Ajax Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 19:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Arie van Eijden is de zwakste schakel

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 »

HR

Bazza
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

quote:HR
Beetle schreef:

Check de resultaten in het verleden.
HR
HR
HR

Johan Nahoj
Vedette
Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007

Vak: 420
Reg.: 6 december 2000

realistisch schreef:

(...)

Denk je nu echt dat wij hier in het zuiden in het gezwam en gebluf van die arrogante praatjesmaker trappen?

nee, PSV heeft zowel sportief als bestuurlijk de zaakjes heel wat beter voor elkaar als Ajax.
Dat is wel duidelijk.
HR
Daar heb je helemaal gelijk in beste Zaandammer uit het zuiden. Alleen zwam jij uit je nek met waar je vandaan komt. Ze zitten dus door het hele land verspreid de praatjesmakers, ook niet serieus nemen dus.

[Dit bericht is veranderd door Johan Nahoj (op 1 april 2005 20:52:50).]
HR
HR

YAKUBU22
Regelmatige invaller

Uit: Almere
Vak: 426
Reg.: 19 november 2001

Net even op Ajax.nl het artikeltje over het salaris van Arie diagonaal doorgekeken. Er wordt gesproken over een gemiddelde salaristijging per jaar van 5% :denk
Zo`n baan wil ik ook wel!
Het is trouwens een mooi voorbeeld van het zakkenvullen zoals dat in de top van bedrijven/instellingen gepraktizeerd wordt. (zie ook het salaris van de directeur van NUON)

Naar mijn bescheiden mening is het heel erg onbeschoft om - terwijl de rest van Nederland niet eens compensatie voor de inflatie krijgt - zo`n loonsverhoging te geven/krijgen. Voor zijn stijging per jaar moet de gemiddelde Nederlander 10 jaar werken...
HR
HR

Biebel
Regelmatige invaller

Uit: Weesp
Vak: 413
Reg.: 21 juli 2003

Ach t is een kwestie van tijd als Ajax slecht blijft draaien en er komen geen nieuwe spelers en de seizoenskaarten gaan ook omhoog dan komen de supporters vanzelf wel in opstand en dan is er zelfs voor Arie geen houden meer aan.
HR
HR

zlatan-online.nl
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Ridderkerk
Reg.: 6 augustus 2003

deze vent moet gwn weg die arie.

hij maakt onze club egt stuk wat nu al zichtbaar is.

[Dit bericht is veranderd door zlatan-online.nl (op 1 april 2005 22:56:04).]
HR
HR

Chris1984
Jeugdspeler

Uit: Maassluis
Reg.: 2 september 2004

Ajax is amper succesvol en hij blijft maar meer en meer geld opstrijken.. Weg met die sukkel
HR
HR

Vergelijkend
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 124
Reg.: 11 juli 2003

schande schande hij wordt beloond voor the big bath. Deze term (die ik reeds 5 mnd geleden noemde) tref je vaak aan in de financierings literatuur. Het komt erop neer dat nieuwe topmensen binnen een beursgenoteerd bedrijf een opdracht krijgen en die voeren ze ook uit hetgeen leidt tot op korte termijn van goede resultaten daar heeft ie voor gezorgd maarrrr the big bath betekend dat de successen op korte termijn men zijn ontstaan door te korten op delange termijn of maw allerlei besluten die op korte termijn redelijk wat opleveren leveren op lange termijn enkel problemen op. Zo worden vaak reorganisaties doorgevoerd en dochtermaatschappijen verkocht. Dit levert kosten besparingen op maar vaak blijken het de succesvolste onderdelen van een bedrijf te zijn die op de lange termijn een negatieve invloed hebben. Zo heeft een rijtje ajax spelers ajax verlaten die te weinig geld hebben opgebracht wordt geinvesteerd in nieuwe mensen die uiteindelijk minder opbrengen. klootzak arie van de eijden die zakkewasser moet opzouten wanneer slaan de F-side en vak410 e.a. de handen in elkaar om die lulo weg te krijgen?!?!
HR
HR

