| Poster | | Topic: Adrie Koster |  |
|
Steven Defour op 10 Vedette
Vak: - Posts: 2927 Reg.: 1 juli 2002 | Meteen op non-actief wat mij betreft, laat Spijkerman/Groenendijk het maar doen die laatste wedstrijd.
|
|
|
afca__cbs Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 339 Reg.: 30 november 2007 | ZOu me niks verbazen als het al lang rond is tussen Koster Twente. Waarom zou ie anders opeens tegen Twente Siem De Jong niet inbrengen die die normaal altijd wel opstelt of anders wel laat invallen?
|
|
| Pool: 829e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
FGI Vedette
Vak: 428 Posts: 2968 Reg.: 29 december 2003 |
quote: Nacional schreef:
Past Koster niet bij Ajax ? of Ajax niet bij Koster ?
Om het even.
Het begin van Adrie vond ik prima, precies wat Ajax op dat moment nodig had. Zelden zo'n duffe trainer meegemaakt, een verademing na Henk Met De Grote Mond en drie trainers in drie jaar tijd.
Erna bleek hij teveel subtop en durfde hij te weinig risico's te nemen. Past derhalve prima bij een club als Twente.
De man was in veel uitwedstrijden al blij met een punt, bepaald niet des Ajax'. Makkelijk praten achteraf maar ik was het bijvoorbeeld met'm eens na PSV-uit, nu blijkt dat we daar de titel hebben laten liggen.
Weet ook niet zeker of hij bij Jong Ajax nog van toegevoegde waarde kan zijn, als je ziet hoe hij bij Ajax 1 te werk gaat lijkt me dat van niet.
Strik erom en veel plezier ermee. Bij Ajax hoort lef.
|
|
|
Iceman  Veelbelovend talent
Uit: Leiden Vak: - Posts: 297 Reg.: 10 augustus 2003 | Het is toch goddomme niet te geloven.
Eerst PSV waarmee ie gaat praten een paar dagen voor de wedstrijd. En wat gebeurt er? We verliezen.
En nu Twente, wat gebeurt er? We verliezen!
Heeft die man geen integriteit ofzo? stel alles uit tot na het seizoen en ga dan pas praten, want dit riekt naar competitie vervalsing. Aan de spelers te zien was er tegen PSV en nu Twente gewoon niet optimaal getraind, dus ik begin steeds meer te vermoeden dat Koster opzettelijk de boel traineert.
quote: Danny de Ajacied schreef:
(...)
Mja, hij zal best wel verstand hebben van voetbal, anders kom je niet bij Ajax terecht, nou ja Ajax??? het was meer Martin van Geel, maar goed hij maakt verkeerde keuze's en ik vindt ook dat hij de spelers op de verkeerde plek zet en dat heeft ook ons het kampioenschap gekost, het valt mij nog eigenlijk mee dat hij Stekelenburg niet in de spits heeft gezet en Huntelaar of Suárez in de goal :denk :D
En die verkeerde keuzes maakte hij toevallig tegen PSV waarmee ie al rond was en nu tegen twente waar ie mee in gesprek is. Waar was de Jong, Leo, Luque? nee, Urby, Rommedahl en Bakkie... tsja.
[Dit bericht is veranderd door Iceman (op 12 mei 2008 21:20:22).]
|
|
|
Pipo127 Basisspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 859 Reg.: 27 mei 2000 | Ajax? Sta nou eens op je strepen en handel niet zo tergend traag!
Weg met deze vent, het is nu toch al onrustig! Het maakt nu toch geen fuck meer uit wie de laatste wedstrijd coacht. De spelers moeten het tenslotte doen!
|
|
|
Amsterderk Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 74 Reg.: 14 december 2003 | |
|
Mark Moderator Winnaar Ajax Netwerk VoVo Beker 2006/2007
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3949 Reg.: 7 maart 2000 | Het is inderdaad erg knullig dat dit nu weer naar buiten komt. Maar Koster krijgt hiervan de schuld, maar dat is ook niet helemaal terecht natuurlijk.
