Ajax Netwerk
woensdag 3 september 2014 - 04:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 29 »

HR

Skywalker
Administrator

Uit: Dagobah
Vak: -
Droomaankoop: Kim Källström
Reg.: 27 juli 2000

Martin Jol, deel 8

forumillustratie

Vervolg op: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/870.php

Laatste posts:

quote:HR
Meerkoet schreef:

Martin maakte er de eerste helft een potje van.
Hij is bezig met de van Basten methode, namelijk elke week een andere opstelling met andere spelers.
Het middenveld van de eerste helft pfffff.
Overigens is Urby weer eens veruit de slechtste speler.
Half de duels in, die hij steevast verliest en dan gewoon de man laten lopen.
Begin daar een Jol, zet dan Blind op links, kan echt nooit slechter zijn als Urby.
HR

Henning Jensen schreef:

Raar als je een Ajax-trainer die de club kampioen gemaakt heeft niet toe zou juichen. Nou, ik wel hoor. Ik geloof er dit jaar echt in. Onze mindere periode hebben we in tegenstelling tot PSV en Twente al achter de rug. Fier en koen, kampioen!

Onder andere dankzij Martin 'Meistermacher' Jol.
HR

GaBrie schreef:

(...)

ik vind dit toch allemaal lichtelijk hypothetisch, als je het mij vraagt.

Jij vindt dus dat wij onze mindere periode achter de rug hebben? Heb jij dit jaar ook maar 1 wedstrijd gezien? Het is structureel hondsberoerd kutvoetbal. Oerslecht. Nog nooit zoiets verschrikkelijks gezien bij Ajax.
HR

bolle2 schreef:

(...)

Wat een gouden wissels van die "haagse pipo". Weer iemand uit eigen jeugd laten debuteren die door de steeds beter spelende Sulejmani(Jol's verdienste) prachtig alleen voor de keepers werd gezet; en een prima goal van zijn door anderen zo verguisde pinchhitter.

Conclusie:

Ajax doet nog mee voor de titel.
Ajax doet nog mee in de KNVB-beker.
Ajax heeft een grote kans om "Europees" te overwinteren.

Die "haagse pipo" moddert niet zomaar wat aan!
HR
HR
HR

wat zeg je nu?
Idool

Droomaankoop: -
Reg.: 19 april 2006

Ah deel 8, het laatste hoofdstuk.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Zonnebril
Ballenjongen

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Reg.: 28 november 2010

wat zeg je nu? schreef:

HR
Het is wel te hopen ja. Anders zou je bijna depressief worden. :\(
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Internationale topspeler

Uit: Neerbeek
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2005

wat zeg je nu? schreef:

HR
Hopelijk en dan is deze nachtmerrie eindelijk over. Jol als trainer van Ajax, brrrrr....

Hij maakt er dit seizoen echt een potje van. En je ziet duidelijk wanneer er 4-3-3 staat of in ieder gevak wanneer de vleugels bezet zijn het spel ook beter is. Ik zeg hiermee niet dat het dan goed is, maar wel beter. Dat geeft aan dat Jol gewoonweg een evrkeerde opstelling gebruikt en dat ziet hij helemaal niet. Voor het eerst dit seizoen waren de wissels logisch, maar wanneer je het zo moet omzetten, ben je met de verkeerde opstelling begonnen. Nee, Jol is de eerste die eruit moet en daarna nog een aantal bestuurders, trainers, directieleden ed. Op de grote schoonmaak ben ik al jaren aan het wachten, maar die komt maar niet.
HR
HR

bolle2
Vedette
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Hopelijk en dan is deze nachtmerrie eindelijk over. Jol als trainer van Ajax, brrrrr....

Hij maakt er dit seizoen echt een potje van. En je ziet duidelijk wanneer er 4-3-3 staat of in ieder gevak wanneer de vleugels bezet zijn het spel ook beter is. Ik zeg hiermee niet dat het dan goed is, maar wel beter. Dat geeft aan dat Jol gewoonweg een evrkeerde opstelling gebruikt en dat ziet hij helemaal niet. Voor het eerst dit seizoen waren de wissels logisch, maar wanneer je het zo moet omzetten, ben je met de verkeerde opstelling begonnen. Nee, Jol is de eerste die eruit moet en daarna nog een aantal bestuurders, trainers, directieleden ed. Op de grote schoonmaak ben ik al jaren aan het wachten, maar die komt maar niet.
HR
En Blind?
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Internationale topspeler

bolle2 schreef:

(...)

