Ajax Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 01:35                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 215 »

HR

BassieAdam
Moderator

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 juli 2003

quote:HR
Albinho schreef:

(...)

Sorry, ga er dan toch weer over beginnen. Het is zeer vreemd dat men spelers vergelijkt door hem nu te vergelijken met 1 (!) wedstrijd waarin heel Ajax bagger was. Bovendien staat een speler in zijn debuut wellicht onder hoogspanning. Je kan alleen reeksen met elkaar vergelijken en die heeft die nooit gespeeld hiervoor.

Als die er toen niet aan toe was, had je em inderdaad niet moeten laten debuteren. Het traject heel veel spelen in de voorbereiding, belangrijk zijn, 1e serieuze wedstrijd mee doen en daarna maanden gedegradeerd worden blijf en zal ik hoe dan ook fout vinden.
HR
Hoe weet je zo zeker dat hij is 'teruggezet' omdat ie tegen PSV niet goed zou hebben gespeeld? Zou dat niet gewoon een logisch gevolg zijn van het programma waarin hij zat? Of was het misschien uberhaupt niet de bedoeling dat ie erbij zou blijven?

"Er aan toe zijn" is in dit geval breed interpreteerbaar. Hij was niet toe aan vast het eerste, maar wel om aan het niveau te proeven tegen PSV wellicht. Ook gissen overigens.

Punt blijft: wie vergelijkt spelers dan? Hoe weet je zo zeker dat ie 'gedegradeerd' was?

Als je het verhaal van Hoesen leest en dat dus de leidraad moet zijn voor hoe het met anderen gaat is het logischer om te denken dat het onderdeel van het brengen van de speler is.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Albinho schreef:

Sorry, ga er dan toch weer over beginnen. Het is zeer vreemd dat men spelers vergelijkt door hem nu te vergelijken met 1 (!) wedstrijd waarin heel Ajax bagger was. Bovendien staat een speler in zijn debuut wellicht onder hoogspanning. Je kan alleen reeksen met elkaar vergelijken en die heeft die nooit gespeeld hiervoor.

Als die er toen niet aan toe was, had je em inderdaad niet moeten laten debuteren. Het traject heel veel spelen in de voorbereiding, belangrijk zijn, 1e serieuze wedstrijd mee doen en daarna maanden gedegradeerd worden blijf en zal ik hoe dan ook fout vinden.
HR
Ik geef het TH wel wat credits, zeker als ik verhalen hoor over boccara die rechtshalf staat om voetballend beter te worden en nu weer het verhaal met hoesen.
Fischer was er blijkbaar nog niet aan toe of kreeg een terugslag of het was onderdeel van zijn individuele programma. Daar zijn ze blijkbaar erg hard mee bezig en dat blijkt uit de verhalen. Fischer is dus niet 'gedegradeerd' maar hij is in bescherming genomen. En ik denk dat als je fischer nu vraagt hoe hij het ziet hij waarschijnlijk ook zal zeggen dat hij met een duidelijk verhaal en een individuele aanpak is geholpen.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Van de film schreef:

(...)

Ik geef het TH wel wat credits, zeker als ik verhalen hoor over boccara die rechtshalf staat om voetballend beter te worden en nu weer het verhaal met hoesen.
Fischer was er blijkbaar nog niet aan toe of kreeg een terugslag of het was onderdeel van zijn individuele programma. Daar zijn ze blijkbaar erg hard mee bezig en dat blijkt uit de verhalen. Fischer is dus niet 'gedegradeerd' maar hij is in bescherming genomen. En ik denk dat als je fischer nu vraagt hoe hij het ziet hij waarschijnlijk ook zal zeggen dat hij met een duidelijk verhaal en een individuele aanpak is geholpen.
HR
Over het laatste gaf Fischer recent aan dat hij gedemotiveerd was en vol met onbeantwoorde vragen zat.

Zoals ik hierboven aangaf wil zeker credits geven op het vlak van individuele begeleiding. Echter sluit dat natuurlijk niet uit dat er individuele gevallen zijn waarop je een andere visie na kan houden, daarom zitten we juist hier om lekker te discussieren. Denk aan het proberen van Boerrigter op rechts bijvoorbeeld.

