Ajax Netwerk
donderdag 23 maart 2017 - 17:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Technische staf en bestuur » Peter Bosz [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 98 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 98 »

HR

DarkChild
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 27 juni 2002

forumillustratie

De discussie gaat door met alweer deel 3 over de huidige oefenmeester van ons aller Ajax.
HRHR
HR

tackle
Icoon

Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Reg.: 19 maart 2003

Een trainer die een speler als Veltman zo stellig verdedigd in de pers en hem vervolgens ook elke keer weer opstelt heeft toch een bepaalde vorm van tunnelvisie en staat niet open voor kritieken van buitenaf.

Er is gewoon een veel beter alternatief voorhanden, Tete, en die laat hij verpieteren op de bank. Deze laatste stelt terecht de vraag; Wat heb ik verkeerd gedaan.

Het spel is aantrekkelijker geworden, maar ik blijf vraagtekens plaatsten of Bosz het werkelijk wel zo goed ziet.

Ook bij het handhaven van Klaassen zet ik grote vraagtekens.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Ik gok vanmiddag op dezelfde 10 (dus helaas inclusief Veltman) plus Cassierra.

Maar misschien verrast Bosz. (heeft ie wel vaker gedaan immers)
HR
HR

Le Berry
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 januari 2009

Gaat, naar mijn verwachting ( maar misschien wel hoop ), kiezen voor Nouri als linksbuiten.

Veltman lijkt een zekerheidje, waarom weet niemand.
HR
HR

AMSTERDAM NOORD
Idool

Vak: 115
Reg.: 24 juni 2008

Nouri hoeft van mij niet als linksbuiten. Of op het middenveld of banken.
HR
HR

Brammes
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 juni 2014

quote:HR
DarkChild schreef:

Ik gok vanmiddag op dezelfde 10 (dus helaas inclusief Veltman) plus Cassierra.

Maar misschien verrast Bosz. (heeft ie wel vaker gedaan immers)
HR
Zal ook wel Cerny <-> Younes worden
HR
HR

Le Berry
Legende

Reg.: 3 januari 2009

Cerny dus. Kiest voor een echte buitenspeler en daar lijkt me wel wat voor te zeggen. Nieuwsgierig naar zijn inbreng. Als invaller heeft hij zijn waarde bewezen, als basisspeler nog niet
HR
HR

DarkChild
Moderator

Erg blij mee. Misschien ben ik ouderwets, misschien kan het inderdaad echt niet meer, maar de linksbener op links en rechtsbener op rechts, het heeft toch wel iets :)
HR
HR

JeroenE
Icoon

Reg.: 17 september 2007

Ze spelen bagger. Het is puur een individueel moment waardoor ze op voorsprong komen. En dan mag je blij zijn dat NEC 2x niet scoort.

Ook die corners... om je dood te schamen. Waarom neemt Schone die ballen terwijl je Ziyech in huis hebt? Toen Ziyech er net was waren de corners direct gevaarlijk. Nu neemt Schone ze en komen ze niet aan.

Nu komen ze net op de 2-0 en zullen ze waarschijnlijk nog flink uitlopen. Maar het is wel stroefjes tot nu toe.
HR
HR

sulejmania
Geselecteerd voor Oranje

Uit: leiden
Reg.: 8 mei 2008

Kan wel janken van blijdschap als ik dit Ajax zie en ik denk terug aan de laatste 4 jaar onder de Boer
HR
HR

Cacciatore
Idool

Reg.: 23 augustus 2009

Bosz ik geniet weer, heeeeel erg bedankt!
HR
HR

JeroenE
Icoon

Na een 2-0 voorsprong gaan ze vrijuit spelen. Dan is het leuker. Hopelijk werken ze even aan het doelsaldo vandaag. Dit is ook een ideaal moment om wissels een kans te geven....
HR
HR

Sucre01
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Spijkenisse
Reg.: 22 augustus 2010

JeroenE schreef:

Ze spelen bagger. Het is puur een individueel moment waardoor ze op voorsprong komen. En dan mag je blij zijn dat NEC 2x niet scoort.

Ook die corners... om je dood te schamen. Waarom neemt Schone die ballen terwijl je Ziyech in huis hebt? Toen Ziyech er net was waren de corners direct gevaarlijk. Nu neemt Schone ze en komen ze niet aan.

Nu komen ze net op de 2-0 en zullen ze waarschijnlijk nog flink uitlopen. Maar het is wel stroefjes tot nu toe.
HR
Welke wedstrijd kijk jij? We mogen Bosz heel erg bedanken dat hij puur voetbal denkt, voetbal, voetbal en nog eens voetbal. Dan kun je discussieren over bepaalde spelers, maar er zit maar 1 gedachte achter. VOETBAL, aanvallen en heerlijke combinaties. Dank je Peter!
HR
HR

Frankie de missing link
Winnaar Gouden Bal

Reg.: 14 augustus 2009

Er zit gewoon tempo en schwung in ajax die alleen in de eerste jaren onder frank dr ook was. In de eindpass kan het echt nog wel beter en in de omschakeling soms ook, maar bosz kiest overal op t veld voor aanval, techniek en voetbal. Klaassen en ziyech boven gudelj en bazoer, schone boven riedewald, veltman boven tete, sinkgraven boven dijks en younes en traore boven de snelheid en kracht van el ghazi en cerny.
HR
HR

JeroenE
Icoon

Sucre01 schreef:

(...)

