Ajax Netwerk
zaterdag 26 juli 2014 - 03:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 215 »

HR

xavi Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 3 september 2010

quote:HR
Quattroporte schreef:

(...)

Hoe wordt er dan met talenten als Fischer "omgesprongen ?
HR
Vertel jij eens......wat houd het speciaal programma in en wat is rustig brengen..?
HR
HR

RogerGarcia
International

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Quattroporte schreef:

(...)

Ga je serieus na gisteren nog een soort gelijk claimen voor je eeuwige zure kritiek ? Kom op zeg man, wees een vent en biedt je excuses aan.
HR
Volgens mij was een van de kritiekpunten van Nieuwmarkt om o.a. talenten als Fischer en Hoesen de kans te geven ipv de falende spelers. En wie beslisten deze wedstrijd nou? Volgens mij waren dat onder andere bovenstaande spelers dat voor een groot deel.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 2 december 2012 20:24:56).]
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

RogerGarcia schreef:

(...)

Volgens mij was een van de kritiekpunten van Nieuwmarkt om o.a. talenten als Fischer en Hoesen de kans te geven ipv de falende spelers. En wie beslisten deze wedstrijd nou? Volgens mij waren dat onder andere bovenstaande spelers dat voor een groot deel.
HR
De Boer heeft met Poulsen en de Jong op het middenveld echt prima voetbal laten zien. Dat was godsonmogelijk. Sterker nog, door die twee op te stellen zou Frank's hoofd op een staak moeten, bij voorkeur brandend in zijn eigen achtertuin.

Nu zegt het mij alles dat ook Nieuwmarkt uit zijn pan ging tijdens de wedstrijd - namelijk dat we allemaal gewoon willen dat Ajax op deze manier speelt en PSV snotterend naar huis stuurt - maar er zit een grens aan acceptabele hypocrisie die je overschrijdt als je nu net doet alsof je Frank hebt gesouffleerd. Tegendeel is gebleken.

Overigens zaten beiden al bij de selectie en was het een kwestie van tijd voordat ze een basisplaats zouden krijgen.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 2 december 2012 20:25:09).]
HR
HR

Morfe0
Internationale topspeler

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Schip ahoy schreef:

(...)
De Boer heeft met Poulsen en de Jong op het middenveld echt prima voetbal laten zien. Dat was godsonmogelijk. Sterker nog, door die twee op te stellen zou Frank's hoofd op een staak moeten, bij voorkeur brandend in zijn eigen achtertuin.

Nu zegt het mij alles dat ook Nieuwmarkt uit zijn pan ging tijdens de wedstrijd - namelijk dat we allemaal gewoon willen dat Ajax op deze manier speelt en PSV snotterend naar huis stuurt - maar er zit een grens aan acceptabele hypocrisie die je overschrijdt als je nu net doet alsof je Frank hebt gesouffleerd. Tegendeel is gebleken.

Overigens zaten beiden al bij de selectie en was het een kwestie van tijd voordat ze een basisplaats zouden krijgen.
HR
Het heeft met beide facettes te maken.
Voetballers onder elkaar gaan beter spelen , met non voetballers gaan ze minder goed presteren.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Morfe0 schreef:

(...)

Het heeft met beide facettes te maken.
Voetballers onder elkaar gaan beter spelen , met non voetballers gaan ze minder goed presteren.
HR
Ja, dat verhaaltje ken ik. Daarom was deze versie ook een kopie van vorig jaar toen Enoh en Poulsen samen speelden. Waarom ging dat vorig jaar dan ook goed? Waar waren Fischer en Hoesen toen?

Pure cirkelredenering dus, want als Hoesen tov de Jong een stap vooruit is, zou het middenveld een stap achteruit zijn gegaan. Ik heb het niet gezien, en ik beschouw mezelf nu bepaald geen pleitbezorger van de Jong als middenvelder. Integendeel.

Bovendien ga je volledig aan het punt voorbij. Namelijk dat Poulsen en de Jong op het middenveld het einde van voetbal as we know it zou betekenen.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Schip ahoy schreef:

(...)

