Ajax Netwerk
maandag 24 juli 2017 - 22:44                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Marc Overmars [deel 2]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 77 »

HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Droomaankoop: -
Reg.: 7 juni 2005

De verdediging lijkt toch nog goed te komen, de Telesport meldde vanochtend dat Ajax die COlombiaan wilde aantrekken als Keizer Zeefuik en Bakboord niet vond voldoen, nu gaan er ondertussen geruchtten rond in Colombia dat hij grote kans naar Ajax komt.
Voor de Linksback willen ze alleen een klasbak halen..

Betekend dus dat je dan Veltman Sanchez De Ligt en Aankoop als 1e keus hebt

Met Colombiaan Viergever en Sinkgraven als backups... dat ziet er toch al een stuk degelijker uit als dit echt gaat lukken, maar het leek wel alsof ze niks zouden doen.
HRHR
HR

de dominee
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Vak: -
Reg.: 15 november 2013

quote:HR
Legendarisch schreef:

(...)

In dat geval is Sinkgraven de backup voor Viergever. Eiting heeft het al geprobeerd in Jong en wordt rijp geacht voor een plek in de selectie. Of je het nu wil of niet hij is de backup van Schone.
HR
Eiting als volwaardig lid van de selectie zien, achter de reeds falende Schone? Tja...misschien loopt er dan in de C1 nog een leuke centrale verdediger rond voor als Sanchez geblesseerd raakt?

Sinkgraven is chronisch geblesseerd en daar kun je dus zeker niet op rekenen.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Morfe0 schreef:

De verdediging lijkt toch nog goed te komen, de Telesport meldde vanochtend dat Ajax die COlombiaan wilde aantrekken als Keizer Zeefuik en Bakboord niet vond voldoen, nu gaan er ondertussen geruchtten rond in Colombia dat hij grote kans naar Ajax komt.

Met Colombiaan Viergever en Sinkgraven als backups... dat ziet er toch al een stuk degelijker uit als dit echt gaat lukken, maar het leek wel alsof ze niks zouden doen.
HR
Keizer is fan van Zeefuik en acht hem er DENK IK ook klaar voor om als back-up te fungeren achter Veltman. Zo kwam hij iig op mij over in de interviews.
HR
HR

England Loyals
Vedette

Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

CosaNostra020 schreef:

(...)
Keizer is fan van Zeefuik en acht hem er DENK IK ook klaar voor om als back-up te fungeren achter Veltman. Zo kwam hij iig op mij over in de interviews.
HR
Dat denk ik ook. Vraag me meer of transfer van Walker naar MCFC de interesse van THFC in Veltman nieuw leven in blaast...
HR
HR

Legendarisch
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Het hol van de leeuw
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 augustus 2007

Morfe0 schreef:

HR
Waar zie jij die zogenaamd grote geruchten dat hij naar Ajax komt dan. Op Twitter zingen alleen een paar vage geruchtjes rond dat PSV en Ajax op Benedetti en Orejuela hebben geboden.
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 maart 2014

Legendarisch schreef:

(...)

Waar zie jij die zogenaamd grote geruchten dat hij naar Ajax komt dan. Op Twitter zingen alleen een paar vage geruchtjes rond dat PSV en Ajax op Benedetti en Orejuela hebben geboden.
HR
Foto van Lerby in Colombia.

[Dit bericht is veranderd door DonDraper (op 17 juli 2017 15:58:30).]
HR
HR

Legendarisch
Geselecteerd voor Oranje

DonDraper schreef:

(...)

HR
Dus? Alsof Lerby nooit spelers naar PSV brengt.
HR
HR

michelb1986
Talent

Reg.: 14 augustus 2014

Morfe0 schreef:

HR
Ik denk dat er wel degelijk een plan is. Maar sommigen verwachten dat alles op 1 juli rond is, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Waarbij de meningen wel kunnen verschillen over wat er nodig is: ik zou er graag een buitenspeler bij hebben, maar ik denk dat ze bij Ajax zelf daar anders over denken.

