Ajax Netwerk
maandag 24 juli 2017 - 22:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Mitchell Dijks

HR

Deze topic is open en bestaat uit 93 pagina's: « 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 »

HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 19 maart 2001

Heeft niet het niveau wat Ajax nastreeft, maar denk dat we hem toch nog wel voor een paar ton kunnen verpatsen. Geen geweldige speler, maar kan echt wel bij een redelijke club aan de bak.
HRHR
HR

Fern
Vedette

Vak: -
Reg.: 14 augustus 2007

quote:HR
skimovic schreef:

(...)

Volgens de berichten heeft Dijks wel een aanbieding gekregen maar komen ze er niet uit.

Toch opmerkelijk. Of zou hij echt denken hier opnieuw een kans te gaan krijgen? We gaan hem toch niet voor de derde keer wegen om dan weer tot de conclusie te komen dat hij tekort komt?
HR
In de winterstop ging hij ook al niet akkoord met een aanbieding, alleen met een verhuur. Ik denk dat hij zich te goed voelt voor de championship.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Komt er bij Keizer gelukkig niet in.
HR
HR

Sherlock H.
Idool

Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 26 november 2011

CosaNostra020 schreef:

Komt er bij Keizer gelukkig niet in.
HR
Dat mag ik hopen van niet nee!
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

Reg.: 13 maart 2014

En de tweede club waarmee Ajax een akkoord heeft maar Dijks het niet ziet zitten. Hij zegt Birmingham City af.

Ik vraag me af aan welke clubs hij dan zit te denken hoor..

[Dit bericht is veranderd door DonDraper (op 17 juli 2017 15:24:10).]
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 14 januari 2017

DonDraper schreef:

En de tweede club waarmee Ajax een akkoord heeft maar Dijks het niet ziet zitten. Hij zegt Birmingham City af.

Ik vraag me af aan welke clubs hij dan zit te denken hoor..
HR
Enige ambitie niveau kan Dijks niet worden ontzegd. Ik denk dat Dijks in de PML wel een succesnummer wordt. Lekker draven langs de lijn en de bal blind voor de pot gooien. Bij Ajax wordt gelukkig meer gevraagd, ook een onbegrijpelijke terugkoop. En al die zogenoemde kenners, Dijks in de jeugd fantastisch, Ajax toekomstige linksback. Had zelf 3 wedstrijden gezien om te concluderen dat Dijks helemaal niks is. Mag de schoenen van Tete en Riedewald niet poetsen.
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

Reg.: 13 maart 2014

Coentje37 schreef:

(...)

Enige ambitie niveau kan Dijks niet worden ontzegd. Ik denk dat Dijks in de PML wel een succesnummer wordt. Lekker draven langs de lijn en de bal blind voor de pot gooien. Bij Ajax wordt gelukkig meer gevraagd, ook een onbegrijpelijke terugkoop. En al die zogenoemde kenners, Dijks in de jeugd fantastisch, Ajax toekomstige linksback. Had zelf 3 wedstrijden gezien om te concluderen dat Dijks helemaal niks is. Mag de schoenen van Tete en Riedewald niet poetsen.
HR
PML? Premier League? Als je dat bedoelt: denk dat dat wel wat te hoog te gegrepen is voor onze lieve jongen. Verder heb je wel gelijk. Moet gewoon lekker daar op het 2e niveau in Engeland gaan voetballen. Beetje springen en beuken en een Swansea City koopt je. Sta je met je kloten in de PL.

Was leuk bij Willem II en onder FdB. Als Ajax zich aan zijn filosofie houdt - waar FdB dikke schijt aan had - komt hij zwaar tekort.

[Dit bericht is veranderd door DonDraper (op 17 juli 2017 21:25:47).]
HR
HR

Burzlew
Nummer 14

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Mike Verweij‏ @MikeVerweij 39s39 seconds ago
More
Opvallende move #Ajax ... Club wil Mitchell #Dijks aan contract tot zomer 2018 houden. Geen betere (haalbare) linksback gevonden.

Blijft dus als backup. En dat vond ik ook een prima keuze. Geen topper, maar als backup vind ik het best om hem erbij te houden. Liever dat dan geld terwijl die niet beter is.
HR
HR

rechtshalf
Ballenjongen

Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 19 juli 2017

Burzlew schreef:

Mike Verweij‏ @MikeVerweij 39s39 seconds ago
More
Opvallende move #Ajax ... Club wil Mitchell #Dijks aan contract tot zomer 2018 houden. Geen betere (haalbare) linksback gevonden.

Blijft dus als backup. En dat vond ik ook een prima keuze. Geen topper, maar als backup vind ik het best om hem erbij te houden. Liever dat dan geld terwijl die niet beter is.
HR
Prima? Het is een schande.

Dijks is in helemaal niets het niveau dat Ajax moet nastreven. Zeker niet als Viergever je eerste linksback is. Wat een totale blamage.
HR
HR

Jerusalem
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 3 april 2002

What the.....
Flikker op man, Dijks..come on, deze a-technische anti voetballer.

Keizer, Keizer, wat doe je :I
HR
HR

Quido
Vedette

Reg.: 10 juli 2003

Geen rugnummer, niet op de elftalfoto en niet ingeschreven voor de CL, kortom: de gedroomde versterking van het seizoen. Beter gaat het niet worden.
HR
HR

JeroenE
Icoon

Reg.: 17 september 2007

Jerusalem schreef:

What the.....
Flikker op man, Dijks..come on, deze a-technische anti voetballer.