HR
Het hele team speelde goed, Poulsen die ook druk zetten, en er aardig tussen zat, voetballend laat het wel de wensen over maar er was een andere tactische mindset dan eerdere wedstrijden dit seizoen dat kan niemand ontkennen.
Dit duid er dan ook op dat Frank zich aanpaste aan de spelers, en niet de spelers aan de tactiek, hetgeen waar de grootste kritiek op komt te staan, samen met de jeugd, de jeugd gaan we niet uitkomen. Deel zegt Fischer Hoesen enz waren er vanaf min 1 al klaar voor, andere zeggen dat juist het rustige brengen deze 2 heren nu zo "goed" zijn, dat blijft een eeuwige discussie. Heel Ajax viel tegen psv door de mand in de JC schaal dat had niks met Fischer te maken, en vind die vergelijking ook echt nergens op slaan, was een hele tactische insteek toen (alwaar de kritiek op Frank begon).

We speelde gisteren met dezelfde mindset als vorig seizoen 2e seizoenshelft, waarom we hier ooit vanaf zijn gestapt (1ste helft dit seizoen tot nu), god mag het weten en is de harde kritiek die Frank hier op kreeg geheel terecht. Mede door dit blijf ik kritisch op Frank en is het aan hem de taak om de critisi de mond te snoeren.

Ik blijf er bij dat een Boerrigter er geen ene fluit van kan en ook Siem zie ik liever vertrekken voor een voetballende middenvelder (serero straks). We hebben gisteren als team gewonnen, maar de voetballende mensen hebben dit wel geïnitieerd.

Van gisteren had niks te maken met rustig brengen, want dezelfde tactische mindset (druk naar voren / domineren) kan je met elke speler doen, alleen voetballend word het dan beperkt, alleen wij hebben het voetbal wel, en gvd eindelijk krijgen we deze voetballers te zien, het heeft alleen even een paar maanden geduurd.

Frank is zometeen weer de held, hij heeft deze "kwaliteits loze" zooitje (zoals velen dat durven te benoemen, vele die volgens mij nog geen 1 wedstrijd jeugd hebben gezien) aan het voetballen gebracht. Het enige wat Frank heeft gedaan is voetballers opstellen en de tactiek die vorig jaar 2e seizoenshelft er al was terug gevoerd. Spelers passen zich maar aan aan de tactiek en dan gaat alles vanzelf ipv tactiek aanpassen aan de spelers. Dit Ajax is nooit kwaliteits- loos geweest, verre van, vandaar ook dat in het scoutings en aankopen forum een handje vol mensen de niet aankopen verdedigde en vol voor de jeugd wou gaan (dan maar een tussen seizoen) aan het begin van dit seizoen, helaas hebben we weer een paar maanden ellende moeten aanzien zodat bepaalde mensen zich dat beseffen.

Schip ahoy schreef:

(...)
Bovendien ga je volledig aan het punt voorbij. Namelijk dat Poulsen en de Jong op het middenveld het einde van voetbal as we know it zou betekenen.
HR
De 2 waren goed in druk zetten, waarop we constant aan de bal waren, het echte voetbal kwam volledig via de linker flank en de verdedigers, hier hadden Poulsen en Siem niet veel mee van doen. Elke speler kan druk zetten, alleen niet elke speler kan goed voetballen. Ik durf er me handen voor in het vuur te steken dat we met een Boccara/Schone op VM hetzelfde resultaat hadden gehad en met een Serero op Siem ze plek hadden we ze waarschijnlijk helemaal afgedroogd (maar dat is speculatie :))

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 2 december 2012 20:32:09).]
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Schip ahoy schreef:

(...)

HR
Zit eens af hoe vaak dat is gelukt tegenover de keren dat het niet is gelukt, dan valt de balans behoorlijk negatief uit.

We zitten nog altijd niet in het gewenste systeem waarbij beide halfspelers dynamisch functioneren, maar het verafschuwde concept waarbij de ene speler meer dan 3x zo veel passes dan de andere half verstuurt. Zolang dit zo blijft, zitten we nog altijd heel ver van de ideale situatie die gewoon voor het grijpen ligt (deels!).
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Albinho schreef:

(...)

Zit eens af hoe vaak dat is gelukt tegenover de keren dat het niet is gelukt, dan valt de balans behoorlijk negatief uit.

