Ajax Netwerk
dinsdag 21 oktober 2014 - 15:33                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 215 »

HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

quote:HR
Quattroporte schreef:

(...)

Zoals WIJ dat zien?? Sorry hoor, echt te sneu voor woorden dit.
HR
Wat is er sneu aan? Jij ziet Ajax toch ook graag zo? Denk dat je meer zoekt achter mijn woorden dan er staat. Ik ben niet bezig mijn gelijk te claimen, welk gelijk is er te claimen?
HR
HR

adeb
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 12 augustus 2012

Quattroporte schreef:

(...)

Zoals WIJ dat zien?? Sorry hoor, echt te sneu voor woorden dit.
HR
Het verschil werd gewoon gemaakt door talent waar wij al langer om riepen. Maar ze waren er nog niet klaar voor haha.....

[Dit bericht is veranderd door adeb (op 2 december 2012 16:26:37).]
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Quattroporte schreef:

(...)

Omdat hij nu iets doet wat jullie al tijden roepen?? Je bent echt serieus in het claimen van je gelijk. Unbelievable. Het opstellen van Poulsen en de Jong op het middenveld en Boerrigter zeker?? :D
HR
Zoals ik al had beschreven verder op, moet project boerrigter afgelopen zijn, zie ik alsnog liever een betere voetballer dan de Jong en had ik Poulsen zoals gisteren nog nooit gezien (druk zettend).

De azijnzijkerds roepen al tijden om bepaalde voetballers (Fischer, Hoesen) en een bepaalde insteek om Ajax voetbal, of wil je zeggen dat je die insteek (dominerend druk naar voren) gisteren niet hebt gezien.

We claimen geen gelijk, we krijgen alleen nu iets te zien wat er al vanaf het begin van het seizoen word geroepen.

Maar er zal zodirect wel geroepen worden dat Fischer nu zo goed is omdat die rustig is gebracht met dank aan Frank, terwijl dat natuurlijk de grootste bullshit ooit is.

Lekker draaien met ze alle, want waar de meeste allemaal riepen dat Frank moest werken met een kwalikatief arme selectie en de azijnzijkerds roepen dat de wedstrijd instelling / tactiek verkeerd is werd gisteren tentoon gesteld dat er wel degelijk genoeg kwaliteit is en er ook nog genoeg kwaliteit rond loopt in de jeugd.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 2 december 2012 16:34:21).]
HR
HR

sulejmania
Regelmatige invaller

Uit: leiden
Reg.: 8 mei 2008

Na de wedstrijd tegen Dortmund had mijn vertrouwen in Frankie een serieuze knauw gekregen. Maar zijn recente vertrouwen in Hoesen en vooral Fischer heeft dat voorlopig weer even omgedraaid. Het heerlijke spel tegen PSV hielp natuurlijk ook mee.

Ga zo door Frankie!!
HR
HR

s0lidus
Talent

Reg.: 25 juli 2008

Nou hopen dat als Babel weer fit is hij niet de voorkeur krijgt boven Fischer of Hoesen. Want na dit seizoen hebben we toch niks aan Babel. Ik hoop dat Frank hem gebruikt als pinchhitter. Ik zie liever deze jongens minuten maken zodat ze beter worden. Babel is een goeie gozer, maar voetballend voegt ie niet meer toe dan deze jongens en beter zie ik hem niet worden.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Het 'project Boerrigter' (we hebben het over een mens hé) gaat niet afgelopen zijn. Daar heeft De Boer nog vertrouwen in. Ik denk dat hij pas aan het eind van het seizoen de balans opmaakt, en terecht - als trainer van Ajax ga je niet (zoals sommigen doen, zie Poulsen) op basis van één of enkele wedstrijden (zeker m.b.t. een speler die erg lang serieus geblesseerd is geweest de wacht aanzetten - over kapitaalvernietiging gesproken.

