Ajax Netwerk
zaterdag 20 december 2014 - 01:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Jan van Halst

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 9 »

HR

ElSalvador74
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 7 augustus 2004

Hidde van Warmerdam noemde in Studio Ajax het volgende 'hardnekkige gerucht':
Jan van Halst als nieuwe algemeen directeur van Ajax. er schijnt zelfs al gesproken te zijn...

Van Halst heeft bakken ervaring opgedaan bij Twente, is een voetbaldier én heeft bij Ajax gespeeld. hij zei eind van het seizoen wel dat het geen optie was, maar in een interview in VI zei hij ook dat ie wel op zoek is naar een nieuwe uitdaging... ik denk dat ie wel in het pulletje zal vallen van de RvC...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_van_Halst

Jan van Halst begon als medewerker op de commerciële afdeling. werd daar directeur. en toen kreeg hij er algemende zaken bij. nu is hij directeur algemene/commerciële zaken.

http://www.fctwente.nl/de-club/organisatie/management-team

forumillustratie

maar goed, hij heeft ook onderstaande gezegd in mei:

http://www.ajaxupdate.nl/2011/05/van-halst-bedankt-voor-ajax/

[Dit bericht is veranderd door ElSalvador74 (op 7 augustus 2011 21:54:56).]
HR
HR

huntelaar88
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 24 augustus 2010

Lijkt mij prima keus.Rustige man met verstand van zaken. Geloof alleen niet dat hij zelf echt wilt. Hij heeft onlangs toch laten weten dat hij bij Twente bleef?
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 427
Reg.: 9 december 2005

Lijkt me uitermate geschikt. Maar wellicht te eigengereid voor Cruijff?
HR
HR

mzo
Icoon

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Zal het niet zo gaan tussen de trainer van Twente en hem ;)
HR
HR

Frankie de missing link
International

Reg.: 14 augustus 2009

quote:HR
mzo schreef:

Zal het niet zo gaan tussen de trainer van Twente en hem ;)
HR
Jan moet zich elke ochtend om acht uur melden bij kantoorgebouw 2.
HR
HR

mzo
Icoon

Frankie de missing link schreef:

(...)

Jan moet zich elke ochtend om acht uur melden bij kantoorgebouw 2.
HR
Na waarschijnlijk een half uur de trap op en af moeten lopen
HR
HR

Frankie de missing link
International

Reg.: 14 augustus 2009

mzo schreef:

(...)

Na waarschijnlijk een half uur de trap op en af moeten lopen
HR
Hangt er vanaf.. als avond ervoor uitwedstrijd was, heeftie waarschijnlijk al genoeg gelopen.
HR
HR

haassie
Lid 2de elftal

Reg.: 9 juni 2009

Zou echt een goede zaak zijn,laat het waar zijn.
HR
HR

mzo
Icoon

haassie schreef:

HR
Kannie misschien voor weinig Luuk de Jong meenemen
HR
HR

ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002

Jan van Halst?

Goh dat is toevallig.. :P
HR
HR

Phranque
Ballenjongen

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 14 maart 2011

Ik vind het heel lastig om in te schatten of en hoe erg hij geschikt is voor deze functie. Ik zie in de posts boven mij alleen positieve reacties, maar waarom zou hij zo geschikt zijn? Wat doet hij precies bij Twente? Wanneer ik hem over zijn werk bij Twente hoor spreken, lijkt het alsof hij gewoon een soort persoonlijk assistent is van Munsterman. Vraag me af of dat voldoende is, maar misschien vergis ik me.
HR
HR

champy95
Vedette

Uit: limburg
Reg.: 26 oktober 2002

Erg verrassend nieuws.

