Ajax Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 10:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 215 »

HR

Sheik Yerbouti
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 16 augustus 2007

quote:HR
AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Weet je, als ik jou post nu zo lees gaan we er echt totaal niet uitkomen, wij hebben echt 2 hele verschillende wedstrijden gezien. Feit blijft wel dat gelukkig de meeste mensen dezelfde wedstrijd als die ik gezien hebt hebben gezien.HR
Een zogenaamd "feit" zonder onderbouwing is slechts een mening.
Ik geef een duidelijk voorbeeld waaruit blijkt dat Ajax wel probeerde om hoog drukken te zetten, maar dat veeg je eenvoudigweg van tafel.

Tegen Dortmund liepen we naar achteren op het moment dat ze balbezit hadden, al wouden ze die niet hebben want ze zagen toch dat wij geen voetballers hadden om wat met 70% bal bezit te kunnen doen(vandaar ook de kritiek dat Enoh en Poulsen er samen in stonden), wel toeval dat toen de voetballers er in kwamen het ineens begin te lopen.HR
Mwah, met de inbreng van Schöne voor Poulsen veranderde er qua spelbeeld weinig en liepen de Duitsers uit naar 0-4 en was de wedstrijd gespeeld. Met de komst van Hoesen en Fischer wist Ajax nog wat kansjes te creëren. Niet meer dan dat.

Tegen psv klapte we er vol op om het balbezit te krijgen en werd danzkij de voetballers de balbezit omgezet in kansen en goals.
Dat we dan alsnog kansen weggeven tegen psv zegt meer over bepaalde spelers (kijk vooral even de samenvatting terug en zie wie er bij betrokken zijn bij de kansen / goal van psv).HR
De goal (op het moment dat Ajax wat gas had teruggenomen(!) en Von Bommel vrij de bal kan inspelen): Poulsen-Van Rhijn-Vermeer; de kans voor Narsingh (50e minuut): Poulsen-Fischer-Moisander; de dikke kans van Lens (70e minuut): vond ik niet echt een fout, maar verkeerde keus/inspeelpass Moisander. Spelers doen goede dingen en spelers maken fouten en het is niet slechts het één of het ander zoals jij zo graag doet voorkomen.

Het feit dat Moisander weer een inspeelpass durft te geven en regelmatig inschoof vind ik veel heuglijker.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

DarkChild schreef:

(...)

Ja hoor, kijk hier maar.
HR
Ehm....benieuwd wat je hier nu in meent te horen. Misschien heb je het interview achteruit afgespeeld en gehoord dat Frank Satan is dan wel aanbidt en Ajax kapot wil maken?

Ik hoor namelijk dat de Jong zegt dat Ajax juist nog meer moest komen dan in de uit wedstrijd en hoger moest spelen, en dat dat vervolgens werd afgestraft...

Besides, heeft de Boer nu zelfs in de thuiswedstrijd geen Ajax voetbal willen spelen?
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Sheik Yerbouti schreef:
Het feit dat Moisander weer een inspeelpass durft te geven en regelmatig inschoof vind ik veel heuglijker.
HR
Zijn we toch iets eens vandaag :)
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Schip ahoy schreef:

(...)

Ehm....benieuwd wat je hier nu in meent te horen. Misschien heb je het interview achteruit afgespeeld en gehoord dat Frank Satan is dan wel aanbidt en Ajax kapot wil maken?

Ik hoor namelijk dat de Jong zegt dat Ajax juist nog meer moest komen dan in de uit wedstrijd en hoger moest spelen, en dat dat vervolgens werd afgestraft...

Besides, heeft de Boer nu zelfs in de thuiswedstrijd geen Ajax voetbal willen spelen?
HR
Ehm, nee dat hoorde ik er niet in, moet ik het nog maar eens achterstevoren afspelen dan?

Ik geloof trouwens ook niet dat ik me ooit in dergelijke bewoordingen over De Boer heb uitgelaten ;)

Op de vorige pagina heb ik uitgelegd wat ik er uit opmaak, maar over NOG meer moeten komen en NOG hoger staan heb ik De Jong niet gehoord. Dat zou bijkans impliceren dat het al aardig gedurfd was, daar in Dortmund.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 3 december 2012 18:16:30).]
HR
HR

Schip ahoy
Idool

DarkChild schreef:

(...)

Ehm, nee dat hoorde ik er niet in, moet ik het nog maar eens achterstevoren afspelen dan?

