Ajax Netwerk
zaterdag 19 april 2014 - 16:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 215 »

HR

xavi Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 3 september 2010

quote:HR
DarkChild schreef:

In het Boerrigter topic lees ik dat twee spelers van de A1 op Twitter 'los' gingen over Derk en 'wat hij bij Ajax doet'.

Onschuldige twitterlol of not done als toch ook collega's?
HR
Zijn het spelers uit het matige elftal de A1..?
Dan kun je nu al concluderen dat deze 2 geen greintje zelfkritiek hebben..
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Middenweg 401 schreef:

(...)

Bekend verhaal idd. Ik weet dat Bosman en Van Basten wisselden, hoewel Bosman doorgaans de schaduwspits was. Vanenburg was net pleite toen ik ging kijken in De Meer. Dat zou dus kunnen, maar sinds hij naar Eindhoven ging zeker niet meer met Schip op links. We kregen toen Witschge en niet veel later Roy op links. Voor Oranje kwamen er toen ook betere alternatieven dan Hendrie Kruzen.
HR
Nee, hij zette hem niet standaard op links inderdaad, maar goed, dit allemaal omdat ik in Boerrigter wel wat van Schip herken. En die dus ook wel op een andere plek kwam te staan. Dus zo heel vreemd is het niet dat De Boer dat soort dingen doet als Michels, Cruijff en Van Gaal het ook wel eens deden. Maar ik blijf geen fan van Boerrigter op rechts overigens hoor.

DarkChild schreef:

In het Boerrigter topic lees ik dat twee spelers van de A1 op Twitter 'los' gingen over Derk en 'wat hij bij Ajax doet'.

HR
Gelijk of ongelijk, ik vind het niet chique en niet kunnen eerlijk gezegd.
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

DarkChild schreef:

HR
Als het echt zo is. Dat die jongens dat vinden ala. Ik vindt Boerigter ook niet goed genoeg. Dat ze het dan op twitter gooien is gewoon dom. Als je een beetje snugger bent dan weet je dat zoiets naar buiten komt.

Maar dat deze generaties niet al te snugger zijn zie in alle lagen van de samenleving wel terug. Dus het kan heel goed echt zijn.
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Boerrighter dan maar een contractverlenging geven? In het kader van de kwaliteitsimpuls. of Behoud van kwaliteit.
HR
HR

kurk_droog
Vedette

Vak: 424
Reg.: 10 mei 2005

xavi schreef:

(...)

HR
Die jongens daar zullen niet eens ruiken aan Ajax 1 :') Hoe slecht Boerrigter ook is en ja ze hebben gelijk...schande om dat op twitter te zetten.

[Dit bericht is veranderd door kurk_droog (op 4 december 2012 22:46:10).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

RvE schreef:

(...)

Als het echt zo is. Dat die jongens dat vinden ala. Ik vindt Boerigter ook niet goed genoeg. Dat ze het dan op twitter gooien is gewoon dom. Als je een beetje snugger bent dan weet je dat zoiets naar buiten komt.

Maar dat deze generaties niet al te snugger zijn zie in alle lagen van de samenleving wel terug. Dus het kan heel goed echt zijn.
HR
Ik heb wel het idee dat het hun echte accounts zijn.

En het is ook not done en vooral oerdom voor hunzelf, want ik denk niet De Boer (die ook zijdelings genoemd werd) hier heel gecharmeerd van is.
HR
HR

Zimmerman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 22 december 2010

xavi schreef:

(...)

HR
Vooral als die twee spelers Papalomedias en De Bondt zijn. Pure middelmaat, inderdaad even in de spiegel kijken
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

DarkChild schreef:

(...)

Ik heb wel het idee dat het hun echte accounts zijn.

