Ajax Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 19:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Hakim Ziyech

HR

Deze topic is open en bestaat uit 235 pagina's: « 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 ... 235 »

HR

BuZa
Icoon

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 maart 2017 om 12:34:16.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
het allerlaatste schaap schreef:

Heeft wel zijn waarde voor Ajax. Je verwacht meer van hem, maar hij speelt niet voor niks bij Ajax en niet bij Real. Komt net tekort voor de subtop in het buitenland (Liverpool, Dortmund, dat soort clubs) omdat ie te weinig controle heeft aan de bal, en wanneer er echt druk wordt gezet door de tegenstander mist ie fysiek en is ie niet goed genoeg in de kleine ruimte. Ook zijn zijn passes niet strak genoeg. Daarom speelt ie ook bij Ajax.
HR
Soms moet je ook blij zijn dat hij misschien niet in alles zo goed is, dan was hij inderdaad niet gekomen of hij is dan ook echt zo weer weg. De Ziyech van de 2e helft gister was gewoon heel goed.
HRHR
HR

het allerlaatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 november 2002

BuZa schreef:

(...)

Soms moet je ook blij zijn dat hij misschien niet in alles zo goed is, dan was hij inderdaad niet gekomen of hij is dan ook echt zo weer weg. De Ziyech van de 2e helft gister was gewoon heel goed.
HR
Hij heeft in elk geval voldoende zelfkennis en heeft niet voor het geld gekozen, maar maakte een bewuste keuze voor Ajax. Er is een indruk ontstaan dat het een moeilijke jongen is, maar het is een beetje een aparte jongen. Hij buigt niet en spreekt mensen niet naar de mond, dat wordt niet gewaardeerd in de voetballerij.
HR
HR

thomas83
Vedette

Uit: Dordrecht
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 april 2004

Weer echt een van zijn betere wedstrijden. Wat me vooral opviel was dat hij meer spelplezier en emotie uitstraalde. Meestal zie je hem niet echt veel lachen en plezier maken, behalve als hij goals vier met Traoré of Sanchez. Ook wat mooie openingen gezien en de meer gevaarlijke doelpogingen. Hij was nu gewoon echt de speler met de goede trap.
HR
HR

Frankie de missing link
Winnaar Gouden Bal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2009

Vind Ziyech de laatste wedstrijden ook goed spelen. Verwacht veel van hem donderdag.
HR
HR

Protasius
Vedette

Vak: 423
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 8 november 2005

Frankie de missing link schreef:

Vind Ziyech de laatste wedstrijden ook goed spelen. Verwacht veel van hem donderdag.
HR
Met Ziyech -- Riedewald -- Schöne moet dat wel lukken. Riedewald moet echt in de basis.
HR
HR

Eens Te Meer
Vedette

Uit: Indonesie
Reg.: 2 juli 2013

HR
Ik dus ook. En niet alleen tegen Twente idd. Ook de 2 wedstrijden voordat hij rust kreeg tegen Kopenhagen. Toch wel een beetje opvallend dat hij zelf spreekt over dat hij juist 'minder' speelde.
Ik denk dat ik hem credits geef als hij simpeler en functioneler speelt, terwijl hij zichzelf alleen credits kan geven als hij direct beslissend is.

Wat thomas83 opmerkt viel mij ook op. Hij had tegen Twente wat plezier op zn gezicht staan, dat zie je niet vaak.

Tegen Twente vond ik hem eigenlijk gewoon echt heel goed. Een paar slordige controles in de eerste minuten en daarna begon hij te draaien. Al in de eerste helft ook, die pass langs de lijn op Younes en die crosspass op Traore.

Ik begon net echt sceptisch over hem te geraken, maar nu kijk ik uit naar de volgende wedstrijd van hem..
HR
HR

Frankie de missing link
Winnaar Gouden Bal

Eens Te Meer schreef:

(...)

Ik dus ook. En niet alleen tegen Twente idd. Ook de 2 wedstrijden voordat hij rust kreeg tegen Kopenhagen. Toch wel een beetje opvallend dat hij zelf spreekt over dat hij juist 'minder' speelde.
Ik denk dat ik hem credits geef als hij simpeler en functioneler speelt, terwijl hij zichzelf alleen credits kan geven als hij direct beslissend is.

Wat thomas83 opmerkt viel mij ook op. Hij had tegen Twente wat plezier op zn gezicht staan, dat zie je niet vaak.

Tegen Twente vond ik hem eigenlijk gewoon echt heel goed. Een paar slordige controles in de eerste minuten en daarna begon hij te draaien. Al in de eerste helft ook, die pass langs de lijn op Younes en die crosspass op Traore.