Ik geloof trouwens ook niet dat ik me ooit in dergelijke bewoordingen over De Boer heb uitgelaten ;)

Op de vorige pagina heb ik uitgelegd wat ik er uit opmaak, maar over NOG meer moeten komen en NOG hoger staan heb ik De Jong niet gehoord. Dat zou bijkans impliceren dat het al aardig gedurfd was, daar in Dortmund.
HR
Je vorige pagina is anders niet erg duidelijk...
HR
HR

DarkChild
Moderator

Schip ahoy schreef:

(...)

Je vorige pagina is anders niet erg duidelijk...
HR
Ok, doen we het nog een keer ;)

De Jong zegt daar dat ze nu verder naar voren moeten spelen dan in de uitwedstrijd, dat ze dat niet liever niet hebben want Dortmund is zo gevaarlijk in de omschakeling en zo effectief.

De hele discussie ging overigens of De Boer per wedstrijd de tactiek aanpast (of niet) en of we vanaf pak em beet zaterdag nu elke keer deze speelwijze kunnen gaan aanschouwen of dat de inzakkender variant al naar gelang de tegenstander ingezet kan gaan worden (ook in onze eigen competitie)

En over Dortmund thuis, tja ik snap niet dat je daar kwalificaties als NOG hoger en NOG meer moest komen aan plakt, want daarmee lijk je te zeggen dat het in de uitwedstrijd al aardig of uberhaupt gedaan werd.
En dat vind ik dus niet ;)

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 3 december 2012 20:46:04).]
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

DarkChild schreef:

(...)

De Jong zegt daar dat ze nu verder naar voren moeten spelen dan in de uitwedstrijd, dat ze dat niet liever niet hebben want Dortmund is zo gevaarlijk in de omschakeling en zo effectief.

De hele discussie ging overigens of De Boer per wedstrijd de tactiek aanpast (of niet) en of we vanaf pak em beet zaterdag nu elke keer deze speelwijze kunnen gaan aanschouwen of dat de inzakkender variant al naar gelang de tegenstander ingezet kan gaan worden (ook in onze eigen competitie)

En over Dortmund thuis, tja ik snap niet dat je daar kwalificaties als NOG hoger en NOG meer moest komen aan plakt, want daarmee lijk je te zeggen dat het in de uitwedstrijd al aardig of uberhaupt gedaan werd.
HR
Volgens mij is het een beetje interpretatie van de woorden hier die discutabel is.

Allereerst: het moeten. Je lijkt het te interpreteren als dat ze 'normaal gesproken' teruggezakt zouden zijn. Maar zou het zo kunnen zijn dat ie dat zegt omdat het a) een thuiswedstrijd is en b) Ajax op dat moment meer voor de winst moest gaan dan in Dortmund naar aanleiding van de stand in de poule?

Daarbij: je zegt dat ze dat liever niet hebben. Dat hoor ik niet. Volgens mij zegt ie alleen dat als ze dus verder vooruit spelen het betekent dat Dortmund dus gevaarlijker is. Dat ze niet willen dat Dortmund gevaarlijk is kan ik me nog voorstellen, maar volgens mij zegt ie nergens dat ze niet meer vooruit willen voetballen. Waar zegt ie dat?

[Dit bericht is veranderd door BassieAdam (op 3 december 2012 21:04:40).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

Volgens mij is het een beetje interpretatie van de woorden hier die discutabel is.

Allereerst: het moeten. Je lijkt het te interpreteren als dat ze 'normaal gesproken' teruggezakt zouden zijn. Maar zou het zo kunnen zijn dat ie dat zegt omdat het a) een thuiswedstrijd is en b) Ajax op dat moment meer voor de winst moest gaan dan in Dortmund naar aanleiding van de stand in de poule?

Daarbij: je zegt dat ze dat liever niet hebben. Dat hoor ik niet. Volgens mij zegt ie alleen dat als ze dus verder vooruit spelen het betekent dat Dortmund dus gevaarlijker is. Dat ze niet willen dat Dortmund gevaarlijk is kan ik me nog voorstellen, maar volgens mij zegt ie nergens dat ze niet meer vooruit willen voetballen. Waar zegt ie dat?
HR
Hij reageert op de vergelijking van Tom Egbers met de wedstrijd in Dortmund door te zeggen dat ze nu iets meer naar voren gingen (wat al heel wat is, gezien de discussie na afloop van die wedstrijd over wel of niet volgens de Ajax-filosofie spelen en of de speelwijze wel of niet is aangepast)

Verder zie je in zijn lichaamstaal en zijn woorden dat hij teleurgesteld is dat ze wel in het mes van Dortmund moesten lopen omdat Ajax 1)iets meer moest 2)iets meer naar voren ging 3)te ver van de goal speelde.

