Ajax Netwerk
woensdag 3 september 2014 - 08:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 215 »

HR

Schip ahoy
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

quote:HR
bolle2 schreef:

(...)

Dank je. Vriend. ;)
HR
:D Pas nou op, als je zo doorgaat verschijnt er zo'n ronde cirkel rond je hoofd B)
HR
HR

corus92
Regelmatige invaller

Droomaankoop: -
Reg.: 15 februari 2006

Le Berry schreef:

(...)

267 keer dat je dit roept

Een klein kind dat maar blijft zeuren. Zo kansloos. En nog erger, je wordt er meerdermaals op aangesproken en je blijft maar doorgaan

En de mods, die vinden alles best. Een schreeuwforum, daar willen we naartoe
HR
Ja de mods ja. Anti ajacied klaas jan mag iedere keer zijn gal spuwen en als je zo iemand aanspreekt op zn gedrag worden je berichten hup zo verwijdert
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

bolle2 schreef:

(...)

Neem nog wat azijn.

We overwinteren in Europa als enige Nederlandse club en we staan op een punt van de koopclub uit Eindhoven.
En jij blijft maar zeiken.
HR
Dat zijn toch geen stats die iets zeggen over het amusement?

In competitieverband was NAC en PSV-thuis leuk. Niet bepaald een hoge score.

Gelukkig deelt Frank een keer onze mening en zegt ie weer eens waar het op staat. Mijn eerdere hoop dat het beter zou gaan met een voetballend iemand op 6 wordt niet echt bevredigd op het moment dat Schone zo ongelofelijk ongeinteresseerd en ongeconcentreerd speelt.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

Albinho schreef:

(...)

Dat zijn toch geen stats die iets zeggen over het amusement?

In competitieverband was NAC en PSV-thuis leuk. Niet bepaald een hoge score.

.
HR
In het stadion is het altijd wel leuk hoor. Je moet eens komen.
HR
HR

Albinho
Legende

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Ik kom er nog wel af en toe. Als ik het echt leuk vond om het in het stadion te zien ipv thuis / kroeg, was ik er wel vaker. ;)
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

De goal van Moisander doet me denken aan de goal van Sneijder tegen Brazilie.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

champy95 schreef:

De goal van Moisander doet me denken aan de goal van Sneijder tegen Brazilie.
HR
En die van de jong zeker aan die van van bronckhorst :B.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

corus92 schreef:

Ja de mods ja. Anti ajacied klaas jan mag iedere keer zijn gal spuwen en als je zo iemand aanspreekt op zn gedrag worden je berichten hup zo verwijdert
HR
Ook weer zoiets: Klaasjan is met rood weg hoor. Komt ook niet meer terug.
HR
HR

sanderhag123
International

Reg.: 20 januari 2011

Ik vind het gezeik van AFCNieuwmarkt zo langzamerhand een beetje triest worden. Ajax speelt nog niet sprankelend, vind je het heel gek? De Boer begon het seizoen met Anita, Vertonghen, Sigthorsson, Sujlemani, etc. Sujlemani tekend niet bij, Anita & Vertonghen vertrekken (toegegeven, Vertonghen was verwacht) en vervolgens moet er weer een nieuwe as gebouwd worden. Babel komt er bij als spits, valt vervolgens weer uit. Serero krijgt een plekje op het middenveld, valt uit. Als je spelers constant uit de roulatie zijn kan je moeilijk aan je automatismen werken. Maar nu begint het in ieder geval te komen in de zin dat er resultaten worden behaald met spelen op balbezit, het is nog niet vloeiend en mooi om te zien maar het is in ieder geval een begin. De volgende stop is om het attractiever te maken met meer technisch vernuft, 1-2tjes, enz. Dat slijp je er echt niet zomaar in als je kern constant geblesseerd raakt. Zelfs vandaag waren er momentjes waar ik prima combinaties zag, overigens. Maargoed, het was natuurlijk een klote pot waar niks goed aan was
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

Van de film schreef:

(...)

En die van de jong zeker aan die van van bronckhorst :B.
HR
De corner was een vergelijkbare variant.

Die goal van De Jong vond ik gewoon schreeuwlelijk.

Boerrigter die gewoon over de bal heenloopt waarbij het op een hakje lijkt, en dan zo'n hobbelbal richting de eerste bal, waar de keeper nog eens overheen duikt.

