Ajax Netwerk
maandag 24 juli 2017 - 22:43                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Steunbetuigingen voor Nouri

HR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

HR

Nouri_in_Ajax1
Veelbelovend talent

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 25 juli 2005

Hopelijk ga je ooit mijn profielnaam weer eer aan doen.
Maar Lieve Appie, nu eerst een goed herstel toegewenst!
HRHR
HR

ElemeNt
Idool

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 1 augustus 2005

Beterschap! Hopelijk gaan we je nog vele jaren in het Ajax shirt zien!
HR
HR

R-JAY
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 november 2000

Het Appie, naast top voetballer ook een top gozer!
Van harte beterschap pik!
HR
HR

MichielJ
Ballenjongen

Reg.: 19 februari 2003

Beste Appie, heel veel sterkte bij je herstel. Vooralsnog zijn de berichten heel goed. Ik hoop dat je zo doorgaat en dat ze bovendien de oorzaak van je hartproblemen spoedig kunnen vaststellen, zodat je optimaal behandeld kunt worden en kunt herstellen. Zet 'm op en ik hoop tot ziens in de Johan Cruijff Arena! :-)
HR
HR

J0erry
International

Uit: Son
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 september 2010

Heel veel sterkte toegewenst aan jou, je familie en je vrienden, Appie! Hou vol!
HR
HR

in excelsis Deo
Talent

Uit: Groningen
Vak: 127
Reg.: 23 december 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 juli 2017 om 21:23:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Come on Appie, keep that fighting spirit!
Dapp're strijder, fier en koen!
HR
HR

witchmaster
Icoon

Uit: het zuiden des lands
Reg.: 6 augustus 2000

Nouri IS Ajax ,en Ajax is Nouri ,verder zijn woorden overbodig .
Bovenstaande regel zeg alles over de liefde vechtlust wat deze jongen voor de club over heeft wenst ook niet verhuurt te worden maar gaat voor Ajax 1 .
Ik weet 100% zeker dat ene Johan naast hem heeft gestaan tijdens dit moeilijke moment.
Keep fighting knul en voor de fam heel veel sterkte gewenst ,want opvangen doet niet alleen Ajax maar ook zijn pap en mam die wens ik met de opgave veel sterkte toe.
Ik zie je in Augustes weer op het veld jongen .
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001

Zet 'm op Appie! Laat ons snel weer genieten; we missen je!
HR
HR

AFCA1010
Talent

Vak: 411
Reg.: 23 augustus 2008

Voorzichtig komen positieve berichten over je huidige toestand door. Hopelijk zet het herstel zich voort en kun je je dromen alsnog verwezenlijken! Met behulp van je familie, vrienden en sterke karakter moet dit haalbaar zijn voor je. Stay Strong Appie!
HR
HR

Chocomel
Ballenjongen

Reg.: 18 februari 2005

Appie,
Normaal doe ik dit niet maar ik vind jou een apart figuur (in de goede zin van het woord).
Hopelijk kom je er weer helemaal bovenop, en het is ook te hopen dat je nog een professionele voetbal carrière aankan.. maar gezondheid gaat voor
Ik heb genoten van je stage bij AjaxTV

Ik weet wat je familie nu meemaakt, mijn moeder is op dezelfde dag als jou in het ziekenhuis terecht gekomen ook met onder andere problemen aan haar hart.

Stay strong!
HR
HR

meerzicht
Ballenjongen

Uit: elburg
Vak: 411
Reg.: 21 februari 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 juli 2017 om 06:55:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Beste Nouri en familieleden,

Mijn gebeden zijn er voor jullie allemaal.
Dat het volledige herstel er mag komen, voetbalen is voorlopig een bijkomende zaak, maar indien God/Allah het wil zal Nouri weer als een ster mogen schitteren op de velden.
Heel veel sterkte toegewenst nu maar ook als Nouri met/tijdens het herstel.
Wij, supporters zullen hem nooit vergeten.
ouwe f-side
HR
HR

De Sfinx
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 2 juni 2007

Lieve Appie,

Ik volg je al jaren en o, wat heb ik genoten van je manier van lopen, wijze van dreigen aan de bal, je balcontrole en je geniale steekpasses. Je hebt een bijzondere plaats in mijn hart en in het hart van heel Ajax.

Hopelijk herstel je goed en heb je een heel mooi leven voor de boeg. Ik weet dat je veel steun zult hebben van je familie en wens hen met deze steunbetuiging ook alle sterkte toe.

Dank voor alle mooie dingen die je al hebt laten zien. Hopelijk ben je in de toekomst in staat ons nog heel vaak te verbazen bij Ajax. Ik weet zeker dat er bij Ajax altijd een plekje voor je zal zijn. Net zoals voor Sjaak, Frank en Marco.

De Sfinx
HR
HR

Liam2
Jeugdspeler

Uit: Formerly Known As Liam
Vak: 422
Reg.: 7 juni 2017

Appie...jongen toch,

Ik zat zaterdag naar de TV te kijken.....ik zag je gaan zitten. Instinctief voelde ik meteen dat er meer aan de hand was dan alleen iets onschuldigs. Naarmate de seconden en minuten verstreken raakte ik steeds meer in een soort van 'zone'. Toen zag ik een medicus jou reanimeren.....ik hoopte te dromen maar niets was minder waar. Ik knipperde drie keer met mijn ogen....nee, ik zat gewoon toch in het 'reaal' naar de tv te kijken.