Met hem moet je alvast geen tussenpaus a la Molenaar installeren.
En zijn manier van zichzelf presenteren spreekt mij meer aan dan de andere kandidaten Jonk en maffiabaas Ling.
HR
HR

Shogun
International

Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik weet te weinig over zijn werkzaamheden bij FC Twente om goed in te kunnen schatten of hij geschikt zou zijn als AD van Ajax. Ik vind hem op TV nooit zo goed overkomen eerlijk gezegd.
HRHR
HR

Klaas de Jager
Basisspeler

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008

Zonder er hier een waarde-oordeel over te geven, mag de rvc mij wel uit gaan leggen wat Jan van Halst een betere kandidaat zou maken dan Tscheu La Ling...

Ik krijg zo onderhand goed de pest erin. Het wordt echt tijd dat die rvc een capabele directie met een gedegen plan te werk stelt, zodat Frank de Boer niet langer het idee hoeft te hebben in zijn eentje de club te dragen...
HR
HR

haassie
Lid 2de elftal

Reg.: 9 juni 2009

HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 427
Reg.: 9 december 2005

Van Halst heeft een voetbalachtergrond, een historie bij Ajax, bestuurservaring in het Nederlandse profvoetbal, een integer en onafhankelijk karakter, en weet zich altijd buitengewoon evenwichtig en objectief te presenteren in de verschillende media.

Je kunt je wel afvragen wat voor toegevoegde waarde hij in de organisatie zou hebben voor wat betreft technisch netwerk. Aan de andere kant, daar heb je uithangbord Cruijff al voor.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 7 augustus 2011 20:38:14).]
HR
HR

ElSalvador74
Icoon

Shogun schreef:

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik weet te weinig over zijn werkzaamheden bij FC Twente om goed in te kunnen schatten of hij geschikt zou zijn als AD van Ajax. Ik vind hem op TV nooit zo goed overkomen eerlijk gezegd.
HR
Jan van Halst begon als medewerker op de commerciële afdeling. werd daar directeur. en toen kreeg hij er algemende zaken bij. nu is hij directeur algemene/commerciële zaken.

http://www.fctwente.nl/de-club/organisatie/management-team/
HR
HR

ArenA
Moderator

Van Halst is naar mijn mening een uitstekende kandidaat en voor mij is dit nieuws dat zijn naam genoemd is dan ook geen verrassing.

Hij heeft alles om een goede Algemeen Directeur te worden.

Hij heeft kennis van werken achter de schermen bij een voetbalclub, niet bij een kleine club maar een subtopclub die tegen de top aan zit. Hij heeft een voetbalachtergrond en is bovendien ook nog ex-Ajacied.

Verder heeft hij een uitstekende persoonlijkheid naar mijn mening, waar weinig mensen moeite mee zullen hebben. Zal prima kunnen werken bij Ajax.
HR
HR

jamesroland Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 3 januari 2010

Dit is denk ik een broodje aap verhaal!.

Dit is een directielid van FC Twente, eigelijk zelfs na Munstermann diegene die achter de opmars zit, die laten zij nooit maar dan ook nooit naar Ajax gaan dat kan ik me niet voorstellen. Helemaal niet gedurende het seizoen.

Daarnaast wie zegt dat Van Halst wilt? Soms beginnen supporters hier echt te zweven, ja wij zijn groter dan Twente maar niet dusdanig veel groter de afgelopen paar jaren qua successen, Twente heeft immers meer prijzen gewonnen de laatste 3 jaar dan wij. Daarnaast heeft Twente nog lang niet bereikt wat in hun plan staat, namelijk een stadion van 43.000 en een Twente Village met dus een basketbal,volleybal ect. verenigingen a la Real Madrid, Barcelona ect.

Kan dit niet serieus nemen, denk dat Hidde (die afgelopen seizoen iig een dramatische presentator was, hopen dus dat hij progressie boekt) even studio Ajax een handje helpt en aan de supporters wilt laten weten dat ook zij weer beginnen.