Het feit dat hij het in een aantal seconden tot 3 keer toe benoemt geeft aan dat ze daar van te voren over hebben nagedacht (wat me ook logisch lijkt) en dat ze als het maar even kon Dortmund niet gevaarlijk hadden willen laten worden.
Dus liever volgens de Dortmund uit speelwijze, dan hoger en met meer ruimte in de rug.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 3 december 2012 21:41:22).]
HR
HR

Schip ahoy
Idool

DarkChild schreef:

(...)

HR
Eens met Bassie. Er is werkelijk niets af te leiden uit dat interview. Jij hoort dat de Jong zegt dat ze liever niet te hoog spelen tegen Dortmund - zegt hij nergens - ik hoor dat hij zegt dat ze nog hoger moesten spelen thuis - zegt hij ook nergens expliciet.

Met andere woorden: er is geen enkel bewijs voor je opmerking dat de Boer teruggetrokken speelde tegen Dortmund in de uitwedstrijd, maar enkel dat ze thuis meer moesten komen. En dat lijkt mij een volledig logisch, ook als je volgens de Ajax visie wilt spelen.

Ik ga mij serieus afvragen of Louis van Gaal wel zijn eerste jaar was doorgekomen, als het internettijdperk al zo ontwikkeld zou zijn in 92...Dan was hij echt gekapitteld om het feit dat hij durfde af te stappen van 4-3-3, omdat van 't Schip een midlife crisis doormaakte als rechtsbuiten en rechtshalf wilde worden, en dat hij tegen Osasuna hetzelfde deed (ondanks dat de koppen in de volkskrant daarna waren dat Ajax weer aanklopte bij de Europese top), omdat de eerste wedstrijden enorm moeizaam gingen in de competitie etc etc.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Schip ahoy schreef:

(...)
Eens met Bassie. Er is werkelijk niets af te leiden uit dat interview. Jij hoort dat de Jong zegt dat ze liever niet te hoog spelen tegen Dortmund - zegt hij nergens - ik hoor dat hij zegt dat ze nog hoger moesten spelen thuis - zegt hij ook nergens expliciet.

Met andere woorden: er is geen enkel bewijs voor je opmerking dat de Boer teruggetrokken speelde tegen Dortmund in de uitwedstrijd, maar enkel dat ze thuis meer moesten komen. En dat lijkt mij een volledig logisch, ook als je volgens de Ajax visie wilt spelen.

Ik ga mij serieus afvragen of Louis van Gaal wel zijn eerste jaar was doorgekomen, als het internettijdperk al zo ontwikkeld zou zijn in 92...Dan was hij echt gekapitteld om het feit dat hij durfde af te stappen van 4-3-3, omdat van 't Schip een midlife crisis doormaakte als rechtsbuiten en rechtshalf wilde worden, en dat hij tegen Osasuna hetzelfde deed (ondanks dat de koppen in de volkskrant daarna waren dat Ajax weer aanklopte bij de Europese top), omdat de eerste wedstrijden enorm moeizaam gingen in de competitie etc etc.
HR
Maar dat is het hele punt, ze speelde helemaal niet 'hoog' in die uitwedstrijd.
Dus: NOG hoger is een beetje raar in dat verband.

En dat laatste, tja volgens mij werd Van Gaal ook bijna gekapitteld destijds.
Je wil nu een parallel forceren met de loopbaan van De Boer?
Anders snap ik de vergelijking en de sneer naar het internettijdperk niet helemaal.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

DarkChild schreef:

(...)

Hij reageert op de vergelijking van Tom Egbers met de wedstrijd in Dortmund door te zeggen dat ze nu iets meer naar voren gingen (wat al heel wat is, gezien de discussie na afloop van die wedstrijd over wel of niet volgens de Ajax-filosofie spelen en of de speelwijze wel of niet is aangepast)

Verder zie je in zijn lichaamstaal en zijn woorden dat hij teleurgesteld is dat ze wel in het mes van Dortmund moesten lopen omdat Ajax 1)iets meer moest 2)iets meer naar voren ging 3)te ver van de goal speelde.

Het feit dat hij het in een aantal seconden tot 3 keer toe benoemt geeft aan dat ze daar van te voren over hebben nagedacht (wat me ook logisch lijkt) en dat ze als het maar even kon Dortmund niet gevaarlijk hadden willen laten worden.
Dus liever volgens de Dortmund uit speelwijze, dan hoger en met meer ruimte in de rug.
HR
Sorry, je weet dat ik je mening best waardeer, maar dit vind ik echt totale onzin, het enige wat je doet is je eigen gevoel koppelen aan de woorden van De Jong. Al die dingen zegt ie niet, dat is jouw interpretatie, prima, maar dat maakt het niet waar.