Ajax speelde niet alleen goed omdat Fischer en Hoessen erbij waren (het is immers een elftal), maar ook omdat de andere basisspelers vrij speelden en goed druk hebben gezet. Het kan tegen Willem II en FC Groningen zomaar heel anders zijn. Of niet. We hebben nu in ieder geval - weer - gezien wat het elftal kan én waar De Boer naar streeft. Dat alleen is een reden om vertrouwen te hebben. We hebben het eerder gezien en we zullen het nog wel een keer zien. We zullen nog wel een paar slechte potjes spelen en een paar goede. Dat uitgangspunt lijkt me - voor mij, ik herhaal, voor mij - gezonder dan wachten tot De Boer doet wat een ieder van mening is. Vertrouwen hebben is nu eenmaal belangrijker dan gelijk krijgen.
HR
HR

doleva
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 19 november 2004

Gewoon vertrouwen niet zo per wedstrijd aanpassen lijkt me het devies. Doet De Boer ook niet. Daarom spelen we nog steeds met Vermeer, Boerrigter en Poulsen. Spelers hebben krediet en krijgen kans op herstel. Vermeer heeft dat vertrouwen beloond. Poulsen speelde gisteren uitstekend (al ben ik geen fan), en bij Boerrigter (wederom geen fan) zal het nu wel snel moeten gaan komen. Hij heeft echter de mazzel dat Ajax kwaliteit mist op de buitenposities.

ah skywalker...ongeveer mijn punt

[Dit bericht is veranderd door doleva (op 2 december 2012 16:55:24).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

adeb schreef:

Het verschil werd gewoon gemaakt door talent waar wij al langer om riepen. Maar ze waren er nog niet klaar voor haha.....
HR
Dat is het leuke natuurlijk. De boer en ajax hebben fischer klaargestoomd voor het grote werk, en zoals de boer al zegt was de prestatie van fischer tegen psv in de cruijff-schaal en die van gister een verschil als van dag en nacht. Maar dat hebben ze bij het TH natuurlijk niet goed gezien.

Talenten? Welke talenten? Fischer en wie nog meer? Als je leest wat 'jullie' hier schreven is zo'n pot als gister met de spelers die opgesteld werden schier onmogelijk. En nu er een goede wedstrijd is gespeeld heeft de boer ze laten spelen zoals jullie graag willen, ja amahoela, zo makkelijk kom je er niet vanaf.
HR
HR

Sheik Yerbouti
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

Van de film schreef:

(...)

Als je leest wat 'jullie' hier schreven is zo'n pot als gister met de spelers die opgesteld werden schier onmogelijk. En nu er een goede wedstrijd is gespeeld heeft de boer ze laten spelen zoals jullie graag willen, ja amahoela, zo makkelijk kom je er niet vanaf.
HR
Als het aan "hunnie" had gelegen was F. de Boer er al lang uitgeschopt, gezien het gezaag van de afgelopen weken. Pure scorebordposting.
HR
HR

Albinho
Legende

Van de film schreef:

(...)

Dat is het leuke natuurlijk. De boer en ajax hebben fischer klaargestoomd voor het grote werk, en zoals de boer al zegt was de prestatie van fischer tegen psv in de cruijff-schaal en die van gister een verschil als van dag en nacht. Maar dat hebben ze bij het TH natuurlijk niet goed gezien.

Talenten? Welke talenten? Fischer en wie nog meer? Als je leest wat 'jullie' hier schreven is zo'n pot als gister met de spelers die opgesteld werden schier onmogelijk. En nu er een goede wedstrijd is gespeeld heeft de boer ze laten spelen zoals jullie graag willen, ja amahoela, zo makkelijk kom je er niet vanaf.
HR
Structureel goed voetbal vanuit Eriksen/Poulsen/De Jong heb ik dan ook geen fiducie in. Ook niet omdat het 1x wél lukt. We zullen er nooit achter komen of Fischer er eerder niet klaar voor was, dat kunnen we niet op 1 wedstrijd concluderen (JCS). Prima dat mensen graag de technische staf volgen, ik laat het in het midden. Ben vooral blij dat ie er nu wel in staat.

