Ajax Netwerk
dinsdag 25 juli 2017 - 00:31                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Marc Overmars [deel 2]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 78 pagina's: « 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 78 »

HR

Jerolimo
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 20 oktober 2002

AJAX heeft 1 basisspeler verkocht en een paar ontevreden bankzitters laten gaan en daar al bijna 50 miljoen voor weten te vangen.
De blessure van Sinkgraven was niet te voorzien en met het drama van Nouri kon niemand rekening houden.
Mocht Sanchez behouden blijven dan heeft Overmars het voortreffelijk gedaan.
En dat de spoeling achterin erg dun is ziet iedereen.
HRHR
HR

Nwankwo
International

Uit: CH-Zurich
Vak: 430
Reg.: 25 januari 2000

quote:HR
Brasil schreef:

(...)

Helemaal mee eens.
HR
Idem
HR
HR

Fern
Vedette

Vak: -
Reg.: 14 augustus 2007

DarkChild schreef:

(.Jammer. Misschien moet je eens daadwerkelijk lezen wat er wordt geschreven. Dan zou je een conclusie als "Jij ziet alles wat Overmars doet als negatief" niet trekken. Als die zo geroemde nuance daadwerkelijk de intentie is althans. Want het lijkt verdacht veel op goedpraten, waarom niet gewoon erkennen dat het nog steeds boordevol misperen zit?

HR
Lees nog eens terug, dan zal je zien dat ik voldoende commentaar op Overmars hebt. En dus nuance inbreng terwijl jij alleen maar roept "hij heeft het slecht gedaan".

Ik weet echt zeker dat als dit bij een andere club zou gebeuren, je dat direct zou beamen.
HR
jij kent mij helemaal niet en dat laat je hier mee blijken.

Dat Sinkgraven 'zijn waarde heeft gehad' zegt bijvoorbeeld niks over zijn miskoop-gehalte. Hij is voor de plek van aanvallende middenvelder gehaald, toen er werkelijk geen 1 linksback meer was (blijft het ook oorverdovend stil bij, hoeft een TD geen evenwichtige selectie meer samen te stellen?) kreeg Tonny Bruin Slot een ingeving en dacht Bosz "ik moet toch wat."
HR
het maakt geen ene flikker uit voor welke positie hij is gehaald, al wordt hij op doel gezet. Als hij daar functioneert en het goed doet dan is het geen miskoop.

Dat soort gedeeltes niet meenemen, maar ogenschijnlijk negeren is heel veel, maar geen nuance in mijn optiek.
HR
Heel beperkt kijken en zeggen "middenvelder, dus miskoop" ondanks dat hij het goed doet als linksback en "Ziyech tel ik niet mee want ...." dat is geen nuance, dat is het negeren van feiten.

Ik snap het op zich wel, de gedachte was: De Boer is weg, nu komt het helemaal goed. En dan word je blijkbaar al blij dat we voor een speler die je twee jaar vastlegt nu alleen maar salaris, tekengeld en waarschijnlijk ook nog wel geld voor de contractontbinding kwijt zijn. Moet ik echt uitleggen hoe bizar het is dat we dat moeten zien als een lichtpuntje? Er is niemand die hier perfect transfersbeleid eist, maar ik weiger te geloven dat het zo karig moet zijn als hoe het nu gaat.
HR
Westermann heeft echt geen afkoopsom gehad, zo stom is Ajax niet. Ze hebben hem transfervrij laten gaan, dat was zijn afkoopsom. Vergelijk het met Jan van Halst, die mocht transfervrij weg, tekende een contract bij Vitesse en ging toen om een vergoeding voor contractontbinding vragen, die werd ook lachend door Ajax weggestuurd.

Vergelijk de komst van Ziyech en Sanchez eens met de komst van Duarte en Van der Hoorn, als je niet ziet dat het een enorme verbetering is dan ben je echt stekeblind.
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 maart 2014

Sylvan schreef:

(...)

