Ajax Netwerk
vrijdag 24 maart 2017 - 07:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 ... 215 »

HR

Tarvos
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 24 juli 2011

quote:HR
Van de film schreef:

(...)

Daar heb je als supporter echt geen kritische opvatting voor nodig hoor.
Wel vreemd overigens dat bijvoorbeeld een poulsen een sterkhouder is in de wedstrijden die er echt om gaan. Maar dat zal wel aan gebrek aan kwaliteit bij de tegenstander liggen.

Verder ben jij niet kritisch want iets als dramatisch omschrijven is niet kritisch maar zeuren.

En als we het dan toch over spelers hebben. Ik zie juist ook dat bijvoorbeeld een eriksen en de jong zich niet onder die druk vandaan kunnen spelen. En dat zijn de sterkhouders van de ploeg. Dus ik ben het wel degelijk met je eens dat het niveau omhoog moet, ik vraag me alleen af waar jij die spelers vandaan wilt halen. Op denswil na dan, want die is er natuurlijk al lang en breed klaar voor...
HR
Als die het al niet kunnen, wie dan wel idd? Barcelona, Dortmund, Real en Bayern?
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Tarvos schreef:

Als die het al niet kunnen, wie dan wel idd? Barcelona, Dortmund, Real en Bayern?
HR
Die gaan dat wel kunnen, als ze nog 2 jaar blijven. De Jong denk ik overigens niet, maar eriksen wel. En fischer bijvoorbeeld ook wel.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Na psv nu slecht tegen hveen. Kijken we allemal even heren, en noem me dan aub weer een zeikerd.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

AFCANieuwmarkt schreef:

Na psv nu slecht tegen hveen. Kijken we allemal even heren, en noem me dan aub weer een zeikerd.
HR
Zeikerd.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Zijn we allemaal weer klaar met die polonaise?
Wat een bar slechte pot alweer. 0,0 gecreëerd, schijn dominantie. Ja Schone Poulsen Aldeweireld allemaal goeie spelers hoor.. Totdat het een niveautje omhoog gaan en dan druipt de middelmaat van deze spelers af.

En waarom de fuck laat je Sighthorson zo lang staan.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 19 april 2013 21:52:33).]
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Tjonge jonge, tuurlijk is de media de hele week bezig geweest met berichten dat we al kampioen zijn maar Frank, Frank, Frank, wat enorm passief ingegrepen in deze wedstrijd. Heeft Siem de Jong iets gedaan? Heeft Schone iets goed gedaan? Waarom mag Sigthorrson zó lang blijven staan? Waarom mag Hoessen 5 minuten voetballen? Waarom die klote keuzes?
HR
HR

Luppie
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 30 juni 2012

Waarom haal je die ene IJslander er zooo laat uit? En waarom pas veel later Hoesen erin? Waarom Boerrigter erin? Ik snap er geen kut meer van.
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Die wissels hadden eerder gemoeten
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Wat een gezapige bedoeling. Laag tempo, veel spelers leken ronduit geen idee te hebben wat te doen. Apart hoor.

Nu neemt de druk voor NAC uit toch weer toe terwijl je het na vanavond gewoon uit had kunnen voetballen met een thuiswedstrijd tegen Willem 2 voor de boeg. Zonde.
HR
HR

Rasmussen
Vedette

Reg.: 25 augustus 2005

Zijn wissels waren zeer ongelukkig. Babel viel dramatisch in, Boerrigter en Hoesen vielen veel te laat in. Schöne, Alderweireld, Sigthórsson waren al heel lang aan het solliciteren naar een wissel...
HR
HR

Johan1973
Veelbelovend talent

Uit: z-holland
Reg.: 15 december 2011

draak van een wedstrijd. bijna alles breed, bijna alles terug, tempo veeeeeel te laag. eriksen dra ma tisch slecht. geen enkele bruikbare bal van de zijkanten voor sig, die na rust eerder gewisseld had moeten worden . blind kan werkelijk heel weinig met rechts waardoor hij super angstig en voorspelbaar wordt. en pech met de arbitrage-2 handsballen in de 16 niet gefloten.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Zodra het even niet meer loopt en positiespel niet meer werkt dan pas ga je zien welke spelers van een erbarmelijk niveau zijn. Vanmiddag beschreven we het hier nog, tactisch kunnen ze prima mee, todat de tactiek op houd.. sloesh. Beginnen mensen nu te snappen waarom namen als Duarte, Goudenleeuw, El Ghanassy enz worden weggelachen?
HR
HR

