Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 16:03                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 215 »

HR

Vaart erin
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

quote:HR
Sindelar schreef:

(...)

Ik hoop ook dat het zo bij Ajax nu gaat. Want mijn vertrouwen in de voorkeuren van de Boer neemt met de week af. Te veel van Marwijk invloeden en waar dat toe leidt hebben we afgelopen zomer gezien.
De scrabbleclub mag niet de dominante groep worden. De namen De Jong, Boerrighter de Boer, mag dan op het scrabblebord tot leuke combinaties leiden op het voetbalveld niet.
HR
De scrabbleclub?
HR
HR

Le Berry
Idool

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 januari 2009

Hopen op wat puntverlies van de concurrentie ( leuk gelijkspelletje om half 5) en bijblijven tot de winterstop. Proberen je slag te slaan voor een goeie verdedigende middenvelder ( Kali ) en een rechtsbuiten ( Chery ) en je bent,naar mijn mening, titel kandidaat nummer 1. Je zult immers ook een flinke impuls krijgen van de (hopelijk) terugkerende Babel, Serero, Boilesen en Sightorsson. Bovendien kun je hopen op de definitieve doorbraak van jeugdige talenten als Denswil, Andersen, Boccara en wellicht Meleg.

Al met al zit de Boer straks met een hoop meer positieve keuzes
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Le Berry schreef:

Hopen op wat puntverlies van de concurrentie ( leuk gelijkspelletje om half 5) en bijblijven tot de winterstop. Proberen je slag te slaan voor een goeie verdedigende middenvelder ( Kali ) en een rechtsbuiten ( Chery ) en je bent,naar mijn mening, titel kandidaat nummer 1. Je zult immers ook een flinke impuls krijgen van de (hopelijk) terugkerende Babel, Serero, Boilesen en Sightorsson. Bovendien kun je hopen op de definitieve doorbraak van jeugdige talenten als Denswil, Andersen, Boccara en wellicht Meleg.

Al met al zit de Boer straks met een hoop meer positieve keuzes
HR
Dat valt allemaal wel mee. Kali en chery ken ik niet zo goed dus die zullen vast verrekte goed zijn, maar babel's terugkeer is geen kwaliteitsinjectie en boilesen en sightorsson zijn na 2 wedstrijden spelen weer geblesseerd. Blijft alleen serero over. En al die jeugdspelers die je noemt zijn dit seizoen nog niet klaar om basisspeler te worden.
HR
HR

Sheik Yerbouti
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

Van de film schreef:

(...)

[...] Wanneer schone naar voren kán spelen doet hij het. De mogelijkheid is er alleen vaak niet. Ook loopt hij vaak vrij tussen de linies. Met name de eerste 15 minuten deed hij dat maar kreeg hij geen bal omdat alderweireld en moisander hem daar gewoon niet aan durven te spelen als hij een man op 5 meter heeft staan. Tjah, als je dat niet durft houdt het echt al bij het allereerste moment op. HR
Klopt, maar dat probleem geldt net zo goed voor Poulsen. Met een man in de rug komt ook Schöne regelmatig in de problemen wanneer hij aangespeeld wordt, hij is gewoon niet balvast genoeg en niet "vast" in zijn passing.
En op het moment dat hij wel de diepte zoekt, hanteert hij ook vaak de lange bal. Zijn trap is normaal beter dan die van Poulsen, gisteren echter niet. Volledig vrij speelde hij bijvoorbeeld Lukoki op strothoogte aan.

Krijgt Schöne de ruimte, dan heb je meer aan hem. In de tweede helft tegen Real afgelopen dinsdag vond ik hem bijvoorbeeld aardig spelen. Ontneem je hem die ruimte, dan komt hij al gauw in de problemen en heb je wat mij betreft meer aan Poulsen die in verdedigend opzicht beter zijn mannetje staat.

Zelfs als het niet de opdracht van de boer was geweest om met 5 verdedigers te spelen ben je haast gedwongen omdat die twee centralen achterin geen enkele bal over de grond naar een middenvelder spelen. Nu ligt dat ook aan de halven die veel te ver weg staan, maar ik heb genoeg mogelijkheden gezien om schone in te spelen die ze niet benutten. HR
Het lijkt me dat één van de halven zich dan moet aanbieden in de ruimte die er dan op het middenveld ligt en/of 1 van de centrale verdedigers moet inschuiven. Dat gaat echter niet van een leien dakje.
Het door jouw aangehaalde probleem speelt natuurlijk al langer. Theo Janssen werd ook regelmatig overgeslagen (met name door Vertonghen) terwijl hij wel aanspeelbaar was. Zijn matige functioneren op die positie lag dan ook niet alleen aan hem. Dat Janssen en Vertonghen instinctief veelal naar dezelfde ruimte op het veld neigden, hielp ook niet mee. De interactie tussen linkspoot Vertonghen en rechtspoot Anita verliep veel natuurlijker en was mede daarom een logischer combinatie.