Eerst even rustig orienteren, he. Niet te gehaast. We hebben hem pas volgende week nodig.
HR
Echt ongelofelijk weer ja.

Het is weer hetzelfde liedje als elke andere zomer. We lezen om de paar weken dat Ajax dit en dat wil, maar het blijft gewoon weer bij ouderwets lullen. Daadkracht is weer ver te zoeken, met je 150 miljoen op de bank. Ga nou eens met die bult geld voor de CL, ga nou eens je concurrenten in NL op achterstand zetten. Godverdomme.
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2017 om 10:51:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

DonDraper schreef:

(...)

Echt ongelofelijk weer ja.

Het is weer hetzelfde liedje als elke andere zomer. We lezen om de paar weken dat Ajax dit en dat wil, maar het blijft gewoon weer bij ouderwets lullen. Daadkracht is weer ver te zoeken, met je 150 miljoen op de bank. Ga nou eens met die bult geld voor de CL, ga nou eens je concurrenten in NL op achterstand zetten. Godverdomme.
HR
Kan, maar feitelijk staat je hele basis wel he. Het is niet zo dat er nu iemand moet komen die ook direct in de ploeg moet komen te staan.
HR
HR

tonnydetijger
Icoon

Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

BuZa schreef:

(...)

Kan, maar feitelijk staat je hele basis wel he. Het is niet zo dat er nu iemand moet komen die ook direct in de ploeg moet komen te staan.
HR
Zolang Schone daar onderdeel van uitmaakt is dit te zwak.

Tevens moet er een linksbenige verdediger bij, achterin prima basis, echter wat erachter zit is echt te broos.... en een kwaliteitsinjectie op de vleugels is ook erg welkom.
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

BuZa schreef:

(...)

HR
Sinkgraven is alweer geblesseerd waardoor je moet gaan schuiven. Als dan Viergever wegvalt heb je al een gigantisch groot probleem. Achterin is het enorm mager.

En als je basis staat haal je dus iemand voor op de bank. Waarom zou je daarmee zolang wachten. De enige reden daarvoor is dat Overmars zijn huiswerk en voorbereiding wéér niet gedaan heeft.
HR
HR

BuZa
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2017 om 11:18:20.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

DonDraper schreef:

(...)

Sinkgraven is alweer geblesseerd waardoor je moet gaan schuiven. Als dan Viergever wegvalt heb je al een gigantisch groot probleem. Achterin is het enorm mager.

En als je basis staat haal je dus iemand voor op de bank. Waarom zou je daarmee zolang wachten. De enige reden daarvoor is dat Overmars zijn huiswerk en voorbereiding wéér niet gedaan heeft.
HR
In dit verhaal snap ik best dat je gaat schakelen als er gaten gaan vallen, natuurlijk wel op basis van het feit dat je een schaduwlijst hebt en direct kan doorpakken wanneer er iemand vertrekt. Dat alles goed en dubbel bezet is momenteel is zeker niet zo, maar het is een illusie om te denken dat er een complete selectie staat waarvan er ook eens niemand meer vertrekt voor 1 september.
HR
HR

AFCA-Diemen
Lid 2de elftal

Vak: 412
Reg.: 26 oktober 2013

Overmars komt weer eens veel te laat op stoom. We hadden al vóór het trainingskamp zowel een nieuwe linksback als buitenspeler moeten hebben. Met het naderende vertrek van Riedewald is het aantrekken van een centrale verdediger nu ook noodzakelijk.
Maarja, lees dat Verweij het alweer heeft over 'buitenkansjes'... dan weet ik wel genoeg. Tenzij we uitgeschakeld worden in de voorronde CL en we een slechte competitiestart doormaken, maar anders komt er echt niks meer bij. Wanneer kan Overmars zijn zaken eens een keer op tijd op orde hebben?
HR
HR

Denman
Vedette

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Jerolimo schreef:

AJAX heeft 1 basisspeler verkocht en een paar ontevreden bankzitters laten gaan en daar al bijna 50 miljoen voor weten te vangen.
HR
De ontvangen bedragen zijn inderdaad prima.

