Ajax Netwerk
donderdag 17 augustus 2017 - 01:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Marcel Keizer

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 52 »

HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 7 augustus 2004

‘Ajax presenteert nieuwe hoofdtrainer op zeer korte termijn’

Dinsdag, 13 juni 2017 om 16:02

forumillustratie

Ajax lijkt de opvolger van Peter Bosz te hebben gevonden. Voetbal International meldt dinsdagmiddag Marcel Keizer, de trainer van Jong Ajax, ‘op zeer korte termijn’ doorgeschoven wordt naar de hoofdmacht van de Amsterdammers. Beide partijen zouden op dit moment nog met elkaar in gesprek zijn om de laatste details af te ronden.

De waarschijnlijke aanstelling van Keizer komt niet als een verrassing, aangezien zijn naam, naast mogelijke kandidaten als Roger Schmidt en Jaap Stam, steevast voorbij kwam in het geruchtencircuit. Voor de 48-jarige oefenmeester zou de promotie naar de Amsterdamse hoofdmacht een mooie beloning zijn van een goed seizoen waarin hij met Jong Ajax op de tweede plaats in de Jupiler League eindigde. De club hoopt nog een ervaren assistent aan te kunnen stellen als rechterhand van de relatief onervaren Keizer en zal er anders voor kiezen om Aron Winter door te schuiven.

Keizer kwam als voetballer tot een handvol wedstrijden voor Ajax en werkte als trainer bij Telstar, FC Emmen en SC Cambuur. In de Johan Cruijff ArenA wordt hij de opvolger van Bosz, die vorige week na één seizoen, met een tweede plaats in de Eredivisie en de finale van de Europa League als meest aansprekende resultaten, bij Borussia Dortmund werd gepresenteerd als opvolger van Thomas Tuchel.

Lees meer op http://www.voetbalzone.nl
HRHR
HR

sulejmania
Basisspeler

Uit: leiden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 mei 2008

na de teleurstelling over het vertrek van Bosz verwerkt te hebben, lijkt dit me toch de beste keuze. Hij is de kandidaat die het meeste de lijn Bosz zal kunnen voortzetten. Lijkt me wel zaak om een zwaargewicht als assistent naast hem te zetten, die het klappen van de zweep kent. Maar wie?

Ben benieuwd. Heeft veel moois laten zien met Jong. Gaat waarschijnlijk veel van de jeugd gebruik maken en het trio de Jong/Nouri/vdBeek zal dit ook geen kwaad doen. Ben wel benieuwd of hij met de druk van het hoofdtrainerschap om zal kunnen gaan.

Succes!
HR
HR

Brammes
Regelmatige invaller

Reg.: 30 juni 2014

Tevreden dat er een trainer komt die de lijn van bosz door gaat proberen te trekken. Weer verandering met het oog op de vCL zou niet te doen zijn.

Hopen op een paar goede, begeleidende assistenten.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

quote:HR
sulejmania schreef:

na de teleurstelling over het vertrek van Bosz verwerkt te hebben, lijkt dit me toch de beste keuze. Hij is de kandidaat die het meeste de lijn Bosz zal kunnen voortzetten. Lijkt me wel zaak om een zwaargewicht als assistent naast hem te zetten, die het klappen van de zweep kent. Maar wie?

Ben benieuwd. Heeft veel moois laten zien met Jong. Gaat waarschijnlijk veel van de jeugd gebruik maken en het trio de Jong/Nouri/vdBeek zal dit ook geen kwaad doen. Ben wel benieuwd of hij met de druk van het hoofdtrainerschap om zal kunnen gaan.

Succes!
HR
'Heitinga krijgt Ajax O19 onder zijn hoede, Jong Ajax mogelijk voor Reiziger'

Voetbal International meldt dat het de bedoeling is dat John Heitinga Ajax onder 19 onder zijn hoede krijgt volgend seizoen. Aron Winter schuift waarschijnlijk door naar een rol als assistent bij of het eerste of Jong Ajax. Voor de opvolging van Marcel Keizer bij het beloftenteam wordt Michael Reiziger genoemd.

Poeh... niet erg stevig allemaal na Peter Bosz hoor...
HR
HR

Chelsea Man Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

ElSalvador74 schreef:

(...)

'Heitinga krijgt Ajax O19 onder zijn hoede, Jong Ajax mogelijk voor Reiziger'

Voetbal International meldt dat het de bedoeling is dat John Heitinga Ajax onder 19 onder zijn hoede krijgt volgend seizoen. Aron Winter schuift waarschijnlijk door naar een rol als assistent bij of het eerste of Jong Ajax. Voor de opvolging van Marcel Keizer bij het beloftenteam wordt Michael Reiziger genoemd.

Poeh... niet erg stevig allemaal na Peter Bosz hoor...
HR
Sjonnie als trainer? Moet niet gekker worden in Nl. Kappen met die exprof onzin...
HR
HR

Pauillac
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Kennedy Bakircioglu
Reg.: 7 oktober 2013

Dit wordt natuurlijk helemaal niets. Wat een armoede. Krijg je Aaaaaaaron er ook nog bij.
HR
HR

danielson
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Vak: 420
Reg.: 11 februari 2012

Pauillac schreef:

Dit wordt natuurlijk helemaal niets. Wat een armoede. Krijg je Aaaaaaaron er ook nog bij.
HR
Zal wel meevallen denk ik. Assistent voor Keizer zal denk ik een Ron Jans achtige figuur worden.
HR
HR

Hr.Stoichkov Rode kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Uit: Mondiaal
Reg.: 28 juni 2016

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 juni 2017 om 16:51:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Pauillac schreef:

HR
Snap niet waarom Winter voorrang heeft op Reiziger.
Snap überhaupt niet dat het technische hart zich het technische hart mag blijven noemen met alleen ongeschikte mensen erin. We weten echt wel dat Bergkamp onstuimige geldingsdrang heeft.