De Jong zegt hier geen dingen waardoor je zeker kan concluderen wat jij stelt. Lichaamstaal? Natuurlijk is hij teleurgesteld, hij heeft net een pak op de broek gekregen van Dortmund!

Nee, sorry, ik denk echt dat je de plank hier volledig mis slaat.
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

Vak: -
Reg.: 19 april 2006

BassieAdam schreef:

(...)

Sorry, je weet dat ik je mening best waardeer, maar dit vind ik echt totale onzin, het enige wat je doet is je eigen gevoel koppelen aan de woorden van De Jong. Al die dingen zegt ie niet, dat is jouw interpretatie, prima, maar dat maakt het niet waar.

De Jong zegt hier geen dingen waardoor je zeker kan concluderen wat jij stelt. Lichaamstaal? Natuurlijk is hij teleurgesteld, hij heeft net een pak op de broek gekregen van Dortmund!

HR
Afgelopen zaterdag moest ik weer even aan je denken toen ik de opstelling hoorde, ik was blij met onze voorhoede terwijl ik dacht dat jij er van moest zijn geschrokken. Wat als Ajax een pak op de broek zou krijgen, dan zouden die jonkies wel eens voor het leven getraumatiseerd kunnen zijn.

Goede opstelling Frank, nu Poulsen nog wieberen en we komen weer ergens.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Afgelopen zaterdag moest ik weer even aan je denken toen ik de opstelling hoorde, ik was blij met onze voorhoede terwijl ik dacht dat jij er van moest zijn geschrokken. Wat als Ajax een pak op de broek zou krijgen, dan zouden die jonkies wel eens voor het leven getraumatiseerd kunnen zijn.

HR
Sterke post :D
HRHR
HR

DarkChild
Moderator

BassieAdam schreef:

(...)

HR
Die drie dingen zegt ie wel degelijk, dat geeft aan dat het op zijn minst zo bij hem leeft. En afgaande van het spel in Dortmund, wat ik niet des Ajax maar wel degelijk een aanpassing vond, denk ik dat het tactisch ook zo bij De Boer leefde.
Maar inderdaad, mijn interpretatie.
Net als dat het mijn interpretatie is dat, of je het nu nuance of een compleet andere speelwijze noemt, de intentie om vroeg druk te zetten en snel, kort te spelen er niet elke wedstrijd was.

Maar hopelijk vanaf nu dus wel
HR
HR

Schip ahoy
Idool

DarkChild schreef:

(...)

Maar dat is het hele punt, ze speelde helemaal niet 'hoog' in die uitwedstrijd.
Dus: NOG hoger is een beetje raar in dat verband.

En dat laatste, tja volgens mij werd Van Gaal ook bijna gekapitteld destijds.
Je wil nu een parallel forceren met de loopbaan van De Boer?
Anders snap ik de vergelijking en de sneer naar het internettijdperk niet helemaal.
HR
Sneer, sneer...meer een vaststelling dat alles en iedereen wel onder een loep wordt gelegd door ons vaste posters en dat je dan dus altijd wel wat vindt.

En de parallel houdt voor mij op bij het feit dat beiden niet zonder enige worsteling en crises de balans vonden waar ze naar zochten. Waarbij de Boer in een extreem moeilijke tijd bij Ajax moet werken, namelijk het post Bosman tijdperk. Van Gaal weet daar op zich ook wel raad mee, maar zijn speelstijl bij AZ in het kampioensjaar zou hier niet gepruimd worden.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

wat zeg je nu? schreef:

(...)

HR
Fijn dat je aan me denkt. Jammer dat je alleen geen bal begrepen hebt van mijn woorden...
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

BassieAdam schreef:

(...)

Fijn dat je aan me denkt. Jammer dat je alleen geen bal begrepen hebt van mijn woorden...
HR
:D

Want als ik je wel goed zou begrijpen zou ik je volledig gelijk moeten geven, en was dit al lange tijd het grotere plan.

Jammer dat je er geen bal van begrepen hebt.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

BassieAdam schreef:

(...)

HR
B)
HR
HR

BassieAdam
Moderator

wat zeg je nu? schreef:

(...)

:D

Want als ik je wel goed zou begrijpen zou ik je volledig gelijk moeten geven, en was dit al lange tijd het grotere plan.

