| Poster | | Topic: Adrie Koster |  |
|
|
Ares Moderator Opper Chat Opperator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7026 Reg.: 14 maart 2002 |
quote: Maandag 8 oktober 2007
Adrie Koster wordt de tijdelijke opvolger van Henk ten Cate.
De geboren Zeeuw traint op dit moment het belofteteam van Ajax.
Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk blijven assistent-trainer van Ajax.
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=30008
Adrie Koster is de tijdelijke opvolger van Henk ten Cate. Er zal gezocht worden naar een permanente opvolger; in de tussentijd zal Koster de leiding van het eerste op zich nemen. Bespreek hier het functioneren van Adrie Koster.
|
|
|
GandalfWizard Lid 2de elftal
Uit: Leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 304 Reg.: 18 april 2006 |
quote: Ares schreef:
(...)
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=30008
Adrie Koster is de tijdelijke opvolger van Henk ten Cate. Er zal gezocht worden naar een permanente opvolger; in de tussentijd zal Koster de leiding van het eerste op zich nemen. Bespreek hier het functioneren van Adrie Koster.
Tot nu toe heeft hij nog geen foute beslissing genomen 
|
|
|
Olaf L Bankzitter
Vak: - Posts: 551 Reg.: 28 juli 2006 | Ik heb meer vertrouwen in Koster dan een gehavende Ten Cate. Op zich een prima keuze
|
|
|
M Idool
Uit: Leiden Vak: - Posts: 3146 Reg.: 23 juli 2002 |
quote: GandalfWizard schreef:
(...)
Tot nu toe heeft hij nog geen foute beslissing genomen 
Tot nu toe heeft hij nog niets gewonnen ook... oprotten!
|
|
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 5915 Reg.: 14 augustus 2001 | Zojuist Martin van Geel aan de telefoon bij FC Godenzonen:
Nieuwe coach of met de winterstop of pas volgende zomer.
Adrie Koster is de grootste kanshebber om interim te worden tot die tijd.
|
|
|
John Gijsbert Heitinga Icoon
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12706 Reg.: 1 oktober 2002 | Treurig. Ik kan er niet vrolijk van worden. Het lijkt weer een verloren jaar te worden.
Het zal mij echt heel erg verbazen als het wat gaat worden met Koster.
|
|
|
vak429 Internationale topspeler
Uit: Purmerend Vak: 429 Posts: 1564 Reg.: 16 november 2003 | Pff en met deze druif lukt t wel? Weer een seizoen naar de tering. Maarja volgend seizoen gaan we weer bouwen en streven we naar de beste 16 en worre we kampioen 
|
|
|
FRANKO Lid 2de elftal
Uit: EDE Vak: - Posts: 314 Reg.: 2 april 2004 | Adrie Koster JAJA .. 
|
|
|
os45 Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 9 juli 2007 | Hahahahahaha, een lachwekkendere club bestaat er niet meer...
Adrie KOster, ik heet je van harte welkom!
Maar hopelijk steunt het publiek hem, hij verdient een kans...
maar ohoohohohohohoho wat staan we voor lul!!
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Timmm Talent
Uit: Veenendaal Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 159 Reg.: 25 januari 2007 | Hoeft toch niet altijd een grote naam te zijn. Kreeg jong ajax ook wel goed aan het voetballen volgens mij?
|
|
|
John Gijsbert Heitinga Icoon
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12706 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: Timmm schreef:
Hoeft toch niet altijd een grote naam te zijn. Kreeg jong ajax ook wel goed aan het voetballen volgens mij?
Het gaat inderdaad geweldig met Jong Ajax....
|
|
|
Jan Doedel Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 680 Reg.: 10 mei 2007 | Werd hij vorig seizoen niet ontslagen bij het inmiddels gedegradeerde RKC Waalkwijk? 
|
|
|
de das Bankzitter
Uit: leiden Vak: 404 Posts: 531 Reg.: 20 september 2003 | Ladieeeeeees and gentlemeeeeeeeen, the new man is AAAAAAAAAAAAdrieeeeeeeeee Kooooosssterrrr.*tromgeroffel*
naja, laten we hem voorlopig de ruimte geven, hij heeft veel ervaring en inhoud, ben alleen benieuwd of de ''grote spelers'' van de selectie hem pikken.
|
|
|
JesperOlsenFan Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 423 Reg.: 30 augustus 2004 |
quote: de das schreef:
Ladieeeeeees and gentlemeeeeeeeen, the new man is AAAAAAAAAAAAdrieeeeeeeeee Kooooosssterrrr.*tromgeroffel*
naja, laten we hem voorlopig de ruimte geven, hij heeft veel ervaring en inhoud, ben alleen benieuwd of de ''grote spelers'' van de selectie hem pikken.
Haha, ik zie 't al voor me op de training, Koster die Davids iets denkt te kunnen bijleren.
|
|
|
Uit: Purmerend Vak: 429 Posts: 1564 Reg.: 16 november 2003 | Ajaxfan: No I'm from Amsterdam.
Liverpoolfan: Ahh Ajax is a great club. Who is your new coach again?