Ik geloof er ook niet in dat Koster opzettelijk de boel manipuleert zoals hier gesuggereerd wordt. Denk zelf eens na, Koster wil zelf ook wel eens wat bereiken met Ajax na de uitschakeling in de beker, UEFA cup en de kampioensrace.
Daarnaast was het resultaat in Emmen natuurlijk wel enigszins te wijten aan Koster, maar absoluut niet voor het grootste deel. Als de spelers niet achteruit waren gaan lopen en we de scheidsrechter niet onzettend tegen hadden gehad dan hadden we daar gewoon een overwinning geboekt.
De wissels pakten niet goed uit, maar Rommedahl voor Urby was niet onlogisch en Kennedy voor Perez ook niet. Dus het geroep om het vertrek van Koster is in mijn ogen complete onzin. Niet dat ik het een goede trainer vindt, maar je gaat niet een wedstrijd voor het einde je trainer ontslaan omdat hij toevallig in onderhandeling is met de tegenstander. Als daar het verschil tussen winst en verlies in zou zitten dan zou dat een slechte zaak zijn.
|
|
|
ThePostman Basisspeler
Uit: Zaandijk Vak: - Posts: 984 Reg.: 3 april 2006 | En niet te vergeten dat de spelers zelf verantwoordelijk zijn voor het vertoonde spel.
Koster is geen supertrainer, doet het zelf nog slechter dan HTC.
Geen lef en brutaliteit in het spel.
Wissels ja wel te begrijpen maar je vraag je wel af waarom hij met een statische en trage Perez en Davids die net hersteld is begint?
Achterin is Ajax kwetsbaar dus dan zul je voorin en het middenveld duels moeten winnen,en geen balverlies lijden,en de afvallende bal moeten hebben!
deze 3 beheerst Ajax al onder Koster een hele tijd niet meer.
Ik heb er nog wel vertrouwen in dat wij ons plaatsen,maar wel met de hakken over de sloot.
En als het niet lukt,is het jammer omdat Ajax de CL echt nodig heeft.
Koster kunnen wij niks kwalijk nemen,hij is aangesteld door een stelletje idioten,die ons club naar de filisteinen hebben geholpen door hun beleid.
|
|
|
Sheik Yerbouti Talent
Posts: 134 Reg.: 16 augustus 2007 | Al dat gelul over de scheidsrechter en nu hier weer over Koster: ook al zit bij wijze van spreken Lassie op de bank en wordt de wedstrijd geleid door een mol, dan nog moet een ploeg als FC Twente (met alle respect) van het veld worden gepoetst. En dat dit dan (weer) niet gebeurt heeft natuurlijk geheel andere oorzaken.
|
|
|
pavel Regelmatige invaller
Uit: den haag Vak: 127 Posts: 712 Reg.: 20 januari 2004 | Die moet eruit natuurlijk. Nu meteen! Die wilt CL spelen volgend seizoen.
|
|
|
marx  Vedette
Uit: nijmegen Vak: - Posts: 2232 Reg.: 4 mei 2004 |
quote: Sheik Yerbouti schreef:
Al dat gelul over de scheidsrechter en nu hier weer over Koster: ook al zit bij wijze van spreken Lassie op de bank en wordt de wedstrijd geleid door een mol, dan nog moet een ploeg als FC Twente (met alle respect) van het veld worden gepoetst.
Eh... Twente werd ook al niet weggepoetst door PSV. Waarom zou Ajax dat wel kunnen? Twente heeft de afgelopen 2 seizoenen de best voetballende ploeg van de eredivisie en zulke ploegen speel je dus nooit weg.
|
|
| Pool: 656e | MotM: - | Battle-rating: 1.507,7 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Pipo127 Basisspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 859 Reg.: 27 mei 2000 | Nou ja, vorig jaar 1-4 was toch een redelijk overtuigend en verbluffende overwinning!
Koster is niet integer, het bestuur zijn een stelletje eikels bij elkaar en laten het maar gebeuren, de spelers interesseert het geen fuck of ze nou uefa cup of CL spelen!
