Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 07:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 215 »

HR

xavi Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 3 september 2010

quote:HR
Van de film schreef:

(...)

Omdat je in ajax 1 niet de luxe hebt om punten te verliezen, daar draait alles om de winst.
HR
Volgens vele zijn we in een opbouwfase...en dan draait het toch niet alleen om punten..toch..?
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

xavi schreef:
Volgens vele zijn we in een opbouwfase...en dan draait het toch niet alleen om punten..toch..?
HR
Die twee hoeven elkaar niet te bijten. We zijn met de hele club in opbouw. Dat wil niet zeggen dat er niet gewonnen moet worden bij het 1e.
HR
HR

ZionXXX
Vedette

Uit: Het schone Huizen
Reg.: 14 maart 2006

Veel mensen zie ik beweren dat het goed is voor talenten ze wedstrijden te laten spelen in het eerste. Dit ben ik niet per se met ze eens.
Wanneer je een taal leert pak je ook niet meteen de lastigste literatuur, om er vervolgens achter te komen dat je er niets van snapt. Je leert woorden en zinnen en begint met de makkelijkste boeken en televisieprogramma's. Zo moet je met voetbal ook telkens iets hoger spelen dan je eigenlijk kan om beter te worden.

Ik denk dat wanneer we een team formeren van 11 posters hier we meer leren van een wedstrijd tegen het tweede elftal van laaggeklasseerde amateurs dan van wedstrijden tegen Real Madrid. Tegen laaggeklasseerde amateurs zullen we dan ook wel verliezen, maar kunnen we toch kijken wat er goed gaat en stukje bij beetje beter worden. Tegen Real Madrid komen we er niet aan te pas, hebben we geen bal en verliezen we elk duel. Ik weet neit wat we daarvan zouden moeten leren.

Zo denk ik ook dat Ajax een representatief eerste elftal moet hebben en daar stukje bij beetje talenten in moet passen die het niveau net wel of net niet aankunnen. Talenten die het niveau nog niet aankunnen zijn meer gebaat bij wedstrijden op hun eigen niveau te spelen en af en toe een wedstrijdje vlak erboven, dan week in week uit elk persoonlijk duel bij Ajax 1 te verliezen.

Daarom kan ik mij welzeker vinden in het huidige technisch beleid, al vind ik de kwaliteit van de aankopen voor het representatieve eerste elftal wel wat matig met Moisander en Poulsen.
HR
HR

nednil
Lid 2de elftal

Vak: -
Reg.: 12 augustus 2011

Van de film schreef:

(...)

Dat wil ik inderdaad zeggen. Als je bijvoorbeeld specifiek bezig bent om, ik noem maar wat, je schottechniek te verbeteren en daar hard op traint dan kan het niet goed zijn om een wedstrijd te spelen terwijl je techniek nog niet vervolmaakt is. Waarschijnlijk ga je dan kansen missen of ga je toch naar je oude vertrouwde techniek waardoor je ontwikkeling weer vertraging oploopt of je zelfvertrouwen naar de kloten gaat omdat je gigantische kansen mist.

Verder begrijpt transfer inderdaad wat ik wilde zeggen en ben ik het ook met hem eens dat je ervaring moet koppelen aan kwaliteit. Ik had ook niet voor poulsen gekozen, hoewel ze natuurlijk ook niet voor het oprapen liggen (de controleurs die op de ajax-manier kunnen voetballen met ervaring).
HR
Dat "waarschijnlijk" maakt jouw stelling zwak.
Het is toch niet ondenkbaar dat hij de kans(en) wel benut waardoor zijn zelfvertrouwen een enorme boost krijgt?

Techniek is nooit volmaakt en zou leren van een (eventueel) gemiste kans in een echte wedstrijd niet minstens zo belangrijk zijn als tijdens een training?
HR
HR

Jordi Alba
Regelmatige invaller

Reg.: 17 februari 2012

nednil schreef:

(...)

Het is toch niet ondenkbaar dat hij de kans(en) wel benut waardoor zijn zelfvertrouwen een enorme boost krijgt?