Teaser
Legende

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004

Ach velen en vooral de media schreef Ajax het kampioenschap toe, er kon niets meer fout gaan. Dit Ajax is nergens zeker van, net zoals het billen knijpen is bij een 1-0 is het met nog 4 wedstrijden te gaan en maar 2 gewonnen wedstrjden los helemaal niet zeker. Dit Ajax heeft al meerdere keren laten zien dat het tegen de wat betere tegenstanders beter voetbal kan laten zien en tegen de op papier mindere graag gaat sloffen.

de Jong zei het tussen neus en lippen door ook al, heel Nederland schreef ons al kampioen, het zit in de koppies en speelt op de achtergrond mee. De welbekende het komt wel goed gedachte ipv voor zekerheid te gaan en er voor te zorgen dat het goed is en niet te wachten dat alle puzzelstukjes op de juiste plek vallen.

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 19 april 2013 22:25:29).]
HRHR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Bijna een wetmatigheid: op het eerste, maar dan ook echt het allereerste moment dat niemand meer echt twijfelt aan de titel, verlies je punten. Puur mentaal dit. Al had een pingel geholpen B)

Topic titelrace mag weer open als ze weer moeite gaan krijgen met scoren.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Schip ahoy schreef:

Bijna een wetmatigheid: op het eerste, maar dan ook echt het allereerste moment dat niemand meer echt twijfelt aan de titel, verlies je punten. Puur mentaal dit. Al had een pingel geholpen B)

Topic titelrace mag weer open als ze weer moeite gaan krijgen met scoren.
HR
Dat mentale hadden we toch geleerd van Real madrid, Dortmund en weet ik veel wat voor wedstrijden meer waar in bagger werd gespeeld, en daar hadden we toch de zogenaamde ervaren spelers ala Toby, Moisander, De Jong, Poulsen voor?
Ik heb niks nieuws dan het hele seizoen gezien hoor vandaag. Veel balbezit weinig tot geen kansen.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 19 april 2013 22:53:10).]
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

AFCANieuwmarkt schreef:

Zodra het even niet meer loopt en positiespel niet meer werkt dan pas ga je zien welke spelers van een erbarmelijk niveau zijn. Vanmiddag beschreven we het hier nog, tactisch kunnen ze prima mee, todat de tactiek op houd.. sloesh. Beginnen mensen nu te snappen waarom namen als Duarte, Goudenleeuw, El Ghanassy enz worden weggelachen?
HR
Jij lacht een hoop weg maar inhoudelijk ga je zelden in discussie over spelers. Jammer

Maargoed, snap ook niet wat dit soort spelers te maken hebben met de prestaties van Ajax spelers. En waarin zie je je punt gemaakt? Vond Gouweleeuw en El Ghanassy juist erg sterk spelen vandaag
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Le Berry schreef:

(...)

Jij lacht een hoop weg maar inhoudelijk ga je zelden in discussie over spelers. Jammer

Maargoed, snap ook niet wat dit soort spelers te maken hebben met de prestaties van Ajax spelers. En waarin zie je je punt gemaakt? Vond Gouweleeuw en El Ghanassy juist erg sterk spelen vandaag
HR
Ik vind Aldeweireld en Schone ook wel ns sterk spelen, betekent niet dat het het niveau is waar je naar streeft.
En als je me de laatste dagen volgt in diverse topics dan ben ik juist heel erg inhoudelijk bezig waarom dit soort spelers Ajax niet omhoog gaan tillen.

Ik wil spelers die naast het hanteren van een tactiek ook nog een eigen kwaliteit hebben dat als het even tactisch tegenzit ze zich er alsnog voetballend doorheen kunnen tikken, dmv van o.a individuele kwaliteiten.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Dat mentale hadden we toch geleerd van Real madrid, Dortmund en weet ik veel wat voor wedstrijden meer waar in bagger werd gespeeld, en daar hadden we toch de zogenaamde ervaren spelers ala Toby, Moisander, De Jong, Poulsen voor?
Ik heb niks nieuws dan het hele seizoen gezien hoor vandaag. Veel balbezit weinig tot geen kansen.
HR
Soms faalt een team op mentaal vlak. Zeker een jong (Ajax) team. Dus? Wat belangrijk is, is dat ze herstellen en de volgende pot winnen.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Schip ahoy schreef:

(...)