Nu zit er in die driehoek achterin te veel twijfel. Als De Boer erin slaagt die weg te nemen, dan ben je al een heel eind verder.

[Dit bericht is veranderd door Sheik Yerbouti (op 9 december 2012 12:55:01).]
HR
HR

Le Berry
Idool

Van de film schreef:

(...)

Dat valt allemaal wel mee. Kali en chery ken ik niet zo goed dus die zullen vast verrekte goed zijn, maar babel's terugkeer is geen kwaliteitsinjectie en boilesen en sightorsson zijn na 2 wedstrijden spelen weer geblesseerd. Blijft alleen serero over. En al die jeugdspelers die je noemt zijn dit seizoen nog niet klaar om basisspeler te worden.
HR
Allemaal heerlijk negatief en cynisch maar ik vind de terugkeer van Babel wel degelijk het nodige toevoegen. Netzoals ik alleen maar kan hopen dat Boilesen en Sghtorsson gezond terugkeren. Voor hen zelf en voor Ajax. En hoewel beide enorm blessuregevoelig lijken te zijn geweest is de verwachting wel dat zij in de tweede seizoenshelft zullen instromen. Precies mn punt

En ' de jeugdspelers die ik noem' heb ik nimmer benoemd als ' basisispelers' . Slechts dat het gaat om jeugdige talenten waarvan ik de verwachting heb dat zij hun minuten zullen gaan maken. Zij zullen de Boer iig meer opties geven. Hoe hij hier mee omgaat in een tweede.

En in spelers als Kali en Chery zul je je toch meer moeten gaan verdiepen om een mening te kunnen geven..
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Ik ben het verder met je eens inzake de overige spelers. Al ben je groter van Chery dan ik. Alleen inzake Babel verschillen we van mening. Ik vind hem op 9 en op 11 niet van toegevoegde waarde tov andere opties. Daarop zal je waarschijnlijk zeggen dat ik die mening heb door mijn vooringenomenheid tov hem, dat zal ik dan beamen.
HR
HR

Le Berry
Idool

Albinho schreef:

Ik ben het verder met je eens inzake de overige spelers. Al ben je groter van Chery dan ik. Alleen inzake Babel verschillen we van mening. Ik vind hem op 9 en op 11 niet van toegevoegde waarde tov andere opties. Daarop zal je waarschijnlijk zeggen dat ik die mening heb door mijn vooringenomenheid tov hem, dat zal ik dan beamen.
HR
Ik ben niet kapot van Babel als 11. Maar als 9 kan hij me wel bekoren. Daarom vind ik het ook zo jammer dat hij na een goeie start ineens uit moest wijken naar de linkerkant.En ja, ik vind dat vele vaak blijven hangen in hun vooraf bepaald mening over Babel.

Niettemin heeft hij een te korte periode gespeeld om een echt uitgesproken mening over hem te vellen. Maar ik zie in hem wel de kwaliteiten die toe behoren aan een spits. Eigenlijk vind ik Hoesen en Babel erg veel op elkaar lijken. Bewegelijke maar balvaste spitsen. Spelers die je zowel kunt inspelen en als aanspeelpunt kunnen dienen als de diepte in kunnen sturen. Alleen lijkt Babel net iets verder. Of hij na dit jaar wil blijven en Ajax dit ook wenst is nog maar de vraag. Tijd zal dit uitwijzen. Maar schat Babel wel degelijk in als versterking voor dit Ajax. Geeft de Boer een hoop meer wapens en keuzes. Precies mn punt betreffende de 2de seizoenshelft.
HR
HR

Van de film
Legende

Sheik Yerbouti schreef:
Krijgt Schöne de ruimte, dan heb je meer aan hem. In de tweede helft tegen Real afgelopen dinsdag vond ik hem bijvoorbeeld aardig spelen. Ontneem je hem die ruimte, dan komt hij al gauw in de problemen en heb je wat mij betreft meer aan Poulsen die in verdedigend opzicht beter zijn mannetje staat.
HR
Dat klopt, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen. Wordt schone wat sneller ingespeeld, heeft hij ook meer ruimte en zal hij ook minder vaak onder druk gezet kunnen worden en heb je dus meer aan hem. Dus we moeten niet poulsen opstellen omdat de tegenstander ons ruimte ontneemt, we moeten schone opstellen en zorgen dat we ruimte creëren.