Techniek is nooit volmaakt en zou leren van een (eventueel) gemiste kans in een echte wedstrijd niet minstens zo belangrijk zijn als tijdens een training?
HR
Maar het gaat dus niet om techniektrainingen. Hoesen werkt individueel aan zijn fysiek, hierdoor is hij niet altijd instaat om 100% te geven in de wedstrijden, hij heeft last van zijn benen. Hij wordt ook niet voor niets zondag na een uur gewisseld, dat kwam omdat hij al last kreeg van zijn knie, volgens Frank de Boer komt dat door overbelasting.

Het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling dat Hoesen nu al zou spelen. Hoesen zou tot de winterstop in alle rust aan zijn fysiek werken, zodat er na de winterstop een fysiek sterkere fitte Hoesen staat.
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Van de film schreef:

(...)

Die twee hoeven elkaar niet te bijten. We zijn met de hele club in opbouw. Dat wil niet zeggen dat er niet gewonnen moet worden bij het 1e.
HR
En waarom zou je niet gewoon kunnen winnen met talenten?

En ondanks de conservatieve (of laffe) keuzes van Frank heeft Ajax in de competitie al de helft van de gespeelde wedstrijden niet winnend afgesloten. Dus waar hebben we het over?
HR
HR

nednil
Lid 2de elftal

ZionXXX schreef:

Veel mensen zie ik beweren dat het goed is voor talenten ze wedstrijden te laten spelen in het eerste. Dit ben ik niet per se met ze eens.
Wanneer je een taal leert pak je ook niet meteen de lastigste literatuur, om er vervolgens achter te komen dat je er niets van snapt. Je leert woorden en zinnen en begint met de makkelijkste boeken en televisieprogramma's. Zo moet je met voetbal ook telkens iets hoger spelen dan je eigenlijk kan om beter te worden.

Ik denk dat wanneer we een team formeren van 11 posters hier we meer leren van een wedstrijd tegen het tweede elftal van laaggeklasseerde amateurs dan van wedstrijden tegen Real Madrid. Tegen laaggeklasseerde amateurs zullen we dan ook wel verliezen, maar kunnen we toch kijken wat er goed gaat en stukje bij beetje beter worden. Tegen Real Madrid komen we er niet aan te pas, hebben we geen bal en verliezen we elk duel. Ik weet neit wat we daarvan zouden moeten leren.

Zo denk ik ook dat Ajax een representatief eerste elftal moet hebben en daar stukje bij beetje talenten in moet passen die het niveau net wel of net niet aankunnen. Talenten die het niveau nog niet aankunnen zijn meer gebaat bij wedstrijden op hun eigen niveau te spelen en af en toe een wedstrijdje vlak erboven, dan week in week uit elk persoonlijk duel bij Ajax 1 te verliezen.

Daarom kan ik mij welzeker vinden in het huidige technisch beleid, al vind ik de kwaliteit van de aankopen voor het representatieve eerste elftal wel wat matig met Moisander en Poulsen.
HR
Onze talenten hebben die "makkelijkste" en zelfs veel moeilijkere boekjes al uit en .... wat wil je van laaggeklasseerde amateurs leren? Hoe het niet moet weten de door jou bedoelde posters, gezien de reacties, heel goed.

Jordi Alba schreef:

(...)

Maar het gaat dus niet om techniektrainingen. Hoesen werkt individueel aan zijn fysiek, hierdoor is hij niet altijd instaat om 100% te geven in de wedstrijden, hij heeft last van zijn benen. Hij wordt ook niet voor niets zondag na een uur gewisseld, dat kwam omdat hij al last kreeg van zijn knie, volgens Frank de Boer komt dat door overbelasting.

Het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling dat Hoesen nu al zou spelen. Hoesen zou tot de winterstop in alle rust aan zijn fysiek werken, zodat er na de winterstop een fysiek sterkere fitte Hoesen staat.
HR
Waarom beantwoord jij niet gewoon mijn vraag?