Keizer, Keizer, wat doe je :I
HR
Keizer en Overmars laten hiermee hun ware gezicht zien.
HR
HR
Wat een blamage, wat een intentie van 0
Geselecteerd op basis van een goed gesprek?
Viergever zien ze als LB en Dijks als reserve?
En Sinkgraven?
Nu geblesseerd, maar daarna op welke positie?
En wie moet er invallen als de Ligt of Sanches geblesseerd raken?
Pfff krijg steeds meer een hard hoofd in een leuk seizoen.
Vrees een terugkeer naar het betonvoetbal en dat ondanks de goede talenten, die we tot ons beschikking hebben, maar gewoon door de speelwijze en de invloed van Spijkerman en Winter en het gebrek aan handelsgeest van Overmars..
Zou jammer zijn als Keizer idd alleen maar dient als ja-knikker.
HR
HR

Burkkemp
Veelbelovend talent

Reg.: 16 augustus 2011

Die vertrekt nog wel. Die kiest eieren voor zn geld, en Ajax gaat nog een linksback halen. Dijks weet dat hij amper speeltijd gaat krijgen en dat hij elders meer kan verdienen. Hij moet 1 goed contract tekenen ergens en dan is ie binnen. Ajax wil van hem af dat is duidelijk.
HR
HR

GeK
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Daniel Sturridge
Reg.: 29 november 2003

Nu al in een schijnbeweging van PSV getrapt. Door zogenaamd interesse te tonen was er blijkbaar genoeg paniek onstaan bij Overmars en het TH om Dijks alsnog een kans te geven. Ik zie de eindhovenaren opeens wel met een beter alternatief op d linksback komen.

Dit heeft Ajax slecht gehandeld, het was toch allang bekend dat we defensieve problemen hadden op de backs. En dan kom je met dit alternatief.... :\(
HR
HR

Jeroen.
Vedette

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 1 februari 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juli 2017 om 05:55:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Deze jongen geeft de bal altijd te hard voor het doel zonder ook maar te kijken en heeft opvallend veel overtredingen nodig om zelfs in de eredivisie overeind te blijven. Wat een zware achteruitgang tov vorig jaar zou het zijn, als de backups ipv Tete en Riedewald nu luisteren naar de namen van Zeefuik en Dijks.

Als je over de gehele aardbol geen haalbare speler kan vinden die beter is dan onze Mitchell moet je afvragen of dit vak wel iets voor jou is.
HR
HR

LitmanenOho!
Idool

Reg.: 8 januari 2011

Drie keer afgetest maar Overmars geeft hem doodleuk nog een kans. Kan ik ergens tekenen voor het opzouten van Overmars?
HR
HR

PDL
Vedette

Vak: 402
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

JeroenE schreef:

(...)
HR
Exact dit. Keizer staat met 0-3 achter nog voor het seizoen is begonnen. Wat een idioten.
HR
HR

KMRC
Basisspeler

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 9 juli 2008

Viergever gaat gewoon op links en Dijks op de bank. Ondertussen zoekt men toch naar een aankoop. Dijks gaat in de winter wel weg...
HR
HR

PDL
Vedette

Vak: 402
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

KMRC schreef:

Viergever gaat gewoon op links en Dijks op de bank. Ondertussen zoekt men toch naar een aankoop. Dijks gaat in de winter wel weg...
HR
Samengevat: compleet kansloos
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 14 januari 2017

Ik ben die gereformeerde dorpsidioot van een Overmars spuug en spuug zat. Was vroeger al een achterbaks mannetje die Ajax notabene voor de rechter wilde slepen voor geld en moet nu ingaande en uitgaande transfers afhandelen. Lekker eerst beetje popie jopie doen op de jetski om dan geen beter alternatief te vinden dan Mitchel Dijks. Echt om te huilen.
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juli 2017 om 07:26:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
DIjks zal vermoedelijk de back-up van de back-up worden, tja. Vreemd maar de kans dat hij minuten gaat maken is niet bijster groot.
HR
HR

Eeuwige Bankzitter
Bankzitter

Uit: Amstelveen
Droomaankoop: Bruma
Reg.: 2 augustus 2014

JeroenE schreef:

HR

PDL schreef:

(...)

Exact dit. Keizer staat met 0-3 achter nog voor het seizoen is begonnen. Wat een idioten.
HR
Het op een na slechtste nieuws deze transferperiode. Bij zijn benoeming was ik al bang dat Keizer een marionet van Marc en Edwin zou blijken. Nog geen wedstrijd gespeeld, en de kansen op kampioenschap 34 lijken al verkeken :\(
HR
HR

lrg
Bankzitter

Reg.: 4 maart 2005

BuZa schreef:

DIjks zal vermoedelijk de back-up van de back-up worden, tja. Vreemd maar de kans dat hij minuten gaat maken is niet bijster groot.
HR
Dit dus.. Sinkgraven 1e keus, viergever 2e keus dan dijks
Hopelijk is sinkgraven snel weer fit
HR
HR

renemar
Idool

Reg.: 26 augustus 2004

HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 93 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Mitchell Dijks

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,7% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!