Ajax Netwerk
donderdag 22 juni 2017 - 20:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Martin Jol [deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 90 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 90 »

HR

Ziener
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 4 februari 2006

Aissati en Sulejmani vanuit de basis tegen NEC niet eens in de selectie tegen Feyenoord. Zou dit door blessures komen of neemt het uiterst consequente beleid van Jol nog extremere vormen aan?
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Droomaankoop: -
Reg.: 19 april 2006

quote:HR
Ziener schreef:

Aissati en Sulejmani vanuit de basis tegen NEC niet eens in de selectie tegen Feyenoord. Zou dit door blessures komen of neemt het uiterst consequente beleid van Jol nog extremere vormen aan?
HR
Aissati is een voetballer, die kun je in Rotterdam niet gebruiken. Sulejmani krijgt hij niet aan het voetballen, dit is het gevolg.
HR
HR

Ziener
Vedette

wat zeg je nu? schreef:
Aissati is een voetballer, die kun je in Rotterdam niet gebruiken. Sulejmani krijgt hij niet aan het voetballen, dit is het gevolg.
HR
En Kennedy zit godverdomme wel weer bij de selectie. Waar is die dwaas in vredesnaam mee bezig?
HR
HR

Vedette

Ziener schreef:

(...)

En Kennedy zit godverdomme wel weer bij de selectie. Waar is die dwaas in vredesnaam mee bezig?
HR
Het is een gewiekste truc van Jol. Hij wil Kennedy in de etalage zetten en Sulejmani/Aissati juist niet kwijt.
HR
HR

Ziener
Vedette

wat zeg je nu? schreef:
Het is een gewiekste truc van Jol. Hij wil Kennedy in de etalage zetten en Sulejmani/Aissati juist niet kwijt.
HR
Inderdaad, want dit seizoen was volgens velen in de competitie tóch al verloren.

Al blijf ik er geen zak van snappen: je neemt twee nummers 10 mee (De Jong & Eriksen) en twee rechtsbuitens (Suarez & Rommedahl) terwijl Emanuelson ook nog eens last heeft. Waarom kies je er dan voor om nog een halve nummer 10 c.q. halve rechtsbuiten (Kennedy) mee te nemen ten koste van bijvoorbeeld iemand die van links kan komen à la Sulejmani. Dat is dus nog een extra bezwaar los van de overduidelijke kwalitatieve tekortkomingen van Kennedy B.
HR
HR

Vedette

Ziener schreef:

(...)

Inderdaad, want dit seizoen was volgens velen in de competitie tóch al verloren.

Al blijf ik er geen zak van snappen: je neemt twee nummers 10 mee (De Jong & Eriksen) en twee rechtsbuitens (Suarez & Rommedahl) terwijl Emanuelson ook nog eens last heeft. Waarom kies je er dan voor om nog een halve nummer 10 c.q. halve rechtsbuiten (Kennedy) mee te nemen ten koste van bijvoorbeeld iemand die van links kan komen à la Sulejmani. Dat is dus nog een extra bezwaar los van de overduidelijke kwalitatieve tekortkomingen van Kennedy B.
HR
Als Urby last krijgt is dat natuurlijk een welkom excuus. Ik hoorde trouwens dat er sneeuw ligt in Rotterdam
HR
HR

Ziener
Vedette

Het valt me trouwens pas net op dat Jol wederom een selectie van 19 man heeft opgesteld. Daar zitten dus Sulejmani en Aissati zelfs niet bij. Hopelijk valt Kennedy nog als 19de af.
HR
HR

Blackman
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam-Raalte
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 juni 2007

Ik weet ook niet meer echt wat Jol aan het doen is. Het gaat een beetje dezelfde kant op als Van Basten :I

Feit is wel dat de selectie véél te véél onbruikbare spelers heeft.

Van mij mogen alleen al in de voorhoede onmiddelijk vertrekken:
Sulejmani (laat echt helemaal niets zien. Verkoop hem zo snel mogelijk aan een club die denkt iets met een dergelijk talent te kunnen.) Natuurlijk is dit kapitaal vernietiging, maar deze kapitaalvernietiging is al geschied,want de heer Miralem is geen drol waard voor Ajax.