ArieAFCA
Ballenjongen

Vak: 410
Reg.: 2 maart 2005

Als na 300 stemmen op de nieuwe poll van http://ArieAFCA.web-log.nl nog steeds 100% vindt dat Arie van Eijden weg moet bij Ajax, dan is het wel hl duidelijk en stuur ik de resultaten naar Ajax...
HR
HR

Golden A.F.C.A.
Legende

Uit: Noord-Holland Noord
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juli 2001

ArieAFCA schreef:

Als na 300 stemmen op de nieuwe poll van http://ArieAFCA.web-log.nl nog steeds 100% vindt dat Arie van Eijden weg moet bij Ajax, dan is het wel hl duidelijk en stuur ik de resultaten naar Ajax...
HR
Doe maar, ik heb nog niet gestemd, maar wil hem zeker weghebben. Ben niet voor niks de opener van dit topic ;B
HR
HR

ariemoetweg
Ballenjongen

Reg.: 2 april 2005

Arie van de Eijden moet gewoon oprotten!.

Het is toch belachelijk dat deze alcoholist zo'n belachelijk salaris krijgt voor de wanprestaties die hij levert!!!!

Er lopen veel betere spitsen in Nederland rond dan dat zooitje wat er nu loopt (uitgezonderd Babel).

Kone, Vennegoor, Nkufo, El Kattabi en Huntelaar zijn allemaal te koop voor een totaalprijs van rond de 6 miljoen.

Dit heeft Ajax alleen al betaald voor die zogenaamde topper van een Charisteas.

Waar zijn die scouts mee bezig?????

Tonnie Pronk,een alcoholist in hart en nieren heeft totaal geen verstand van voetballers.

Nu hebben ze Gerard (hik) van de Lem weer binnengehaald.
Ook zo'n beroepsalcoholist.

Deze mongolen brengen Ajax naar de afgrond.

Waarom komen jullie niet in actie.
Alleen maar schreeuwen helpt niet!!!!!!

Red Ajax van die klootzakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HR
HR

TripNRaVeR
Talent

Reg.: 4 januari 2003

ben jij soms een alcoholist? :D
HR
HR

AJAXJOOD
Vedette

Reg.: 1 juli 2002

ArieAFCA schreef:

HR
Beetje flauw h, dat je alleen ja kan stemmen! :denk

( Maar ik heb natuurlijk gestemd, oprotten met die varkenskop....)
HR
HR

freezl
Idool

Uit: valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

ariemoetweg schreef:

Arie van de Eijden moet gewoon oprotten!.

Het is toch belachelijk dat deze alcoholist zo'n belachelijk salaris krijgt voor de wanprestaties die hij levert!!!!

Er lopen veel betere spitsen in Nederland rond dan dat zooitje wat er nu loopt (uitgezonderd Babel).

Kone, Vennegoor, Nkufo, El Kattabi en Huntelaar zijn allemaal te koop voor een totaalprijs van rond de 6 miljoen.

Dit heeft Ajax alleen al betaald voor die zogenaamde topper van een Charisteas.

Waar zijn die scouts mee bezig?????

Tonnie Pronk,een alcoholist in hart en nieren heeft totaal geen verstand van voetballers.

Nu hebben ze Gerard (hik) van de Lem weer binnengehaald.
Ook zo'n beroepsalcoholist.

Deze mongolen brengen Ajax naar de afgrond.

Waarom komen jullie niet in actie.
Alleen maar schreeuwen helpt niet!!!!!!

Red Ajax van die klootzakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HR
Over schreeuwen gesproken :denk ........