Ik begon net echt sceptisch over hem te geraken, maar nu kijk ik uit naar de volgende wedstrijd van hem..
HR
Na 4 minuten zette hij Ook Dolberg al voor de keeper toch? Die had een wat grove aanname maar anders kan die er ook al in. :)
HR
HR

Toto Scilacci
Ballenjongen

Reg.: 13 februari 2016

Een speler naar mijn hart. Speelde vandaag echt uitstekend. Laat spelers beter voetballen en had zo 4 assist op zn naam kunnen hebben. Jammer van die fenomenale actie in de eerste helft. Het valt mij op dat hij beter tot zn recht komt zonder een te diep spelende Klaassen.
HR
HR
Speelde vrijuit en speelde ook gelijk stukken beter. Of dit met Klaassen te maken heeft is moeilijk te zeggen. Kwam ook in betere posities aan de bal, was overal te vinden.

[Dit bericht is veranderd door A.INIESTA (op 16 maart 2017 23:50:21).]
HR
HR

JeroenE
Icoon

Reg.: 17 september 2007

Bij een ploeg met meer ruimte zou hij echt gevaarlijk zijn. Met al die steekballetjes en ook zijn individuele acties. Ondanks dat hij qua spel niet super overtuigend speelt voor Ajax is hij bij veel gevaar betrokken. En dat terwijl hij ook nog al die meters moet afleggen en de duels aan moet gaan. Het nadeel voor hem is alleen dat je in de grote competities nog zwaarder krijgt. Dat zal altijd een manco voor hem zijn helaas.

Vanavond zat hij wederom stuk in de tweede helft. Echt het uitpuffen. Die jongen moet een aardige hartslag hebben gehad.
HR
HR

Toto Scilacci
Ballenjongen

Reg.: 13 februari 2016

Ik vind het vooral knap dat hij met speels gemak mensen voor de keeper zet of zelfs met een voorassist zo het team dirigeert. Ziyech is echt belangrijk, geen enkele speler in het team heeft de kwaliteit om keer op keer toch steeds te proberen om die snijdende pass te geven en geen angst te hebben om te falen. Vorig seizoen gingballes breed en een tikkie terug. Ziyech heeft maling aan een foute pass hij voelt en weet dat dit de enige manier is om een tegenstander pijn te doen. Dolberg komt beter tot zijn recht met Ziyech achter hem.
HR
HR

Vermeers
Idool

Reg.: 2 februari 2008

Ook dit is Ajax.Netwerk. Vier berichten over deze geweldenaar na zijn pot van gisteren ;) .

Buiten die slordigheden de eerste helft vond ik hem echt super goed spelen. Hoe belangrijk hij continue is met de steekpass/voor-assist. Steeds precies op de juiste snelheid. Ik heb gisteren echt met heel veel plezier naar Ajax zitten kijken, en dat is (voor mij) voor een groot deel te schrijven op het conto van Ziyech.
HR
HR

Frankie de missing link
Winnaar Gouden Bal

Misschien wel zijn beste wedstrijd voor ajax. Beslissend en dienend tegelijk. Alleen die aanname na die corner kon niet
HR
HR

dach
International

Reg.: 25 mei 2011

Held, voetballer puur sang, hiervoor kom je toch naar 't stadion.
Had hem een goal gegund, gun hem feitelijk alles, steekt z'n kop altijd boven het maaiveld uit en is daardoor altijd een richtpunt voor kritiek.

Zijn juichen vooraf bij de pingel van Dolberg zegt alles, het verrot schelden van Younes bij weer een gemiste kans doet dat minder.
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

dach schreef:

Had hem een goal gegund, gun hem feitelijk alles, steekt z'n kop altijd boven het maaiveld uit en is daardoor altijd een richtpunt voor kritiek.

Zijn juichen vooraf bij de pingel van Dolberg zegt alles, het verrot schelden van Younes bij weer een gemiste kans doet dat minder.
HR
Die reactie vond ik anders zeer begrijpelijk.
HR
HR

Shogun
Icoon

Reg.: 7 juli 2009

dach schreef:

HR
Was meer dan terecht dat hij Younes de wind van voren gaf. Als Kopenhagen er nog eentje in had gelegd had die misser hele nare gevolgen kunnen hebben.
HR
HR

Chelsea Man
Icoon

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

Misschien wel zijn beste wedstrijd voor ajax. Beslissend en dienend tegelijk. Alleen die aanname na die corner kon niet
HR
Heeft een flinke klap gehad door het missen van de Afrika cup...daarna speelde de vermoeidheid op...speelt voor het eerst als half...doet het niet slecht...kan nog veel leren op die positie...zie het dan ook alleen maar beter gaan..hoop wel dat hij investeert in voeding en extra traint.
HR
HR

F.Underwood
Idool

Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 26 november 2011

Chelsea Man schreef:

(...)