Sheik Yerbouti schreef:
Het lijkt me dat één van de halven zich dan moet aanbieden in de ruimte die er dan op het middenveld ligt en/of 1 van de centrale verdedigers moet inschuiven. Dat gaat echter niet van een leien dakje.
Het door jouw aangehaalde probleem speelt natuurlijk al langer. Theo Janssen werd ook regelmatig overgeslagen (met name door Vertonghen) terwijl hij wel aanspeelbaar was. Zijn matige functioneren op die positie lag dan ook niet alleen aan hem. Dat Janssen en Vertonghen instinctief veelal naar dezelfde ruimte op het veld neigden, hielp ook niet mee. De interactie tussen linkspoot Vertonghen en rechtspoot Anita verliep veel natuurlijker en was mede daarom een logischer combinatie.

Nu zit er in die driehoek achterin te veel twijfel. Als De Boer erin slaagt die weg te nemen, dan ben je al een heel eind verder.
HR
Dit probleem speelt al sinds we spelers als janssen en de jong op het middenveld opstellen. Janssen was praktisch nooit aanspeelbaar en werd daardoor overgeslagen door vertonghen. Het is niet voor niets dat anita wél werd aangespeeld door vertonghen. Dat lag niet alleen aan het feit dat ze allebei linkspoten zijn.
Het is ook niet makkelijk om vertrouwen te krijgen wanneer ten eerste die driehoek steeds bezet wordt door andere mensen en de mensen dié er staan niet de benodigde kwaliteiten hebben om die positie voetballend goed in te vullen.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Van de film schreef:

(...)

HR
Kali is de moeite waard om te volgen Film. CM tipte hem nog voordat ook maar iemand hem kende, laat staan enthousiast over hem was. Sterker nog, men zag het aanvankelijk gewoon niet. Vervolgens heeft het wat hype-achtige proporties aangenomen omdat hij een geweldig seizoen draait, zo gaan die dingen, maar hij is erg compleet.

Chery was al in de jeugd van Twente een talent. Vind ik geen rechtbuiten, maar meer een speler die hangend moet spelen, liefst met een back die er veel overkomt. Ik ben voorstander van een ander type op rechtsbuiten, maar in jouw straatje zou hij wel moeten passen. Vrees ik.

Siggie geeft je een optie als kopsterke goaltjesdief, Serero als behendige rechtshalf. Ik maak me meer zorgen om het feit dat Ajax vooral een underdog positie nodig lijkt te hebben en dat zodra de Boer in termen gaat spreken als drivers seat en rooskleurig Ajax weer als een pudding in elkaar zakt.
HR
HR

Sheik Yerbouti
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

Van de film schreef:

(...)

Dat klopt, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen. Wordt schone wat sneller ingespeeld, heeft hij ook meer ruimte en zal hij ook minder vaak onder druk gezet kunnen worden en heb je dus meer aan hem. Dus we moeten niet poulsen opstellen omdat de tegenstander ons ruimte ontneemt, we moeten schone opstellen en zorgen dat we ruimte creëren.
HR
Om ruimte te creëren moeten spelers zich goed opstellen en een hoog baltempo hanteren, beide facetten die Schöne en Poulsen onvoldoende beheersen. Het is niet alleen de achterste linie die wat sneller moet inspelen.

Janssen was praktisch nooit aanspeelbaar en werd daardoor overgeslagen door vertonghen. HR
Ik was ook geen voorstander van Theo op die plek maar snapte de achterliggende gedachte wel. Aan het begin van het vorig seizoen heb ik daar dan ook eens extra op gelegd, mede gezien de vele kritiek op zijn functioneren. Het viel me op (destijds ook al benoemd) dat Janssen vaak werd overgeslagen en op een gegeven moment ook minder zijn best ging doen om zich vrij te blijven lopen. Heel herkenbaar. ;)
Het is een beetje een kip en ei discussie.