Als jij denkt dat ajax Kone,n'Kufo en huntelaar(ik noem Ben Ik Goor Of Ben Ik Link :D niet want waarom je die noemt is mij totaal een raadsel)kan kopen voor een totaal bedrag van 6 miljoen dan kan ik je niet serieus nemen.
HRHR
HR

KungZlatan
Vedette

Vak: 409
Reg.: 29 juni 2002

Arie kreeg er wel van langs vandaag. Hulde aan het uit-publiek.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001

Arie wordt betaald na resultaat? Mag ie dan nu ff 6 ton terugstorten?? Heerenveen - Ajax, kan het nog schrijnender?
HR
HR

Revo
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

KungZlatan schreef:

HR
Hbe het zelf niet gezien , maar ook van mij hulde aan het uitpubliek. Dat is dan nog een lichtpuntje bij een zeer deprimerende avond. IK hoop dat de media het oppakt.
HR
HR

Klasbakken
Icoon

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

KungZlatan schreef:

HR
Mooi!! Toch nog een positief aspect aan deze wedstrijd. opflikkeren met die ontplofte kikker.

Heel Ajax is diep naar de afgrond gegleden onder zijn bewind, en maar blijven zitten in je ivoren toren en nog bakken met geld ook opstrijken.

ARIE FLIKKER OP en neem de rest van je niet daadkrachtige stropoppen mee...
HR
HR

ariemoetweg
Ballenjongen

Zien jullie wel??????

En maar goedvinden dat die Arie blijft zitten.

Weet iemand zijn adres?

Ga ik ff bij hem langs.

Wat een klootzak.

Hij maakt jullie en mijn club kapot.
En dan ook nog zo'n salaris opstrijken.

Daar moet ik ik ruim 15 jaar voor werken!!!!!
HR
HR

A.F.C.A. Till I Die
International

Uit: Zevenaar
Reg.: 9 maart 2001

wacht hem gewoon bij het parkeerdek op ipv die praatjes op internet dat je bij hem langs gaat..
HR
HR

denthemen
Bankzitter

Uit: nibbixwoud
Reg.: 5 april 2002

ik ben het erover eens dat arie weg MOET!! maar waarom zijn er dan zo weinig spandoeken tegen hem? laat merken dat we hem uitkotsen!!!!!!!!!!!
HR
HR

ariemoetweg
Ballenjongen

A.F.C.A. Till I Die schreef:

wacht hem gewoon bij het parkeerdek op ipv die praatjes op internet dat je bij hem langs gaat..
HR
Ben jij het eens dan met de gang van zaken?

Die vent maakt jouw club kapot?
Wil je dit niet zien of begrijp je het niet?

Wat voor praatjes heb ik dan?
HR
HR

freezl
Idool

Uit: valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

ariemoetweg schreef:

(...)

Ben jij het eens dan met de gang van zaken?

Die vent maakt jouw club kapot?
Wil je dit niet zien of begrijp je het niet?

Wat voor praatjes heb ik dan?
HR
Tuurlijk meneer de ruige bink......... :D
Doe jij het maar ff oplossen ok?

pseudo-anonieme bedreigingen noemen ze dit :denk ......
HR
HR

sander_afca
Vedette

Reg.: 14 oktober 2003

denthemen schreef:

ik ben het erover eens dat arie weg MOET!! maar waarom zijn er dan zo weinig spandoeken tegen hem? laat merken dat we hem uitkotsen!!!!!!!!!!!
HR
Waarom maak jij zelf niet een spandoek tegen arie?
HR
HR

Ne0
Veelbelovend talent

Uit: Boeien
Reg.: 31 maart 2005

Jonge jezus waar gaat dit over.. beetje ruzie onderling gaan staan maken over een spandoek en over het parkeerdek of iemand thuis opzoeken.

Die gast moet weg punt uit, en dat kan idd door een spandoek te maken, het moet op tv sterk zichtbaar zijn. En dan maar een wedstrijdje niet naar ajax.. dat doet heel veel pijn in de portomonee van de aandeelhouders.. dan is ie zo weg.
HR
HR

bolle2
Internationale topspeler
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

denthemen schreef:

HR
Niet alleen Arie moet weg.
Maar ook Scholletje. Het tactisch onbenul onder de trainers.
"Ik ga weer met een "10" spelen en vervolgens die "10" (Pienaar) wisselen voor een verdediger (De Jong)"

Vuilnisman mag deze zak ook mee.!!!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Arie van Eijden is de zwakste schakel

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Juventus wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Olympique Lyonnais.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!