Tjonge...toen kwamen bij mij ineens de tranen. Mijn vriendin vroeg wat er in hemelsnaam aan de hand was. Ik wees naar de TV....naar die doeken om jou heen. Ik vertelde dat er al flink wat tijd was verstreken. Ik zag het gezicht van die jongens. Het leek wel of Lasse aan het bidden was, Marcel Keizer liep er als een aangeslagen dier bij. Vertwijfeling.

"De laatste keer dat jij huilde was toen je hoorde dat Johan Cruijff was overleden", merkte mijn vriendin op. "Dat ventje moet veel voor je betekenen."

Dat is zo. Jij bent een Ajacied zoals er weinigen zijn. Niet dat ik andere mensen zoiets gun, zeker niet. Dit gun ik niemand. Maar het kwam hard binnen...en iets harder omdat het jou betrof Appie.

Jouw hart mocht dan misschien even raar doen, het heeft wel altijd op de juiste plaats gezeten. En nog steeds.Op de virtuele plek waar de echte Ajacieden allemaal het hart hebben zitten. Jij bent één van de weinigen die echt op het hart/logo mogen slaan als teken van clubliefde. Ik heb daarom de laatste dagen heel veel aan jou gedacht. Eerst wilde ik dat je buiten levensgevaar was....dat is nu zo. Nu wil ik meer. Ik wil die lach op het veld weer zien van je.

Hopelijk schrik je niet teveel bij het wakker worden. Die mensen om je heen hebben je leven gered. En ook een beetje dat van ons.....

Hou je taai!
Liam
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Heel veel sterkte jongen! Hoop echt dat je helemaal herstelt en dat je nog een prachtige carriere voor je hebt!
HR
HR

AppieN
Basisspeler

Vak: 413
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 15 juli 2006

Sterkte Appie!!!
HR
HR

Tante Leen
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Kennedy Bakircioglu
Reg.: 29 december 2006

Beterschap jongen!
HR
HR

Sjiggy
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 oktober 2012

Appie kom op jonge! Naast een fantastische voetballer, ben je bovenal een fantastisch mens. Altijd een lach, altijd positief ingesteld en altijd plezier in het voetballen. Een voorbeeld; niet alleen voor alle voetballers maar voor iedereen!

In de tijd dat ik Amsterdam studeerde, zat ik om de week op maandagavond tussen 19.00 en 19.15 gespannen te wachten op de opstelling van Jong Ajax. Stond jij hiertussen, dan haastte ik me naar De Toekomst om weer 90 minuten van jou genialiteit te genieten. Wat was ik dan uiteindelijk ook gelukkig dat ik je live heb zien debuteren in ´jouw´ Amsterdam Arena in de bekerwedstrijd tegen Willem II.

Hou je taai Appie!
HR
HR

JejeAjax
Basisspeler

Vak: 418
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 5 oktober 2013

Blijven vechten Appie!
HR
HR

thomas83
Vedette

Uit: Dordrecht
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 april 2004

Appie, voor mij ben jij alles wat Ajax mooi maakt. Je bent een voorbeeld voor iedereen. Heel veel beterschap en sterkte!
HR
HR

Spijker
Talent

Uit: Noord-Brabant
Reg.: 27 februari 2002

Appie, wat heb je me laten schrikken. Hopelijk voor jou en degene dicht bij je herstel je volledig zodat je weer verder kunt met je leven.

Natuurlijk hoop ik voor je dat voetballen daar nog een belangrijk onderdeel van is. Maar gezondheid is de komende maanden het belangrijkst. Ook zonder ajax1 is er een plek voor je bij Ajax. Voor mij als fan ben je een voorbeeld voor waar Ajax voor staat. Met je inzicht, techniek, gogme, karakter en optimisme ben een voorbeeld voor alle ajacieden.
HR
HR

WieBenIk
Talent

Reg.: 6 juni 2009

Beterschap! Eerst weer gezond worden, samen met je dierbaren. Sterkte met je herstel en hoop je snel weer actief te zien bij ons mooie cluppie.
HR
HR

Davinson
Ballenjongen

Reg.: 20 juli 2014

Appie sterkte jonge. Voetbal komt nu even op een 2e plaats, eerst helemaal herstellen. Stay strong!
HR
HR

DePijpAdam
Ballenjongen

Reg.: 20 november 2011

Sterkte kleine krijger, ik leef met jou, jouw familie en vrienden mee. Stay Strong!!
HR
HR

tackle
Idool

Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Reg.: 19 maart 2003

Appie hopelijk kom je er zonder verdere complicaties weer bovenop. Voetbal staat even op het tweede plan. Eerst voor 100% gezond worden.

See you back in Ajax1!!! B)
HR
HR

Glotur
Basisspeler

Reg.: 5 februari 2006

Appie,

We hebben het nu 5 dagen zonder je fysieke aanwezigheid moeten stellen en vinden het mooi geweest !
Kom snel in goede gezondheid terug ouwe reus, we missen je..
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Steunbetuigingen voor Nouri

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,7% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!