Het is ook niet makkelijk om vertrouwen te krijgen wanneer ten eerste die driehoek steeds bezet wordt door andere mensen en de mensen dié er staan niet de benodigde kwaliteiten hebben om die positie voetballend goed in te vullen.HR
Dat laatste is natuurlijk de essentie. Het lijkt me duidelijk dat De Boer zelf ook zoekende is gezien de vele personele wisselingen, nooit een goed teken.
HR
HR

Van de film
Legende

Schip ahoy schreef:

Kali is de moeite waard om te volgen Film. CM tipte hem nog voordat ook maar iemand hem kende, laat staan enthousiast over hem was. Sterker nog, men zag het aanvankelijk gewoon niet. Vervolgens heeft het wat hype-achtige proporties aangenomen omdat hij een geweldig seizoen draait, zo gaan die dingen, maar hij is erg compleet.

Chery was al in de jeugd van Twente een talent. Vind ik geen rechtbuiten, maar meer een speler die hangend moet spelen, liefst met een back die er veel overkomt. Ik ben voorstander van een ander type op rechtsbuiten, maar in jouw straatje zou hij wel moeten passen. Vrees ik.

Siggie geeft je een optie als kopsterke goaltjesdief, Serero als behendige rechtshalf. Ik maak me meer zorgen om het feit dat Ajax vooral een underdog positie nodig lijkt te hebben en dat zodra de Boer in termen gaat spreken als drivers seat en rooskleurig Ajax weer als een pudding in elkaar zakt.
HR
Ok, ik zal hem eens gaan bekijken.

Ik hou niet van hangende types, ik hou van allround aanvallers met sublieme techniek.

Serero is een typische linkshalf. Een rechtshalf zou in mijn optiek een passer moeten zijn. Eriksen zie ik dan ook vooral als rechtshalf met serero of fischer als linkshalf (fischer voor de toekomst).

Dat is het mentale proces waar ajax in zit. Ze moeten als kampioen kunnen spelen.
HR
HR

Albinho
Legende

Van de film schreef:

(...)

Ik hou niet van hangende types, ik hou van allround aanvallers met sublieme techniek.

Serero is een typische linkshalf. Een rechtshalf zou in mijn optiek een passer moeten zijn. Eriksen zie ik dan ook vooral als rechtshalf met serero of fischer als linkshalf (fischer voor de toekomst).

Dat is het mentale proces waar ajax in zit. Ze moeten als kampioen kunnen spelen.
HR
Waarom? Omdat Barcelona dat doet met Iniesta-Xavi?

Is natuurlijk grote onzin. Uberhaupt die hele hokjes.
HR
HR

Le Berry
Idool

Van de film schreef:

(...)

HR
Wacht, je houdt niet van ' hangende types' ? Dit terwijl jij toch ook altijd fan was van Aissati als linksbuiten...?

En waarom is Serero geen rechtshalf en juist ' een typische linkshalf' ?

Heeft bij Ajax toch vooral rechtshalf gespeeld hoor. Dit met als uitblinker de wedstrijd tegen Nec. Bovendien lijkt juist Eriksen ' de passer' te zijn en Serero de diepgaande middenvelder. Hoewel beide meer in zich hebben dan alleen dit label. En waarom moet een linksaf een bepaald type zijn en een rechtshalf een hele andere? Het concept ' positieveranderingen' lijkt juist ideaal te zijn.

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 9 december 2012 14:51:12).]
HRHR
HR

Van de film
Legende

Albinho schreef:

Waarom? Omdat Barcelona dat doet met Iniesta-Xavi?

Is natuurlijk grote onzin. Uberhaupt die hele hokjes.
HR
Nee, omdat vanaf links de dynamiek altijd wat anders is dan vanaf rechts. Daarom kan een rechtspoot vanaf links ook prima en een linkspoot vanaf rechts wat minder, in mijn ogen dan. Overigens speelde iniesta vorige week weer linksbuiten en fabregas linkshalf.

@leberry,
Ik ben grote fan van aissati als linksbuiten, maar dan gaan we weer woordspelletjes spelen. Ik hou van types die technisch zijn, kunnen dribbelen/passeren en iets extra's hebben wat je niet echt kunt definieren. Aissati is zo'n speler. Als je dat hangend wilt noemen dan vind ik het prima, dan hou ik wel van hangende buitenspelers. Maar kennedy wordt/werd bijvoorbeeld ook als hangende buitenspeler gezien en daar kan ik dan weer niet tegen.
Eriksen is inderdaad meer de passer, vandaar ook mijn voorkeur voor eriksen als rechtshalf en serero als linkshalf.
HR
HR

Le Berry
Idool

Van de film schreef:

(...)