Jerolimo schreef:
De blessure van Sinkgraven was niet te voorzien en met het drama van Nouri kon niemand rekening houden.
HR
Sinkgraven heeft al vaker blessures gehad, dus niet te voorzien? Elke speler kan geblesseerd raken, daarom werk je met selecties en niet met elftallen.

Jerolimo schreef:
HR
Dat zou top zijn inderdaad, maar het zou wel fijn zijn als ie dan nog een paar verdedigers om zich heen heeft staan..

Jerolimo schreef:
HR
Hoe valt dat te rijmen? Iedereen kan inderdaad zien dat het erg zwak bezet is momenteel, maar dat is prima, omdat iedereen het kan zien?

Misschien hé, misschien.. Zou Overmars eens goed voorbereid moeten zijn en snel kunnen schakelen. Zodat het er daadwerkelijk goed uitziet.
HR
HR

BuZa
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2017 om 12:27:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Denman schreef:

(...)

Hoe valt dat te rijmen? Iedereen kan inderdaad zien dat het erg zwak bezet is momenteel, maar dat is prima, omdat iedereen het kan zien?

Misschien hé, misschien.. Zou Overmars eens goed voorbereid moeten zijn en snel kunnen schakelen. Zodat het er daadwerkelijk goed uitziet.
HR
Toch is het zo dat het rond bepaalde transfers goed stil is geweest en dat iemand dan vlot tekende, zoals met die jonge Braziliaan onlangs. Het kan dus heel goed weer zo zijn dat er straks iemand vrij snel wordt gepresenteerd als het vertrek van Riedewald definitief is, zou me niet heel erg verbazen.
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Uit: de Klassieke Oudheid
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 26 oktober 2002

Ik blijf het toch opvallend vinden dat de Chineesafhaalgrapjes nog steeds ongepast worden gebruikt bij Overmars. Dat was toch het dingetje van Rik Van Den Boog bij de transfer van ik geloof Dost?
HR
HR

Ozymandias
Idool

Uit: London
Reg.: 13 mei 2007

PDL schreef:

(...)

Hij is niet de enige, iedereen die met Ajax begaan is eigenlijk..
HR
Ik heb liever dat de best mogelijke optie wordt aangetrokken op de laatste dag van de transfermarkt dan dat Ajax genoegen neemt met een mindere keuze omdat ze haast willen maken. Ik heb vertrouwen in het basiselftal zoals het nu staat en Ajax heeft, volgens mij, dus de tijd om te zorgen dat ze de meest mogelijke spelers aantrekken. Voor een club als Ajax kan dat alleen vaak pas aan het einde van de transfermarkt aangezien clubs en spelers eerst willen aanzien welke aanbiedingen er binnenkomen.

[Dit bericht is veranderd door Ozymandias (op 17 juli 2017 13:35:05).]
HR
HR

England Loyals
Vedette

Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

Ozymandias schreef:

(...)

Ik heb liever dat de best mogelijke optie wordt aangetrokken op de laatste dag van de transfermarkt dan dat Ajax genoegen neemt met een mindere keuze omdat ze haast willen maken. Ik heb vertrouwen in het basiselftal zoals het nu staat en Ajax heeft, volgens mij, dus de tijd om te zorgen dat ze de meest mogelijke spelers aantrekken. Voor een club als Ajax kan dat alleen vaak pas aan het einde van de transfermarkt aangezien clubs en spelers eerst willen aanzien welke aanbiedingen er binnenkomen.
HR
Dit speelt uiteraard ontzettend... Sommige gaan er iets te gemakkelijk vanuit dat het leven net als Football Manager werkt...
HR
HR

Fier Koen
Winnaar Gouden Bal

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

LitmanenOho! schreef:

(...)
Dat je Nouri betrekt in een afschildering van Overmars momenteel vind ik echt zwaar ongepast en nog onbeschoft ook.
HR
Ik vind de reactie van Overmars zwaar ongepast en nog onbeschoft ook ...
HR
HR

SJON.
Idool

Reg.: 17 januari 2003

Onana-v Leer

Veltman-Zeefuik
Sanchez-?
De Ligt-?
Viergever-(Sinkgraven)-?