Het geval 'Fischer' blijft erg subjectief. Je kan aan de hand van bovenstaande interview inderdaad best denken dat er veel expertise en visie achter schuilt en de conclusie trekken dat ze het met Fischer vast ook wel goed gezien zullen hebben. Wij waren echter niet bij de trainingen, kennen het programma niet, etc etc. Kortom het blijft gissen en vooral vanuit andere informatie kiezen wat je geloven wilt.
HR
HR

robdegekste
Lid 2de elftal

Reg.: 5 november 2007

Prima hoe de Boer altijd reageert in de pers.

De Boer: 'PSV moet bij zichzelf te rade gaan'
Vrijdag, 14 december 2012 om 13:36
Even nadat PSV-directeur Tiny Sanders zich heeft uitgesproken over de zestienjarige Riechedly Bazoer, die van de jeugdopleiding van PSV naar Ajax vertok, heeft ook Frank de Boer zich uitgelaten over de kwestie. De Ajax-coach legt de schuld bij PSV, zo tekent AT5 op uit de mond van de coach tijdens de persconferentie voorafgaand aan het duel van de Amsterdammers met Willem II.

PSV moet bij zichzelf te rade gaan over waarom spelers willen vertrekken”, laat De Boer optekenen. “Bazoer wilde zelf heel graag naar Ajax toe. Wanneer een Ajax-speler naar een andere club zou willen vertrekken, zouden wij ook eerst kijken naar de reden die die speler heeft om te vertrekken.”
PSV-directeur Sanders wil juist dat de clubs de jeugdspelers van elkaar met rust laten. “Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we elkaars huisraad leeghalen”, zei hij in gesprek met De Telegraaf. “Ajax en PSV hebben dezelfde belangen en ten opzichte van internationale topclubs hetzelfde te verdedigen.”
HR

De Boer: ‘Wie heeft er geslagen? Misschien is dat wel matennaaierij’
Vrijdag, 14 december 2012 om 14:16
PSV was niet te spreken over de straf (drie wedstrijden schorsing) die verdediger Marcelo kreeg naar aanleiding van een incident met Ajax-aanvaller Danny Hoesen. De spits werd volgens PSV niet of nauwelijks geraakt door de arm van Marcelo, toch legde een official van de Amsterdammers een belastende verklaring af. “Matennaaierij”, volgens PSV-directielid Peter Fossen. Ajax-coach Frank de Boer kan weinig met de uitspraken van de bestuurder.

“PSV moet zich eerst maar eens afvragen wie er geslagen heeft”, zegt De Boer volgens Eredivisie Live op een persconferentie. “Hoe kan je spreken van matennaaierij als twee mensen iets hebben gezien? Maar nogmaals, wie heeft er geslagen? Misschien is dat wel matennaaierij.”

Daarnaast blikte De Boer alvast terug op de eerste competitiehelft. “Ik ben nu 2,5 seizoen bezig en heb wel het idee dat iedereen nu weet wat er gevraagd wordt. Ik heb het gevoel dat we steeds een stapje verder komen. We liggen op schema, al blijft het wel grillig. Maar veel jonge spelers laten wel zien dat ze het niveau van Ajax aan te kunnen.”
HR

Als Ajax actief is in de transferperiode is het slechts voor op een positie’
Vrijdag, 14 december 2012 om 13:55
Voor Ajax staan er nog twee uitwedstrijden op het programma voor de winterstop: zondag reist de equipe van coach Frank de Boer naar Tilburg voor een duel met Willem II, een week later moet de ploeg naar Utrecht. In de winterstop gaat Ajax naar Brazilië voor een trainingskamp en dan kan ook de clubleiding aan de slag, want in januari mogen er spelers aangetrokken worden.

“Als we actief zijn in de transferperiode is het slechts voor op een positie”, licht coach De Boer een tipje van de sluier op tegenover de verzamelde media. “Welke positie dat is? Dat zeg ik niet”, klinkt het mysterieus. Of Kolbeinn Sigthórsson meegaat naar Brazilië is nog maar de vraag. “We moeten kijken of hij daar fit genoeg voor is.”

Ryan Babel gaat in ieder geval wél mee, terwijl Nicolai Boilesen in Amsterdam blijft om aan zijn herstel te werken bij Jong Ajax. Maar eerst staan er nog twee wedstrijden op het programma, te beginnen tegen Willem II. De Boer verwacht een verdedigend ingestelde tegenstander. “Het zal dezelfde wedstrijd worden als de laatste wedstrijden. Veel druk en spelen op de helft van de tegenstander”, besluit De Boer, die in Tilburg nog geen beroep kan doen op Christian Poulsen.
HR
HR
HR

Albinho
Legende

Die ene positie zal wel een aanvaller zijn indien ze Sulejmani weten te slijten
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Het verhaal Hoessen is een prima verhaal, het TH is op de goede weg. Hoesen kwam van een lager niveau, voor de toekomst had 3 spitsen voor zich en is door blessures eerder aan de bak gekomen.