Nee, omdat vanaf links de dynamiek altijd wat anders is dan vanaf rechts. Daarom kan een rechtspoot vanaf links ook prima en een linkspoot vanaf rechts wat minder, in mijn ogen dan. Overigens speelde iniesta vorige week weer linksbuiten en fabregas linkshalf.

@leberry,
Ik ben grote fan van aissati als linksbuiten, maar dan gaan we weer woordspelletjes spelen. Ik hou van types die technisch zijn, kunnen dribbelen/passeren en iets extra's hebben wat je niet echt kunt definieren. Aissati is zo'n speler. Als je dat hangend wilt noemen dan vind ik het prima, dan hou ik wel van hangende buitenspelers. Maar kennedy wordt/werd bijvoorbeeld ook als hangende buitenspeler gezien en daar kan ik dan weer niet tegen.
Eriksen is inderdaad meer de passer, vandaar ook mijn voorkeur voor eriksen als rechtshalf en serero als linkshalf.
HR
Los van die laatste zin die ik maar niet lijk te kunnen plaatsen...

Chery is juist het ' type Aissati'. Geenszins gaat de vergelijking met iemand als Kennedy op.

Nogmaals, verdiep je eens in spelers voordat je er een vooraf bepaalde mening over hebt
HR
HR

Albinho
Legende

Van de film schreef:

(...)

HR
Leg eens uit
HR
HR

Van de film
Legende

Le Berry schreef:

Los van die laatste zin die ik maar niet lijk te kunnen plaatsen...

Chery is juist het ' type Aissati'. Geenszins gaat de vergelijking met iemand als Kennedy op.

Nogmaals, verdiep je eens in spelers voordat je er een vooraf bepaalde mening over hebt
HR
Misschien moet jij eens moeite doen om mijn posts te lezen want ik geef helemaal nergens een mening over chery.

@albinho,
Ja, dat is een beejte het probleem, dat kan ik lastig. Dezelfde reden waarom twee rechtspoten achterin in het centrum vaak wel kan, maar twee linkspoten niet. Je moet op linkshalf een beetje een, zoals cruijff het zegt, 'linke' speler hebben. Dat is dus of een linkspoot ala van der vaart die dat al heeft (dat 'linke' wat hij heeft, maar ook bijvoorbeeld een barry van galen had) of een rechtspoot die dat heeft. Een aissati, of een serero, of een iniesta of een fischer. Veel beter dan dit kan ik het helaas niet uitleggen.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Van de film schreef:

(...)

Dat is wel zo. Wanneer schone naar voren kán spelen doet hij het. De mogelijkheid is er alleen vaak niet. Ook loopt hij vaak vrij tussen de linies. Met name de eerste 15 minuten deed hij dat maar kreeg hij geen bal omdat alderweireld en moisander hem daar gewoon niet aan durven te spelen als hij een man op 5 meter heeft staan. Tjah, als je dat niet durft houdt het echt al bij het allereerste moment op. Backs worden veelvuldig aangespeeld en dat is nog niet eens zo'n gigantische ramp als de halve er dan maar weer naast komen om de bal op te eisen, maar die zijn er ook nooit. En daardoor moeten v an rhijn en blind bijna elke bal terugspelen, op moisander en alderweireld die vervolgens schone weer niet in durven te spelen tenzij hij de bal komt ophalen. Zelfs als het niet de opdracht van de boer was geweest om met 5 verdedigers te spelen ben je haast gedwongen omdat die twee centralen achterin geen enkele bal over de grond naar een middenvelder spelen. Nu ligt dat ook aan de halven die veel te ver weg staan, maar ik heb genoeg mogelijkheden gezien om schone in te spelen die ze niet benutten.
HR
Ok zo'n moment einde eerste helft (dacht ik) dat Schöne de bal had en makkelijk op Moisander kon afspelen (en dat ook deed) en Alderweireld zag ik alleen maar wijzen om terug op Vermeer te spelen. En dat is dus het hele probleem met de opbouw bij Ajax. Ten eerste durven ze niet en ten tweede betwijfel ik ook of ze het goed kunnen uitvoeren (lees: Moisander en Alderweireld).
HR
HR

Johan Nahoj
Idool
Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007

Vak: 420
Reg.: 6 december 2000

Zou Frank dit ook zien?