Daarnaast, als Ling niet geschikt zou zijn hiervoor hoezo van Halst dan wel? Heeft hij wel verstand van een beursgenoteerd bedrijf? En al haar regels? Heeft hij voor Twente succes in het zakenleven/voetballerij gehad?

Dat hij goeie Analyses kan geven ja, dat staat vast maar om een als AD binnen te halen?

Ik zeg trouwens nergens dat ik er tegen ben, qua persoonlijkheid zou hij niet verkeerd zijn, maar buiten het feit dat dit veel meer heeft van een aandachts actie , vraag ik me dan serieus af hoe men hem wel kan goedkeuren en niet La Ling? Vind niemand anders dit vreemd?

[Dit bericht is veranderd door jamesroland (op 7 augustus 2011 21:22:15).]
HR
HR

champy95
Vedette

Uit: limburg
Reg.: 26 oktober 2002

Hendrix schreef:

Van Halst heeft een voetbalachtergrond, een historie bij Ajax, bestuurservaring in het Nederlandse profvoetbal, een integer en onafhankelijk karakter, en weet zich altijd buitengewoon evenwichtig en objectief te presenteren in de verschillende media.

Je kunt je wel afvragen wat voor toegevoegde waarde hij in de organisatie zou hebben voor wat betreft technisch netwerk. Aan de andere kant, daar heb je uithangbord Cruijff al voor.
HR
heeft bovendien hetzelfde kapsel als Ten Have
HR
HR

ElSalvador74
Icoon

lees nou gewoon eens goed een openingspost.
in een uitgebreid interview in VI heeft ie gezegd dat zijn tijd bij Twente er wel een beetje op zit... en wellicht aan een nieuwe uitdaging toe is.

als je ontwikkeling de afgelopen 5 jaar van Twente bekijkt, daar heeft Van Halst een voorname rol in gespeeld op de achtergrond. plus zijn persoonlijkheid en mediaoptredens... op dat filmpje van de Rabobank over Co Adriaanse na, komt hij stukken bettrouwbaarder over dan Ling. en beeldvorming is nou eenmaal niet onbelangrijk. zie ook Rik v/d Boog.
HR
HR

ArenA
Moderator

Ziggy schreef:

@ArenA Je zag het dus al aankomen, weet je dan al wat over BM danwel een nieuwe spits?
HR
M.b.t. Van Halst heb ik dit nieuws niet zien aankomen. Wel is het zo dat ik 7 dagen geleden zijn naam op een andere plek heb laten vallen waarom Van Halst geen kandidaat is, aangezien hij naar mijn mening een van de (top)kandidaten zou moeten zijn. Ik zou het dus geweldig vinden als er daadwerkelijk werk van gemaakt zou worden en we hem zouden kunnen binnenhalen binnen enige tijd.

M.b.t. BM weet ik niets, heb geen contact met hem en deze topic is daarvoor ook niet de plek.
HR
HR

spelbos
Icoon

Reg.: 1 juli 2006

Hij is toch commercieel direkteur bij Twente, weet niet of hij AD materiaal is.
Mocht hij een functie krijgen, dan zou hij wel met zijn TV activiteiten moeten stoppen in mijn ogen, dit om onnodige situaties te creeren.
HR
HR

ElSalvador74
Icoon

spelbos schreef:

Hij is toch commercieel direkteur bij Twente, weet niet of hij AD materiaal is.
Mocht hij een functie krijgen, dan zou hij wel met zijn TV activiteiten moeten stoppen in mijn ogen, dit om onnodige situaties te creeren.
HR
LEES!!! hoeveel posts staan er hier nou boven helemaal???

http://www.fctwente.nl/de-club/organisatie/management-team

[Dit bericht is veranderd door ElSalvador74 (op 7 augustus 2011 21:58:13).]
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Uit: trekken die kleren, chivu23
Reg.: 14 maart 2002

Hij is manager algemene zaken bij Twente. Meer dan commercieel directeur dus.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Jan van Halst

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,2% dat NAC wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!