We zitten nog altijd niet in het gewenste systeem waarbij beide halfspelers dynamisch functioneren, maar het verafschuwde concept waarbij de ene speler meer dan 3x zo veel passes dan de andere half verstuurt. Zolang dit zo blijft, zitten we nog altijd heel ver van de ideale situatie die gewoon voor het grijpen ligt (deels!).
HR
Komop, je weet toch dat ik dat niet ga bestrijden. Het is soms rete-frustrerend hoe Ajax speelt. Maar je weet tegelijkertijd dat Ajax twee sleutelspelers is kwijtgeraakt, die vorig jaar althans doorslaggevend waren in de as. Een Vertonghen kun je qua type niet vervangen en voor Anita mocht niet in de buidel worden getast, maar werd uit de pool transfervrijen gevist. Tsja. Dan is het een kwestie van smeden en bouwen. En die opgaande lijn, met dalen ertussen, meende ik wel te zien. Dortmund uit, beide potten tegen City, Roda, nog een wedstrijdje ergens na ADO uit, Roda. Die dieptepunten - Vitesse was natuurlijk pijnlijk, net als Dortmund en Real, zijn onvermijdelijk als je een nieuwe balans zoekt tijdens de competitie. Bij PSV komt er enkel bij, bij Ajax is dat anders. Als je ze dan nog zo'n schrobbering geeft, dan is dat echte klasse.

Waar haal je trouwens vandaan dat beide halfspelers klonen van elkaar moeten zijn? Ze moeten juist complementair zijn.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Schip ahoy schreef:

(...)

Komop, je weet toch dat ik dat niet ga bestrijden. Het is soms rete-frustrerend hoe Ajax speelt. Maar je weet tegelijkertijd dat Ajax twee sleutelspelers is kwijtgeraakt, die vorig jaar althans doorslaggevend waren in de as. Een Vertonghen kun je qua type niet vervangen en voor Anita mocht niet in de buidel worden getast, maar werd uit de pool transfervrijen gevist. Tsja. Dan is het een kwestie van smeden en bouwen. En die opgaande lijn, met dalen ertussen, meende ik wel te zien. Dortmund uit, beide potten tegen City, Roda, nog een wedstrijdje ergens na ADO uit, Roda. Die dieptepunten - Vitesse was natuurlijk pijnlijk, net als Dortmund en Real, zijn onvermijdelijk als je een nieuwe balans zoekt tijdens de competitie. Bij PSV komt er enkel bij, bij Ajax is dat anders. Als je ze dan nog zo'n schrobbering geeft, dan is dat echte klasse.

Waar haal je trouwens vandaan dat beide halfspelers klonen van elkaar moeten zijn? Ze moeten juist complementair zijn.
HR
Je hebt het over opbouwen, vergelijk de wedstrijd tegen Dortmund bijv is tegen de wedstrijd van gisteren, WERELD van verschil. Dus in 2 weken tijd is het voetbal volledig opgebouwd?
Opbouwen is bollocks, het lag puur aan het tactische spelletje / het niet opstellen van echte voetballers.
Het Ajax spel van gisteren was er allang, die zijn we niet kwijt geraakt met de verkoop van Vertonghen en Anita (wel de kwaliteiten).
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

RogerGarcia schreef:

(...)

HR
Ik ben een va de grootste voorstanders van het brengen van jeugd, al sinds jaren. Ik vind Fischer een van de grootste talenten van de wereld, ook al sinds lange tijd. En dus mag en mocht Fischer van mij dit jaar gebracht worden, en dat gebeurt ook. Door de Boer. Heel prima dus. Dus welk gelijk wil Nieuwmarkt nu precies claimen, zeker nu er gisteren met Poulsen, Moisander, Blind, Boerrigter en de Jong werd gespeeld. Dit is dus gewoon de verdienste van het team en de Boer, en niet van de negatievelingen als Nieuwmarkt. Hoe zou dat ook kunnen en waarom?
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Quattroporte schreef:

(...)