En Blind?
HR
Die ook, die wil ik niet terug zien als technisch manager en zeker niet als trainer. Voetballend was het nog minder als onder Jol.

Edit: stomme fout.

[Dit bericht is veranderd door Mijn club AFC Ajax (op 28 november 2010 20:51:41).]
HR
HR

DarkChild
Regelmatige invaller

Droomaankoop: DENNI ROBIN AVDIĆ
Reg.: 27 juni 2002

Skywalker schreef:

Martin Jol, deel 8

HR
objectieve foto gekozen ;)

Tja, wat moet je er van zeggen:

Goed:
Je fout inzien en het systeem 'repareren'
Een buitenspeler inzetten die we kennelijk ineens wel hebben.
Sulejmani weer enigszins aan het voetballen krijgen

Slecht:
Beginnen in een kansloze 4-4-2
Tainio ineens een basisplaats geven
Eriksen op linkshalf
Emanuelson op 10
Emanuelson überhaupt opstellen
Anita als back opstellen

Waar de balans naar toe slaat lijkt me duidelijk

Verder onderschrijf ik de mening van Bolle2 wel: een uitvak dat roept om de terugkeer van Danny Blind heeft last van een selectief geheugen (kan door de kou komen natuurlijk ;))
HR
HR

Schip ahoy
International

Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 1 november 2008

DarkChild schreef:

(...)

objectieve foto gekozen ;)

Tja, wat moet je er van zeggen:

Goed:
Je fout inzien en het systeem 'repareren'
Een buitenspeler inzetten die we kennelijk ineens wel hebben.
Sulejmani weer enigszins aan het voetballen krijgen

Slecht:
Beginnen in een kansloze 4-4-2
Tainio ineens een basisplaats geven
Eriksen op linkshalf
Emanuelson op 10
Emanuelson überhaupt opstellen
Anita als back opstellen

Waar de balans naar toe slaat lijkt me duidelijk

Verder onderschrijf ik de mening van Bolle2 wel: een uitvak dat roept om de terugkeer van Danny Blind heeft last van een selectief geheugen (kan door de kou komen natuurlijk ;))
HR
Sorry, maar het argument dat je je fout inziet is niet onbeperkt bruikbaar. Als je bewust en structureel je vleugels verwaarloost - er is hier al zo godgans veel over gepost - en ten koste van alles, ook de financiele situatie van Ajax vasthoudt aan Suarez en zelfs een 2e type in hetzelfde elftal aantrekt en opstelt, dan kan hij geen credits nemen voor het vleugelspel. Heel Ajax roept erom, en als je dan uiteindelijk zwicht na weer een dramatische helft waarin je gelijk staat tegen een staartploeg, dan is dat geen compliment waard. Jol is door de knieen gegaan. En je zag gelijk de verbetering in veldbezetting. Waar al sinds zijn aantreden om wordt gevraagd. Het waren niet eens de acties, maar puur het breedhouden van het veld, het aanspeelbaar zijn in die breedte en de ruimte die tussen de vleugels bespeelbaar werd. Jol toont ons gelijk aan, niet zijn gelijk.

Verder is de roep om Blind meer bedoeld als protest tegen Jol en als steunbetuiging aan Blind, dan als waardering voor het voetbal onder Blind. Blind die zelf trouwens geen ambitie koestert voor de baan als hoofdtrainer. Genant betuttelend trouwens hoe Jol steeds aangeeft dat hij er voor is om de ploeg zo neer te zetten dat Blind er voor jaaaren mee verder kan zonder er zelf iets aan te hoeven doen kennelijk. Frank de Boer is de man die het zal moeten gaan doen.

Verder eens met je balans... ;)
HR
HR

Steff_master Gele kaart: waarschuwing
Basisspeler

Reg.: 26 juli 2009

Schip ahoy schreef:

(...)