Kennedy (Komt te kort, helaas)

------------------------
Dan houd je over:

Suarez (klasse apart)
Pantelic (kan mij toch niet echt overtuigen, maar aangezien dit de ENIGE midvoor is zullen we hem toch moeten opstellen)
Rommedahl (Verprutst nogal veel maar creëert ook. Hij zal niet de speler van het jaar worden, maar is mi wel degelijk bruikbaar.)

Conclusie: Ajax mist een (backup)spits. Hoewel ik liever zou zien dat Pantelic dat wordt.

Ajax mist een linksbuiten

Dit zijn toch cruciale posities aangezien je maar met 11 man speelt.

Ondertussen lopen er bij ajax wel 82 middenvelders rond :S

Conclusie: Blijven saneren tot we een normale selectie hebben. Koop spelers op de goede posities (helaas van Rudolf).

---

Excuses voor dit niet samenhangende verhaal. M.i. is dit echter wel de oplossing van een hele hoop ellende.
HR
HR

Rob070
Vedette
Winnaar EK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008

Uit: tiel
Reg.: 2 september 2006

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Als Urby last krijgt is dat natuurlijk een welkom excuus. Ik hoorde trouwens dat er sneeuw ligt in Rotterdam
HR
O en met de sneeuw die vanmiddag en vanavond nog verwacht wordt rekent Jol natuurlijk op een afgelasting, dus dan kan hij Jan en alleman in de selectie opnemen, want in zijn optiek maakt het toch niets uit. ze spelen toch niet B) ;)
HR
HR

Sheik Yerbouti
Basisspeler

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

Van de film schreef:

(...)

Er werd de eerste helft heel secuur gespeeld (voor ajax-begrippen) en geprobeerd met combinaties door de nijmeegse muur te komen. Dat jij dat als geen drive naar voren ziet kan ik me voorstellen, er zijn namelijk meer ajacieden die heel opportunistisch zijn. En dan maar klagen dat vertonghen en alderweireld alles lang spelen...
Ik zou zeggen, kijk eens wat wedstrijden van ajax in de jaren 90 onder v. gaal terug, dat was allemaal behoedzaam positiespel totdat er uit de combinatie een kans werd gecreeerd.
HR
Kom nou, Van de film! Ajax wist enige kansen te creëren en de angel grotendeels uit de aanval van NEC te halen, maar dan houdt het ook wel op. Van goed positiespel was geen sprake en van een verzorgde opbouw evenmin. Sulejmani speelde overal en nergens en Aissati stond naar mijn smaak aanvankelijk veel te ver links, bijna aan de zijlijn. Misschien waren dat de instructies van Jol, maar in ieder geval sneeuwde hij helemaal onder.
Leuk hoor, al die crossballen van Vertonghen en Alderweireld, maar ze kwamen even snel weer terug. De meeste dreiging kwam van de rechterflank waar de wisselwerking tussen Rommedahl, De Zeeuw en Van der Wiel voor veel gevaar zorgde.
Het zal geen toeval zijn dat vanaf het moment dat NEC met één man minder kwam te staan, Ajax steeds slechter ging spelen. Een ploeg die goed positiespel weet te spelen, buit die één man meer juist uit.
Laten deze spelers eerst maar eens leren om vanuit hun taak te spelen, dat blijkt nog steeds moeilijk genoeg te zijn voor een aantal. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar goed positiespel lijkt ondermeer daarom nog een heel eind weg.
HR
HR

Schip ahoy
Basisspeler

Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 1 november 2008

Diego78 schreef:

Jol moet nu toch echt eens gaan kappen met die indek-uitspraken als:

"Op Feijenoord ligt veel minder druk dan op ons.. Zij MOETEN geen kampioen worden."

"En als je voor het seizoen stelt 'laat ons de eerstkomende vier jaar maar met rust' dan is de verwachting helemaal anders. Dan doe je het al goed als je met Feyenoord vierde staat.."