Ik ben een va de grootste voorstanders van het brengen van jeugd, al sinds jaren. Ik vind Fischer een van de grootste talenten van de wereld, ook al sinds lange tijd. En dus mag en mocht Fischer van mij dit jaar gebracht worden, en dat gebeurt ook. Door de Boer. Heel prima dus. Dus welk gelijk wil Nieuwmarkt nu precies claimen, zeker nu er gisteren met Poulsen, Moisander, Blind, Boerrigter en de Jong werd gespeeld. Dit is dus gewoon de verdienste van het team en de Boer, en niet van de negatievelingen als Nieuwmarkt. Hoe zou dat ook kunnen en waarom?
HR
Waar heb ik gezegd dat de tactische mindset niet de verdienste van de Boer was? Ik ZEG dat deze tactische uitvoering allang aanwezig was alleen niet ten toon werd gesteld door Frank de Boer, ik claim dus ook nergens dat het door "mij" komt dat we nu zo spelen, alleen wel dat de azijnzijkerds gelijk hadden op het moment dat de tactische mindset terug werd gebracht en er voetballers worden opgesteld (maar volgens vele waren die er niet en moest Frank werken met een kwaliteitsloze selectie). En weer ga je niet in op de vraag van Albinho. Jammer Q.

Lees me stukkie er boven nog eens.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 2 december 2012 20:57:21).]
HR
HR

Quattroporte
Legende

xavi schreef:

(...)

Vertel jij eens......wat houd het speciaal programma in en wat is rustig brengen..?
HR
Ik weet niets van een speciaal programmna. Ik volg Fischer al vanaf zijn eerste dag bij Ajax, vind het ene megatalent met Messi-achtige trekken (lees mijn posts maar) en vind dat er verstandig en goed met hem wordt omgesprongen, dat hij op tijd is gebracht en dat we gisteren daarvan het resultaat hebben kunnen zien.

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Waar heb ik gezegd dat de tactische mindset niet de verdienste van de Boer was? Ik ZEG dat deze tactische uitvoering allang aanwezig was alleen niet ten toon werd gesteld door Frank de Boer. En weer ga je niet in op de vraag van Albinho. Jammer Q.

Lees me stukkie er boven nog eens.
HR
Welke vraag? Over het gelijk claimen? Ja, ik lees jouw stukjes en de zijne nu eenmaal zo. Als werkelijk belachelijke poging om na gisteren een soort gelijk te claimen. En dat vind ik sneu. Is gewoon mijn mening. Verder niet erg belangrijk hoor.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 2 december 2012 20:57:18).]
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Quattroporte schreef:

(...)

Welke vraag? Over het gelijk claimen? Ja, ik lees jouw stukjes en de zijne nu eenmaal zo. Als werkelijk belachelijke poging om na gisteren een soort gelijk te claimen. En dat vind ik sneu. Is gewoon mijn mening. Verder niet erg belangrijk hoor.
HR
Je zei te sneu voor woorden omdat Albinho zei : zoals WIJ Ajax graag zien voetballen. Dus zoals de azijnzijkerds Ajax graag zien voetballen. Dus jij wilt Ajax niet zo zien voetballen omdat het sneu is dat wij dat graag willen zien?
HRHR
HR

Quattroporte
Legende

adeb schreef:

(...)

Het verschil werd gewoon gemaakt door talent waar wij al langer om riepen. Maar ze waren er nog niet klaar voor haha.....
HR
Wie heeft hier gezegd dat Fischer er nog niet klaar voor was? En heeft de Boer dat ooit ergens gezegd?
HR
HR

xavi Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2010

Quattroporte schreef:

Ik weet niets van een speciaal programmna. Ik volg Fischer al vanaf zijn eerste dag bij Ajax, vind het ene megatalent met Messi-achtige trekken (lees mijn posts maar) en vind dat er verstandig en goed met hem wordt omgesprongen, dat hij op tijd is gebracht en dat we gisteren daarvan het resultaat hebben kunnen zien.

HR
Prima...maar leg eens uit wat op tijd brengen is , want daar hebben sommige posters het elke keer over ..
Film had het zelfs over het klaar stomen door de Boer waardoor het spel van Fischer een wereld van verschil waarneembaar is tenopzichte van 2 maanden geleden...