[Dit bericht is veranderd door nednil (op 27 november 2012 16:44:40).]
HR
HR

Jordi Alba
Regelmatige invaller

Reg.: 17 februari 2012

nednil schreef:

(...)

Waarom beantwoord jij niet gewoon mijn vraag?
HR
Omdat ik je vragen niet relevant vind.

Maar goed, als je het echt zo graag wil weten.

Nee, dat is niet ondenkbaar.
Dat klopt.
HR
HR

Van de film
Legende

nednil schreef:

HR
Natuurlijk is dat niet ondenkbaar, maar of hij ze nou mist of raak schiet, het gaat erom dat hij dan stil staat in zijn ontwikkeling, hoewel een techniek-vorm misschien niet het juiste voorbeeld is.

@JC-14,
Omdat talenten nou eenmaal grillig zijn en slechte periodes kennen. Poulsen is afgemaakt na dortmund, maar die voetbalt de volgende wedstrijd gewoon weer op dezelfde manier, want die heeft wel voor hetere vuren gestaan. Ik doel dan niet op zijn manier van spelen waar we allemaal kritiek op hebben, maar hij is al zo volwassen dat hij de volgende wedstrijd 'gewoon' weer goed kan zijn. Een talent kan daar een terugslag van 3 wedstrijden van krijgen en als er dan nog meer mis gaat en het publiek begint te fluiten nog een grotere terugslag. Daarom is het ook verstandig dat hij sporkslede uit de luwte heeft gehouden. Wij zagen het eerst allemaal als 'straf', maar moet je nagaan wat er was gebeurd als hij daarna (of de wedstrijd dáárna) slecht zou spelen. Dan zou het een 'optelsom' worden en hij binnen de kortste keren weer met de grond gelijk gemaakt worden.

De laffe tactische keuzes van de boer heeft daar niets mee te maken. Ik zie dat liever ook anders.

@Zion,

Als ik mee mag doen kunnen we prima meedoen in de 4e klasse zaterdag :B.
HR
HR

geDaante
International

Reg.: 17 november 2005

ZionXXX schreef:

HR
Ik snap je punt wel, maar het gaat in mijn ogen niet op als de talenten beter zijn dan de basisspelers van Ajax 1. Zo´n Fischer heeft de weerstand die de eredivisie biedt bijvoorbeeld ook wel nodig om vervolgstappen te maken. En we hebben het hier natuurlijk wel over de eredivisie, die niet echt bekend staat om zijn hoge niveau. Zet de beste talenten van de A1 en Jong Ajax bij elkaar en laat deze uitkomen in de eredivisie, en ze zullen zich makkelijk handhaven denk ik. Desnoods geef je ze vooral speelminuten tegen laagvliegers, of in de beker, maar geef ze speeltijd.

Je ziet het toch ook met spelers als Maher, Vilhena en Boetïus. Gewoon voor de leeuwen gegooid en houden spelers met ruime eredivisie ervaring achter zich. Dat soort spelertjes maken de eredivisie ook leuk en brengen individuele kwaliteit. Zaken als handelingssnelheid, techniek, over- en inzicht (vergelijkbaar met ervaring, alleen intrinsiek en dus nog beter) zijn natuurlijk ook niet leeftijdsgebonden.

Ik denk ook dat talenten als Denswil, Boccara, Sporkslede, Andersen, Ligeon, Fischer, etc. ook de A1/JA zijn ontgroeid. Hebben meer weerstand nodig om naar een hoger niveau te groeien. Of ze al helemaal klaar zijn voor Ajax 1 weet ik niet, maar dat zullen ze eerder zijn als je ze vaker aan dat niveau laat wennen.
Bovendien zullen spelers als Poulsen, Enoh, De Jong (op het middenveld), BoerRigter en in iets mindere mate Moisander er nooit klaar voor zijn, omdat ze kwaliteit ontberen. Het is dan de vraag of je daar dan mee moet doormodderen en daardoor steeds je opstelling moet aanpassen om dit gebrek aan kwaliteit te maskeren. Als je dit seizoen daar geen resultaten mee behaalt, dan verlies je dubbel; een verloren seizoen, én geen progressie gemaakt qua individuele ontwikkeling en qua teamspel.