Bovendien kan ik er nog altijd niet bij waarom Ajax zo vaak anders speelt, in de zin van keuzes die in balbezit worden gemaakt, tempo en druk naar voren. Ook een Boerrigter op rechts blijft voor mij een keuze waar je totaal niet achter komt.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Waarom altijd die discussie over gelijk halen, ja dan neen.
Vrij onzinnig wat mij betreft.
Praat gewoon over De Boer, waarvoor dit topic toch is bedoeld.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Skywalker schreef:

Het 'project Boerrigter' (we hebben het over een mens hé) gaat niet afgelopen zijn. Daar heeft De Boer nog vertrouwen in. Ik denk dat hij pas aan het eind van het seizoen de balans opmaakt, en terecht - als trainer van Ajax ga je niet (zoals sommigen doen, zie Poulsen) op basis van één of enkele wedstrijden (zeker m.b.t. een speler die erg lang serieus geblesseerd is geweest de wacht aanzetten - over kapitaalvernietiging gesproken.
HR
Nee, je gaat hem op een positie neerzetten waar hij nog nooit gespeeld heeft, in een type voetbal dat hem niet ligt...alles beter dan kapitaalvernietiging :denk

Ik heb gisteren een goed Ajax gezien, hoop oprecht dat we op deze manier verder zullen gaan, maar doorschieten in hosanna is weer het andere uiterste.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Op die positie maakt hij langzaam wel (kleine) stappen. Lijkt mij ook beter dan aanmodderen op links ten koste van Fischer. Maar goed, je kunt er inderdaad anders over denken.
HRHR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Sheik Yerbouti schreef:

(...)Klopt. Net als tegen Dortmund probeerde Ajax weer het veld groot te maken en vroeg druk te zetten, alleen kreeg het toen al vroeg een flinke counter om de oren, met alle gevolgen van dien: het vertrouwen nam af en de durf om vooruit te spelen en hoog druk te blijven zetten (als collectief) verdween stukje bij beetje.
Gisteren werd juist vaak het middenveld overgeslagen en in de opbouw van achteruit dus vaak een linie verder ingespeeld waardoor sneller een aanvaller werd bereikt. Hierdoor was Ajax veel dreigender en stond bij eventueel balverlies beter (meer mensen achter de bal).

En PSV is natuurlijk van een ander niveau dan Dortmund, zowel individueel als collectief. ;) De Philipsmennekes gaven veel te veel ruimte weg (Von Bommel), anticipeerden slecht en schakelden te langzaam om (ook de verdienste van Ajax).
HR
Ja, meen hetzelfde te hebben gezien...Voor het eerst in tijden - en dan zeg ik het voorzichtig - dat Alderweireld direct de 9 inspeelt over de grond (kan ook de Jong zijn geweest). Dat bracht zo'n vaart en dreiging in het spel. Dat middenveld was PSV zag er uit als dat van oranje op het EK. Namelijk niet relevant.

Albinho schreef:

(...)

Structureel goed voetbal vanuit Eriksen/Poulsen/De Jong heb ik dan ook geen fiducie in. Ook niet omdat het 1x wél lukt. We zullen er nooit achter komen of Fischer er eerder niet klaar voor was, dat kunnen we niet op 1 wedstrijd concluderen (JCS). Prima dat mensen graag de technische staf volgen, ik laat het in het midden. Ben vooral blij dat ie er nu wel in staat.

Bovendien kan ik er nog altijd niet bij waarom Ajax zo vaak anders speelt, in de zin van keuzes die in balbezit worden gemaakt, tempo en druk naar voren. Ook een Boerrigter op rechts blijft voor mij een keuze waar je totaal niet achter komt.
HR
Bizar staaltje onlogica. Ze laten het zien tegen de beste tegenstander uit de eredivisie en ook nog wanneer die op dreef was en barstte van het vertrouwen.

Daarnaast laat Ajax dat vaker zien. Ook tegen City bijvoorbeeld. Roda was ook prima. Er zit gewoon een lijn omhoog in, zoals sommigen na Dortmund uit ook al dachten te zien. Dat er genoeg draken tussen zaten: mee eens. Eigenlijk kun je zeggen dat zowel de Boer als de spelers zichzelf nu van elk excuus hebben beroofd om dit niet vaker te laten zien in de eredivisie. Blessures - even afkloppen - en andere calamiteiten daargelaten.