Maar in het stuk valt geen enkele keer de naam Fischer. De Boer had een voorkeur voor Boerrighter, het lijkt er eerder op dat de rest van het TH op de Boer heeft ingepraat, nadat Fischer op de rem heeft getrapt. Daarna is Fischer pas gaan spelen. Zover had het niet moeten komen. Ik hoop niet dat straks het gevolg is dat Fischer niet en Boerrighter wel verlengt.
Laten we hopen dat Fischer verstandig is en bijtekent, dat is goed voor Fischer en Ajax.
HR
HR

de man van glas
Lid 2de elftal

Reg.: 4 februari 2012

Albinho schreef:

Die ene positie zal wel een aanvaller zijn indien ze Sulejmani weten te slijten
HR
Een rechtsbuiten halen in de winter heeft absolute topprioriteit. Maar de vraag is wie?
HR
HR

Albinho
Legende

de man van glas schreef:

(...)

Een rechtsbuiten halen in de winter heeft absolute topprioriteit. Maar de vraag is wie?
HR
Ik heb echt geen idee wie er in de picture is. Overmars kennende zal hij op zoek zijn naar spelers uit het buitenland die financieel binnen het plaatje passen.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Albinho schreef:

(...)

Ik heb echt geen idee wie er in de picture is. Overmars kennende zal hij op zoek zijn naar spelers uit het buitenland die financieel binnen het plaatje passen.
HR
Of toch Armenteros, een vaardige, creatieve aanvaller die ook op die plek kan spelen. Let wel: geen klassieke rechtsbuiten met het krijt aan de schoenen, maar die heb je in onze speelwijze toch niet per se nodig.
HR
HR

Albinho
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Of toch Armenteros, een vaardige, creatieve aanvaller die ook op die plek kan spelen. Let wel: geen klassieke rechtsbuiten met het krijt aan de schoenen, maar die heb je in onze speelwijze toch niet per se nodig.
HR
Als je met een 'echte' 9 speelt, zal het wel fijn zijn als er af en toe een balletje van de zijkant komt. Vanaf links heb je al Fischer die naar binnen snijdt en Blind die op komt. Op rechts speelt vRhijn een stuk minder naar voren en dicht ik hem ook niet de kwaliteiten van een echte aanvallende back toe. Ik zou voor rechts wel iemand nemen die OOK buitenom kan. Je hoeft niet perse iemand te hebben die met het krijt aan de schoenen speelt, maar ik zou het niet wenselijk vinden als je a la Sulejmani iemand daar ook hebt die nooit eens buitenom gaat. Boerrigter doet het trouwens meer dan Sulejmani ooit deed. Echter is zijn voorzet met rechts vooral een persiflage op een voorzet.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Albinho schreef:

(...)

Als je met een 'echte' 9 speelt, zal het wel fijn zijn als er af en toe een balletje van de zijkant komt. Vanaf links heb je al Fischer die naar binnen snijdt en Blind die op komt. Op rechts speelt vRhijn een stuk minder naar voren en dicht ik hem ook niet de kwaliteiten van een echte aanvallende back toe. Ik zou voor rechts wel iemand nemen die OOK buitenom kan. Je hoeft niet perse iemand te hebben die met het krijt aan de schoenen speelt, maar ik zou het niet wenselijk vinden als je a la Sulejmani iemand daar ook hebt die nooit eens buitenom gaat. Boerrigter doet het trouwens meer dan Sulejmani ooit deed. Echter is zijn voorzet met rechts vooral een persiflage op een voorzet.
HR
Ik heb sterk de indruk dat een wisselwerking tussen opkomende back en vleugelspeler aan beide zijden de bedoeling is.
Verder is Hoesen nou ook niet het type kopsterke 'ouderwetse' nr 9.