En het is ook not done en vooral oerdom voor hunzelf, want ik denk niet De Boer (die ook zijdelings genoemd werd) hier heel gecharmeerd van is.
HR
idd :B Die gaan het zeker voelen :B
HR
HR

DarkChild
Moderator

RvE schreef:

(...)

idd :B Die gaan het zeker voelen :B
HR
Toch, en hoe weinig zelfkritisch en collegiaal deze heren ook zijn, Frank zou ook moeten kijken naar hun boodschap.
Kan me niet herinneren dat jeugdspelers zich eerder openlijk over een Ajax1 speler hebben uitgelaten op deze wijze, maar dat kan ik mis hebben?
HR
HR

Sheik Yerbouti
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

Zaadpartij van een veel te schijterig Ajax. Laatste half uur was nog "redelijk".
Zo goed was Real vandaag niet, maar Ajax was te veel onder de indruk. In de aanvangsfase was er voldoende ruimte om te voetballen. Blind kon ongehinderd opstomen en de bal voorgeven en schiet de bal hoog over. Even later in een vrijwel identieke situatie ontvangt Eriksen de bal, kan diepgaan en laat de bal onder z'n voet door glippen. Onbegrijpelijk.

In die fase schoof Moisander ook nog in en kwam Ajax er af en toe uit, na de 1-0 niet meer, waarom? Pas na een uur durfde hij het weer aan en prompt liep het weer wat beter. Koppel dat aan het non-verdedigen (tjonge-jonge...) dan is het een logische uitslag.
De hier weer veel bekritiseerde Boerrigter viel mij trouwens reuze mee, daar ging in ieder geval nog enige dreiging van uit.

Maar goed, zondag Groningen-uit. Veel belangrijker.

PS Mooi moment van Fischer trouwens toen hij zo kwaad werd op Hoesen die voor eigen succes ging. Wie was zijn zaakwaarnemer ook alweer? ;)
HR
HR

Zimmerman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 22 december 2010

DarkChild schreef:

(...)

Toch, en hoe weinig zelfkritisch en collegiaal deze heren ook zijn, Frank zou ook moeten kijken naar hun boodschap.
Kan me niet herinneren dat jeugdspelers zich eerder openlijk over een Ajax1 speler hebben uitgelaten op deze wijze, maar dat kan ik mis hebben?
HR
Dat is natuurlijk van alle tijden, het belachelijk maken van andere spelers. Het enigste verschil is dat dit normaal achter de rug omging, vandaag de dag hebben die jongens een podium (Twitter) en helaas ook de behoefte om dit te de delen met de rest van de wereld
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

DarkChild schreef:

(...)

HR
Twitter is iets van de laatste jaren en het lijkt wel of sommigen het niet door hebben wat voor gevolgen het kan hebben.

Dat jeugd spelers een mening hebben over de selectie spelers is niets nieuws. Alleen kwam dat niet naar buiten.
HR
HR

Sindelar
Vedette

Sheik Yerbouti schreef:

Zaadpartij van een veel te schijterig Ajax. Laatste half uur was nog "redelijk".
Zo goed was Real vandaag niet, maar Ajax was te veel onder de indruk. In de aanvangsfase was er voldoende ruimte om te voetballen. Blind kon ongehinderd opstomen en de bal voorgeven en schiet de bal hoog over. Even later in een vrijwel identieke situatie ontvangt Eriksen de bal, kan diepgaan en laat de bal onder z'n voet door glippen. Onbegrijpelijk.
(...)
HR
De eerste bal is gelijk terug op Vermeer. En een routinier Poulsen zette ook gelijk de toon.
HRHR
HR

RvE
Veelbelovend talent

Zimmerman schreef:

(...)

Dat is natuurlijk van alle tijden, het belachelijk maken van andere spelers. Het enigste verschil is dat dit normaal achter de rug omging, vandaag de dag hebben die jongens een podium (Twitter) en helaas ook de behoefte om dit te de delen met de rest van de wereld
HR
Wat dat betreft hou ik ook van de Biografie boeken van voetballers. Daar lees je vaak de mooiste en gekste dingen die er bij voetbal clubs gebeuren. :B
HR
HR

DarkChild
Moderator

RvE schreef:

(...)

Twitter is iets van de laatste jaren en het lijkt wel of sommigen het niet door hebben wat voor gevolgen het kan hebben.

Dat jeugd spelers een mening hebben over de selectie spelers is niets nieuws. Alleen kwam dat niet naar buiten.
HR
Dat klopt, maar Twitter bestaat niet sinds gisteren, dus bevreemdt het me wel dat ik zoiets niet eerder heb gehoord.
HR
HR

Widink
Moderator

Vak: -
Reg.: 11 april 2006

Frank was boos en terecht. Volgens hem 9 spelers ver onder hun niveau in de eerste helft. Alleen Hoesen en Vermeer niet.