Er is niet één iemand hoofdaansprakelijk, maar dit is te wijten aan het veel te hoge aantal Amateurs binnen AFC Ajax! Binnen elke geledering
|
|
|
Dennisnr1 Lid 2de elftal
Uit: hoevelaken Posts: 397 Reg.: 20 mei 2000 | Adrie Koster lijkt zijn trainerscarrière voort te gaan zetten bij FC Twente. ELF Voetbal heeft uit zeer betrouwbare bron binnen de club uit Enschede vernomen dat de huidige interim-trainer van Ajax de opvolger wordt van Fred Rutten, die op zijn beurt vertrekt naar Schalke 04.
Koster is met Ajax nog in een hevige strijd verwikkeld met FC Twente voor een plaats in de voorronde van de Champions League. Beide partijen willen daarom de play-offs afwachten alvorens het nieuws over de aanstelling van Koster naar buiten wordt gebracht.
De eerste wedstrijd in Emmen (door verbouwing Arke Stadion moest Twente uitwijken naar stadion FC Emmen, red.) eindigde in een 2-1 overwinning voor FC Twente. Beide ploegen maken door deze uitslag allebei nog kans op het bereiken van de voorronde van het miljoenenbal. De verliezend finalist is zeker van UEFA Cup-voetbal.
----------------------------------------------
Toch wel een beetje dubieus als je het mij vraagt maarja gelukkig heeft de coach niet zo heel veel invloed en moeten de spelers het doen.
|
|
|
PauloNunes Talent
Uit: Den Haag Vak: 126 Posts: 146 Reg.: 18 december 2007 | nare trekjes van die Koster. Hij had toch ook tot na as zondag kunnen wachten?
[Dit bericht is veranderd door PauloNunes (op 15 mei 2008 13:00:04).]
|
|
|
JanTa Veelbelovend talent
Uit: Almere Vak: 116 Posts: 489 Reg.: 2 februari 2008 |
quote: PauloNunes schreef:
nare trekjes van die Koster. Hij had toch ook tot na as zondag kunnen wachten?
Dat zou Koster zelf ook wel gewild hebben maar je weet hoe dat gaat in de voetballerij en vooral bij Ajax. Twente is een leuke club en kan best begrijpen dat het voor hem zeer aantrekkelijk is om daar hoofdtrainer te worden. Mischien kan hij meteen Rommedahl, Kennedy, Colin en Delorge meteen meenemen naar Twente.
[Dit bericht is veranderd door JanTa (op 15 mei 2008 13:15:36).]
|
|
|
AmStErDaMmErTje84 Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 123 Posts: 95 Reg.: 18 oktober 2003 | Zeg dat wel, Weg met dat Slappe Hap, Neem maar mee die 2de rangvoetballers, Maar wel eerst winnen met 3-0
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.445,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
yiske Jeugdspeler
Vak: - Posts: 94 Reg.: 27 januari 2006 | Heb niks op Koster tegen; ik gun hem het allerbeste, maar het valt me zwaar dat dit nu net voor deze belangrijke wedstrijd komt. Nooit kun je op deze manier eens het idee hebben dat IEDEREEN bij Ajax graag wil dat we winnen. Altijd lijken er mensen te zijn met andere belangen, daar baal ik van .
|
|
|
Criticus Talent
Uit: Amsterdam Vak: 121 Posts: 142 Reg.: 22 oktober 2007 | Koster ruilen tegen Douglas, vandaag nog.
Prima deal!
Laat Groenendijk zijn laatste wedstrijd bij Ajax als hoofdcoach(ipv assistent) op de bank doen en zet Douglas lekker op N`Kufo.
Zijn we gelijk klaar.
Nee, zonder dollen, dit is natuurlijk belachelijk.
Bij een club als Ajax, dat een topclub pretendeert te zijn, kan dit natuurlijk niet.
Gooi Adrie er trouwens liever vandaag dan morgen uit. Beetje respect mag hij naar Ajax toe ook wel tonen, toch?
Zonder Ajax had hij NOOIT in belangstelling gestaan van PSV, Vitesse en Twente. Ga lekker onderhandelen na deze wedstrijden, niet nu.