Sorry, maar het argument dat je je fout inziet is niet onbeperkt bruikbaar. Als je bewust en structureel je vleugels verwaarloost - er is hier al zo godgans veel over gepost - en ten koste van alles, ook de financiele situatie van Ajax vasthoudt aan Suarez en zelfs een 2e type in hetzelfde elftal aantrekt en opstelt, dan kan hij geen credits nemen voor het vleugelspel. Heel Ajax roept erom, en als je dan uiteindelijk zwicht na weer een dramatische helft waarin je gelijk staat tegen een staartploeg, dan is dat geen compliment waard. Jol is door de knieen gegaan. En je zag gelijk de verbetering in veldbezetting. Waar al sinds zijn aantreden om wordt gevraagd. Het waren niet eens de acties, maar puur het breedhouden van het veld, het aanspeelbaar zijn in die breedte en de ruimte die tussen de vleugels bespeelbaar werd. Jol toont ons gelijk aan, niet zijn gelijk.

Verder is de roep om Blind meer bedoeld als protest tegen Jol en als steunbetuiging aan Blind, dan als waardering voor het voetbal onder Blind. Blind die zelf trouwens geen ambitie koestert voor de baan als hoofdtrainer. Genant betuttelend trouwens hoe Jol steeds aangeeft dat hij er voor is om de ploeg zo neer te zetten dat Blind er voor jaaaren mee verder kan zonder er zelf iets aan te hoeven doen kennelijk. Frank de Boer is de man die het zal moeten gaan doen.

HR
Heel triest dat Ajax dezelfde fout als onder van Basten heeft gemaakt, misschien dat de Boer een incidenteel succes kan opleveren. Maar de organisatie is gewoon van dusdanig niveau dat je de club beter gelijk failliet kunt verklaren als je hier geen verandering in brengt.

Maar natuurlijk alle schuld weer bij de trainer schuiven , die overigens zo slecht presteert dat er geen houden aan is. Maar ondertussen de ogen sluiten voor de echte problemen. Typische Ajax.

Ik ben wel benieuwd welke volgende trainer het slachtoffer van Ajax gaat worden.
HR
HR

wat zeg je nu?
Idool

Steff_master schreef:

(...)

Heel triest dat Ajax dezelfde fout als onder van Basten heeft gemaakt, misschien dat de Boer een incidenteel succes kan opleveren. Maar de organisatie is gewoon van dusdanig niveau dat je de club beter gelijk failliet kunt verklaren als je hier geen verandering in brengt.

Maar natuurlijk alle schuld weer bij de trainer schuiven , die overigens zo slecht presteert dat er geen houden aan is. Maar ondertussen de ogen sluiten voor de echte problemen. Typische Ajax.

Ik ben wel benieuwd welke volgende trainer het slachtoffer van Ajax gaat worden.
HR
Alle schuld wordt helemaal niet bij Jol gelegd, Jol is onderdeel van een falend beleid.

Ajax koos voor een trainer waarvan je op voorhand wist dat hij er een potje van zou maken. Anti-Ajax spel met veel vrienden en bekenden, waarbij er één partij winaar zou worden, de familie Jol. Maar hij kan wel lekker rustig blijven en de pers met grapjes te woord staan
HR
HR

bolle2
Vedette

Schip ahoy schreef:

(...)

HR
Welke ambitie koestert Blind wel dan? Niet als TD want daar is hij ongeschikt voor, niet voor assistent-trainer, want daar is hij ongeschikt voor?
HR
HR

Steff_master Gele kaart: waarschuwing
Basisspeler

Reg.: 26 juli 2009

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Alle schuld wordt helemaal niet bij Jol gelegd, Jol is onderdeel van een falend beleid.

Ajax koos voor een trainer waarvan je op voorhand wist dat hij er een potje van zou maken. Anti-Ajax spel met veel vrienden en bekenden, waarbij er één partij winaar zou worden, de familie Jol. Maar hij kan wel lekker rustig blijven en de pers met grapjes te woord staan
HR
O wacht maar tot de balans word opgemaakt dan ligt het volgens Ajax en gros van de supporters allemaal aan de trainer.
HR
HR

wat zeg je nu?
Idool

Steff_master schreef:

(...)

O wacht maar tot de balans word opgemaakt dan ligt het volgens Ajax en gros van de supporters allemaal aan de trainer.
HR
Nee hoor, er is meer dan voldoende kritiek op het beleid. Ene Johan Cruijff schijnt er ook wat van te vinden. Wanneer Jol moet gaan, gaan er meer.