Welke wedstrijd kijk jij? We mogen Bosz heel erg bedanken dat hij puur voetbal denkt, voetbal, voetbal en nog eens voetbal. Dan kun je discussieren over bepaalde spelers, maar er zit maar 1 gedachte achter. VOETBAL, aanvallen en heerlijke combinaties. Dank je Peter!
HR
Kijk alsjeblieft even de eerste 20 minuten tot aan de goal terug. Of direct daarna met nog die kans van NEC. Dat was echt geen goede openingsfase. Laag tempo, weinig beweging (zeker niet in de diepte), weinig druk op de tegenstander en heel slordig in de passing. Echt ballen meters van de medespelers af waardoor ze elke keer het spel vertragen of de bal inleveren. Plus de gevaarlijke counters van NEC. Dat is gewoon matig.

En over die fase had ik het.

[Dit bericht is veranderd door JeroenE (op 20 november 2016 15:25:16).]
HR
HR

dach
International

Reg.: 25 mei 2011

Cacciatore schreef:

Bosz ik geniet weer, heeeeel erg bedankt!
HR
Mooi man, da's nou exact mijn gedachte ondanks die fluisterstille Arena weer.... .
HR
HR

Sucre01
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Spijkenisse
Reg.: 22 augustus 2010

JeroenE schreef:

(...)
Kijk alsjeblieft even de eerste 20 minuten tot aan de goal terug. Of direct daarna met nog die kans van NEC. Dat was echt geen goede openingsfase. Laag tempo, weinig beweging (zeker niet in de diepte), weinig druk op de tegenstander en heel slordig in de passing. Echt ballen meters van de medespelers af waardoor ze elke keer het spel vertragen of de bal inleveren. Plus de gevaarlijke counters van NEC. Dat is gewoon matig.

En over die fase had ik het.
HR
Ook in het begin was er al druk en vooruitspelen, puur uit de voetbal gedachte en niet uit balbezit gedachte. Daar heb ik het over. De hele intentie is zo anders, dat er dan soms iets fout gaat ja dat is logisch. Ook Bosz wond zich daar soms over op, maar kom op hoor als we niet zien dat dit Ajax zo veel meer voetbal speelt dan de voorgaande jaren dan weet ik het niet meer. Om dan te spreken van bagger voetbal vind ik onterecht.
HR
HR

Eens Te Meer
Vedette

Uit: Indonesie
Reg.: 2 juli 2013

Frankie de missing link schreef:

Er zit gewoon tempo en schwung in ajax die alleen in de eerste jaren onder frank dr ook was. In de eindpass kan het echt nog wel beter en in de omschakeling soms ook, maar bosz kiest overal op t veld voor aanval, techniek en voetbal. Klaassen en ziyech boven gudelj en bazoer, schone boven riedewald, veltman boven tete, sinkgraven boven dijks en younes en traore boven de snelheid en kracht van el ghazi en cerny.
HR
Hier komt t idd zo n beetje op neer ja.

[Dit bericht is veranderd door Eens Te Meer (op 20 november 2016 15:30:24).]
HR
HR

Schip ahoy
Winnaar Gouden Bal

Droomaankoop: Filip Djuricic
Reg.: 1 november 2008

Genieten, prima thuiswedstrijd, mocht ook weleens.

Goede balans ook wel tussen balbezit en fases zonder. Die dus ook niet te lang duren B)

Laatste twee goals gemist vanwege bezoek, jammerz.
HR
HR

JeroenE
Icoon

Schip ahoy schreef:

Genieten, prima thuiswedstrijd, mocht ook weleens.

Goede balans ook wel tussen balbezit en fases zonder. Die dus ook niet te lang duren B)

Laatste twee goals gemist vanwege bezoek, jammerz.
HR
De goal van Schone was nog wel de moeite waard omdat ze net voor dat moment de bal lang in bezit hielden en een beetje gallery play deden met het publiek erachter. Toen kwam de bal bij Schone en schoot hij van afstand hoog in de goal. De goal van Traore was een langzame schuiver in de verre hoek.. zijn directe tegenstander was weg (net in de aanval) toen Sanchez op het middenveld de bal veroverde en Traore wegstuurde. Dus Traore had alleen de centrumverdediger om uit te spelen.
HR
HR

Van de film
Nummer 14

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

@spelbos,

'Veltman verdient op basis van zijn spel geen basisplek op dit moment, waarom Tete niet speelt vind ik echt onbegrijpelijk.
Ik zie ook veel liever Riedewald dan Schone in de basis want Schone kan soms het tempo gewoon niet aan.'

Beide spelers hebben vandaag weer bewezen er in te horen. Dat is waarschijnlijk waarom ze altijd spelen.

@Jeroen,

En de reden dat Traore 1 op 1 kwam met die centrale verdediger was om Sanchez doordekte op het middenveld, iets wat we ook al jaren niet meer hebben gezien bij Ajax.

Ik geniet ook weer, dit is voetbal!
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Idool

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Altijd zo'n wijsneus mbt rustig aan doen met Dolberg etc. Als die jongen een hattrick maakt, wissel je hem toch in de 47ste minuut?

Ja tuurlijk, het publiek wil ook wat en het is fantastisch om naar te kijken, maar hij zegt het 1 en doet het andere.
HR
HR

Van de film
Nummer 14

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

Ajax de Koninklijke schreef:

Altijd zo'n wijsneus mbt rustig aan doen met Dolberg etc. Als die jongen een hattrick maakt, wissel je hem toch in de 47ste minuut?

Ja tuurlijk, het publiek wil ook wat en het is fantastisch om naar te kijken, maar hij zegt het 1 en doet het andere.
HR
Ja, kuttrainer :D.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Icoon

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Reg.: 28 november 2010

Eens met Ajax de Koninklijke.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 20 november 2016 16:29:53).]
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Eens met Ajax de Koninklijke.
HR
Je bent nog serieus ook? :D :D :D
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 98 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Technische staf en bestuur » Peter Bosz [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Ajax heeft Schalke 04 geloot. Haalt Ajax de halve finale?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 98,7% dat FC Utrecht wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!