Ajax Netwerk
zaterdag 20 september 2014 - 17:56                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 215 »

HR

BassieAdam
Moderator

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 juli 2003

quote:HR
AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Tis moeilijk he mijn gelijk toe te geven, maakt niet uit jongen. Kusje erop.
HR
Gelijk heb je als je het bewijst, niet als je het roept :)

Het toont nog maar weer eens aan dat de jongens nog een lange weg hebben te gaan.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

J0erry schreef:

Boerrigter wordt met de week beter.. :denk
HR
Snel verlengen dat contract, rechtsbuiten van de toekomst.

Goed gezien door Frank, denk dat de vorige trainers van Boerrigter zich nu allemaal voor de kop slaan dat zij zijn beste positie niet inzagen.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Waar is trouwens de druk naar voren gebleven? Er word WEER achteruit verdedigd.. We zijn te bang voor de counter van RM.

Sana voor Boerrigter nu, en alles met 2 benen op de plek van Siem en Veltman voor Toby en we maken er nog wat van.
HR
HR

Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

xavi Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2010

Met de meeste spelers uit dit team is het geen lange weg maar een doodlopende weg.
HR
HR

DarkChild
Moderator

AFCANieuwmarkt schreef:

Waar is trouwens de druk naar voren gebleven? Er word WEER achteruit verdedigd.. We zijn te bang voor de counter van RM.

Sana voor Boerrigter nu, en alles met 2 benen op de plek van Siem en Veltman voor Toby en we maken er nog wat van.
HR
Dat interview van De Jong na afloop van Dortmund kun je hier nu prima plakken.

Tegelijkertijd ís het kwaliteitsverschil ook schrijnend, vooral bij aankopen en routiniers als Moisander en Poulsen.

xavi schreef:

Met de meeste spelers uit dit team is het geen lange weg maar een doodlopende weg.
HR
Ook bouwen can only bring you so far. Eigenlijk zou je tegen gasten als Moisander en Boerrigter moeten zeggen, sorry maar helaas, zelfs in de Nederlandse competitie steek je er niet bovenuit, daarnaast zit er geen rek in.

Maar dat soort harde keuzes zie ik niet gebeuren.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 4 december 2012 21:41:58).]
HR
HR

BassieAdam
Moderator

DarkChild schreef:

(...)

Dat interview van De Jong na afloop van Dortmund kun je hier nu prima plakken.

Tegelijkertijd ís het kwaliteitsverschil ook schrijnend, vooral bij aankopen en routiniers als Moisander en Poulsen.
HR
Het is met name dat laatste hoor, ze komen overal tekort, fysiek, technisch, precisie. Het is niet tactiek om achteruit te lopen.
HR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

Het is met name dat laatste hoor, ze komen overal tekort, fysiek, technisch, precisie. Het is niet tactiek om achteruit te lopen.
HR
Oh nee, maar dat klopt ook.

Maar wat me ook zorgen baart zijn spelers als Moisander en Boerrigter.
Zit geen rek in, maar kunnen misschien zelfs contractverlenging tegemoet zien.
Dat zou niet best zijn
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

BassieAdam schreef:

(...)
Het is niet tactiek om achteruit te lopen.
HR
Maar het gebeurd wel!
En dat komt omdat Poulsen Toby Siem de Jong en Boerrigter het niet kunnen bijbenen, ga jij lekker druk zetten als ze steeds balverlies leiden en je bang bent voor de counter.

Ik zie zalig combinaties op links maar we kunnen er niks meer omdat er op rechts geen afspeel mogelijkheid te vinden is, en als die er is dat ze zeeen van ruimte krijgen leiden ze bal verlies.

Het moet nu maar is afgelopen zijn met speciale programmas niet klaar er voor enz.
VOETBALLEN.

Andersen en Boccara bij de selectie halen. Siem ze aanvoerdersband afnemen. Derk de tribune op schoppen en Poulsen mag met ze teennagels op de bank gaan spelen.
Toby mag ook voorlopig even toekijken hoe Veltman wel wilt voetballen. En Moisander is alleen sterk in een team die druk naar voren zet, verdedigend bakt ie er weinig van, dus.. Denswil.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 4 december 2012 21:44:30).]
HR
HR

BassieAdam
Moderator

DarkChild schreef:

(...)

Oh nee, maar dat klopt ook.

Maar wat me ook zorgen baart zijn spelers als Moisander en Boerrigter.
Zit geen rek in, maar kunnen misschien zelfs contractverlenging tegemoet zien.
Dat zou niet best zijn
HR
Wel eens, alleen zie ik op dit moment voor Moisander geen betere, Denswill komt nog wel, maar nu nog niet. Boerrigter weet ik niet zo goed, op dit moment gewoon niet goed in ieder geval.

