Ajax Netwerk
maandag 22 december 2014 - 13:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Martin Jol [deel 7]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 55 pagina's: « 1 ... 50 51 52 53 54 55

HR

Diego Martin Forlan Coraz
Ballenjongen

Uit: Badhoevedorp
Vak: -
Droomaankoop: Diego Forlan
Reg.: 30 september 2010

15 a 20 minuten waren aardig, rest was wederom een drama, AJAX onwaardig....
HR
HR

cruijfje
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 oktober 2007

quote:HR
Henning Jensen schreef:

(...)

Nee, hoor. Henning is iemand die NOOIT hoopt dat Ajax verliest. Échte Ajacieden willen altijd winnen!
HR
Jij als echte Ajacied he,
Zou je eens voor de grap je mening kunnen geven - los van het resultaat - over het spel/systemen/tactiek van het Ajax onder Jol? En vind je dat het de juiste kant opgaat?
HR
HR

Henning Jensen
Jeugdspeler

Reg.: 26 juli 2008

GaBrie schreef:

(...)

Ja. En met Jol win je dus niet. Ja een zondagmiddagwedstrijd tegen VVV, gefeliciteerd. Winnen doe je als je na 34 wedstrijden een '1' voor je naam hebt staan.
HR
Iets wat Cruijff, Blind, Van Basten en consorten ook niet lukte, Adriaanse ontnomen werd.
HR
HR

Cacciatore
Lid 2de elftal

Reg.: 23 augustus 2009

Als 2 verliespotten ervoor zorgen dat Jol opzout en we vervolgens een goede vervanger terug krijgen die het team aan het draaien krijgt, zie ik er een beter belang in.
HR
HR

Henning Jensen
Jeugdspeler

cruijfje schreef:

(...)

Jij als echte Ajacied he,
Zou je eens voor de grap je mening kunnen geven - los van het resultaat - over het spel/systemen/tactiek van het Ajax onder Jol? En vind je dat het de juiste kant opgaat?
HR
Los van het resultaat kijk ik nooit naar voetbal. Wat voor mij telt is het resultaat, niet IN EERSTE INSTANTIE de speelwijze. Iets wat bij onze club maar wat vaak foutief wordt ingeschat. Vwb systeem, ik ben tegen een VAST systeem, flexibiliteit is in het moderne voetbal het sleutelwoord. Een jaren-zeventig-4-3-3 kan soms net zo'n goede zet zij als een twee-spitsen-systeem met ruit op het middenveld dan wel twee controlerende middenvelders (kommetje).
En ja, het gaat de goede kant op, nog maar drie punten van plek één! :)
HR
HR

Cacciatore
Lid 2de elftal

Reg.: 23 augustus 2009

Henning Jensen schreef:

(...)

Los van het resultaat kijk ik nooit naar voetbal. Wat voor mij telt is het resultaat, niet IN EERSTE INSTANTIE de speelwijze. Iets wat bij onze club maar wat vaak foutief wordt ingeschat. Vwb systeem, ik ben tegen een VAST systeem, flexibiliteit is in het moderne voetbal het sleutelwoord. Een jaren-zeventig-4-3-3 kan soms net zo'n goede zet zij als een twee-spitsen-systeem met ruit op het middenveld dan wel twee controlerende middenvelders (kommetje).
HR
En ook hier blijkt maar weer dat jij een echte Ajacied bent, idd fuck voetbal ik wil werkpaarden zien die punten pakken. Ga heen man, eerst goed spel en dan komen de punten vanzelf.
HR
HR

spelbos
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Henning heeft gelijk, iedereen die hoopt op een verlies, mag zich geen Ajaxfan.
In deze moeilijke tijden moeten we gewoon achter de club blijven staan of we de coach steunen of niet, met zijn wissels heeft hij het spelbeeld positief doen veranderen.

Ik ben dolblij met elke overwinning.
HR
HR

cruijfje
Ballenjongen

Reg.: 8 oktober 2007

Henning Jensen schreef:

(...)