Dat is waarom het mij verstandig lijkt die zogenaamde ervaring (die wel heel veel steekjes laat vallen; Poulsen die zijn man laat lopen, gevaarlijke breedtepassjes van Poulsen en Enoh, etc.) zonder kwaliteit en potentie eruit te halen en voor groei en opbouw te kiezen.

Maar het TH hart ziet dat blijkbaar anders en dat is hun goed recht. Ik sta ook volledig achter het ingezette beleid, dat in mijn ogen niet beter kan. Had zelf alleen de overbrugging zoals deze nu plaatsvindt wat anders gedaan, maar daar ga ik verder niet moeilijk over doen. Misschien dat ze ook gewoon nog niet fit genoeg zijn, en je ze fysiek nog teveel zou belasten. Waar ik me wel een beetje zorgen over blijf maken is de spelopvatting van De Boer. Ben bang dat hij dit opportunistische ook deels doorzet als er betere spelers voorradig zijn. Maar dit is puur speculatie, we zien het vanzelf wel.

[Dit bericht is veranderd door geDaante (op 27 november 2012 18:38:36).]
HR
HR

ZionXXX
Vedette

Uit: Het schone Huizen
Reg.: 14 maart 2006

Onze talenten hebben die "makkelijkste" en zelfs veel moeilijkere boekjes al uit en .... wat wil je van laaggeklasseerde amateurs leren? Hoe het niet moet weten de door jou bedoelde posters, gezien de reacties, heel goed.
HR
onze talenten uit de A1 hebben van de afgelopen 11 competitiewedstrijden er 4 verloren en 16 tegendoelpunten. Doen alsof ze zo ongelooflijk veel beter zijn lijkt me dus niet helemaal terecht. dat het voor een aantal talenten geldt dat ze te goed zijn geloof ik nog wel, en deze zie ik dan ook graag bij het eerste. Bij een boel spelers echter twijfel ik of ze het niveau hebben, en wanneer hiermee aan de slag wordt gegaan juich ik dat toe. Fischer is bijvoorbeeld ook beter geworden sinds de seizoensstart, en speelde toch niet of nauwelijks mee bij het eerste de periode tussen de seizoensstart en de laatste wedstrijden.

En die amateurs, ik geloof dat 3e klasse amateurs beter kunnen voetballen dan sommige posters hier, mijzelf inclusief. En ik geloof ook dat ik meer leer van voetballen tegen hen, dan tegen Real Madrid. Ik bedoelde hiermee niet bepaalde posters in het bijzonder ofzoiets, ik probeerde alleen een voorbeeld te geven.

geDaante schreef:

(...)

Ik snap je punt wel, maar het gaat in mijn ogen niet op als de talenten beter zijn dan de basisspelers van Ajax 1. Zo´n Fischer heeft de weerstand die de eredivisie biedt bijvoorbeeld ook wel nodig om vervolgstappen te maken. En we hebben het hier natuurlijk wel over de eredivisie, die niet echt bekend staat om zijn hoge niveau. Zet de beste talenten van de A1 en Jong Ajax bij elkaar en laat deze uitkomen in de eredivisie, en ze zullen zich makkelijk handhaven denk ik. Desnoods geef je ze vooral speelminuten tegen laagvliegers, of in de beker, maar geef ze speeltijd.

Je ziet het toch ook met spelers als Maher, Vilhena en Boetïus. Gewoon voor de leeuwen gegooid en houden spelers met ruime eredivisie ervaring achter zich. Dat soort spelertjes maken de eredivisie ook leuk en brengen individuele kwaliteit. Zaken als handelingssnelheid, techniek, over- en inzicht (vergelijkbaar met ervaring, alleen intrinsiek en dus nog beter) zijn natuurlijk ook niet leeftijdsgebonden.