Heeft een flinke klap gehad door het missen van de Afrika cup...daarna speelde de vermoeidheid op...speelt voor het eerst als half...doet het niet slecht...kan nog veel leren op die positie...zie het dan ook alleen maar beter gaan..hoop wel dat hij investeert in voeding en extra traint.
HR
Wat dat betreft CM, vraag ik me wel wat af. Heb jij nog contact met de Marokkaanse spelers bij Ajax? Met een Ziyech bijvoorbeeld? Ben wel benieuwd of hij daarin momenteel een andere stijl heeft.

Verwacht dat we vanaf komend seizoen na rust in de zomerstop alweer een Ziyech van een nog hoger niveau zien.
HR
HR

Chelsea Man
Icoon

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

F.Underwood schreef:

(...)

Wat dat betreft CM, vraag ik me wel wat af. Heb jij nog contact met de Marokkaanse spelers bij Ajax? Met een Ziyech bijvoorbeeld? Ben wel benieuwd of hij daarin momenteel een andere stijl heeft.

Verwacht dat we vanaf komend seizoen na rust in de zomerstop alweer een Ziyech van een nog hoger niveau zien.
HR
Denk dat je hristo deze vraag beter kunt stellen hij komt vaker als mij op de toekomst.

[Dit bericht is veranderd door Chelsea Man (op 17 maart 2017 12:05:28).]
HR
HR

Olaf L
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Steven Defour
Reg.: 28 juli 2006

Speelde weer goed. Als hij ietsjes zuiverder is in de passing op bepaalde momenten en constanter wordt dan heb je een wereldtopper in huis. Maar geweldig om zo een voetballer te hebben die altijd naar voren denkt. Blijft balen dat hij voor Marokko heeft gekozen. Maar dat is zoals het is.
HR
HR

BigBoy
Vedette

Vak: 122
Reg.: 2 september 2003

Olaf L schreef:

Speelde weer goed. Als hij ietsjes zuiverder is in de passing op bepaalde momenten en constanter wordt dan heb je een wereldtopper in huis. Maar geweldig om zo een voetballer te hebben die altijd naar voren denkt. Blijft balen dat hij voor Marokko heeft gekozen. Maar dat is zoals het is.
HR
Ziyech kan zeker nog beter. Ik denk dat als Klaassen weg gaat, hij beter op de positie van Klaassen past dan Van de Beek.

Speelde, net zoals het hele team gisteren, met passie en uitstraling. :)
HR
HR

Ursus
Basisspeler

Reg.: 28 januari 2011

Echte Ajaxspeler, was gisteravond heel goed, niet perfect, dat komt nog, maar gewoon heel goed. Hakim is vaak het station waarvandaan de goals komen, of in de assists of in de voor-assist, heeft daarnaast nog veel momenten waar je zijn brille ziet, maar die soms nog sterven in schoonheid omdat hij de kracht en inhoud nog even niet heeft. Heeft i.m.o als investering de omslag van patron bij Twente, naar teamspeler bij Ajax gemaakt. Nu uitgroeien naar meer, het zit er in.
HR
HR

het allerlaatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 3 november 2002

Ursus schreef:

Echte Ajaxspeler, was gisteravond heel goed, niet perfect, dat komt nog, maar gewoon heel goed. Hakim is vaak het station waarvandaan de goals komen, of in de assists of in de voor-assist, heeft daarnaast nog veel momenten waar je zijn brille ziet, maar die soms nog sterven in schoonheid omdat hij de kracht en inhoud nog even niet heeft. Heeft i.m.o als investering de omslag van patron bij Twente, naar teamspeler bij Ajax gemaakt. Nu uitgroeien naar meer, het zit er in.
HR
Hij had 'momenten'. Ik vind het overdreven dat er wordt gezegd dat ie heel goed speelde. Er ging nog heel veel fout.
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

Vond zijn wedstrijd vooral wisselvallig. Van hele goede momenten tot hele domme fouten. Al met al zat er wel weer meer spirit in, hoewel zijn schoten een pain in the ass blijven zeg. Al met al was ik wel tevreden over hem gisteren.
HR
HR

Merab Jordaania
Idool

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

het allerlaatste schaap schreef:

(...)

Hij had 'momenten'. Ik vind het overdreven dat er wordt gezegd dat ie heel goed speelde. Er ging nog heel veel fout.
HR
Ik vind het onzin om hem een momentenvoetballer te noemen. Daar is hij veel te aanwezig voor.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 235 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Hakim Ziyech

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Juventus wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Olympique Lyonnais.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!