Ik snap de angst wel, maar De Boer heeft ook bij spelers als bv Janssen laten zien dat ie niet bang is om de betere uiteindelijk te laten spelen. Maar dat is in een glazen bol kijken.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

AFCANieuwmarkt schreef:
Ik zie zalig combinaties op links maar we kunnen er niks meer omdat er op rechts geen afspeel mogelijkheid te vinden is, en als die er is dat ze zeeen van ruimte krijgen leiden ze bal verlies.
HR
Ik zie ook op links alleen maar balverlies hoor.

Ajax kan gewoon niet mee op het niveau van Madrid. Is ook helemaal geen schande overigens en volledig volgens verwachting.

Het moet nu maar is afgelopen zijn met speciale programmas niet klaar er voor enz.
VOETBALLEN.

Andersen en Boccara bij de selectie halen. Siem ze aanvoerdersband afnemen. Derk de tribune op schoppen en Poulsen mag met ze teennagels op de bank gaan spelen.
HR
Tuurlijk joh. Dan gaan we het Madrid & co lekker moeilijk maken. Waarom ook niet.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Maar het gebeurd wel!
En dat komt omdat Poulsen Toby Siem de Jong en Boerrigter het niet kunnen bijbenen, ga jij lekker druk zetten als ze steeds balverlies leiden en je bang bent voor de counter.
HR
Het gebeurt omdat de ploeg gewoon niet sterk genoeg is, omdat Madrid technisch en fysiek superieur is.

Ik zie zalig combinaties op links maar we kunnen er niks meer omdat er op rechts geen afspeel mogelijkheid te vinden is, en als die er is dat ze zeeen van ruimte krijgen leiden ze bal verlies.HR
Zalige combinaties op links? Sorry, maar waar zit jij naar te kijken?

VOETBALLEN.

Toby mag ook voorlopig even toekijken hoe Veltman wel wilt voetballen. En Moisander is alleen sterk in een team die druk naar voren zet, verdedigend bakt ie er weinig van, dus.. Denswil.
HR
Ik vertik het om opnieuw die discussie te voeren. Maar ik kan je vertellen dat het met Bocarra, Denswill en Andersen het vandaag hier niet beter zou gegaan zijn.
HR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

Wel eens, alleen zie ik op dit moment voor Moisander geen betere, Denswill komt nog wel, maar nu nog niet. Boerrigter weet ik niet zo goed, op dit moment gewoon niet goed in ieder geval.

Ik snap de angst wel, maar De Boer heeft ook bij spelers als bv Janssen laten zien dat ie niet bang is om de betere uiteindelijk te laten spelen. Maar dat is in een glazen bol kijken.
HR
Dat klopt, maar als ik Moisander zie zie ik vooral wat de overgrote meerderheid van een internetforum haarfijn voorspelt. Dat is best pijnlijk als je ziet hoeveel jaar voetbal know how we in dienst hebben en dat hij dan tóch moet komen.

En Boerrigter, tja als een speler a)de kwaliteiten niet heeft voor een positie b)daar zijn hele betaald voetballoopbaan niet heeft gespeeld dan begint het c)wel erg veel op een prestigeprojectje van de trainer te lijken.
HRHR
HR

BassieAdam
Moderator

DarkChild schreef:

(...)

Dat klopt, maar als ik Moisander zie zie ik vooral wat de overgrote meerderheid van een internetforum haarfijn voorspelt. Dat is best pijnlijk als je ziet hoeveel jaar voetbal know how we in dienst hebben en dat hij dan tóch moet komen.

En Boerrigter, tja als een speler a)de kwaliteiten niet heeft voor een positie b)daar zijn hele betaald voetballoopbaan niet heeft gespeeld dan begint het c)wel erg veel op een prestigeprojectje van de trainer te lijken.
HR
Zou het gewoon niet zo zijn dat ie Lukoki niet goed genoeg vindt en Sana op dit moment te licht?
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Ik geef het op, aanvallende intentie zoals tegen psv is er totaal niet.
Schijt voetbal met die middelmatige kutspelers op rechts die maar blijven op mogen komen draven.
HR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

Zou het gewoon niet zo zijn dat ie Lukoki niet goed genoeg vindt en Sana op dit moment te licht?
HR
Dan nog.
Zouden Sana en Lukoki het slechter doen?
Nu helpt Boerrigter het elftal ook niet (wat heet) en schijnt hij zelfs een contractverlenging te kunnen krijgen.
Waarom?

En als je tot de conclusie komt dat er echt niemand rechtsbuiten kan spelen, dan pas je je systeem aan aan het spelersmateriaal.
Het is nou niet zo dat een systeem altijd werkt, wie je ook waar neerzet
HR
HR

BassieAdam
Moderator

AFCANieuwmarkt schreef:

Ik geef het op, aanvallende intentie zoals tegen psv is er totaal niet.
Schijt voetbal met die middelmatige kutspelers op rechts die maar blijven op mogen komen draven.
HR
Goh zeg, tegen PSV waren het nog de technische spelers die het verschil maakten en had De Boer het eindelijk ook gezien zoals jij. Diezelfde spelers komen nu tekort en nu ligt het aan die schijtspelers op rechts. Juistem...
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

BassieAdam schreef:

(...)