Een korte reconstructie door vandefilm van het slechte opbouwende voetbal momenteel:

http://www.youtube.com/watch?v=g4r8cVm8_Zs&feature=youtu.be
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Schip ahoy schreef:

(...)

HR
Hoeveel (kop)goals heeft hij dan al gemaakt?
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Johan Nahoj schreef:

Zou Frank dit ook zien?

Een korte reconstructie door vandefilm van het slechte opbouwende voetbal momenteel:

http://www.youtube.com/watch?v=g4r8cVm8_Zs&feature=youtu.be
HR
Mooi filmpje (inclusief rustgevend pianomuziekje)

Duidelijk ook, maar een oplossing vergt harde keuzes ten koste van (meer dan) vaste waardes als De Jong en Alderweireld.
En die keuzes zie ik De Boer niet snel maken, al moet het spel van 'sterkhouders' als Alderweireld en De Jong hem wel zorgen (gaan) baren.
Die moeten het elftal bij de hand nemen.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 9 december 2012 15:23:01).]
HR
HR

Le Berry
Idool

Van de film schreef:

(...)

Misschien moet jij eens moeite doen om mijn posts te lezen want ik geef helemaal nergens een mening over chery.
HR
Dat doen je indirect wel degelijk. Namelijk, Schip wijst je op op de ' hangende speler' Chery en bij voorbaat concludeer je dan al dat je daar niet van houdt. Zonder dat je klaarblijkelijk enig idee hebt van de speler Chery omdat je steggelt over ' hangende vleugelspits' en het voorbeeld van Kennedy erbij haalt. Een speler waar hij geenszins is mee te vergelijken. Iets wat je had geweten mocht je Chery daadwerkelijk hebben zien spelen
HR
HR

Van de film
Legende

Le Berry schreef:

Dat doen je indirect wel degelijk. Namelijk, Schip wijst je op op de ' hangende speler' Chery en bij voorbaat concludeer je dan al dat je daar niet van houdt. Zonder dat je klaarblijkelijk enig idee hebt van de speler Chery omdat je steggelt over ' hangende vleugelspits' en het voorbeeld van Kennedy erbij haalt. Een speler waar hij geenszins is mee te vergelijken. Iets wat je had geweten mocht je Chery daadwerkelijk hebben zien spelen
HR
Excuses, zo was het niet bedoeld.

@darchild,

Het is niet alleen maar andere spelers erin doen and the magic works. Eriksen kan bijvoorbeeld wel voetballen en ballen aannemen (alhoewel ook nog niet van wereldklasse) maar staat 9 van de 10 keer te diep. Kan ook zijn dat de boer dat wel wil maar dat ze het niet doen/zien.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Van de film schreef:

(...)

Excuses, zo was het niet bedoeld.

@darchild,

Het is niet alleen maar andere spelers erin doen and the magic works. Eriksen kan bijvoorbeeld wel voetballen en ballen aannemen (alhoewel ook nog niet van wereldklasse) maar staat 9 van de 10 keer te diep. Kan ook zijn dat de boer dat wel wil maar dat ze het niet doen/zien.
HR
Dat klopt (was het maar zo simpel) maar je moet ook reeel zijn. Hoeveel wedstrijden heeft De Jong goed gespeeld als 'half'? Hoe veel analyses over het matige opbouwen van Alderweireld zijn er wel niet gemaakt? Natuurlijk verwachten we veel, zeker van een verdediger, maar laatstgenoemde is ook al geen uitgesproken 'baas' in zijn verdedigende taken.
Dan moeten er soms keuzes gemaakt worden om voetballend stappen te maken.
Of we gaan dat pianootje nog heel vaak horen ;)
HR
HR

Van de film
Legende

DarkChild schreef:

Dat klopt (was het maar zo simpel) maar je moet ook reeel zijn. Hoeveel wedstrijden heeft De Jong goed gespeeld als 'half'? Hoe veel analyses over het matige opbouwen van Alderweireld zijn er wel niet gemaakt? Natuurlijk verwachten we veel, zeker van een verdediger, maar laatstgenoemde is ook al geen uitgesproken 'baas' in zijn verdedigende taken.
Dan moeten er soms keuzes gemaakt worden om voetballend stappen te maken.
Of we gaan dat pianootje nog heel vaak horen ;)
HR
Dat piano'tje ga je sowieso nog vaak genoeg horen, want er gaan nog genoeg andere dingen fout ;).
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,7% dat Bayern München wint van AS Roma. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!