HR
Ohh ik snap wel dat resultaat belangrijk, maar ik vroeg me gewoon eens af hoe jij nu tegen het vertoonde spel van de laatste tijd aankijkt - Wat ik zo toch inschat ook voor de resultaat stroming dat het nog altijd een belangrijke prioriteit nummer 2 is.
HR
HR

Henning Jensen
Jeugdspeler

spelbos schreef:

Henning heeft gelijk, iedereen die hoopt op een verlies, mag zich geen Ajaxfan.
In deze moeilijke tijden moeten we gewoon achter de club blijven staan of we de coach steunen of niet, met zijn wissels heeft hij het spelbeeld positief doen veranderen.

Ik ben dolblij met elke overwinning.
HR
Gelukkig ben ik niet alleen. Er zijn nog mensen die niet persoonsgerich denken maar clubliefde tonen.
A J A X !
HR
HR

GaBrie
Veelbelovend talent

Uit: Hilversum
Vak: 422
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 8 februari 2009

Henning Jensen schreef:

(...)

Iets wat Cruijff, Blind, Van Basten en consorten ook niet lukte, Adriaanse ontnomen werd.
HR
O, dus dan moet je m maar laten zitten? Veel plezier ermee!
HR
HR

Rob070
Vedette
Winnaar EK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008

Uit: tiel
Reg.: 2 september 2006

Schandalig gewoon dat jol er nog steeds niet uitgesmeten is.
Zoals verwacht werkte 4-4-2 voor geen meter, dus tactiek weer om zetten en zo waar we kregen wat voetbal, niveau was nog steeds niet erg hoog, maar er werden wat kansen gecreerd en 2 benut.
El ham bakte er wederom weinig van, Sulejmani begint tenminste eindelijk steeds beter te spelen, wat mij betreft man of the match.
Leuk dat Mido een doelpunt op zijn naam kon zetten.

[Dit bericht is veranderd door Rob070 (op 28 november 2010 17:33:41).]
HRHR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Zonnebril

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Reg.: 28 november 2010

Hoelang mag die haagse pipo nog aanmodderen? De tranen schoten me weer in de ogen. Als je alleen al kijkt naar de langzame voortzetting van Ajax, terwijl er soms toch écht genoeg ruimte lag, ongelofelijk. Dan grijp je als coach toch direct in. Dan maak je het je spelers toch duidelijk dat het véél sneller en preciezer moet. Dan loop je al snel weg bij VVV.
De wil om er iets van te maken ontbrak al vanaf het begin bij Jol, maar telkens wordt het ook maar bevestigd. Conclusie: Jol heeft het goede met Ajax helemaal niet voor. Totaal niet.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 28 november 2010 17:36:23).]
HR
HR

biancorosso
Veelbelovend talent

Reg.: 18 april 2003

Cacciatore schreef:

(...)

En ook hier blijkt maar weer dat jij een echte Ajacied bent, idd fuck voetbal ik wil werkpaarden zien die punten pakken. Ga heen man, eerst goed spel en dan komen de punten vanzelf.
HR
Het liefste wil ik ook goed spel zien, maar toch zit ik altijd in dubio wat de speelwijze betreft.
Als je geen punten pakt brokkelt het zelfvertrouwen af. Zo durven de spelers geen risico meer te nemen en is goed spel dus ook niet mogelijk. Zodra je punten pakt durven de spelers weer meer en ziet het spel er vanzelf ook beter uit.
Opzich heb ik dus na 3 wedstrijden zonder overwinning het liefste een opstelling die het meeste garantie geeft op een overwinning omdat echt goed voetbal in mijn optiek dan onmogelijk is.