Het zou voor Jol ook verstandig zijn om voor een middenmotor in Duitsland of Engelenad te gaan in de winter. Nu is zijn carriere nog niet helemaal naar de klote. De langer hij aanmoddert bij Ajax de moeilijker hij daarna centjes kan verdienen, ik hoop dat hij dat ook zo ziet. Het gaat hem tenslotte om het geld.
HRHR
HR

Schip ahoy
International

Steff_master schreef:

(...)

HR
Je geeft alles weer een draai Jol's en jouw kant op. De Boer laat iig zien dat hij een team des Ajax' kan laten voetballen. Dat is meer dan van Basten ooit heeft laten zien. Die had het vak niet in de vingers.

En als je de kritiek had gelezen, had je geweten dat het zich juist richt op verenigingsbrede aspecten en niet enkel de trainer. Het gaat om een ontbrekend technisch beleid, matige scouting, geen optimale opleiding die deels ook verkeerde accenten legt, gebrek aan leiderschap bij het bestuur om een trainer die lak heeft aan de Ajax cultuur qua invloed af te remmen en bij te sturen.

Dit bestuur heeft twee misperen gemaakt, maar had iig bij Jol gewoon meer moeten aandringen op een Ajax speelwijze, en zeker niet moeten zwichten in de Fulham-affaire.

De Boer zou slechts een deel zijn van een nieuwe aanpak. Dus je argument dat er weer een trainer wordt vervangen maar er niets verandert is gewoon onjuist en slecht geinformeerd. De opleiding is onderhevig aan kritiek, het technisch beleid qua doorstroming, het aankoopbeleid, de spelopvatting...waar heb je het nou over met je verhaal?

bolle2 schreef:

(...)

Welke ambitie koestert Blind wel dan? Niet als TD want daar is hij ongeschikt voor, niet voor assistent-trainer, want daar is hij ongeschikt voor?
HR
Moet je hem vragen. Ik haal slechts aan wat hij zelf heeft aangegeven in een interview. Hij is geen assistent geworden om te worden klaargestoomd tot trainer, maar omdat Jol hem daar wilde hebben. Om vage redenen, want Blind schijnt enkel ingezet te worden om hesjes uit te delen. Verder functioneerde hij in principe goed als hoofd opleidingen, althans als je kijkt naar de de talenten die doorkwamen. Een beperkte blik, maar goed.

Zelf acht ik Blind te licht voor een functie met veel verantwoordelijkheid trouwens. Hij zou volgens het Cruijff plan- mocht dat accuraat zijn - ook geen TD worden, maar TM. Toch een beetje een uitgekleedde functie denk ik.

[Dit bericht is veranderd door Schip ahoy (op 28 november 2010 21:49:28).]
HR
HR

bolle2
Vedette

Schip ahoy schreef:

(...)

Je geeft alles weer een draai Jol's en jouw kant op. De Boer laat iig zien dat hij een team des Ajax' kan laten voetballen. Dat is meer dan van Basten ooit heeft laten zien. Die had het vak niet in de vingers.

En als je de kritiek had gelezen, had je geweten dat het zich juist richt op verenigingsbrede aspecten en niet enkel de trainer. Het gaat om een ontbrekend technisch beleid, matige scouting, geen optimale opleiding die deels ook verkeerde accenten legt, gebrek aan leiderschap bij het bestuur om een trainer die lak heeft aan de Ajax cultuur qua invloed af te remmen en bij te sturen.

Dit bestuur heeft twee misperen gemaakt, maar had iig bij Jol gewoon meer moeten aandringen op een Ajax speelwijze, en zeker niet moeten zwichten in de Fulham-affaire.
De Boer zou slechts een deel zijn van een nieuwe aanpak. Dus je argument dat er weer een trainer wordt vervangen maar er niets verandert is gewoon onjuist en slecht geinformeerd. De opleiding is onderhevig aan kritiek, het technisch beleid qua doorstroming, het aankoopbeleid, de spelopvatting...waar heb je het nou over met je verhaal?
HR
Dus toen het toenmalige bestuur Henk ten Cate naar Chelsea liet gaan, was dat een goed besluit, daarna is het met Ajax veel beter gegaan.
HR
HR

Schip ahoy
International

bolle2 schreef:

(...)