[Dit bericht is veranderd door xavi (op 2 december 2012 21:04:47).]
HR
HR

Quattroporte
Legende

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Je zei te sneu voor woorden omdat Albinho zei : zoals WIJ Ajax graag zien voetballen. Dus zoals de azijnzijkerds Ajax graag zien voetballen. Dus jij wilt Ajax niet zo zien voetballen omdat het sneu is dat wij dat graag willen zien?
HR
Hij maakte een onderscheid, volgens mij, tussen hoe de azijnzeikerds Ajax willen zien en de anderen hier. Daar ga ik op in. Genoeg daarover.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Quattroporte schreef:

(...)

Hij maakte een onderscheid, volgens mij, tussen hoe de azijnzeikerds Ajax willen zien en de anderen hier. Daar ga ik op in. Genoeg daarover.
HR
Dan kies ik toch altijd voor het voetbal die de azijnzijkerds graag zien, je ziet het rollen meteen psv met 3-1 op :B. Maar inderdaad weer on topic.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 2 december 2012 21:03:05).]
HR
HR

Quattroporte
Legende

xavi schreef:

(...)

prima...maar leg een uit wat op tijd brengen is , want daar hebben sommige posters het elke keer over en kwekken elkaar maar na..
HR
Op tijd brengen hangt van zoveel factoren af, hoe kan iemand dat hier uitleggen, in zijn algemeenheid?
HR
HR

Schip ahoy
Idool

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Je hebt het over opbouwen, vergelijk de wedstrijd tegen Dortmund bijv is tegen de wedstrijd van gisteren, WERELD van verschil. Dus in 2 weken tijd is het voetbal volledig opgebouwd?
Opbouwen is bollocks, het lag puur aan het tactische spelletje / het niet opstellen van echte voetballers.
Het Ajax spel van gisteren was er allang, die zijn we niet kwijt geraakt met de verkoop van Vertonghen en Anita (wel de kwaliteiten).
HR
Ik kan je niet zo goed volgen eerlijk gezegd. Ik heb het over Dortmund uit als stijgende lijn, Dortmund thuis als een dal/tegenslag. Wat bedoel je nou? Ik leg toch juist uit dat wanneer je nog geen balans hebt, dat je tegen dit soort wedstrijden gaat aanlopen? En jij leidt af uit het feit dat een goede wedstrijd die volgt op een slechte, dat er per definitie geen sprake kan zijn van bouwen? Nou, die is voor jouw rekening B)

Maar nota genomen van het feit dat jij niet gelooft in het concept bouwen, maar dat goed spel direct aanwezig is of niet.

Ahum.
HR
HR

Quattroporte
Legende

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Dan kies ik toch altijd voor het voetbal die de azijnzijkerds graag zien, je ziet het rollen meteen psv met 3-1 op :B. Maar inderdaad weer on topic.
HR
En hoezo was dit dan opeens het voetbal van de azijnzeikerds, met Poulsen, de Jong, Moisander en Boerrigter. Hoe kun jij met al je posts waarin je deze mannen wilde kruisigen opeens deze overwinning "claimen , alleen omdat Fischer (waar ik al een jaar om vraag) en Hoesen (een aankoop!!) het vrij goed doen.? Dat ontgaat me volledig. Dit was gewoon het team en de overwinning van de Boer en niet van "jou" .
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Schip ahoy schreef:

(...)
Ik kan je niet zo goed volgen eerlijk gezegd. Ik heb het over Dortmund uit als stijgende lijn, Dortmund thuis als een dal/tegenslag. Wat bedoel je nou? Ik leg toch juist uit dat wanneer je nog geen balans hebt, dat je tegen dit soort wedstrijden gaat aanlopen? En jij leidt af uit het feit dat een goede wedstrijd die volgt op een slechte, dat er per definitie geen sprake kan zijn van bouwen? Nou, die is voor jouw rekening B)

Maar nota genomen van het feit dat jij niet gelooft in het concept bouwen, maar dat goed spel direct aanwezig is of niet.

Ahum.
HR
Sorry had verkeerd gelezen, dacht dat je het over opbouwen had van de tactiek die gisteren werd tentoon gesteld :)

Het tactisch druk zetten van gisteren was inderdaad al aanwezig, alleen werd nooit uitgevoerd. Druk zetten is altijd direct aanwezig, het is alleen de manier waarop je het uitvoert. Duidelijk hadden Poulsen en Moisander gisteren andere taken meegekregen die ze beide prima uitvoerde, alleen die taken heb ik geen enkele keer gezien in het "verleden" hierom kun je dus ook niet spreken van opbouwen. Je kan namelijk niet iets opbouwen wat er niet is :)

Quattroporte schreef:

(...)

