nooit geheim gemaakt dat hij wel 10 jaar aan het roer wilt staan.
Contracten voor onbepaalde tijd is niet meer van deze tijd.
Zijn contract verbeteren en voor 2 a 3 jaar vastleggen lijkt mij een goede optie.
HR
HR

RogerGarcia
International

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Ach, de duur van het contract van de trainers maakt niet zoveel uit. Zoals hij zelf ook al zegt: Als je met elkaar door wilt dan teken je bij. Voelt de Boer/Overmars of Ajax zich niet geroepen om door te gaan dan kun je binnen het jaar de samenwerking beeindigen met een 1-jarig contract. Heeft hij gelijk in. Het moet natuurlijk gewoon van beide kanten komen.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Goed bezig Frank. Ajax.. Eindelijk! :)
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Het is wederom geen toeval dat het weer gaat lopen met voetballers op het middenveld en de jong in de spits en spelers aan de zijkanten met het verkeerde been die lekker naar binnen kunnen komen en meehelpen met de opbouw. De boer ziet het (hopelijk) alleen wat eerder dan voorgaande seizoenen.
HR
HR

RogerGarcia
International

Grijp nou in! Andersen voor Boerrigter en Hoesen voor Poulsen.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 4 december 2001

Haha, het is weer zo'n dag waarop Frankie pas in de 80ste minuut gaat wisselen als het te laat is.
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Van de film schreef:

Het is wederom geen toeval dat het weer gaat lopen met voetballers op het middenveld en de jong in de spits en spelers aan de zijkanten met het verkeerde been die lekker naar binnen kunnen komen en meehelpen met de opbouw. De boer ziet het (hopelijk) alleen wat eerder dan voorgaande seizoenen.
HR
Vind Poulsen zeker niet slecht spelen maar die kwalificeer ik nou niet als 'een echte voetballer'. Netzoals ik de Jong nou niet bepaald goed vind spelen in de spits.
HR
HR

RogerGarcia
International

Spelers zitten er duidelijk doorheen. Het heeft 2 verse krachten nodig!
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Zou Hoesen brengen. Verse kracht met snelheid

Edit- is nu ook het geval
HR
HR

RogerGarcia
International

Waarom dan Fischer eruit? Boerrigter moest eruit.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 93,3% dat Ajax wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.