?-Vd Beek-De Jong
Vd Beek-Schone-De Jong
Ziyech-(Sinkgraven)

Neres-Cerny
Dolberg-Huntelaar-Cassiera
Younes-Kluivert

Dus graag 3 verdedigers en een middenvelder die direct basis hoort.
HR
HR

Sylvan
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Dennis Praet
Reg.: 5 december 2005

Ik weet dat dit niet de juiste plek is om te vragen maar kan iemand mij vertellen waar het financien topic heen is?
HR
HR

de dominee
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 15 november 2013

Jerolimo schreef:

HR
Echt? Dit is momenteel onze backup:

Leer
Zeefuik - ? - ? - ?
Frenkie - ? - ?
Cerny - KJH - Kluivert

Zorgwekkend.
HR
HR

Legendarisch
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Het hol van de leeuw
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 augustus 2007

de dominee schreef:

(...)

Leer
Zeefuik - ? - Viergever- ?
Frenkie - Eiting - ?
Cerny - KJH - Kluivert

Zorgwekkend.
HR
Fixed
HR
HR

SJON.
Idool

Reg.: 17 januari 2003

de dominee schreef:

(...)

Leer
Zeefuik - ? - ? - ?
Frenkie - ? - ?
Cerny - KJH - Kluivert

Zorgwekkend.
HR
Verdediging en middenveld veel te smal inderdaad.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Legendarisch schreef:

(...)

Fixed
HR
Zeefuik - Sergio Ramos - Viergever- Jordi Alba
Frenkie - Eiting - Luka Modric
Cerny - KJH - Kluivert

Puzzel compleet.
HR
HR

de dominee
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 15 november 2013

Legendarisch schreef:

(...)

Fixed
HR
Viergever staat in de basis als linksback en is dus al 'bezet'. Eiting mag het eerst eens gaan proberen in Jong Ajax lijkt me, of willen we iedereen vanuit de A1 zo in het eerste gooien?
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2017 om 15:31:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Legendarisch
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Het hol van de leeuw
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 augustus 2007

de dominee schreef:

(...)

Viergever staat in de basis als linksback en is dus al 'bezet'. Eiting mag het eerst eens gaan proberen in Jong Ajax lijkt me, of willen we iedereen vanuit de A1 zo in het eerste gooien?
HR
In dat geval is Sinkgraven de backup voor Viergever. Eiting heeft het al geprobeerd in Jong en wordt rijp geacht voor een plek in de selectie. Of je het nu wil of niet hij is de backup van Schone.
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

SJON. schreef:

Onana-v Leer

Veltman-Zeefuik
Sanchez-?
De Ligt-?
Viergever-(Sinkgraven)-?

?-Vd Beek-De Jong
Vd Beek-Schone-De Jong
Ziyech-(Sinkgraven)

Neres-Cerny
Dolberg-Huntelaar-Cassiera
Younes-Kluivert

Dus graag 3 verdedigers en een middenvelder die direct basis hoort.
HR
V/d Beek gaat natuurlijk gewoon op de plek van Klaassen spelen. En Schone op 6. Dat heeft de voorbereiding tot nu al wel uitgewezen. Bergsma kun je misschien de plek van Westermann geven.

de dominee schreef:

(...)

Leer
Zeefuik - ? - ? - ?
Frenkie - ? - ?
Cerny - KJH - Kluivert

Zorgwekkend.
HR
Ja, hier ga je geen kampioen mee worden.

En dan te bedenken dat je dik 130 miljoen op de bank hebt staan. Sjonge jonge jonge.

[Dit bericht is veranderd door DonDraper (op 17 juli 2017 15:36:28).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 78 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Marc Overmars [deel 2]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,7% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!