Let wel, het zou ook zomaar kunnen dat er een totale verrassing komt als rechtsbuiten (of zelfs: helemaal géén rechtsbuiten als verrassing) maar Armenteros is wat mij betreft polyvalent en talentvol genoeg om het goed in te kunnen vullen.
HR
HR

DarkChild
Moderator

l_opportunist schreef:

zou het technisch hart daarmee (al na een half jaar) erkennen dat Sana als rechtsbuiten een verkeerde beslissing was?
HR
Als ze een specifieke rechtsbuiten halen? Impliciet wel, expliciet ga je dat niet toegeven natuurlijk.
Maar wie weet heeft men Sana op die plek nog helemaal niet afgeschreven en is de eventuele versterking helemaal niet bedoeld voor de rechtsbuitenpositie.
HR
HR

Albinho
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Ik heb sterk de indruk dat een wisselwerking tussen opkomende back en vleugelspeler aan beide zijden de bedoeling is.
Verder is Hoesen nou ook niet het type kopsterke 'ouderwetse' nr 9.

Let wel, het zou ook zomaar kunnen dat er een totale verrassing komt als rechtsbuiten (of zelfs: helemaal géén rechtsbuiten als verrassing) maar Armenteros is wat mij betreft polyvalent en talentvol genoeg om het goed in te kunnen vullen.
HR
Wellicht is het wel de bedoeling, maar je moet wel de spelers hebben. Toen Abidal nog wel wel beschikbaar was, speelde hij ook. Barca had in die periode ook maar 1 flank met een opkomende back (Dani Alves). Op links had je de wisselwerking tussen Villa die ook veel naar binnen kwam en Iniesta die veel naar links trok vanuit de as. Je hoeft dus niet perse een vleugelspeler hebben die buitenom gaat. Echter in die periode had je ook Pedro veel op rechts.

Ik zie Fischer/Hoesen/Armenteros niet zo zitten in het totaalplaatje. Vind ik gewoon niet complementair.
HRHR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Albinho schreef:

Het geval 'Fischer' blijft erg subjectief. Je kan aan de hand van bovenstaande interview inderdaad best denken dat er veel expertise en visie achter schuilt en de conclusie trekken dat ze het met Fischer vast ook wel goed gezien zullen hebben. Wij waren echter niet bij de trainingen, kennen het programma niet, etc etc. Kortom het blijft gissen en vooral vanuit andere informatie kiezen wat je geloven wilt.
HR
Precies, en laten we daarom eens, hoe on-nederlands ook, eens van het positieve uitgaan.
HR
HR

BaddahBing
Regelmatige invaller

Uit: anzee
Reg.: 30 november 2011

Van de film schreef:

(...)

Precies, en laten we daarom eens, hoe on-nederlands ook, eens van het positieve uitgaan.
HR
Ja misschien wel het handigste
want vanuit het meest logische of zelfs redelijkste heeft bij sommigen geen nut, omdat die toch liever vanuit andere informatie kiezen wat ze willen geloven :)

[Dit bericht is veranderd door BaddahBing (op 14 december 2012 16:24:04).]
HR
HR

Sindelar
Vedette

Hier wat aanvullende informatie, over hoe Fischer er tegen aan kijkt.

Fischer: mezelf eerst bewijzen om een betere onderhandelingspositie te krijgen voor nieuw contract
14 december 2012 Bold.dk

Tegenover Bold.dk stelt Viktor Fischer dat hij bewust de onderhandelingen met Ajax over een nieuw contract heeft afgehouden. Hij wil zich eerst bewijzen in het eerste elftal om een betere onderhandelingspositie te kunnen krijgen. 'Ik gaf direct aan dat dat nog niet het juiste moment was om te onderhandelen omdat ik nog in het jeugdelftal speelde. Ik vond dat niet eerlijk, omdat ik eerst de kans wilde krijgen om te bewijzen dat ik meer waard ben. Dat heb ik nu een paar wedstrijden gedaan, maar ik kan nog veel meer bieden. Het gaat mij er niet om dat ik ergens anders naar toe wil. Ik wil me bewijzen in het eerste elftal.'

van de voorpaginaHR
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Sindelar schreef:

Hier wat aanvullende informatie, over hoe Fischer er tegen aan kijkt.

(...)
HR
Dit is hoe Fischer aankijkt tegen contractonderhandelingen he, niet tegen hoe zijn opbouw traject naar het eerste is.
HR
HR

Sindelar
Vedette

Ik respecteer jouw mening over die uitleg, maar die vind ik te summier om mijn menig daarover bij te stellen, sterker nog het versterkt mijn vermoeden over hoe het gegaan is.