Soms faalt een team op mentaal vlak. Zeker een jong (Ajax) team. Dus? Wat belangrijk is, is dat ze herstellen en de volgende pot winnen.
HR
Bij Ajax is dit geen incident.
Het is gemakzucht en zelfoverschatting. En we doen net alsof er niets aan de hand is.
Zoals je vanmiddag over Steaua zei, welke les is er precies geleerd?
HR
HR

RyanDjango
Talent

Uit: Leiden
Vak: 420
Reg.: 22 januari 2013

Onbegrijpelijk dat hij Hoesen pas in de 88ste minuut brengt terwijl die al warm liep vanaf de 50ste... Helemaal als je zag hoe dramatisch Sigthorson speelde :I
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Tsja, was de focus weg? Dat is toch het grootste gevaar nu. De eerste 30 minuten waren nog prima, maar daarna lieten ze het tempo zakken en kon je het zien aankomen. Dit keer was Ajax ook niet in staat om het tempo weer omhoog te gooien. Aan De Boer om het de volgende wedstrijd weer op scherp te krijgen, nog een keer puntverlies en het wordt ineens weer moeilijk.

En Frank... doe alsjeblieft eens iets aan je wissels! Tot de 80e minuut wachten gaat helemaal nergens over. Sigthorsson heeft geen bal geraakt en doet dat al weken niet. Hoesen valt al weken lang sterk in. Waarom dan Hoesen pas in de 89e minuut als laatste wissel? Echt onbegrijpelijk.
HR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Reg.: 3 september 2010

Sowieso moet Frank meer in de geest van de wedstrijd gaan wisselen, in plaats van die vaste wisselpatronen altijd.
HR
HR

Champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

J0erry schreef:

Sowieso moet Frank meer in de geest van de wedstrijd gaan wisselen, in plaats van die vaste wisselpatronen altijd.
HR
Inderdaad.
5 minuten na rust had ie al moeten wisselen door dat sloom wedstrijdbeeld.

De aanvallers zaten totaal niet in de wedstrijd.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
Ik vind dat er wel erg negatief wordt gereageerd op een beroerde tweede helft. Dat het mentaal goed zit, houdt natuurlijk niet in dat je nooit tegen een zeperd oploopt, he. Dit Ajax zit tactisch goed in elkaar, en heeft, qua materiaal, gerust meer in huis dan Heerenveen, maar je wint niet omdat je vooral de tweede helft als een draak speelt. Dat heb je soms, zonder dat het betekend dat er niets van deugt.

DarkChild schreef:

(...)

Het is gemakzucht en zelfoverschatting. En we doen net alsof er niets aan de hand is.
HR
Ik denk dat er wel een les geleerd is. Dat weet ik wel zeker, als je ziet hoe er de tweede seizoenshelft is gepresteerd. Alleen, dat voorkomt niet zo af en toe eens een zeperd. Nadeel is ook dat we weinig mensen hebben die zo'n slechte tweede helft met een individuele actie alsnog kunnen beslissen. Eriksen zou het kunnen, wellicht Fischer ooit, maar is nog niet zover.

Eens met veel bovenstaande kritieken als: 'slecht', 'er had eerder gewisseld moeten worden', 'waarom start Hoesen niet', en dat soort dingen, maar dat laat onverlet dat dit m.i. eerder een incident is dan structureel. Zeker ook gezien het feit je door die niet gegeven pingel gewoon met 2-0 moet rusten, en dan lullen we misschien nergens meer over hier.

Maar goed, ze mogen het volgende week in Breda laten zien. Het zij zo.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

DarkChild schreef:

(...)

HR
Wie doet er alsof er niets aan de hand is dan?

Maar dit gebeurt bij alle Ajax teams. Dus gelijk weer omslaan in een grafstemming is zo ontzettend typerend voor het forum. Na een uit beladen overwinning kan dit gewoon gebeuren, omdat de omstandigheden echt optimaal waren voor puntverlies. Een tegenstander in vorm die niets te verliezen heeft, een oprecht vertrouwen bij de complete media, concurrentie de SUPPORTERS en Ajax zelf dat de titel een formaliteit was en net PSV in een comateuze depressie hebben gevoetbald. Dat werkt onbewust op je scherpte. Wisselbeleid was overigens weer erg traag.

Nu zit je gewoon weer in de positie dat je alles moet winnen. Anders loop je van een top resultaat naar een onwerkelijk grote sof. Ik understate het even. Volgens pot moeten ze winnen en dat zal genoeg druk met zich meebrengen.

Steaua betekent niet dat je vanaf nu nooit meer puntverlies mag lijden hoor. Die wedstrijd is in werkelijk niets vergelijkbaar.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Ajax heeft Schalke 04 geloot. Haalt Ajax de halve finale?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 6,5% dat Bulgarije wint van Nederland. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Feyenoord.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!