Ik ben juist heel blij dat ze (schijnbaar) een schaduwlijst hebben en voor linksback de lat hoog leggen. Een jaar of twee geleden hadden we nu met Haps gelopen, de weg die Feyenoord nu inslaat.
HR
HR

de dominee
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 15 november 2013

DonDraper schreef:

(...)

HR
Top. Rechtsback is de enige positie in de verdediging waar we momenteel wel 2 spelers voor hebben. Logisch om er dan nog eentje te kopen, in plaats van centraal- of links achterin.

Kent iemand die Colombiaan trouwens? Is het wat?
HR
HR

Baroech Hashem
Jeugdspeler

Reg.: 15 oktober 2010

Legendarisch schreef:

(...)

HR
Brands heeft dit gerucht recent de prullenbak ingegooid. Dus komen we uit op Feyenoord die al jaren niks doen in Zuid Amerika, of Ajax, die zeer actief is.
HR
HR

Legendarisch
Geselecteerd voor Oranje

de dominee schreef:

(...)

Top. Rechtsback is de enige positie in de verdediging waar we momenteel wel 2 spelers voor hebben. Logisch om er dan nog eentje te kopen, in plaats van centraal- of links achterin.

Kent iemand die Colombiaan trouwens? Is het wat?
HR
Kan ook voor Benedetti zijn he. Aanvallende middenvelder die al bij Lerby zit:

forumillustratie

Het gerucht dat Ajax en/of PSV op hem en Orejuela geboden zou hebben:

forumillustratie
HR
HR

Massimo
Icoon

Reg.: 20 januari 2010

Het middenveld vind ik nu wel heel dun geworden met het wegvallen van Klaassen en Nouri. Ziyech lijkt me de onbetwiste nummer 1 als meest aanvallende middenvelder op de half positie, maar daarachter zit nu wel een gat. Ook de overige twee posities op het middenveld vind niet heel zwaar bezet. Met Klaassen is een flink stuk scorend vermogen op het middenveld weggevallen en Schöne zou eigenlijk doorgeselecteerd moeten worden. Van de Beek zal met de huidige selectie basisspeler worden en ik denk ook wel dat hij daar klaar voor is. Of Vd Beek wordt de eerste 6 en dan heb je nog een basisspeler als half positie nodig of hij wordt naast Ziyech de andere halfspeler en wordt het wel erg broos met De Jong, Eiting en eventueel Sinkgraven daarachter.
HR
HR

FelixGasselich Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Bagdad
Droomaankoop: Karol Linetty
Reg.: 19 mei 2015

Fijne selectie, Marc. Met veel kunst en vliegwerk kunnen we 11 mensen de wei insturen.
HR
HR

PDL
Vedette

Vak: 402
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

Basis tegen Nice:
Onana
Veltman - Sanchez - De Ligt - Viergever
vd Beek - Schone - Ziyech
Neres/Kluivert - Dolberg - Younes

daarachter:
Leer
Zeefuik - ? - ? - ?
Frenkie - ? - ?
Cerny - KJH - Kluivert

Maar volgens Ozymandias en Legendarisch is de selectie wel rond.

:denk
HR
HR

Legendarisch
Geselecteerd voor Oranje

PDL schreef:

Basis tegen Nice:
Onana
Veltman - Sanchez - De Ligt - Viergever
vd Beek - Schone - Ziyech
Neres/Kluivert - Dolberg - Younes

daarachter:
Leer
Zeefuik - ? - ? - ?
Frenkie - ? - ?
Cerny - KJH - Kluivert

HR
Haha ga je nu liegen? Quote alsjeblieft waar ik heb gezegd dat de selectie rond is. Ik maak vanavond nog 100 euro over naar je als het je lukt.
HR
HR

sebastiaan1973
Idool

Reg.: 29 mei 2009

Tussen alle -hij kan er niets van- berichten even wat positiefs.