Een Ajax-trainer hoort niet zo te praten, zelfs niet als er een kern van waarheid in zit. Dit is indekken en heeft geen enkel effect op je eigen team. We snappen heus wel dat dit seizoen ook van Ajax niet meteen bomen tot in de hemel kunnen worden verwacht. Maar dit is een zwakke uitspraak en begint te irriteren.
HR
Ik vrees dat als je er eenmaal op gaat letten, dat hij wekelijks dit soort uitspraken doet Diego. Hij heeft ook al gehint naar het feit dat er volgend jaar 'ook al geen geld is'. Je zegt trouwens dat er volgens jou geen positief effect vanuit gaat de eigen groep. Mee eens. Ik denk zelfs dat het op een gegeven moment een verkeerd signaal oplevert. Namelijk dat er altijd wel een excuus te vinden is buiten je eigen inbreng waar het aan ligt.

Overigens zou ik het echt schrijnend vinden als Lodeiro voor 4,5 mj mag komen en Rudolph voor 350.000 E niet...Zeker als Jol de verkoop van Lindgren naar Brondby tegenhoudt, omdat hij graag een bankzitter als Lindgren heeft...Waanzin. Lindgren was een kleine transfersom waard en je bent verlost van weer een hoog salaris uit de van Basten periode...Niets wordt echt bevestigd, maar dit is goddomme al de 2e linksbuiten die door wanbeleid niet wordt binnengehaald.

Overigens wordt de discussie hierboven wel gevoerd in twee extremen zeg. Een kamp wil ons doen geloven dat er helemaal niet slecht werd gespeeld... :D En de andere dat we bezig zijn af te glijden naar niveautjuh 0. Ik denk dat de waarheid toch weer in het midden ligt. Vooral op rechts waren er best aardige combinatie met de Zeeuw, Wiel en Rommedahl, waarbij Eriksen ook best mee probeerde te doen. Zoiets moet echter ook in het gebruikelijke systeem van 4-4-2 kunnen, en vloeit niet direct voort uit een 4-3-3 formatie. Op links was het dramatisch zoals altijd. Geen back die lekker een bal inspeelt op de linskbuiten, of over de verdediging in de ruimte voor de linksbuiten passt, geen linksbuiten die iets nuttigs kon laten zien...Ik hoop maar dat vdHeijden en Blind zich doorontwikkelen bij hun clubs, want geld is er niet en we hebben ze daar hard nodig.
HR
HR

Drie Kruizen
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Verdomme Jol. Nou moet nou echt op gaan houden met dat gezeik over 'bouwen aan een elftal'. Elke week een andere opstelling, de ene week in de basis, de andere keer niet eens op de bank, ene week 4-5-1, andere week 4-3-3, dan is pietje een 2e spits, dan een linksbuiten, dan is keesie een aanvallende middenvelder, dan een controleur, dan is klaas een 10, dan een linksback. Maak een keer een keuze! Daarbij slaat de selectie van de Klassieker werkelijk weer als een lul op een drumstel. Ik begin bijna te verlangen naar Van Basten, die wist tenminste nog waar die heen wou.
HR
HR

Rob070
Vedette

Jol:gevaar Feyenoord in de omschakeling
Op Ajax.nl laat Martin Jol weten dat bij de tegenstander de druk heel anders is en dat gevolgen heeft. "Het was een fantastische wedstrijd tegen PSV. Maar Feyenoord doet het hele seizoen al mee. Daar ligt er minder druk op dan bij ons. Als je voor het seizoen al zegt 'laat ons de komende vier jaar met rust', dan is de verwachting anders en gaat het goed."