Ik denk ook dat talenten als Denswil, Boccara, Sporkslede, Andersen, Ligeon, Fischer, etc. ook de A1/JA zijn ontgroeid. Hebben meer weerstand nodig om naar een hoger niveau te groeien. Of ze al helemaal klaar zijn voor Ajax 1 weet ik niet, maar dat zullen ze eerder zijn als je ze vaker aan dat niveau laat wennen.
Bovendien zullen spelers als Poulsen, Enoh, De Jong (op het middenveld), BoerRigter en in iets mindere mate Moisander er nooit klaar voor zijn, omdat ze kwaliteit ontberen. Het is dan de vraag of je daar dan mee moet doormodderen en daardoor steeds je opstelling moet aanpassen om dit gebrek aan kwaliteit te maskeren. Als je dit seizoen daar geen resultaten mee behaalt, dan verlies je dubbel; een verloren seizoen, én geen progressie gemaakt qua individuele ontwikkeling en qua teamspel.

Dat is waarom het mij verstandig lijkt die zogenaamde ervaring (die wel heel veel steekjes laat vallen; Poulsen die zijn man laat lopen, gevaarlijke breedtepassjes van Poulsen en Enoh, etc.) zonder kwaliteit en potentie eruit te halen en voor groei en opbouw te kiezen.

Maar het TH hart ziet dat blijkbaar anders en dat is hun goed recht. Ik sta ook volledig achter het ingezette beleid, dat in mijn ogen niet beter kan. Had zelf alleen de overbrugging zoals deze nu plaatsvindt wat anders gedaan, maar daar ga ik verder niet moeilijk over doen. Misschien dat ze ook gewoon nog niet fit genoeg zijn, en je ze fysiek nog teveel zou belasten. Waar ik me wel een beetje zorgen over blijf maken is de spelopvatting van De Boer. Ben bang dat hij dit opportunistische ook deels doorzet als er betere spelers voorradig zijn. Maar dit is puur speculatie, we zien het vanzelf wel.
HR
Inderdaad zou de fysieke staat van een talent reden kunnen zijn hem buiten het eerste te houden.

Fischer is misschien wel het voorbeeld van hoe het een talent zou moeten vergaan. Hij kreeg een kansje in het eerste. Vervolgens liet hij goede dingen zien, maar viel ook op dat hij vaak slap en onzorgvuldig passte. In plaats van dat hij toen basisspeler werd is hij teruggezet en is men (naar ik aanneem) gericht aan zijn zwakke plekken gaan werken. Momenteel is hij basisspeler en doet hij het goed.

Misschien heeft men zo een zelfde traject voor Sporkslede, Boccara en Ligeon in gedachte. Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat Andersen nog niet gebracht is. Laat die jongen eerst lekker acclimatiseren, wennen aand e omgeving, de taal en het spel van Ajax. Bij Boccara vond men naar verluid zijn voortzetting neit goed genoeg, en daarom speelt hij nu naar ik begrijp als half, om beter met de bal te worden. Dit zou eenzelfde traject als dat van Fischer kunnen zijn, en als dat zo is lijkt me dat een goede ontwikkeling.

Ik vind ervaring weldegelijk belangrijk. Niet alleen kunnen die spelers beter bepalen wanneer getemporiseerd moet worden en kunnen ervaren spelers jongere spelers wijzen op fouten die ze zelf ook gemaakt hebben. Ook weten ervaren spelers beter wat er in welke situatie van ze gevraagd wordt, en rond een as van ervaren spelers wordt je als talent makkelijker ingepast dan wanneer je een team van elf eenlingen opstelt. Ervaren spelers mogen echter nooit kwalitatief zo slecht zijn dat ze de kwaliteit van het team odneruit halen. Poulsen doet dat wel omdat hij te traag is, en Moisander doet dat omdat hij niet kan verdedigen.