'Denswil vervolgt carrière in Duitsland; Ajax profiteert en krijgt 1,5 miljoen'

HSV gaat ruim zeven miljoen euro betalen voor de 24-jarige verdediger, die in januari 2015 Ajax inruilde voor Brugge. De Belgische grootmacht is er nog niet helemaal uit met HSV. Er moeten nog wat puntjes op de i worden gezet, meldt BILD, maar waarschijnlijk volgt er komende week witte rook.

Bij de verkoop van Denswil aan Club Brugge zou zijn afgesproken dat Ajax in het geval van een verkoop twintig procent van de transfersom incasseert. Dat betekent concreet dat de Amsterdammers nu een kleine 1,5 miljoen euro kunnen bijschrijven.

Kortom 1,5 miljoen erbij. Mooie deal. We gaan dit zomerseizoen over de 50 miljoen! Afgezien van Davy betreft het overbodige spelers. Lekker bezig. Zeker als je kijkt wat voor troep Feyenoord binnenhaalt. Wel veel mazzel dat twee clubs zo gek zijn om 15 miljoen voor een F-back neer te leggen. Tete is immers een stuk beter dan Karsdorp. PSV afgezien van het aantrekken van een talentvolle Mexicaan gaat er dik op achteruit. En verkoopt vrijwel niets.

Trouwens Overmars is wel de man die het elftal samenstelde dat vanuit een Mickey Mouse competitie de EL-finale haalde. Dat roept in heel Europa bewondering op. Behalve hier, zie ik ;)

[Dit bericht is veranderd door sebastiaan1973 (op 17 juli 2017 19:34:17).]
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 14 januari 2017

sebastiaan1973 schreef:

HSV gaat ruim zeven miljoen euro betalen voor de 24-jarige verdediger, die in januari 2015 Ajax inruilde voor Brugge. De Belgische grootmacht is er nog niet helemaal uit met HSV. Er moeten nog wat puntjes op de i worden gezet, meldt BILD, maar waarschijnlijk volgt er komende week witte rook.

Bij de verkoop van Denswil aan Club Brugge zou zijn afgesproken dat Ajax in het geval van een verkoop twintig procent van de transfersom incasseert. Dat betekent concreet dat de Amsterdammers nu een kleine 1,5 miljoen euro kunnen bijschrijven.

Kortom 1,5 miljoen erbij. Mooie deal. We gaan dit zomerseizoen over de 50 miljoen! Afgezien van Davy betreft het overbodige spelers. Lekker bezig. Zeker als je kijkt wat voor troep Feyenoord binnenhaalt. Wel veel mazzel dat twee clubs zo gek zijn om 15 miljoen voor een F-back neer te leggen. Tete is immers een stuk beter dan Karsdorp. PSV afgezien van het aantrekken van een talentvolle Mexicaan gaat er dik op achteruit. En verkoopt vrijwel niets.

Trouwens Overmars is wel de man die het elftal samenstelde dat vanuit een Mickey Mouse competitie de EL-finale haalde. Dat roept in heel Europa bewondering op. Behalve hier, zie ik ;)
HR
Fantastisch man... Bak een taart en ga het vieren.

Legendarisch schreef:

(...)

HR
Orejuala is wel een toppertje, begreep sowieso niet dat ze die niet eerder gehaald hadden. Benedetti ken ik niet.

Maar ach, ik laat mij positief verrassen door Overmars. Ben bang dat Dijks de beoogde linksback wordt. Ajax heeft lekker gecashed, heeft schijnt aan de supporters en we gaan wederom met een onevenwichtige selectie het seizoen in.

[Dit bericht is veranderd door Coentje37 (op 17 juli 2017 19:45:39).]
HR
HR

Amp
Veelbelovend talent

Reg.: 11 december 2016

Baroech Hashem schreef:

(...)
Brands heeft dit gerucht recent de prullenbak ingegooid. Dus komen we uit op Feyenoord die al jaren niks doen in Zuid Amerika, of Ajax, die zeer actief is.
HR
Brands had destijds ook geen interesse in Narsingh, Brands had destijds ook geen interesse in Maher, en verwees onlangs nog de geruchten rondom die Mexicaan naar het rijk der fabelen...
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

Morfe0 schreef:

HR
Wat mij betreft had er ook gewoon een klasbak op rechtsback bij gemogen.

