Ajax Netwerk
donderdag 23 maart 2017 - 17:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » David Neres

HR

Deze topic is open en bestaat uit 48 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 48 »

HR

JJanus
International

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 december 2014

forumillustratie

Naam : David Neres Campos
Club : São Paulo (Brazilie)
Nationaliteit : Braziliaan
Positie : Rechtsbuiten (Rechtsbenig)
Lengte : 1.75m
Geboortedatum : 03-05-1997 (19 jaar)
Contractduur : 31-12-2018
Internationale status : Jeugdinternational, geselecteerd voor Brazilie U20

Speelde afgelopen seizoen 8 wedstrijden in het eerste van São Paulo (1 invalbeurt): Scoordedaarin 3 keer en had 0 assists.

quote:HR
Ajax is in de zoektocht naar een nieuwe buitenspeler uitgekomen bij David Neres (19). Nadat de niet nader genoemde eerste optie in Zuid-Amerika geblesseerd afhaakte, besloten de Amsterdammers hun pijlen op het Braziliaanse talent van Sao Paulo te richten. Directeur Spelersbeleid Marc Overmars heeft inmiddels een eerste bod uitgebracht (Volgens Mike Verweij tussen de 10 en 12 miljoen). Neres speelde tot dusver acht duels in de hoofdmacht van de nummer tien van de Braziliaanse Serie A en scoorde daarin drie keer.
Hoewel Ajax bereid is om een groot deel van de opbrengst van Riechedly Bazoer (12 miljoen), Nemanja Gudelj (6 miljoen) en Francesco Antonucci (3 miljoen) te besteden, is het de vraag of Neres haalbaar is. De vraagprijs zou rond de 20 miljoen euro liggen.HR
Higlights van een jaar geleden:

Highlights van afgelopen seizoen:

HRHR
HR

positiespel
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 28 december 2010

Mijn eerste indruk van deze speler is niet echt overtuigend. Heeft wel een goede dribbel, maar maakt ook vaak verkeerde keuzes en heeft nog maar 8 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld. Als z'n prijskaartje van 20 miljoen klopt, zeg ik niet doen.

Dan zou ik toch echt voor Lozano én Onyekuru gaan.
HR
HR

JJanus
International

Reg.: 20 december 2014

positiespel schreef:

Mijn eerste indruk van deze speler is niet echt overtuigend. Heeft wel een goede dribbel, maar maakt ook vaak verkeerde keuzes en heeft nog maar 8 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld. Als z'n prijskaartje van 20 miljoen klopt, zeg ik niet doen.

Dan zou ik toch echt voor Lozano én Onyekuru gaan.
HR
Lozano schijnt niet naar Nederland te willen, liever gelijk naar de top competities. Bovendien vragen ze daar veel meer voor dan Neres
HR
HR

Robert97
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 21 december 2014

JJanus schreef:

(...)

Lozano schijnt niet naar Nederland te willen, liever gelijk naar de top competities. Bovendien vragen ze daar veel meer voor dan Neres
HR
Ze vragen toch voor beiden 20 miljoen?
HR
HR

Quido
Idool

Reg.: 10 juli 2003

Als dit al 20 miljoen waard moet zijn ... 10 zou al veel te veel zijn.
HR
HR

Merab Jordaania
Idool

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Ik ben totaal niet onder de indruk van de beelden. Heel wild, veelal op goed geluk. Laten we hopen dat dit niet doorgaat.
HR
HR

LeonGarciaGonzalez
Idool

Reg.: 8 januari 2011

El Ghazi verkopen en dan dit terughalen. Tsjah... Ik ben geen fan van El Ghazi maar dit is echt niet veel beter en zeker geen directe versterking. Haal dan die Israelier.
HR
HR

TheLegend
Idool

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paulo Bruno Dybala
Reg.: 10 april 2011

LeonGarciaGonzalez schreef:

El Ghazi verkopen en dan dit terughalen. Tsjah... Ik ben geen fan van El Ghazi maar dit is echt niet veel beter en zeker geen directe versterking. Haal dan die Israelier.
HR
Nee joh! Hier zit die Groninger achter, kan niet misgaan toch?
HR
HR

Iceman
Idool

Uit: Leiden
Vak: 410
Reg.: 10 augustus 2003

Jongens, we kunnen negatief doen, maar laten we ons er maar aan vast houden dat ze hem in Brazilië één van de twee grootste talenten noemen. Ze hebben daar nogal een hoge standaard en als je dan toch zo gezien wordt zal het niet voor niks zijn.
HR
HR

sebastiaan1973
Idool

Reg.: 29 mei 2009

-Snel
-Goed in de kleine ruimte
-Prachtige passeeracties
-Draait veel naar binnen
-Overzicht soms niet goed
-Voorzetten met rechts redelijk

20 miljoen vind ik een boel geld. Lijkt me wel dat hij beter is dan El Ghazi in een 4-4-3 systeem. Ajax heeft vaak tegenstanders die inzakken. Je hebt dan iemand nodig die makkelijk passeert, dat kan hij goed. Kan een sensatie worden als ik zo kijk naar de hoogstandjes. Daarvoor kom je naar het stadion.

Verhaaltjes dat iemand uit ZA moet wennen, lijken met niet altijd waar. Sanchez stond er ook meteen.

[Dit bericht is veranderd door sebastiaan1973 (op 15 januari 2017 15:26:30).]
HR
HR

CosaNostra020
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

JJanus schreef:

(...)

HR
Wat ik er van heb begrepen zou hij juist graag naar NL willen en zou hij een stap naar een United oid net iets te hoog vinden.

Wat ik frappant van Ajax zou vinden is dat ze maar 1 Braziliaan zouden halen en niet 2 a 3 stuks (linksback en rechtsback) zoals ze deden bij Cassiera en Sanchez.
HR
HR

michelb1986
Talent

Reg.: 14 augustus 2014

CosaNostra020 schreef:

(...)
Wat ik er van heb begrepen zou hij juist graag naar NL willen en zou hij een stap naar een United oid net iets te hoog vinden.

Wat ik frappant van Ajax zou vinden is dat ze maar 1 Braziliaan zouden halen en niet 2 a 3 stuks (linksback en rechtsback) zoals ze deden bij Cassiera en Sanchez.
HR
Het is geen pak melk wat je koopt he ;)
HR
HR

CosaNostra020
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

michelb1986 schreef:

(...)Het is geen pak melk wat je koopt he ;)
HR
Nee maar ook geen monopoly geld wat je uitgeeft aan een 19 jarige. Als je zo'n dure speler haalt wil je dat die speler zich optimaal ontwikkeld.
HR
HR

Juventino
Talent

Vak: 119
Reg.: 16 maart 2016

Merab Jordaania schreef:

Ik ben totaal niet onder de indruk van de beelden. Heel wild, veelal op goed geluk. Laten we hopen dat dit niet doorgaat.
HR
Ik denk dat jij Suarez ook afgescout zou hebben als ik dit zo lees.
HR
HR

Legendarisch
Internationale topspeler

Uit: Het hol van de leeuw
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 augustus 2007

Ajax probeert een van de grootste Braziliaanse talenten te kopen en het halve AN klaagt nog steeds. Intrigerend. Ik heb het idee dat veel van jullie gewoon zeuren om het zeuren. Lekker Hollands klagen over alles.

Deze speler heeft alles om een sensatie te worden op de flank bij ons.
HR
HR

Bruine ster
Vedette

Uit: Maarssen
Vak: 123
Droomaankoop: Carlos Fierro
Reg.: 10 juli 2008

Klopt helemaal, op vakantie in het buitenland merk ik ook dat we teveel klagen over vanalles. Dat komt waarschijnlijk omdat we het veel te goed hebben en bovendien de schuld graag bij een ander neerleggen. Wees er maar trots op.