Dat vond ik geen goal a la Van Bronckhorst :)
HR
HR

el jovenes
Basisspeler

Reg.: 5 juli 2011

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Nou, we moeten nog wel een paar stapjes maken hoor wil ik het echt leuk vinden in het stadion... Zit er momenteel nog te vaak voor mijn zoons.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

sanderhag123 schreef:

Ik vind het gezeik van AFCNieuwmarkt zo langzamerhand een beetje triest worden. Ajax speelt nog niet sprankelend, vind je het heel gek? De Boer begon het seizoen met Anita, Vertonghen, Sigthorsson, Sujlemani, etc. Sujlemani tekend niet bij, Anita & Vertonghen vertrekken (toegegeven, Vertonghen was verwacht) en vervolgens moet er weer een nieuwe as gebouwd worden. Babel komt er bij als spits, valt vervolgens weer uit. Serero krijgt een plekje op het middenveld, valt uit. Als je spelers constant uit de roulatie zijn kan je moeilijk aan je automatismen werken. Maar nu begint het in ieder geval te komen in de zin dat er resultaten worden behaald met spelen op balbezit, het is nog niet vloeiend en mooi om te zien maar het is in ieder geval een begin. De volgende stop is om het attractiever te maken met meer technisch vernuft, 1-2tjes, enz. Dat slijp je er echt niet zomaar in als je kern constant geblesseerd raakt. Zelfs vandaag waren er momentjes waar ik prima combinaties zag, overigens. Maargoed, het was natuurlijk een klote pot waar niks goed aan was
HR
En toch he...Ik heb talloze malen gepost zoals jij nu doet, maar wat ik net als Nieuwmarkt niet begrijp is dat Ajax nu weer door de ondergrens zakt en zo wisselvallig is. Na PSV thuis hebben ze eigenlijk niet zoveel smoesjes meer om dit niet vaker te laten zien.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Schip ahoy schreef:

(...)

En toch he...Ik heb talloze malen gepost zoals jij nu doet, maar wat ik net als Nieuwmarkt niet begrijp is dat Ajax nu weer door de ondergrens zakt en zo wisselvallig is. Na PSV thuis hebben ze eigenlijk niet zoveel smoesjes meer om dit niet vaker te laten zien.
HR
Tegen psv vond ik het alleen voetballend goed via de linker (voetballende) kant, druk zettend was het volledige team goed. Druk word er om 1 of andere reden niet gedaan in "kleinere" wedstrijden.
HRHR
HR

Quattroporte
Legende

Schip ahoy schreef:

(...)

HR
Door de ondergrens zakken en gewoon een uitwedstrijd winnen, dat tekent de echte kampioen.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Schip ahoy schreef:

(...)

HR
Ik geloof toch dat het mentaal is, een bepaalde hautaine inslag, versterkt door de gemakkelijk verkregen goals.
Ajax is een beetje als het servet en het tafellaken.
Op basis van begroting zou het de Eredivisie moeten domineren, op basis van spelerskwaliteiten vrijwel alle ploegen de baas moeten zijn.
Maar hoe goed ben je dan eigenlijk?
Die gasten zullen zich onderling te pletter lachen om de gemiddelde Hans Mulder, maar ondertussen hebben ze er moeite genoeg mee én is dit nog maar de Eredivisie.

Zelfoverschatting speelt denk ik een voorname rol, en hoewel het gebrek aan passie en bezieling ook een trainer valt aan te rekenen (je kan immers maar 'zo veel keer boos worden op je spelersgroep') is het eveneens iets dat al jarenlang helaas bij Ajax lijkt te horen en waar alle voorgangers van De Boer ook mee worstelden.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Schip ahoy schreef:

(...)

HR
Ik heb al vaker gezegd dat we nog heel veel van dit soort wedstrijden kunnen verwachten. Het is een onervaren ploeg, een aantal moeten nog naar een niveau toegroeien, anderen verdwijnen tzt van het podium. Het is gewoon enorm wisselvallig en dat zal het in dit proces nog wel even blijven ook.

Kijk je daar doorheen dan zie ik echter ook dat voor de lange termijn het er beter uitziet (andere discussie) EN wat ik vooral ook zie is dat waar ze vorig jaar, of zelfs een paar maanden geleden ze dit soort wedstrijden verloren of in de laatste minuten nog weggaven dat in ieder geval niet meer gebeurt.
HR
HR

Quattroporte
Legende

BassieAdam schreef:

EN wat ik vooral ook zie is dat waar ze vorig jaar, of zelfs een paar maanden geleden ze dit soort wedstrijden verloren of in de laatste minuten nog weggaven dat in ieder geval niet meer gebeurt.
HR
Exact!
HR
HR

nogzonidioot
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Ik heb toch het idee dat we vorig jaar, in de tweede seizoenshelft, zulk soort wedstrijden veel makkelijker en met veel meer controle konden uitspelen of de beslissing konden creëren.

Ten opzichte van begin dit seizoen is er inderdaad een soort van positieve ontwikkeling, al had ik liever gehad dat men zich zo ver ontwikkeld had dat je niet alsnog in de problemen komt in een (makkelijke) wedstrijd als vandaag.
HR
HR

TD-AFCA
Veelbelovend talent

Vak: 414
Reg.: 28 augustus 2011

Quattroporte schreef:

(...)