Zeefuik als backup vanuit de jeugd is prima en een stuk ons beleid om jonge talenten een kans te geven.

Dat we echter het jaar wederom in gaan met Veltman als eerste keus kan ik me echt totaal niet in vinden. Die had best wat actiever in de etalage gezet mogen worden (lees doorselecteren)
HR
HR

PDL
Vedette

Legendarisch schreef:

(...)

Haha ga je nu liegen? Quote alsjeblieft waar ik heb gezegd dat de selectie rond is. Ik maak vanavond nog 100 euro over naar je als het je lukt.
HR
Op 31 mei heb je het over ''de beste selectie deze eeuw oid'' en op 3 juli zeg je dat de basis rond is.

Ok, niet letterlijk wat ik zeg maar het scheelt weinig. De basisrond, hoe kom je erbij? Zonder linksback is lastig voetballen tegen ploegen als Nice. En de beste selectie lijkt me ook raar als je 4-5 back-up spelers mist. (en ja ook toen Klaassen er nog was, was dit het geval)
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

skimovic schreef:

(...)

Wat mij betreft had er ook gewoon een klasbak op rechtsback bij gemogen.

Zeefuik als backup vanuit de jeugd is prima en een stuk ons beleid om jonge talenten een kans te geven.

Dat we echter het jaar wederom in gaan met Veltman als eerste keus kan ik me echt totaal niet in vinden. Die had best wat actiever in de etalage gezet mogen worden (lees doorselecteren)
HR
Je valt tevaak in herhaling en bent vervolgens het ook echt nog gaan geloven wat je hier allemaal neer kalkt. Je kunt niet 11 (potentiële) toppers hebben als Ajax zijnde zoals Real Madrid en Barca dat wel hebben. Veltman is geen topper maar doet gewoon prima mee, heeft veel ervaring, kan Europees ook mee (beste op het veld tegen Manchester) en past goed bij het spel dat men bij Ajax voor ogen heeft. Attractief voetbal naar voren. Noem mij eens een waardige vervanger van Veltman?
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

Legendarisch schreef:

(...)

HR
Jij vraagt of er grote geruchten zijn en beweert dat er slechts wat vage geruchtjes zijn. Als Lerby in Colombia is speelt er wel iets meer dan een vaag geruchtje.

sebastiaan1973 schreef:

Kortom 1,5 miljoen erbij. Mooie deal. We gaan dit zomerseizoen over de 50 miljoen!
HR
Lekker hoor. Kan weer op de storthoop.

Ik trek een biertje open om het te vieren.
HR
HR

PDL
Vedette

sebastiaan1973 schreef:

HR
Heb jij een baantje als muntenteller van Marc??
Oprechte vraag...
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

PDL schreef:

(...)

Heb jij een baantje als muntenteller van Marc??
Oprechte vraag...
HR
Hij zal wel wat aandeeltjes hebben.
HR
HR

Un regista dado
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Rafinha Alcântara
Reg.: 19 maart 2013

PDL schreef:

HR
Kan je wel mensen belachelijk maken, maar dan moet je niet het halve plaatje schetsen...
Jij laat gewoon vrolijk 3 contractspelers weg uit je opstelling.

GK: Onana/Leer
RB: Veltman/Zeefuik
RCV: Sanchez/De Ligt
LCV: Viergever/Riedewald
LB: Sinkgraven/Dijks

RCM: vd Beek/de Jong
CVM: Schøne/Eiting
LCM: Ziyech/aankoop ivm wegvallen Nouri

RV: Neres/Cerny
SP: Dolberg/Huntelaar/Cassierra
LV: Younes/Kluivert

Dus alle posities op die van Ziyech na dubbel bezet. Als er mensen weg gaan moeten er vervangers komen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Marc Overmars [deel 2]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,7% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!