En hoezo was dit dan opeens het voetbal van de azijnzeikerds, met Poulsen, de Jong, Moisander en Boerrigter. Hoe kun jij met al je posts waarin je deze mannen wilde kruisigen opeens deze overwinning "claimen , alleen omdat Fischer (waar ik al een jaar om vraag) en Hoesen (een aankoop!!) het vrij goed doen.? Dat ontgaat me volledig. Dit was gewoon het team en de overwinning van de Boer en niet van "jou" .
HR
Ah Q kom op zeg, je weet dat het niet alleen om de voetballers ging maar ook om de tactische uitvoering (druk zetten en domineren) en de lange ballen zijn ook ineens spontaan verdwenen.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 2 december 2012 21:13:22).]
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Je kan juist wel iets opbouwen dat er niet is, daarom bouw je juist op :B

Of de hele ploeg goed vooruit speelde en dacht het gevolg is van een specifieke, unieke instructie, of dat ze het nu gewoon goed uitvoerden weten we niet. Maar het eerste lijkt me wel bijzonder onwaarschijnlijk.

Winnen of goed spelen is niet simpelweg een keuze. Anders zou iedereen winnen. Wat dus niet kan. Zelfde geldt voor druk zetten. Je kunt wel op de tegenstander afrennen, maar als je niet timed en niet anticipeert op het bewegen en de jaagactie van je medespeler, kom je te vroeg of te laat. Je moet het samen doen en dat laat een tegenstander niet altijd toe. Als een tegenstander zich onder je druk uitspeelt doordat ze gewoon super makkelijk combineren, of positioneel echt clever zijn en steeds dat metertje pakken om vrij te lopen of individueel goed genoeg zijn om jouw spelers uit te spelen, dan ga je als reflex achteruit lopen. Maar als dat gebeurt, bijvoorbeeld tegen Dortmund of Real, betekent dat niet dat de Boer dan vergeten is te zeggen dat ze de tegenstander onder druk moeten zetten...Of dat hij zei: laat ze maar komen, we proberen het op de omschakeling. En ik kan me ook moeilijk anders voorstellen dat er iets mentaals speelt. Tegen een kleine club is het moeilijker op te brengen om collectief te jagen, terwijl iedereen mee moet doen en zijn positie moet aanpassen. Dat zit er nog niet goed in.

Maar goed, waar beide kampen elkaar kunnen vinden is dat adel verplicht. Ze hebben laten zien dat ze het kunnen, dus laat maar zien.

[Dit bericht is veranderd door Schip ahoy (op 2 december 2012 21:35:02).]
HR
HR

doleva
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Reg.: 19 november 2004

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
Misschien is het grote verschil tussen "de azijnzeikerds" en "de anderen" niet zo zeer het soort voetbal dat men wil zien, maar het azijnzeiken :denk
HR
HR

Quattroporte
Legende

doleva schreef:

(...)

Misschien is het grote verschil tussen "de azijnzeikerds" en "de anderen" niet zo zeer het soort voetbal dat men wil zien, maar het azijnzeiken :denk
HR
Ik denk dat dit een volkomen juiste opmerking is.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

doleva schreef:

(...)

HR
De 1 vind het azijnzeiken omdat er om voetbal en voetballers word geroepen en Frank dit niet ten uitvoering bracht. Feit blijft dat vele die de azijnzeikerds azijnzeikerds noemde, Frank verdedigde met een statement die totaal niet bleek te kloppen (o.a kwaliteitloze selectie, dringend aankopen nodig enz).

Maar nu in eens van de 1 op andere dag wel het voetbal tentoon word gesteld waarvan de "azijnzeikerds" al wisten dat Ajax dit kon, word er ineens geroepen dat het de verdiensten van Frank is enz enz, dat we gisteren zo zijn gaan spelen is de verdiensten van Frank ja, maar dat we daarvoor niet zo speelde en dus echt zwaar dramatisch voetbal lieten zien waren ook zijn verdiensten, alleen daar hoor je niemand over.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 50,8% dat Feyenoord wint van Besiktas JK. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!