Het spel van De Boer vind ik trouwens wel goed. Aangenomen dat de wedstrijd tegen RODA illustreerde waar hij naar toe wilde. Ik zag verdedigend spel met een hoge verdedigingslinie en veel druk. En ik zag aanvallend spel met veel variatie. De voorzet werd gezocht, maar niet van die kansloze vuurpijlen vanaf de zijlijn, maar strakke voorzetten vanaf net buiten de 16. De lange bal werd soms gezocht, maar wanneer er ruimte lag en een loopactie was. De combinatie door eht midden werd ook gezocht. Ajax kan ook gevaarlijk worden bij dode spelsituaties, en als je ook nog een goede counter op kan zetten kun je elk team pijn doen, omdat je simpelweg zo gevarieerd aanvalt dat het moeilijk te verdedigen wordt.
Wat dat betreft was ik dus blij. Mijn kritiekpunten liggen vooral bij het spel van individuele spelers. Boerrigter vond ik niet eens slecht spelen, maar hij is eigenlijk te slecht in de kleine ruimte. De Jong is beter wat dat betreft, maar is ook nog geen dribbelmonster in de kleine ruimte. Poulsen is veel te traag, en hij zet niet snel genoeg de counters op. Moisander verdedigt niet slim en is slap in de duels. Alderweireld geef ik het voordeel van de twijfel, want hij staat met Poulsen en moisander te verdedigen en kon het met Vertonghen en Vermaelen wel.
Dan nog een kritiekpunt op het hele team, als de CVs de bal hebben dan moet je je zeker laten zakken wanneer de tegenstander drukt. Als de tegenstander geen druk zet dan hoef je de bal neit te halen, maar moet je proberen in de diepte aanspeelbaar te zijn.
HR
HR

Van de film
Legende

ZionXXX schreef:

Bij Boccara vond men naar verluid zijn voortzetting niet goed genoeg, en daarom speelt hij nu naar ik begrijp als half, om beter met de bal te worden. Dit zou eenzelfde traject als dat van Fischer kunnen zijn, en als dat zo is lijkt me dat een goede ontwikkeling.

HR
Dit soort verhalen vind ik geweldig, zo hoor je op te leiden. Het gaat niet om het team of om winnen, maar om het opleiden van het individu om bij het 1e te winnen.
HR
HR

xavi Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2010

ZionXXX schreef:

Bij Boccara vond men naar verluid zijn voortzetting niet goed genoeg, en daarom speelt hij nu naar ik begrijp als half, om beter met de bal te worden. Dit zou eenzelfde traject als dat van Fischer kunnen zijn, en als dat zo is lijkt me dat een goede ontwikkeling.

HR
Zijn handelingssnelheid aan de bal is wel goed genoeg alleen de intensiteit waarmee dit gedaan word kan nog meer omhoog en dit kun je het beste beoefenen een linie hoger , wat niet wilt zeggen dat dit een minpunt is.

[Dit bericht is veranderd door xavi (op 28 november 2012 10:49:17).]
HRHR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

"Ik zeg niet dat Hoesen gaat spelen, maar ik zou het wel met hem aandurven. Ik speel het liefst met een vast team. Dat geeft vastigheid. Soms moet je door omstandigheden iets wijzigen. Maar als het goed loopt, laat ik het staan", zei De Boer vrijdag tijdens zijn persconferentie in de aanloop naar de topper.HR
Goeie hoop dus dat Hoesen er in staat, dat betekent geen Enoh en Poulsen op 1 middenveld, en als Frank vetgedrukte echt meent, dan betekent dat zelfs schone op vm.

http://www.nu.nl/sport/2970977/boer-durft-met-hoesen-psv.html
HR
HR

Van de film
Legende

xavi schreef:

Zijn handelingssnelheid aan de bal is wel goed genoeg alleen de intensiteit waarmee dit gedaan word kan nog meer omhoog en dit kun je het beste beoefenen een linie hoger , wat niet wilt zeggen dat dit een minpunt is.
HR
Dit snap ik niet zo goed, wat bedoel je hiermee?

@AFCAnieuwmarkt,
De boer heeft volgens mij nog geen wedstrijd met hetzelfde team gespeeld dus dat vaste team-verhaal is dikke bullshit.

[Dit bericht is veranderd door Van de film (op 30 november 2012 14:06:31).]
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

Van de film schreef:

(...)

Dit snap ik niet zo goed, wat bedoel je hiermee?