Jammer dat je er geen bal van begrepen hebt.
HR
Ik hoef geen gelijk maar als je dacht dat ik niet blij was met de opstelling heb je dus duidelijk mijn woorden niet begrepen.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

BassieAdam schreef:

(...)

Ik hoef geen gelijk maar als je dacht dat ik niet blij was met de opstelling heb je dus duidelijk mijn woorden niet begrepen.
HR
Boerrigter op rechts was je toch niet blij mee?

:)
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

BassieAdam schreef:

(...)

HR
Maar wat als we nu met 0-4 op onze kloten hadden gekregen?

Je legt je visie of volkomen verkeerd uit, of je waait mee met de wind die Frank de Boer heet.

Al maanden wordt hier gevraagd om jonge gasten eens een echte kans te geven, al maanden roep je dat dat riskant is, en dat je spelers rustig en met beleid (in het belang van Ajax natuurlijk) moet brengen.

Ik kan je wel vertellen dat Fischer en Hoesen er nu doorheen zijn hoor, en het enige wat de Boer hoefde te doen was ze eens vol (dus niet de laatste tien minuten) inzetten. Ze waarderen om hun kwaliteiten.

Fischer is een echt talent, Hoesen was onzeker maar die goal was een bevrijding voor hem. Hoesen is nodig, omdat een spits als aanspeelpunt nu eenmaal nodig is.

Het heeft weer wat tijd gekost, maar de Boer heeft (eindelijk) de lijn naar boven weer gevonden. Het duurde wat langer dat ik had gewild, maar we kunnen weer aan een inhaalrace beginnen.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Albinho schreef:

(...)

Boerrigter op rechts was je toch niet blij mee?

:)
HR
Scherp ;). Maar het ging wzjn om Fischer uiteraard.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Maar wat als we nu met 0-4 op onze kloten hadden gekregen?

Je legt je visie of volkomen verkeerd uit, of je waait mee met de wind die Frank de Boer heet.

Al maanden wordt hier gevraagd om jonge gasten eens een echte kans te geven, al maanden roep je dat dat riskant is, en dat je spelers rustig en met beleid (in het belang van Ajax natuurlijk) moet brengen.

Ik kan je wel vertellen dat Fischer en Hoesen er nu doorheen zijn hoor, en het enige wat de Boer hoefde te doen was ze eens vol (dus niet de laatste tien minuten) inzetten. Ze waarderen om hun kwaliteiten.

Fischer is een echt talent, Hoesen was onzeker maar die goal was een bevrijding voor hem. Hoesen is nodig, omdat een spits als aanspeelpunt nu eenmaal nodig is.

Het heeft weer wat tijd gekost, maar de Boer heeft (eindelijk) de lijn naar boven weer gevonden. Het duurde wat langer dat ik had gewild, maar we kunnen weer aan een inhaalrace beginnen.
HR
Nou brabbel je slap, dit was duidelijk de hand van Frank, zie je niet dat Fischer 0,02 kilo is aangekomen in ze linkerteen? Een stuk sterker dan de wedstrijd om de JC.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Een stuk sterker dan de wedstrijd om de JC.HR
En dat ondanks de trainer die kortgeleden nog ontslagen moest worden, volgens sommigen! (...)

[Dit bericht is veranderd door Skywalker (op 3 december 2012 23:01:13).]
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Nou brabbel je slap, dit was duidelijk de hand van Frank, zie je niet dat Fischer 0,02 kilo is aangekomen in ze linkerteen? Een stuk sterker dan de wedstrijd om de JC.
HR
Klopt.

Het is volslagen krankzinnig om jonge goede spelers op te stellen wanneer je een wedstrijd wil winnen. Dat hebben we tegen PSV weer kunnen zien (overigens had je die wedstrijd ook kunnen verliezen, had niks uitgemaakt).

Eriksen was ook helemaal ruk natuurlijk in zijn eerste wedstrijd in de basis, dat heeft zijn carriere gebroken.

Skywalker schreef:

(...)

En dat ondanks de trainer die kortgeleden nog ontslagen moest worden, volgens sommigen! (...)
HR
Niet volgens mij hoor. de Boer heeft alleen wat hulp nodig, en dat wordt hem hier ingefluisterd. Dat is vaak beter dan als een mak schaap achter de trainer aan lopen.

Dat weet ik nog wel van de periode Jol, daar waren ook heel wat mensen behoorlijk enthousiast over.

[Dit bericht is veranderd door wat zeg je nu? (op 3 december 2012 23:04:55).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 13,5% dat PEC Zwolle wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!