Fischer speelde in de jeugd niet volgens zijn zin. Stopte met onderhandelen, komt prompt daarna wel aan het spelen toe. Wil voorlopig het heft in handen wat betreft zijn kansen in het eerste en kijkt daarom nog even de kat uit de boom, door nog de onderhandelingen uit te stellen.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Sindelar schreef:

Ik respecteer jouw mening over die uitleg, maar die vind ik te summier om mijn menig daarover bij te stellen, sterker nog het versterkt mijn vermoeden over hoe het gegaan is.

Fischer speelde in de jeugd niet volgens zijn zin. Stopte met onderhandelen, komt prompt daarna wel aan het spelen toe. Wil voorlopig het heft in handen wat betreft zijn kansen in het eerste en kijkt daarom nog even de kat uit de boom, door nog de onderhandelingen uit te stellen.
HR
ok...

Dat veranderd toch niets aan wat hij zegt? Hij wil niet onderhandelen zolang ie zich niet 'op niveau' kan bewijzen. Prima. Maar dat zegt toch niets over hoe hij aankijkt tegen het traject waarin hij zit?

Leg mij eens uit dan waar hij iets zegt over hoe hij vindt dat zijn traject loopt?
HR
HR

druif
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 20 juni 2009

BassieAdam schreef:

(...)

ok...

Dat veranderd toch niets aan wat hij zegt? Hij wil niet onderhandelen zolang ie zich niet 'op niveau' kan bewijzen. Prima. Maar dat zegt toch niets over hoe hij aankijkt tegen het traject waarin hij zit?

Leg mij eens uit dan waar hij iets zegt over hoe hij vindt dat zijn traject loopt?
HR
Dit zou hij eerder hebben gezegd over zijn 'degradatie' naar de A1:

"De trainers vonden het verstandiger dat ik terugging naar de A1. Ik snapte eerlijk gezegd niet waarom, vond het best gaan bij het eerste en heb het toen heel, heel moeilijk gehad. Er zat van alles in mijn hoofd, veel vragen, daardoor presteerde ik slecht bij de A1", zegt Fischer aan NUsport."

"Echt, een paar wedstrijden was ik gewoon de slechtste!", stelt Fischer. "Toen heb ik de knop kunnen omzetten en was ik een paar wedstrijden de beste."
HR
HR

BassieAdam
Moderator

druif schreef:

(...)Dit zou hij eerder hebben gezegd over zijn 'degradatie' naar de A1:

"De trainers vonden het verstandiger dat ik terugging naar de A1. Ik snapte eerlijk gezegd niet waarom, vond het best gaan bij het eerste en heb het toen heel, heel moeilijk gehad. Er zat van alles in mijn hoofd, veel vragen, daardoor presteerde ik slecht bij de A1", zegt Fischer aan NUsport."

"Echt, een paar wedstrijden was ik gewoon de slechtste!", stelt Fischer. "Toen heb ik de knop kunnen omzetten en was ik een paar wedstrijden de beste."
HR
Ja, dit stuk is eerder langsgekomen inderdaad, hij vond het lastig en snapte het niet, duidelijk niet goed gecommuniceerd dus, maar die hoeven we niet opnieuw te bediscussieren. Het ging mij erom dat Sindelar zei dat het stukje wat op de FP stond ging over wat Fischer vond van zijn traject. Volgens mij is dat niet zo en heeft dat alleen maar te maken met zijn contractonderhandelingen.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waarom mensen zo 'zoeken'. Er is een traject ingezet in de lijn Cruijff met daarbij een individuele benadering. Het stuk in de VI over Hoesen geeft volgens mij daar heel goed uitleg en inzicht over. Ook wordt daar door de betrokkenen (TH, De Boer, Jongkind) uitgelegd dat dit de blauwdruk is voor hoe ze met alle talenten willen omgaan.

Dan zullen er zeker dingen niet goed gaan (zoals in dit geval wat je benoemt de communicatie met Fischer), maar in grote lijnen kan je er dus van uit gaan dat dat het beleid is. Waarom dan dat zoeken naar 'Fischer is niet blij' punten? Wat is de reden om maar met dat soort dingen te komen als de grote lijn van het TH en De Boer waar we het over hebben aangeeft dat ze op een bepaalde manier werken.

Ik snap dat niet, leg me dat nou eens uit, waarom moet er zo de nadruk op gelegd worden op een zo'n opmerking en moet er continu gezocht worden naar redenen waarom het toch niet goed zou zijn?
HR
HR

Sindelar
Vedette

BassieAdam schreef:

(...)

ok...