Maar met Serero en Babel die er weer aankomen, en op termijn Siggie, Boilesen en hopelijk Boccara, ziet het er niet slecht uit. Ik had zelf niet gedacht dat Ajax hier (nu al) toe in staat was als je ziet wie er weg zijn gegaan.

[Dit bericht is veranderd door Schip ahoy (op 2 december 2012 17:39:55).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Skywalker schreef:

Op die positie maakt hij langzaam wel (kleine) stappen. Lijkt mij ook beter dan aanmodderen op links ten koste van Fischer. Maar goed, je kunt er inderdaad anders over denken.
HR
Tja, ik vind het kapitaalsvernietigingargument niet sterk. Een speler moet daar spelen omdat zijn kwaliteiten aansluiten bij die positie en hij het (dus) verdient.
Anders hebben we nog wel wat andere grootverdieners onder contract waar ook een plekje voor gevonden moet worden ;)
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Je kan het ook omdraaien en zeggen dat degenen die gezegd hebben dat het rustig brengen van spelers als Hoesen en Fischer zich uitbetaald. Had je ze 6 weken terug opgesteld waren ze er niet klaar voor geweest.

Dus het is maar net hoe je het bekijkt wie er zijn 'gelijk' haalt.

Zoals ik het nu zie vind ik dat het TH en De Boer de juiste weg bewandelen: spelers rustig brengen, 'achter de schermen' werken aan verbeterpunten en ze daardoor sterker laten (terug)komen.

Overigens gaan ook Fischer en Hoesen nog met terugslagen te maken krijgen hoor, wees maar niet bang. Net als een Van Rhijn, die vorig jaar volgens velen ook veel sneller gebracht moest worden omdat ie 'veel beter was dan Van der Wiel'.

Voor mij is het steeds duidelijker dat we op de goede weg zijn, met de juiste coach.
HR
HR

Albinho
Legende

Schip ahoy schreef:

(...)

Bizar staaltje onlogica. Ze laten het zien tegen de beste tegenstander uit de eredivisie en ook nog wanneer die op dreef was en barstte van het vertrouwen.

Daarnaast laat Ajax dat vaker zien. Ook tegen City bijvoorbeeld. Roda was ook prima. Er zit gewoon een lijn omhoog in, zoals sommigen na Dortmund uit ook al dachten te zien. Dat er genoeg draken tussen zaten: mee eens. Eigenlijk kun je zeggen dat zowel de Boer als de spelers zichzelf nu van elk excuus hebben beroofd om dit niet vaker te laten zien in de eredivisie. Blessures - even afkloppen - en andere calamiteiten daargelaten.

Maar met Serero en Babel die er weer aankomen, en op termijn Siggie, Boilesen en hopelijk Boccara, ziet het er niet slecht uit. Ik had zelf niet gedacht dat Ajax hier (nu al) toe in staat was als je ziet wie er weg zijn gegaan.
HR
Ok, als jij denk dat dit middenveld structureel in staat is om het te laten zien op basis van deze wedstrijd (inderdaad de topper in Nederland) dan mag dat uiteraard. Je kent vast wel het gezegde met die zwaluw etc.

De tijd zal het leren, ik denk dat we vaak genoeg hebben kunnen zien dat De Jong niet goed genoeg is voor Ajax 1 als rechtshalf (en als dé spits eigenlijk ook niet). Als je op basis van 1 wedstrijd daar anders over denkt, vind ik dat behoorlijk oppportunistisch en meer gebaseerd op hoop dan op de realiteit. Over Poulsen ga ik het niet eens hebben.

Tegen City heeft dit middenveld helemaal niet gespeeld, ik heb het over dit middenveld. Dortmund-uit zag ik een Ajax wat counterde, maar daar ga ik niet opnieuw energie in steken. Roda was ik ook over te spreken, maar dan heb je het dus over 2 potjes achter elkaar. Ik hoop van harte dat dit inderdaad tot een lijn lijdt.