[Dit bericht is veranderd door Criticus (op 15 mei 2008 16:36:52).]
|
|
|
pavel Regelmatige invaller
Uit: den haag Vak: 127 Posts: 712 Reg.: 20 januari 2004 | En als Ajax verliest natuurlijk heel schijnheilig doen. Zinnen als: "Ik wordt tot 1 juli betaald door Ajax dus ik baal van deze nederlaag bla bla". Maar ondertussen met een vette glimlach wegrijden uit de Arena. Wat een amateurs bij Ajax. Deze man hoort er niet meer te zitten na vandaag.
|
|
|
Luis S. Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1868 Reg.: 12 juli 2003 | Niet netjes van Fc Twente om nu al een besprekingen te houden zo vlak voor de wedstrijd. Dat zouden ze op FN en PN een jodenstreek noemen.
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 9837 Reg.: 18 april 2002 | Ach wat maakt het uit?
Zijn er nu echt mensen die denken dat hij zijn spelers gaat demotiveren? De spelers moeten het toch zelf doen of Koster nu langs de kant staat of niet, ik mag hopen dat de "prijs" (voorronde Championsleague) voldoende is voor de spelers om zich te motiveren.
Twente gaat sowieso Europees voetbal spelen dus die hebben toch al de prijs binnen, daar hoeft Koster niets voor te doen.
|
|
|
Tikkie Terug Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4231 Reg.: 19 september 2003 | Jezus wat is dit dan weer?!! Reken maar dat koster er niet alles aan doet om zondag van die Tukkers te winnen? Werkelijk waar, hoe kan dit gebeuren mensen?!! 
|
|
|
Red Hot Chili Peppers  Moussa Dembele  International
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4118 Reg.: 13 januari 2006 |
quote: ArenA schreef:
Ach wat maakt het uit?
Zijn er nu echt mensen die denken dat hij zijn spelers gaat demotiveren? De spelers moeten het toch zelf doen of Koster nu langs de kant staat of niet, ik mag hopen dat de "prijs" (voorronde Championsleague) voldoende is voor de spelers om zich te motiveren.
Twente gaat sowieso Europees voetbal spelen dus die hebben toch al de prijs binnen, daar hoeft Koster niets voor te doen.
Eindelijk iemand die het begrijpt...
|
|
|
Sheik Yerbouti Talent
quote: Criticus schreef:
Nee, zonder dollen, dit is natuurlijk belachelijk.
Bij een club als Ajax, dat een topclub pretendeert te zijn, kan dit natuurlijk niet.
Gooi Adrie er trouwens liever vandaag dan morgen uit. Beetje respect mag hij naar Ajax toe ook wel tonen, toch?
quote: Luis S. schreef:
Niet netjes van Fc Twente om nu al een besprekingen te houden zo vlak voor de wedstrijd.
! Nee, zoiets zou Ajax natuurlijk noooooit doen.... Van Basten vastleggen die al voor het EK Ajax-gerelateerde werkzaamheden verricht (hoezo schijn van tegenstrijdige belangen?), midden in het seizoen 2 spelers weghalen bij FC Groningen en 1 terughalen van PSV (op dat moment qua ranglijst toch min of meer concurrenten) en naar het schijnt, al voor de play-offs met Heerenveen onderhandelen met Suleymani. Kijk, mocht het kloppen dat Koster nu al in onderhandeling is met FC Twente, dan zou ik dat uiterst onprofessioneel en inderdaad niet netjes vinden. Maar laten "we" eerst zelf eens in de spiegel kijken, alvorens allerlei krasse uitspraken te doen. Engelaar en Douglas worden toch ook met Ajax in verband gebracht? Zo wordt het spel nu eenmaal gespeeld, helaas...
|
|
|
ElSalvador74  Bankzitter
Vak: - Posts: 473 Reg.: 7 augustus 2004 | mag ik even vooruit lopen op de opvolger van Koster? wat dachten jullie van Frank Rijkaard als ie écht een sabbatical wil ipv meteen in de Premier League aan de slag bij Chelsea met Henkie...? Gaat ie toch lekker in alle rust een jaar Jong Ajax doen met Aron en Dennis als stagiar (of gaat die meteen naar Huntelaar bij het eerste?) 
|
|
|