Ajafan: Adri Kotser.
Liverpoolfan: Say what again?
Ajaxfan: A fucking incompatible idiot who brought down RKC one division lower. You know the real ajacied who played for P$V from '79-'83
Maar goed verder staan we er lekker op. En zeker niet voor lul met deze puntenpakkert.
[Dit bericht is veranderd door vak429 (op 8 oktober 2007 19:32:42).]
|
|
|
rob63 Talent
Uit: zeist Vak: 419 Posts: 143 Reg.: 5 november 2005 | Koster moet een kans krijgen. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar dat is omgekeerd ook het geval.
Lijkt mij wel de meest logische keuze, volgend jaar Frank of Marco.
|
|
|
Uit: Purmerend Vak: 429 Posts: 1564 Reg.: 16 november 2003 |
quote: rob63 schreef:
Koster moet een kans krijgen. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar dat is omgekeerd ook het geval.
Lijkt mij wel de meest logische keuze, volgend jaar Frank of Marco.
Neem dan ernie brandts of weet ik t wie. Genoeg slechte coaches, wie weet worre die opeens ook beter. Maar neem dan iig nog iemand die iets met ajax heeft.
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 528 Reg.: 10 mei 2005 | Prima keuze denk ik zo om het te doen met Koster, groenendijk en Spijkerman totdat de beoogde trainer vrij is om het karwei over te nemen.
|
|
|
Die Lange Regelmatige invaller
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 749 Reg.: 8 december 2004 |
quote: vak429 schreef:
Ajaxfan: A fucking incompatible idiot who brought down RKC one division lower. You know the real ajacied who played for P$V from '79-'83
Maar goed verder staan we er lekker op. En zeker niet voor lul met deze puntenpakkert.
Even een nuance; Koster werd bij RKC afgerekend op resultaten die voor een groot deel te maken hadden met een zeer matige selectie, alle goede spelers waren verkocht c.q. laten gaan. In de winterstop konden er opeens wel goede spelers gehaald worden, maar slaagde Mark Wotte erin om met die selectie te degraderen.
Het eerste seizoen bij RKC was niet slecht.
Wat niet zegt, dat dit de geschikte interim is, dat zou ik niet weten, maar laten we ons wel aan de feiten houden.
[Dit bericht is veranderd door Die Lange (op 8 oktober 2007 19:39:58).]
|
|
|
meerzicht Ballenjongen
Uit: elburg Vak: 411 Posts: 16 Reg.: 21 februari 2005 | Trainer geweest van Excelsior, VVV Venlo en gedegradeerd met RKC, 2 seizoenen geleden! Waar is AJAX mee bezig.
Ik hoop dat er een fatsoenlijke assisent trainer naast komt te staan want ik vind dit een lachertje!!
|
|
|
LeTiss Internationale topspeler
Vak: - Posts: 4099 Reg.: 29 augustus 2005 |
quote: Die Lange schreef:
Het eerste seizoen bij RKC was niet slecht.
Wat niet zegt, dat dit de geschikte interim is, dat zou ik niet weten, maar laten we ons wel aan de feiten houden.
Precies, ik vond zelfs dat hij RKC heel aardig liet voetballen. Ik heb hem als trainer i.i.g. honderd keer hoger zitten dan Van Basten. Als het gewoon een vakbekwame trainer is kan ie in de luwte van de interim misschien wel goed werk afleveren en het team wat beter laten draaien.
|
|
|
Klaas Jan Huntelaar Lid 2de elftal
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 369 Reg.: 3 december 2000 | Ik wil hem uiteraard het voordeel van de twijfel geven, maar het komt toch niet erg serieus over om Adrie Koster met ervaren jongens als Davids, Stam & Gabri en enkele van de grootste talenten van Nederland te laten werken? Eerlijk waar ik zie het niet...
|
|
|
The holiday Armadillo Basisspeler
Vak: 412 Posts: 956 Reg.: 11 juni 2003 | Wat een niveau hier. Wat denken jullie dat Mourinho of Capello ff interim bij Ajax komt? Even wakker worden aub...zoveel maakt het niet uit wie het doet.
Hangt ook van de plannen van Van Geel en kornuiten af of er in de winterstop al iemand komt (bv in het geval Martin Jol als hij ontslag krijgt bij Spurs) of gaan ze wachten op van Basten of Rijkaard.
|
|
|
Zuur Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2245 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: meerzicht schreef:
Trainer geweest van Excelsior, VVV Venlo en gedegradeerd met RKC, 2 seizoenen geleden! Waar is AJAX mee bezig.
Ik hoop dat er een fatsoenlijke assisent trainer naast komt te staan want ik vind dit een lachertje!!
Gedegradeerd met RKC? Dan weet jij meer dan ik.
|
|
|
MvG-fan Talent
Uit: Beverwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 163 Reg.: 12 juli 2007 |
quote: Zuur schreef:
(...)
Gedegradeerd met RKC? Dan weet jij meer dan ik.
Dat was Mark Wotte die liet Feyenoord net niet faliet laten gaan.
|
|
|