HR
Uitkomen voor het eerste of voor de jeugd is een deel van dat traject, hij was het daar niet eens, hij vond dat niet eerlijk. Daarom wilde hij niet onderhandelen, toen Ajax dat wel wilde. Kortom wat Ajax wilde en wat Fischer wilde kwam niet overeen. Dan kun je zeggen dat Fischer het niet eens was met wat Ajax met hem voor had.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Sindelar schreef:

(...)

Uitkomen voor het eerste of voor de jeugd is een deel van dat traject, hij was het daar niet eens, hij vond dat niet eerlijk. Daarom wilde hij niet onderhandelen, toen Ajax dat wel wilde. Kortom wat Ajax wilde en wat Fischer wilde kwam niet overeen. Dan kun je zeggen dat Fischer het niet eens was met wat Ajax met hem voor had.
HR
Maar dat ging toch over de onderhandelingen? Niet over zijn traject? Hij vond het niet eerlijk om te onderhandelen terwijl hij niet in het 1e speelde, kan ik me iets bij voorstellen want dan heb je minder te eisen. Ik zie niet in waar hij dan zegt dat het over het traject naar vaste basisspeler worden bij Ajax 1 gaat en dat ie het daar niet mee eens is.

Je hangt nu jouw conclusies eraan, maar waar zegt hij dat?
HR
HR

druif
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 20 juni 2009

BassieAdam schreef:

(...)

Ja, dit stuk is eerder langsgekomen inderdaad, hij vond het lastig en snapte het niet, duidelijk niet goed gecommuniceerd dus, maar die hoeven we niet opnieuw te bediscussieren. Het ging mij erom dat Sindelar zei dat het stukje wat op de FP stond ging over wat Fischer vond van zijn traject. Volgens mij is dat niet zo en heeft dat alleen maar te maken met zijn contractonderhandelingen.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waarom mensen zo 'zoeken'. Er is een traject ingezet in de lijn Cruijff met daarbij een individuele benadering. Het stuk in de VI over Hoesen geeft volgens mij daar heel goed uitleg en inzicht over. Ook wordt daar door de betrokkenen (TH, De Boer, Jongkind) uitgelegd dat dit de blauwdruk is voor hoe ze met alle talenten willen omgaan.

Dan zullen er zeker dingen niet goed gaan (zoals in dit geval wat je benoemt de communicatie met Fischer), maar in grote lijnen kan je er dus van uit gaan dat dat het beleid is. Waarom dan dat zoeken naar 'Fischer is niet blij' punten? Wat is de reden om maar met dat soort dingen te komen als de grote lijn van het TH en De Boer waar we het over hebben aangeeft dat ze op een bepaalde manier werken.

Ik snap dat niet, leg me dat nou eens uit, waarom moet er zo de nadruk op gelegd worden op een zo'n opmerking en moet er continu gezocht worden naar redenen waarom het toch niet goed zou zijn?
HR
Het is geen 'zoeken'. Het is context geven. Het is een verklaring geven voor dingen, in dit geval 'waarom kamp Fischer toentertijd aan heeft gegeven te willen wachten met contractverlenging'. Het is beleid proberen te herkennen om beslissingen te kunnen begrijpen. Precies ook zoals jij dat tracht te doen.

Dan inhoudelijk, over de aanpak Hoesen. Hoesen is geen Fischer. In aanleg niet. In potentie niet. In kwaliteiten niet. In karakter niet. Hoesen breng je langzaam. Fischer moet en kun je volgens mij niet remmen. Hoogstens mee doceren om roofbouw zoals op Eriksen is/wordt gepleegd te voorkomen.

Dat was mijn standpunt. Dat is mijn standpunt. Zonder daar verder enig waardeoordeel bij te geven over de verder prima aanpak van Ajax in hoe om te gaan met de ontwikkeling van het gros van de talenten.
HR
HR

AFC19
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 407
Reg.: 29 april 2011

Sindelar schreef:

(...)

HR
Dat vind ik erg ver gezocht. Ik lees het meer dat hij zich nu verder wilt bewijzen om dadelijk zijn onderhandelingspositie te verbeteren. Zijn goed recht.

Het lijkt mij namelijk niet zo dat het TH hem naar de A1 heeft 'gedegradeerd' om zo een betere onderhandelingspositie te hebben tijdens de contractonderhandelingen.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 80,5% dat Sparta Praag wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!