Vind dat die gelijk heeft, op een gegeven moment moeten spelers het zelf ook oppakken, zeker na een goede wedstrijd tegen PSV. Tuurlijk is er niveau verschil, maar vond het in de eerste helft vooral een mentale kwestie.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Widink schreef:

Frank was boos en terecht. Volgens hem 9 spelers ver onder hun niveau in de eerste helft. Alleen Hoesen en Vermeer niet.

Vind dat die gelijk heeft, op een gegeven moment moeten spelers het zelf ook oppakken, zeker na een goede wedstrijd tegen PSV. Tuurlijk is er niveau verschil, maar vond het in de eerste helft vooral een mentale kwestie.
HR
Maar dan?

Heeft het gevolgen of krijgen deze spelers in de competitie wéér het vertrouwen?

Ik ben er niet bij natuurlijk, maar Frank is zo'n beetje elke CL wedstrijd wel boos geweest in de rust, komt het echt aan of kunnen sommige spelers gewoon niet meer brengen en is het niet louter mentaliteit?
HR
HR

Sindelar
Vedette

Over de kwaliteit kan hij niets zeggen daar heeft hij zelf de hand in gehad.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Sindelar schreef:

Over de kwaliteit kan hij niets zeggen daar heeft hij zelf de hand in gehad.
HR
Tja, je kan een Moisander, Poulsen en Boerrigter wel wekelijks gaan uitkafferen, maar ja
HR
HR

Widink
Moderator

Reg.: 11 april 2006

DarkChild schreef:

(...)

Maar dan?

Heeft het gevolgen of krijgen deze spelers in de competitie wéér het vertrouwen?

Ik ben er niet bij natuurlijk, maar Frank is zo'n beetje elke CL wedstrijd wel boos geweest in de rust, komt het echt aan of kunnen sommige spelers gewoon niet meer brengen en is het niet louter mentaliteit?
HR
Dat is natuurlijk een goede vraag. Ze kunnen het blijkbaar wel, zeker als je de afgelopen twee wedstrijden bekijkt. Vandaag heeft het zeer zeker met kwaliteit te maken, Real is op alle fronten beter, sterker, technischer, slimmer. Dan moet je als ploeg goed zijn op het ze nog enigsinds moeilijk te maken.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Ik zei al vantevoren dat ik deze pot niet al te relevant vond, maar als je het verschil tussen de 1e en de 2e helft ziet, vraag je je toch af wat er vóór de wedstrijd is besproken.
HR
HR

Sindelar
Vedette

DarkChild schreef:

(...)

Tja, je kan een Moisander, Poulsen en Boerrigter wel wekelijks gaan uitkafferen, maar ja
HR
Goede keuzes maken om de kwaliteit omhoog te krijgen. In feite is het verhaal van Cruijff dat de kwaliteit maakbaar is.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Widink schreef:

(...)

Dat is natuurlijk een goede vraag. Ze kunnen het blijkbaar wel, zeker als je de afgelopen twee wedstrijden bekijkt. Vandaag heeft het zeer zeker met kwaliteit te maken, Real is op alle fronten beter, sterker, technischer, slimmer. Dan moet je als ploeg goed zijn op het ze nog enigsinds moeilijk te maken.
HR
Nou ja, ze kunnen het blijkbaar wél in Nederland. Ik vraag me af of dat boos worden bij CL wedstrijden wel helpt, of het kwaliteitsverschil niet gewoon te groot is en dat je kan schreeuwen tot je er bij naarvalt, maar dat de angst er onbewust toch wel inzit.

@Albinho, ik denk dat Real gas terugnam, niet dat Ajax ze terugdrong, wat denk jij? ;)
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

Albinho schreef:

Ik zei al vantevoren dat ik deze pot niet al te relevant vond, maar als je het verschil tussen de 1e en de 2e helft ziet, vraag je je toch af wat er vóór de wedstrijd is besproken.
HR
Ik denk dat je daarin ook Madrid moet mee nemen. Die hadden er de eerste helft veel meer zin in dan tweede.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Sheik Yerbouti schreef:
Maar goed, zondag Groningen-uit. Veel belangrijker.
HR
Da's niet de eerste keer dat ik dat hier lees, maar Ajax speelt zondag gewoon thuis hoor. Dit verder volledig terzijde. ;)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 32,1% dat ADO Den Haag wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!