" Beide clubs hebben dezelfde soort samenstelling. Feyenoord heeft net als wij een jonge ploeg met ervaren spelers. Het gevaar bij Feyenoord zit in de omschakeling. Zeker als ze voor eigen publiek spelen willen ze wel lopen. Ik verwacht niet dat Feyenoord in de eigen zestien zal gaan hangen. Maar ze spelen in veel wedstrijden anders. Wij moeten echter van onszelf uitgaan en zijn sterk genoeg om het goed te doen. We moeten wel zorgen dat we niet te makkelijk een goal tegenkrijgen. Maar dat geldt voor hen ook."
---------------------------------------------------------------------
Jezus hij begint zich nu al in te dekken, wat kansloos zeg.
Waarom gaat hij niet uit van de eigen kracht, waarom zegt hij niet gewoon we moeten en we willen winnen en gezien het verleden mag dat geen probleem zijn ook al won F********* van PSV, wij zijn geen PSV maar Ajax en dus gaan we er een mooie wedstrijd van maken.
Dan zou hij tonen ballen te hebben, nu lijkt hij meer op een zacht gekookt ei.

[Dit bericht is veranderd door Rob070 (op 30 januari 2010 15:02:41).]
HRHR
HR

Van de film
Icoon

Reg.: 30 november 2003

Sheik Yerbouti schreef:

Kom nou, Van de film! Ajax wist enige kansen te creëren en de angel grotendeels uit de aanval van NEC te halen, maar dan houdt het ook wel op.
HR
En dat is best wel goed voor een ploeg dat voor het eerst zo speelt. Ik zeg niet dat het allemaal fantastisch was, maar het was een eerste stap naar goed voetbal.
HR
HR

Vedette

Rob070 schreef:

(...)

O en met de sneeuw die vanmiddag en vanavond nog verwacht wordt rekent Jol natuurlijk op een afgelasting, dus dan kan hij Jan en alleman in de selectie opnemen, want in zijn optiek maakt het toch niets uit. ze spelen toch niet B) ;)
HR
Ik zie toch weer een partij excuus mogelijkheden, mooi man.

Op dit veld was goed voetbal onmogelijk
Urby was niet fit, dat scheelt toch een hoop
We waren onder de indruk van de Kuip en het helpt niet als er geen uitsupporters zijn
De scheidsrechter was op de hand van Feyenoord, die liet zich imponeren door de Kuip
We hadden de 120 minuten natuurlijk nog in de benen
Feyenoord is natuurlijk een hele goede ploeg, zeker thuis
Dit is niet mijn selectie
Als spelers op dit niveau dit soort fouten gaan maken houdt het op
HR
HR

Rob070
Vedette

Van de film schreef:

(...)

En dat is best wel goed voor een ploeg dat voor het eerst zo speelt. Ik zeg niet dat het allemaal fantastisch was, maar het was een eerste stap naar goed voetbal.
HR
Noem je dat de eerste stap naar goed voetbal???
Het voor elkaar krijgen dat je bijna door 10 NECers uit de beker wordt gespeeld en pas nadat ze met 9 man staan in de verlenging de winst kunnen pakken.
Mag de scheids morgen direct bij het begin van de wedstrijd wel 5 man van 010 er uit sturen, dan kunnen wij weer werken aan wat beter voetbal :\( :denk
HR
HR

RD
Vedette

Uit: 4thhuizen
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 mei 2000

We kunnen Martin natuurlijk niet meer serieus nemen als hij Kennedy in de selectie opneemt en Aisatti en in mindere mate Sulejmani eruit laat.

Meer valt er niet over te zeggen.
HR
HR

Madrid30
Lid 2de elftal

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

Schip ahoy schreef:

(...)

Ik denk dat de waarheid toch weer in het midden ligt. HR
Volgens mij ligt de waarheid meer in de verlenging... :\(
HR
HR

LeTiss Rode kaart: waarschuwing
Idool

Reg.: 29 augustus 2005

Madrid30 schreef:

(...)

"Nou moedig ik iedereen aan om je vooral niks aan te trekken van wat er her en der geroepen wordt over Ajax, vaak vanuit een dubieus belang, maar ik moet gewoon vaststellen dat het commentaar van RTL in de rust nog was dat NEC er niet aan te pas kwam en richting flinke nederlaag ging."