[Dit bericht is veranderd door Hr.Stoichkov (op 13 juni 2017 16:57:16).]
HR
HR

Chelsea Man Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

danielson schreef:

(...)

Zal wel meevallen denk ik. Assistent voor Keizer zal denk ik een Ron Jans achtige figuur worden.
HR
Spijkerman dus :D
HR
HR

yan-arie
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 januari 2008

Pauillac schreef:

HR
Nou ja, aan de andere kant. Ben je tenminste van Winter af bij ons vlaggenschip op de Toekomst. Laat hem dan maar lekker pilonnen en doeltjes verplaatsen bij het 1e.
HR
HR

dubbel2010
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 124
Reg.: 15 april 2010

Weer een overbruggingsjaar. Mensen snap het nou. Nu kan dooie Dennis zonder tegenspraak zijn zin doordrijven. De huidige vriendenclub, verrader Slop en judassen Sar en Bergkamp zijn maar met 1 ding bezig... zakkenvullen. Totdat iemand hun stopt gaat dit door.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

dubbel2010 schreef:

Weer een overbruggingsjaar. Mensen snap het nou. Nu kan dooie Dennis zonder tegenspraak zijn zin doordrijven. De huidige vriendenclub, verrader Slop en judassen Sar en Bergkamp zijn maar met 1 ding bezig... zakkenvullen. Totdat iemand hun stopt gaat dit door.
HR
hebben poen zat. gaat niet om zakkenvullen. maar om pure onkunde.
HR
HR

ajax87
Talent

Reg.: 11 januari 2006

Speelde met Jong Ajax prima voetbal.
Tuurlijk, technisch had hij de beste selectie. MAar in ene toch fysieke lastige competitive is een 2e plaats prima.
Heeft Ajax in zijn bloed, ik gun hem de kans wel.
HR
HR

Protasius
Vedette

Vak: 423
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 8 november 2005

Hij komt goed over. Hopelijk kan hij de lijn van Bosz op zijn eigen manier doortrekken.
HR
HR

Muscle Tough
Moderator

Reg.: 23 augustus 2002

dubbel2010 schreef:

HR
Ik denk dat alle andere opties een overgangsjaar zouden betekenen en dat met Keizer juist de kans op een doorstart het grootst is. Ik denk dat de combinatie Keizer, een ervaren assistent, zijn kennis van de selectie en zijn aanvallende speelstijl ervoor zorgen dat er goed doorgeborduurd kan worden op vorig seizoen.

Vergeet niet dat over Bosz ook de nodige scepsis was bij aanvang.
HR
HR

De Sfinx
Talent

Reg.: 2 juni 2007

WANBELEID
HR
HR
HR
HR

Brammes
Regelmatige invaller

Reg.: 30 juni 2014

De Sfinx schreef:

WANBELEID
HR
HOOFDINGANG BESTORMEN!!!
HR
HR

DonDraper Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 13 maart 2014

Protasius schreef:

Hij komt goed over. Hopelijk kan hij de lijn van Bosz op zijn eigen manier doortrekken.
HR
Daar ben ik heel huiverig over met Spijkerman en Winter als assistenten. Ik zie die twee Keizer wel overrulen met hun negatieve spelopvatting. Spijkerman is het al eerder gelukt en Winter staat ook niet bekend om zijn vrolijke karakter en tiki taka.

Ik heb vertrouwen in Keizer, ik heb geen vertrouwen in de combinatie Keizer, Spijkerman, Winter. Dat wordt niks. Let maar op.
HR
HR

FelixGasselich Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Bagdad
Droomaankoop: Karol Linetty
Reg.: 19 mei 2015

Keizert, dit zal toch gvd wel een grap zijn. :D
HR
HR

Jetho
Talent

Reg.: 27 augustus 2006

Tja, lijkt me best een prima vent, maar is nog wel een groentje hoor.

Hij kan er niets aan doen, maar wat er achter de schermen bij Ajax gebeurt is natuurlijk wanbeleid van de bovenste plank. :denk
HR
HR

San Lorenzo
Lid 2de elftal

Uit: Buenos Aires
Reg.: 29 augustus 2003

Litmanen als zijn assistent? Kluivert zie ik trouwens ook niet als slechte optie om hem bij te staan.
HR
HR

allebe2
Jeugdspeler

Reg.: 8 juni 2017

Prima jaar gehad in de jupiler league maar vind het toch wel een grote gok hoor. Z'n CV is niet bepaald indrukwekkend.

Mocht het verkeerd uitpakken, worden de heren Bergkamp enz dan eindelijk een x verantwoordelijk gehouden?

Wat zien ze btw in Heitinga en Winter? Heb die Heitinga nog nooit iets inhoudelijks horen zeggen tijdens z'n carrière of als analist.. sterker nog, zelden zo'n slechte analist gezien als Heitinga.. maarja oud voetballers he
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Aub geen Winter...
HR
HR

Bruckner
International

Reg.: 23 oktober 2008

Alsof half Europa stond te springen om Ajax te gaan leiden. Denk dat we gewoon niet veel keus hadden, als we hetzelfde soort voetbal als vorig willen zien. Als we resultaat willen zullen we een ander soort trainer moeten halen. Maar voor het kijkplezier zal Keizer , net als Bosz, best oke zijn.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Marcel Keizer

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 95,2% dat FC Twente wint van VVV Venlo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Rosenborg BK:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!