Dus toen het toenmalige bestuur Henk ten Cate naar Chelsea liet gaan, was dat een goed besluit, daarna is het met Ajax veel beter gegaan.
HR
Dus jij vindt het een goede zaak dat vdBoog zich heeft laten chanteren?
HR
HR

England Loyals
Internationale topspeler

Vak: 125
Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

Steff_master schreef:

(...)

HR
Je slaat de spijker op zn kop! Ajax wordt kapot gemaakt door Ajax zelf...triest maar waar. Verbaas me er wel over dat na 11 trainers in 12 jaar het merendeel van de supporters blijft denken dat het elke keer aan de trainer ligt en vervolgens over 1,5 jaar ook weer het hoofd van de volgende trainer te eisen..
Begint een beetje vermoeiend te worden.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

England Loyals schreef:

Je slaat de spijker op zn kop! Ajax wordt kapot gemaakt door Ajax zelf...triest maar waar. Verbaas me er wel over dat na 11 trainers in 12 jaar het merendeel van de supporters blijft denken dat het elke keer aan de trainer ligt en vervolgens over 1,5 jaar ook weer het hoofd van de volgende trainer te eisen..
Begint een beetje vermoeiend te worden.
HR
Het verbaast mij dat na zeshonderdduizend keer zeggen dat het vooral niet alleen aan de trainer ligt maar dat het bestuur weg moet dit blijkbaar nog niet bij een heel aantal mensen wil doordringen.
HR
HR

Schip ahoy
International

Van de film schreef:

(...)

Het verbaast mij dat na zeshonderdduizend keer zeggen dat het vooral niet alleen aan de trainer ligt maar dat het bestuur weg moet dit blijkbaar nog niet bij een heel aantal mensen wil doordringen.
HR
Het is puur een defensief argument dat gebruikt wordt door notoire Jol apologisten. Het gaat ze enkel om het behoud van Jol en niet om verbetering van de club. Sterker nog, problemen in andere geledingen worden meestal ontkend of weggerelativeerd.
HR
HR

England Loyals
Internationale topspeler

Vak: 125
Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

Van de film schreef:

(...)

HR
Ja hoor,maar ik kijk naar de feiten. Die zijn dat Jol al eerste trainer in het post 95 tijdperk vrijwel niets te besteden had. Zijn aankopen (ondanks de hetze van Derksen) verhoudingsgewijs zelfs redelijk te noemen. Dat de resultaten onder Jol met uitzondering van dit seizoen (scorebord journalistiek,maar we staan "maar" 3 punten achter op de nr 1)gewoon goed. 2e met indrukwekkend puntenaantal en doelsaldo,beker en plaating groepsfase CL. Onder Jol speelt Ajax met een voornamelijk jong en zelfopgeleid elftal. Allemaal dingen die in zn voordeel spreken. Dat het spel dit seizoen erg tegenvalt is ook duidelijk.
Dat het spel onder Jol (1e jaar) niet voor iedere purist een genot was,wil ook nog wel begrijpen..

Indien Ajax dit jaar succesvol afsluit met een titel (en dus automatisch CL) houdt in dat we zowel sportief als financieel de boel op de rit hebben. Dit heeft voor mij als Ajacied top prioriteit. Maar het was kennelijk wat te rustig sinds afgelopen seizoen,dus we moeten ons weer eens in de voet schieten..
Ik zeg het wellicht te pas en on te pas,maar de grootste vijand van Ajax..dat is Ajax zelf..
HR
HR

DarkChild
Regelmatige invaller

England Loyals schreef:

(...)

Ja hoor,maar ik kijk naar de feiten. Die zijn dat Jol al eerste trainer in het post 95 tijdperk vrijwel niets te besteden had. Zijn aankopen (ondanks de hetze van Derksen) verhoudingsgewijs zelfs redelijk te noemen. Dat de resultaten onder Jol met uitzondering van dit seizoen (scorebord journalistiek,maar we staan "maar" 3 punten achter op de nr 1)gewoon goed. 2e met indrukwekkend puntenaantal en doelsaldo,beker en plaating groepsfase CL. Onder Jol speelt Ajax met een voornamelijk jong en zelfopgeleid elftal. Allemaal dingen die in zn voordeel spreken. Dat het spel dit seizoen erg tegenvalt is ook duidelijk.
Dat het spel onder Jol (1e jaar) niet voor iedere purist een genot was,wil ook nog wel begrijpen..