Exact!
HR
Dat is inderdaad progressie!
HR
HR

Quattroporte
Legende

nogzonidioot schreef:

Ik heb toch het idee dat we vorig jaar, in de tweede seizoenshelft, zulk soort wedstrijden veel makkelijker en met veel meer controle konden uitspelen of de beslissing konden creëren.

Ten opzichte van begin dit seizoen is er inderdaad een soort van positieve ontwikkeling, al had ik liever gehad dat men zich zo ver ontwikkeld had dat je niet alsnog in de problemen komt in een (makkelijke) wedstrijd als vandaag.
HR
Ja, maar niet in de eerste seizoenshelft. En Anita en Vertonghen speelden er ook nog eens een keer. We zijn dus nu verder dan vorig jaar in de 1e helft, en kunnen daarop bouwen. Of we aan het eind verder zijn valt te bezien, maar dat is dus ook zonder de twee beste spelers, dat lijken sommigen te vergeten.
HR
HR

Albinho
Legende

BassieAdam schreef:

(...)

Ik heb al vaker gezegd dat we nog heel veel van dit soort wedstrijden kunnen verwachten. Het is een onervaren ploeg, een aantal moeten nog naar een niveau toegroeien, anderen verdwijnen tzt van het podium. Het is gewoon enorm wisselvallig en dat zal het in dit proces nog wel even blijven ook.

Kijk je daar doorheen dan zie ik echter ook dat voor de lange termijn het er beter uitziet (andere discussie) EN wat ik vooral ook zie is dat waar ze vorig jaar, of zelfs een paar maanden geleden ze dit soort wedstrijden verloren of in de laatste minuten nog weggaven dat in ieder geval niet meer gebeurt.
HR
Het heeft maar heel weinig met kwaliteit te maken, vooral met kwaliteit. Eriksen en Fischer zijn de enige onder de 21 die nu spelen (correct me if wrong).

Hoe kan je nu al stellen dat dit NU niet meer gebeurt? Dat waren tegen hogere tegenstanders Bassie (Heracles, Utrecht, etc etc). Willem II is veruit de slechtste ploeg in de Eredivisie, het is niet bepaald een prestatie om te winnen met alle respect. Je kan pas over een reeks spreken als we Groningen en Utrecht er nu ook nog bij pakken en met een fijn gevoel (puur resultaattechnisch) de winterstop in gaan.

Wat bedoel je met vorig jaar? 1e of 2e seizoenshelft? Dat zijn nl. nogal werelden van verschil.

In de competitie is het helemaal niet wisselvallig. 2 goede wedstrijden qua amusement noem ik niet wisselvallig. Dat betekent dat je incidenteel een goede uitschieter hebt en het structureel niet amusementvol is.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Quattroporte schreef:

(...)

Door de ondergrens zakken en gewoon een uitwedstrijd winnen, dat tekent de echte kampioen.
HR
De ondergrens lijkt wel steeds lager te worden, leuk dat we winnen hoor, maar hoe zit het dan volgend seizoen? Ik zie ons nu graag naar iets toe bouwen waar we volgend seizoen de vruchten van plukken. Weer een opbouwjaar volgend jaar?
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

De ondergrens lijkt wel steeds lager te worden, leuk dat we winnen hoor, maar hoe zit het dan volgend seizoen? Ik zie ons nu graag naar iets toe bouwen waar we volgend seizoen de vruchten van plukken. Weer een opbouwjaar volgend jaar?
HR
Bij Ajax is eigenlijk ieder jaar een opbouwjaar, zodra een speler structureel boven het maaiveld gaat uitsteken, vertrekt ie.
HR
HR

Quattroporte
Legende

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
Nee, als Eriksen blijft dan heb je volgend jaar met Erisken, Fischer, Andersen, Hoesen, Lukoki, van Rhijn, Serero, Boilesen, Sigthorsson etc etc een topjaar.

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

De ondergrens lijkt wel steeds lager te worden,
HR
En dat is dus ook niet waar, omdat je dus nu wedstrijden als tegen Groningen en vandaag juist wint.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 16 december 2012 22:19:50).]
HR
HR

Schip ahoy
Idool

BassieAdam schreef:

(...)

HR
Maar vorig jaar en het jaar ervoor hadden we niet een wedstrijd als PSV thuis gespeeld. Waaruit bleek dat de puzzelstukjes op hun plaats vielen. Ze kunnen het dus al, zoveel bouwen is dus niet meer nodig. Enigszins gechargeerd gezegd.

Een en ander valt moeilijk te rijmen.

Ik neig meer naar DC's punt dat het een mentale kwestie is.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,7% dat Ajax wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Heracles Almelo.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!