Iedereen negeren behalve RTL in de rust dus?
HR
Zucht, ik dacht ik zo de moeite had genomen om het duidelijk uit te leggen. Ik geeft dat voorbeeld dus om aan te geven hoe daar de perceptie van de eerste helft volledig verdwijnt met de ontwikkeingen in de tweede helft.
HR
HR

Lederen Knikker
Idool

Reg.: 28 juni 2005

Drie Kruizen schreef:

Verdomme Jol. Nou moet nou echt op gaan houden met dat gezeik over 'bouwen aan een elftal'. Elke week een andere opstelling, de ene week in de basis, de andere keer niet eens op de bank, ene week 4-5-1, andere week 4-3-3, dan is pietje een 2e spits, dan een linksbuiten, dan is keesie een aanvallende middenvelder, dan een controleur, dan is klaas een 10, dan een linksback. Maak een keer een keuze! Daarbij slaat de selectie van de Klassieker werkelijk weer als een lul op een drumstel. Ik begin bijna te verlangen naar Van Basten, die wist tenminste nog waar die heen wou.
HR
Elke trainer heeft last van het bovenstaande sinds van Gaal (en hij rouleerde ook veel spelers trouwens, maar toen ging het cresendo dus was het goed en noemde men het een roulatiesysteem).

Deze comments verbazen me niet meer, ik zie ze al jaren en jaren voorbij komen. Net als ik me niet meer verbaas over hypocriet graaiende linkse politici. Is gewoon al heel lang zo.

Het grote probleem van Ajax is dat ze teveel net-niet spelers hebben voor het spel wat ze trachten te spelen.
De spelers van PSV zijn ook geen geweldenaren maar hun spelsysteem is dusdanig dat spelers makkelijker slagen.

Helaas is de conclusie dat je wel iets in theorie kunt willen streven, maar dat de praktijk bar weinig eruit komt. En dan draait het om de knikkers (resultaten). En gaat iedere trainer zekerheid zoeken met de beste net-niet spelers om toch nog wat te redden. En krijgen we wedstrijden zoals nek thuis. En halen we dus uiteindelijk weinig resultaat omdat het spel te slecht is. En vertrekt weer de zoveelste trainer met pek en veren uit de ArenA. En...

Ach ja. Wie gaat ons redden van deze vicieuze circel? En nee, Co-tje zeker niet, daarvoor is hij niet geschikt gebleken voor een club met veel druk. Zie iemand als Rijkaard het ook niet doen, want hij is net zo afhankelijk van spelers als de rest van het Nederlandse trainersgilde.

Laat Jol dan maar zitten. Eigenlijk had van Basten ook niet weg gehoeven, maar ik heb toch iets meer vertrouwen in Jol dan in van Basten dus ik ben blij dat hij er is.

ps van Basten heeft absoluut het helaas zinkende schip verlaten, hij wist dat hij met deze selectie met daarin grote topper de nieuwe Gabrich weinig meer kon uitrichten.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

Rob070 schreef:

Jezus hij begint zich nu al in te dekken, wat kansloos zeg.
Waarom gaat hij niet uit van de eigen kracht, waarom zegt hij niet gewoon we moeten en we willen winnen en gezien het verleden mag dat geen probleem zijn ook al won F********* van PSV, wij zijn geen PSV maar Ajax en dus gaan we er een mooie wedstrijd van maken.
Dan zou hij tonen ballen te hebben, nu lijkt hij meer op een zacht gekookt ei.
HR
Als trainers bij Ajax terecht komen, worden het overlevers en meer niet. Ze zijn bang dat hun reputatie een deuk oploopt. Daarom komen er al jaren ook elke week andere opstellingen. Blind, een echte Ajaxman had precies hetzelfde.

Het ligt altijd aan andere dan, de enige trainer van de laatste jaren waar ik respect voor heb is Marco van Basten, die kwam erachter dat hij Ajax niet als Ajax kon laten voetballen en is zelf opgestapt.
HR
HR

Schip ahoy
Basisspeler

Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 1 november 2008

Van de film schreef:

(...)

HR
Nee, dat is niet goed voor een ploeg die voor het eerst zo speelt. Leg vooral de lat op kelder eredivisie-niveau. Maar er waren aanknopingspunten. Wil niet zeggen dat we opeens een andere wedstrijd moeten zien. Jouw beeld van waar Ajax qua voetbal naartoe moet (vermoedelijk hetzelfde als de mijne), beinvloedt je perceptie van afgelopen woensdag. Het was nogal mager...Maar als dit structureel is (dit soort veldbezetting en voetbal), horen dit soort potten er zeker wel bij, als je dat zou zeggen, zou ik het met je eens zijn.