Indien Ajax dit jaar succesvol afsluit met een titel (en dus automatisch CL) houdt in dat we zowel sportief als financieel de boel op de rit hebben. Dit heeft voor mij als Ajacied top prioriteit. Maar het was kennelijk wat te rustig sinds afgelopen seizoen,dus we moeten ons weer eens in de voet schieten..
Ik zeg het wellicht te pas en on te pas,maar de grootste vijand van Ajax..dat is Ajax zelf..
HR
Onder Jol spelen we GEEN systeem en GEEN veldspel, maar het parasiteren op individuele kwaliteiten is tot kunst verheven

Welke idioot laat Anita back spelen? en dan zelfs LINKS-back!?
Wie laat Ajax kick and rush spelen?
Wie begint de laatste wedstrijd in een 4-4-2 opstelling met Eriksen als linkshalf en Urby op 10?
Tainio, waarom?
Atouba, waarom?
Suarez ALTIJD laten spelen, terwijl hij overduidelijk vermoeid is EN er mindere tegenstanders zijn, waarom?
Van der Wiel ALTIJD laten spelen, terwijl hij overduidelijk vermoeid is EN er mindere tegenstanders zijn, waarom?
El Hamdaoui halen terwijl Suarez niet vertrekt, waarom?
Daley Blind openlijk negeren en zelfs schofferen, waarom?
Klagen over het gebrek aan geld, waarom? Hij is toch zo goed?

Welke goede coach slachtoffert Alderweireld voor Oud-prof/Psv-adept Ooijer?

(ik kan verder gaan, but why bother...)

Je stelt dat je voor het echte voetbal bent, maar het blijkt nergens uit

Sorry, maar wil je non-voetbal zien dan kijk je toch lekker wekelijks naar 'The Football League Show' en laat je ons/Nederland met rust!

Een club als Reading zoekt zeker nog fans, neem Jol mee, wees loyaal en voilà, je bent er!
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Internationale topspeler

England Loyals schreef:

(...)

HR
Het is niet zo dat het zo slecht was afgelopen seizoen en het gaat er ook niet om dat we minder punten hebben gehaald als afgelopen seizoen. Het gaat om alle zaken om Jol heen. Hij haalt alleen maar spelers die hij kent of via zijn netwerk (lees:Raiola). Daarbuiten is het spel niet om aan te zien. Zelfs als hij dit jaar geen kampioen zou worden, maar het spel leuk zou zijn om naar te kijken accepteer ik het, maar er zit geen lijn in het spel, er zit geen verbetering in enz.

En buiten dit alles heeft Jol aankopen dit seizoen er gewoon door heen geduwd. De beleidsmakers (Lees: vd Boog) zeiden dat er geen geld was voor aankopen en vervolgens komen El Hamdoui, Ooijer, Tainio en Mido. Dan klopt er iets niet. Hij heeft ook nog geprobeerd een breuk te forceren, wat achteraf jammergenoeg tegengehouden is door vd Boog. vd Boog had moeten laten zien dat hij de sterkste was en dat was of Jol eruit kiepen of Jol binnenboord houden en geen aankopen doen. Nee, hij heeft toen voor een tussenweg gekozen. Een weg die ervoor gezorgd heeft dat Jol alle macht heeft. Dezelfde Jol die er een puinhoop van maakt. Hij is niet geschikt als trainer. Je moet namelijk niet kijken naar het aantal trainers van de afgelopen jaren, maar of deze geschikt waren voor Ajax. En het antwoordt is eenduidig nee. Hiermee hebben de directie ed. ook indirect gefaald.
HR
HR

joknok
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 14 februari 2009

England Royals, verwoordt perfect wat hier gaande is.

Wat er ook gebeurt niet laten gaan! Zeker niet voordat het seizoen is afgelopen. Zelfde geldt voor de directeur en de voorzitter.