Vandaag was de beginopstelling trouwens op geen van beiden gebaseerd. Ongelofelijk wat een drol ben je als je Urby op 10 zet en Eriksen op links...
HR
HR

Meerkoet
Vedette

Uit: Moraalridderend Holland
Vak: 402
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 december 2001

Martin maakte er de eerste helft een potje van.
Hij is bezig met de van Basten methode, namelijk elke week een andere opstelling met andere spelers.
Het middenveld van de eerste helft pfffff.
Overigens is Urby weer eens veruit de slechtste speler.
Half de duels in, die hij steevast verliest en dan gewoon de man laten lopen.
Begin daar een Jol, zet dan Blind op links, kan echt nooit slechter zijn als Urby.
HR
HR

Brendeeh
Talent

Vak: 424
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 15 juli 2010

Martin rot op spreekkoren? :I Misschien gewoon achter Ajax gaan staan!

[Dit bericht is veranderd door Brendeeh (op 28 november 2010 19:36:54).]
HR
HR

Henning Jensen
Jeugdspeler

Brendeeh schreef:

HR
Heksenjacht is voor menigeen hier kennelijk belangrijker dan puntenjacht. Zo jammer ...

Laat Martin zijn karwei afmaken en Ajax aan een ster helpen. Dan is er lol met Jol, wedden dat iedereen hem toejuicht op het Leidseplein?
HR
HR

Henning Jensen
Jeugdspeler

Raar als je een Ajax-trainer die de club kampioen gemaakt heeft niet toe zou juichen. Nou, ik wel hoor. Ik geloof er dit jaar echt in. Onze mindere periode hebben we in tegenstelling tot PSV en Twente al achter de rug. Fier en koen, kampioen!

Onder andere dankzij Martin 'Meistermacher' Jol.
HR
HR

Skywalker
Administrator

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Kim Källström
Reg.: 27 juli 2000

Flink veel posts gewist: niet op elkaar bashen / op de man spelen.
HR
HR

GaBrie
Veelbelovend talent

Uit: Hilversum
Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Henning Jensen schreef:

Raar als je een Ajax-trainer die de club kampioen gemaakt heeft niet toe zou juichen. Nou, ik wel hoor. Ik geloof er dit jaar echt in. Onze mindere periode hebben we in tegenstelling tot PSV en Twente al achter de rug. Fier en koen, kampioen!

Onder andere dankzij Martin 'Meistermacher' Jol.
HR
ik vind dit toch allemaal lichtelijk hypothetisch, als je het mij vraagt.

Jij vindt dus dat wij onze mindere periode achter de rug hebben? Heb jij dit jaar ook maar 1 wedstrijd gezien? Het is structureel hondsberoerd kutvoetbal. Oerslecht. Nog nooit zoiets verschrikkelijks gezien bij Ajax.
HR
HR

bolle2
Vedette
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Hoelang mag die haagse pipo nog aanmodderen? De tranen schoten me weer in de ogen. Als je alleen al kijkt naar de langzame voortzetting van Ajax, terwijl er soms toch écht genoeg ruimte lag, ongelofelijk. Dan grijp je als coach toch direct in. Dan maak je het je spelers toch duidelijk dat het véél sneller en preciezer moet. Dan loop je al snel weg bij VVV.
De wil om er iets van te maken ontbrak al vanaf het begin bij Jol, maar telkens wordt het ook maar bevestigd. Conclusie: Jol heeft het goede met Ajax helemaal niet voor. Totaal niet.
HR
Wat een gouden wissels van die "haagse pipo". Weer iemand uit eigen jeugd laten debuteren die door de steeds beter spelende Sulejmani(Jol's verdienste) prachtig alleen voor de keepers werd gezet; en een prima goal van zijn door anderen zo verguisde pinchhitter.

Conclusie:

Ajax doet nog mee voor de titel.
Ajax doet nog mee in de KNVB-beker.
Ajax heeft een grote kans om "Europees" te overwinteren.

Die "haagse pipo" moddert niet zomaar wat aan!

Brendeeh schreef:

HR
Toppunt: Om Blind roepen.

Toen hij trainer was was het spel van Ajax nog vele malen slechter.

[Dit bericht is veranderd door bolle2 (op 28 november 2010 20:25:00).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Martin Jol [deel 7]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 53,3% dat Heracles Almelo wint van Excelsior. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.