@Rob, dat indekken is een bekend verhaal en een structurele van zwakheid van Jol, zoveel is inmiddels duidelijk. Dat van de omschakeling klopt natuurlijk wel met Cisse, Tomasson, Fer en Wijnaldum. Ik snap ook niet waarom Slory weg mag. ALthans, wel als hij slecht in de groep ligt, want met Ahmadi krijgt niemand snel ruzie vermoed ik. Maar hij blijft een snelle counterspits die kan afronden (mits fit).

Ja-Rudy1983 schreef:

(...)

Als trainers bij Ajax terecht komen, worden het overlevers en meer niet. Ze zijn bang dat hun reputatie een deuk oploopt.
HR
Goed gezegd!

[Dit bericht is veranderd door Schip ahoy (op 30 januari 2010 15:22:55).]
HR
HR

Rob070
Vedette

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Ik zie toch weer een partij excuus mogelijkheden, mooi man.

Op dit veld was goed voetbal onmogelijk
Urby was niet fit, dat scheelt toch een hoop
We waren onder de indruk van de Kuip en het helpt niet als er geen uitsupporters zijn
De scheidsrechter was op de hand van Feyenoord, die liet zich imponeren door de Kuip
We hadden de 120 minuten natuurlijk nog in de benen
Feyenoord is natuurlijk een hele goede ploeg, zeker thuis
Dit is niet mijn selectie
Als spelers op dit niveau dit soort fouten gaan maken houdt het op
HR
Mag hopen dat Jol hier niet meeleest :B anders is zelfs de persconferentie na afloop zelfs geen verrassing meer :D
HR
HR

Lederen Knikker
Idool

Reg.: 28 juni 2005

Ja-Rudy1983 schreef:

Het ligt altijd aan andere dan, de enige trainer van de laatste jaren waar ik respect voor heb is Marco van Basten, die kwam erachter dat hij Ajax niet als Ajax kon laten voetballen en is zelf opgestapt.
HR
Dat is eerder laf dan dat het respect verdient. Wel een typische van Basten aktie, realistisch tot op het bot. Maar het getuigt niet voor doorzettingsvermogen. Had meer van hem verwacht, hij had normaal gesproken stierenpoep aan wat andere vonden. Helaas is hij ook maar menselijk gebleken en zag dat er geen eer meer te behalen viel.

Als Jol nog een paar wedstrijdjes verliest dan is het ook exit voor onze gezette Haagenese vriend in trainingspak. De zoveelste teleurstelling. Niemand die ons redden kan helaas dus ik hoop op een winst morgen.
HR
HR

Van de film
Icoon

Reg.: 30 november 2003

Schip ahoy schreef:

Nee, dat is niet goed voor een ploeg die voor het eerst zo speelt. Leg vooral de lat op kelder eredivisie-niveau. Maar er waren aanknopingspunten. Wil niet zeggen dat we opeens een andere wedstrijd moeten zien. Jouw beeld van waar Ajax qua voetbal naartoe moet (vermoedelijk hetzelfde als de mijne), beinvloedt je perceptie van afgelopen woensdag. Het was nogal mager...Maar als dit structureel is (dit soort veldbezetting en voetbal), horen dit soort potten er zeker wel bij, als je dat zou zeggen, zou ik het met je eens zijn.

HR
Nec had het eerste uur echt niets in te brengen en had ajax al met 2 of 3-0 voor kunnen staan. Dat vind ik een goede eerste stap naar dominant combinatievoetbal. Dat het volledig instort na een rode kaart is niet zo mooi, maar opzich geen regelrechte ramp wanneer je dus voor het eerst zo speelt. Wanneer je een half seizoen zo speelt word je het jaar erop kampioen met 2 vingers in de neus en zal het voetbal ook steeds aantrekkelijker worden.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 90 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Martin Jol [deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.