Goh zeg, tegen PSV waren het nog de technische spelers die het verschil maakten en had De Boer het eindelijk ook gezien zoals jij. Diezelfde spelers komen nu tekort en nu ligt het aan die schijtspelers op rechts. Juistem...
HR
Met balbezit zoals al 10000000x uitgelegd, ben je nou echt blind? Balbezit maken deze jongens kansen. ER IS NU GEEN BALBEZIT.
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Maar het gebeurd wel!

VOETBALLEN.

HR
Dat je deze wedstrijd al gebruikt voor je argumentatie om de Boer te lynchen is al een zwakte bod. Kom op man!

Een beetje realiteit is wel op zijn plaats. Madrid kan ook een Bayern zo weg spelen op een goeie dag. Zijn die slecht bezig?

Ja er wordt niet genoeg druk gezet en niet de goede voetballende oplossing gezocht. Dit tempo is stukken hoger als wat deze jongens aankunnen. Laat staan een Denswil of Bocara.

Ajax heeft tegen PSV laten zien dat ze wel degenlijk aan het bouwen zijn en ik verwacht dat dat tegen Groningen ook het geval zal zijn.

De wedstrijden tegen Madrid en Dortmund is iets waar we heen willen om mee te doen maar dat is totaal niet aan de orde nu. Maar goed je hebt al bewezen niet echt geduldig te zijn.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Met balbezit zoals al 10000000x uitgelegd, ben je nou echt blind? Balbezit maken deze jongens kansen. ER IS NU GEEN BALBEZIT.
HR
En zo ligt het weer aan een ander. Kerel. Dit team komt gewoon kwalitatief tekort. Daar veranderd een jeugdspeler op dit moment niks aan. Je zal geduld moeten hebben.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

RvE schreef:

(...)

Dat je deze wedstrijd al gebruikt voor je argumentatie om de Boer te lynchen is al een zwakte bod. Kom op man!

Een beetje realiteit is wel op zijn plaats. Madrid kan ook een Bayern zo weg spelen op een goeie dag. Zijn die slecht bezig?

Ja er wordt niet genoeg druk gezet en niet de goede voetballende oplossing gezocht. Dit tempo is stukken hoger als wat deze jongens aankunnen. Laat staan een Denswil of Bocara.

Ajax heeft tegen PSV laten zien dat ze wel degenlijk aan het bouwen zijn en ik verwacht dat dat tegen Groningen ook het geval zal zijn.

De wedstrijden tegen Madrid en Dortmund is iets waar we heen willen om mee te doen maar dat is totaal niet aan de orde nu. Maar goed je hebt al bewezen niet echt geduldig te zijn.
HR
Waar in me post lynch ik de Boer? Het moet nu gewoon maar ns afgelopen zijn met de middelmaat.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Waar in me post lynch ik de Boer? Het moet nu gewoon maar ns afgelopen zijn met de middelmaat.
HR
Dan moet je dus fan van Madrid worden of een aantal jaren geduld hebben, want die middelmaat is er nog wel een aantal jaar. Nogmaals, je zal geduld moeten hebben, geen jeugdspeler zou hier iets aan veranderd hebben, hoe graag je dat ook zou willen.
HR
HR

RvE
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
Daar ben je al weken mee bezig. sterker nog je hebt toegegeven het niet meer te zien zitten in de Boer. Wel eerlijk blijven jongen. dat zou je sieren.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

BassieAdam schreef:

(...)

Dan moet je dus fan van Madrid worden of een aantal jaren geduld hebben, want die middelmaat is er nog wel een aantal jaar. Nogmaals, je zal geduld moeten hebben, geen jeugdspeler zou hier iets aan veranderd hebben, hoe graag je dat ook zou willen.
HR
Dat laatste ben ik ook met je eens hoor, hadden hier sowieso verloren. Maar ik leer liever met de jeugd dan dat ik die oude rotten zo zie stuntelen. Maargoed niet weer die discussie inderdaad :B

Ben allang weer even minder gefrustreerd nu dortmund op 1-0 staat.

RvE schreef:

(...)

Daar ben je al weken mee bezig. sterker nog je hebt toegegeven het niet meer te zien zitten in de Boer. Wel eerlijk blijven jongen. dat zou je sieren.
HR
Klopt, maar niet in de post waar je op reageerde :)

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 4 december 2012 22:02:51).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

RvE schreef:

(...)

HR
Ik weet niet of je dat uit 1 wedstrijd al kan opmaken.
Groningen uit wordt zeer interessant, als we daar ook vroeg en hoog druk zetten en de thuisploeg proberen met de rug tegen de muur te zetten, dán ga ik met je mee dat we daar naartoe bouwen.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 72,0% dat Vitesse wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!