@AFCAnieuwmarkt,
De boer heeft volgens mij nog geen wedstrijd met hetzelfde team gespeeld dus dat vaste team-verhaal is dikke bullshit.
HR
Vandaar dat ik ook zeg, echt meent, hij lult namelijk in de media 90% bullshit, wat achteraf niks van waar blijkt te zijn.
HR
HR

Van de film
Legende

AFCANieuwmarkt schreef:

Vandaar dat ik ook zeg, echt meent, hij lult namelijk in de media 90% bullshit, wat achteraf niks van waar blijkt te zijn.
HR
In theorie heeft hij wel gelijk, hij wil graag met in zijn ogen beste 11 spelen en die raken dan nooit geblesseerd en scoren elke wedstrijd een 8 of hoger. Tjah, dat wil elke trainer.
HR
HR

Notlupus
Vedette

Reg.: 26 februari 2010

Mediapraatjes zijn er dan ook om bord-op-schoot supporters en krantlezers tevreden te houden. Bovendien geloof ik best dat hij met een vast team speelt hoor, ik wil ook het liefst 5 miljoen op de bank, ik heb het alleen niet.
HR
HR

raptor1979
Internationale topspeler

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Goeie hoop dus dat Hoesen er in staat, dat betekent geen Enoh en Poulsen op 1 middenveld, en als Frank vetgedrukte echt meent, dan betekent dat zelfs schone op vm.

http://www.nu.nl/sport/2970977/boer-durft-met-hoesen-psv.html
HR
Ja maar de Boer zegt ook dit he?

,We stappen niet snel van onze filosofie af. Zeker in de ArenA willen we domineren, ook tegen PSV. We moeten gewoon ons eigen spel spelen."HR
en in diezelfde ArenA begon hij dus wel degelijk met Poulsen en Enoh.

edit: Wat iedereen boven mij dus ook allang heeft opgemerkt. :B

[Dit bericht is veranderd door raptor1979 (op 30 november 2012 15:21:39).]
HR
HR

Flurry
Lid 2de elftal

Reg.: 25 oktober 2007

Tegen het eind van de persconferentie zei de Boer iets over het niet kunnen mengen in transfers van zulke spelers. Hoorde alleen de vraag van de interviewer niet. Iemand enig idee over welke speler dit ging?
HR
HR

raptor1979
Internationale topspeler

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Flurry schreef:

Tegen het eind van de persconferentie zei de Boer iets over het niet kunnen mengen in transfers van zulke spelers. Hoorde alleen de vraag van de interviewer niet. Iemand enig idee over welke speler dit ging?
HR
De Boer en mengen in transfers lijkt me momenteel over Helenius of anders Sulejmani te gaan of misschien nog over Bazoer.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

We gaan weer voor dominantie en de filosofie zaterdag, aldus De Boer. (op de frontpage)

Aan de reacties te zien worden mensen die mooipraterij een beetje moe, of zal het morgen wél lukken?
HR
HR

nednil
Lid 2de elftal

DarkChild schreef:

We gaan weer voor dominantie en de filosofie zaterdag, aldus De Boer. (op de frontpage)

Aan de reacties te zien worden mensen die mooipraterij een beetje moe, of zal het morgen wél lukken?
HR
Als het niet lukt (en die kans is niet te onderschatten) dan zal het n.m.m. volgens Frank te wijten zijn aan het feit dat van Bommel en Strootman weigerden aan de "tactiek" van Ajax mee te werken (ik hoor hem al zeggen :"dan was het een heel andere wedstrijd geworden").

[Dit bericht is veranderd door nednil (op 30 november 2012 19:36:45).]
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

DarkChild schreef:

HR
Ik denk dat morgen wel weer meer balbezit(zou best weer 70% kunnen zijn) is voor Ajax dat is zo'n beetje de definitie van dominantie bij de Boer. Als het met middenveld met Poulsen, Enoh en de Jong lukt om 70% balzit tegen Dortmund te hebben zal dat tegen PSV ook wel lukken.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Nog Enoh-variant geruchten?

:B
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 215 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Frank de Boer [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 11,6% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!