[Dit bericht is veranderd door Bruine ster (op 15 januari 2017 15:35:48).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Wordt toch niet gehaald, is gewoon een lekker makertje 1-2 van Overmars - Verweij, lukte niet te duur of had interesse in een andere club blabla zoiets.
HR
HR

martijndepro
Idool

Reg.: 18 november 2008

Als Ajax 20 miljoen zou uitgeven zou dat echt waanzin zijn. Het transferrecord nog verder aanscherpen is gewoon onverantwoord. Een Nederlandse club hoort geen 20 miljoen uit te geven aan een niet gevestigde speler.
HR
HR

basdss
Lid 2de elftal

Reg.: 16 augustus 2014

martijndepro schreef:

Als Ajax 20 miljoen zou uitgeven zou dat echt waanzin zijn. Het transferrecord nog verder aanscherpen is gewoon onverantwoord. Een Nederlandse club hoort geen 20 miljoen uit te geven aan een niet gevestigde speler.
HR
Helemaal mee eens
HR
HR

Bangbang
Regelmatige invaller

Reg.: 18 september 2011

Komt nuet meer. Overmars vindt dat kluivert voldoet. Hier gaan we het mee doen.
HR
HR

Tony Montana
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 30 april 2012

Wel raar die reacties hier. Vind deze jongen op filmpjes juist beter overkomen dan Lozano, die vind ik op basis van zijn youtube filmpjes helemaal niet zo speciaal. Zegt natuurlijk niks maar vraag me af hoeveel mensen hier die spelers wel eens zien spelen.
HR
HR

TicoAFCA
Basisspeler

Uit: Zoetermeer
Reg.: 16 mei 2013

Bangbang schreef:

Komt nuet meer. Overmars vindt dat kluivert voldoet. Hier gaan we het mee doen.
HR
'We willen de ontwikkeling van Kluivert niet in de weg staan'
HR
HR

JejeAjax
Basisspeler

Vak: 418
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 5 oktober 2013

Als je deze jongen voor max 15 miljoen kunt halen zou ik dat doen. Heb een hoop filmpjes gekeken van hem nu en ziet er bij vlagen fantastisch uit. Techniek en snelheid heeft ie. Moet iets rustiger worden en zn voorzet met rechts is nog een beetje matig maar zorgt nu al voor veel gevaar. Lijkt qua type ook wel op Traore.
HR
HR

robbertb
Idool

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Legendarisch schreef:

Ajax probeert een van de grootste Braziliaanse talenten te kopen en het halve AN klaagt nog steeds. Intrigerend. Ik heb het idee dat veel van jullie gewoon zeuren om het zeuren. Lekker Hollands klagen over alles.

Deze speler heeft alles om een sensatie te worden op de flank bij ons.
HR
Helemaal mee eens. En dat maakt deze periode steeds weer zo treurig: de dwangmatige, verongelijkte en FM gestuurde posters die alle realiteitszin kwijt lijken te raken en zich volkomen verliezen als de speler die die periode de messias moet zijn (vaak op basis van youtube) niet gehaald lijkt te worden. Verweij, Overmars en Bosz als vaste pispalen. Ik kijk hier tegenwoordig nog maar zelden in deze periode.

[Dit bericht is veranderd door robbertb (op 15 januari 2017 16:41:31).]
HR
HR

renemar
Idool

Reg.: 26 augustus 2004

TicoAFCA schreef:

(...)

'We willen de ontwikkeling van Kluivert niet in de weg staan'
HR
Inderdaad. Met dien verstande dat Kluivert wel talent heeft en de Sa niet.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 48 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » David Neres

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Ajax heeft Schalke 04 geloot. Haalt Ajax de halve finale?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 98,7% dat FC Utrecht wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!