Er komen trouwens inderdaad wel weer wat spelers bij, overigens denk ik dat Serero de enige is die echt wat kan toevoegen. Maar die gaat Frank er echt niet voor De Jong in brengen. Babel mis ik niet en hoop dat ie ook gewoon weer vertrekt.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

BassieAdam schreef:

Je kan het ook omdraaien en zeggen dat degenen die gezegd hebben dat het rustig brengen van spelers als Hoesen en Fischer zich uitbetaald. Had je ze 6 weken terug opgesteld waren ze er niet klaar voor geweest.

Dus het is maar net hoe je het bekijkt wie er zijn 'gelijk' haalt.

Zoals ik het nu zie vind ik dat het TH en De Boer de juiste weg bewandelen: spelers rustig brengen, 'achter de schermen' werken aan verbeterpunten en ze daardoor sterker laten (terug)komen.

Overigens gaan ook Fischer en Hoesen nog met terugslagen te maken krijgen hoor, wees maar niet bang. Net als een Van Rhijn, die vorig jaar volgens velen ook veel sneller gebracht moest worden omdat ie 'veel beter was dan Van der Wiel'.

Voor mij is het steeds duidelijker dat we op de goede weg zijn, met de juiste coach.
HR
Al vind ik een onderscheid tussen Fischer en Hoesen wel op zijn plaats. Fischer is een toptalent die in vertegenwoordigende elftallen speelt en al heeft mogen wennen aan de Ajax stijl vorig jaar. Die had van mij best eerder mogen debuteren. Maar goed, waar hebben we het dan over...een paar maanden...

Hoesen komt van de Jupiler league. Die stap is groter. Bovendien gaf Boerrigter vorig jaar al aan dat de overgang hem mogelijk had overbelast. Daarnaast vind ik de concurrentie van Hoesen sterker met de Jong. Op links liet Boerrigter echt niets zien.
HR
HR

s0lidus
Talent

Reg.: 25 juli 2008

Sheik Yerbouti schreef:

(...)Klopt. Net als tegen Dortmund probeerde Ajax weer het veld groot te maken en vroeg druk te zetten, alleen kreeg het toen al vroeg een flinke counter om de oren, met alle gevolgen van dien: het vertrouwen nam af en de durf om vooruit te spelen en hoog druk te blijven zetten (als collectief) verdween stukje bij beetje.
Gisteren werd juist vaak het middenveld overgeslagen en in de opbouw van achteruit dus vaak een linie verder ingespeeld waardoor sneller een aanvaller werd bereikt. Hierdoor was Ajax veel dreigender en stond bij eventueel balverlies beter (meer mensen achter de bal).

En PSV is natuurlijk van een ander niveau dan Dortmund, zowel individueel als collectief. ;) De Philipsmennekes gaven veel te veel ruimte weg (Von Bommel), anticipeerden slecht en schakelden te langzaam om (ook de verdienste van Ajax).
HR
Frank maakte een fout door tegen Dortmund te kiezen voor Enoh en Poulsen op het middenveld. Je kan dan veel balbezit hebben, maar die Duitsers zijn dan wel zo slim om druk te zetten op vooral Enoh die al moeite heeft om zonder tegenstander de bal bij een medespeler te krijgen. Als Frank was gestart met een voetballende middenveld dan hadden we misschien op een minder pijnlijke manier verloren. Dan hadden we denk ik toch nog wat meer gecreëerd.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Schip ahoy schreef:

(...)

Al vind ik een onderscheid tussen Fischer en Hoesen wel op zijn plaats. Fischer is een toptalent die in vertegenwoordigende elftallen speelt en al heeft mogen wennen aan de Ajax stijl vorig jaar. Die had van mij best eerder mogen debuteren. Maar goed, waar hebben we het dan over...een paar maanden...

Hoesen komt van de Jupiler league. Die stap is groter. Bovendien gaf Boerrigter vorig jaar al aan dat de overgang hem mogelijk had overbelast. Daarnaast vind ik de concurrentie van Hoesen sterker met de Jong. Op links liet Boerrigter echt niets zien.
HR
Elke speler is anders. Maar kijk naar Fischer tegen PSV in de Johan Cruijff schaal en de Fischer gisteren. Het verschil is eminent, waar ook veel kracht in zit, hij is een stuk sterker en speelt veel minder met de kop omlaag.