Doelstellingen vorig jaar: top 2, Europees overwinteren heeft hij ruimschoots behaald en zelfs de beker gewonnen. 2 van de 2 doelstellingen gehaald.
Doelstellingen dit jaar: CL spelen, top 2, heeft hij 1 van de 2 doelstellingen al gehaald.

Profvoetbal draait om resultaat. Period.
HR
HR

Michael Laudrup
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 30 augustus 2003

De kritiek op het aantrekken van Mounir el Hamdaoui deel ik niet.
Als je zo´n spits voor zo´n schijntje kunt kopen moet je dat altijd doen. Inderdaad hij heeft dezelfde type eigenschappen als Suarez maar Suarez en daarachter niks hebben is niet verstandig, Suarez zou ook geblesseerd kunnen raken of een schorsing pakken en dan heb je nu een waardige vervanger (hoewel hij nu ook niet echt uitblinkt op het moment). Dat Martin Jol Suarez EN El Hamdaoui opstelt vind ik dan weer een hele andere discussie en pakt tot nu toe niet fantastisch uit. Zelf zou ik altijd 433 spelen met sulejmani op links Suarez in de spits en dan de rechter flank desnoods vrij met een versterkt middenveld en dan ruimte creeèren voor de rushes van Van de Wiel.

Nee met Mounir ben ik erg blij, mocht hij toch niet van grote waarde blijven zal je er iig met een transfer weinig op hoeven toeleggen. Financieel technisch gezien een goede aankoop in mijn ogen.

Echter al die andere aankopen en dan vooral taino vind ik erg jammer. Atouba is een vreselijke miskoop maar als je Anita zelfs tegen VVV op 30 meter afstand ziet dekken was de intentie, een capabele linksback niet slecht.

Ooijer opstellen vind ik belachelijk maar voor de groep, kwa mentaliteit, ervaring zou ook hij wel iets kunnen toevoegen.
HR
HR

DarkChild
Regelmatige invaller

Michael Laudrup schreef:

De kritiek op het aantrekken van Mounir el Hamdaoui deel ik niet.
Als je zo´n spits voor zo´n schijntje kunt kopen moet je dat altijd doen. Inderdaad hij heeft dezelfde type eigenschappen als Suarez maar Suarez en daarachter niks hebben is niet verstandig, Suarez zou ook geblesseerd kunnen raken of een schorsing pakken en dan heb je nu een waardige vervanger (hoewel hij nu ook niet echt uitblinkt op het moment). Dat Martin Jol Suarez EN El Hamdaoui opstelt vind ik dan weer een hele andere discussie en pakt tot nu toe niet fantastisch uit. Zelf zou ik altijd 433 spelen met sulejmani op links Suarez in de spits en dan de rechter flank desnoods vrij met een versterkt middenveld en dan ruimte creeèren voor de rushes van Van de Wiel.

Nee met Mounir ben ik erg blij, mocht hij toch niet van grote waarde blijven zal je er iig met een transfer weinig op hoeven toeleggen. Financieel technisch gezien een goede aankoop in mijn ogen.

Echter al die andere aankopen en dan vooral taino vind ik erg jammer. Atouba is een vreselijke miskoop maar als je Anita zelfs tegen VVV op 30 meter afstand ziet dekken was de intentie, een capabele linksback niet slecht.

Ooijer opstellen vind ik belachelijk maar voor de groep, kwa mentaliteit, ervaring zou ook hij wel iets kunnen toevoegen.
HR
Dus eigenlijk ben je het grotendeels met me eens! El Hamdaoui voor een schijntje is goed. Samen met Suarez opstellen is...net niet

Alle andere 'versterkingen van Jol' zijn kans- en nutteloos

Je kraakt Ooijer terecht af, maar deze speler zou mentaliteit en ervaring aan de groep 'kunnen toevoegen'??? Hoe dan?

Hoe kom je erbij? Is het huidige Ajax gebaat bij een clubloze, verouderde centrale verdediger, die ook nog eens herhaald anti-Ajax is geweest? Het HEEFT ons nergens gebracht en het ZAL ons nergens brengen...Niemand neemt deze clown serieus

Jol/Raiola is de baas van Amsterdam, schijt aan het rapport, de breedte verdient de top, gok wie is de baas van Amsterdam? :\(
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Martin Jol [deel 8]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Liverpool FC wint van Ludogorets Razgrad PFC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!