Ik denk dat je het niet eens over maanden hebt uiteindelijk :)
HR
HR

Schip ahoy
Idool

s0lidus schreef:

(...)

Frank maakte een fout door tegen Dortmund te kiezen voor Enoh en Poulsen op het middenveld. Je kan dan veel balbezit hebben, maar die Duitsers zijn dan wel zo slim om druk te zetten op vooral Enoh die al moeite heeft om zonder tegenstander de bal bij een medespeler te krijgen. Als Frank was gestart met een voetballende middenveld dan hadden we misschien op een minder pijnlijke manier verloren. Dan hadden we denk ik toch nog wat meer gecreëerd.
HR
Dat zou kunnen, maar vorig jaar bij PSV thuis waren de commentaren precies hetzelfde toen hij naast Anita ook Enoh opstelde. Maar ook toen greep Ajax PSV bij de strot en liet het niet meer los.

Aan de andere kant, er werd toen weinig gecreëerd, terwijl er nu zonder moeite 4 in hadden gekund voor de pauze.

Dat Hoesen en zeker Fischer doorkomen, zag je aankomen, maar dat Poulsen functioneel meedraait in een dominerend, druk zettend team: dat is de echte verrassing.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Albinho schreef:

(...)

Ok, als jij denk dat dit middenveld structureel in staat is om het te laten zien op basis van deze wedstrijd (inderdaad de topper in Nederland) dan mag dat uiteraard. Je kent vast wel het gezegde met die zwaluw etc.

De tijd zal het leren, ik denk dat we vaak genoeg hebben kunnen zien dat De Jong niet goed genoeg is voor Ajax 1 als rechtshalf (en als dé spits eigenlijk ook niet). Als je op basis van 1 wedstrijd daar anders over denkt, vind ik dat behoorlijk oppportunistisch en meer gebaseerd op hoop dan op de realiteit. Over Poulsen ga ik het niet eens hebben.

Tegen City heeft dit middenveld helemaal niet gespeeld, ik heb het over dit middenveld. Dortmund-uit zag ik een Ajax wat counterde, maar daar ga ik niet opnieuw energie in steken. Roda was ik ook over te spreken, maar dan heb je het dus over 2 potjes achter elkaar. Ik hoop van harte dat dit inderdaad tot een lijn lijdt.

Er komen trouwens inderdaad wel weer wat spelers bij, overigens denk ik dat Serero de enige is die echt wat kan toevoegen. Maar die gaat Frank er echt niet voor De Jong in brengen. Babel mis ik niet en hoop dat ie ook gewoon weer vertrekt.
HR
Vind het allemaal een beetje makkelijk Albinho, maar in de kern heb je een punt. Namelijk dat het afwachten wordt.
HR
HR

Albinho
Legende

Schip ahoy schreef:

(...)

Vind het allemaal een beetje makkelijk Albinho, maar in de kern heb je een punt. Namelijk dat het afwachten wordt.
HR
Het is natuurlijk altijd enigszins afwachten. Maar van Boerrigter weten we na 1,5jr zijn kwaliteiten wel, van De Jong na vele jaren ook en van Poulsen na een half jaar toch eigenlijk ook wel. Kortom, vele elementen kan je ook wel nu inschatten toch?

Ik hoop graag dat er kwalitatief ook nog wat bij komt; een goede rechtsbuiten en Kali zijn wat mij betreft zeer welkom. In plaats daarvan mogen Enoh en Boerrigter vertrekken.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Reg.: 26 april 2002

xavi schreef:

(...)

Prachtig dit...weer word het speciaal programma weer aangehaald om goed te praten hoe er met talenten als Fischer omgesprongen is..
HR
Hoe wordt er dan met talenten als Fischer "omgesprongen ?
HR
HR

Albinho
Legende

Quattroporte schreef:

(...)

Hoe wordt er dan met talenten als Fischer "omgesprongen ?
HR
Ga je nog uitleggen wat er precies zo sneu was of vond je het vooral leuk om even te roeptoeteren?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 6,1% dat Estoril Praia wint van Dinamo Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Barcelona-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!