Ajax Netwerk
vrijdag 18 augustus 2017 - 08:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Abdelhak Nouri

HR

Deze topic is open en bestaat uit 131 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 131 »

HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Perth (UK)
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 11 oktober 2009

Naam: Abdelhak Nouri
Positie: middenveld
Geboortedatum: 02/04/1997
Nationaliteit: Nederlands
Contract tot: medio 2017

forumillustratie

Staat al enige jaren bekend als een van de grootste talenten op De Toekomst, door sommigen zelfs bestempeld als buitencategorie. De hoogste tijd voor een eigen topic dus.
HRHR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: 408
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 24 november 2003

Belachelijk dat die jongen niet allang een eigen topic had eigenlijk. Ik zie wel een toekomstig aanvoerder van Ajax 1 in hem. Was ook in de coaching erg sterk en leest het spel ontzettend goed.
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Reg.: 7 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 april 2014 om 14:38:45.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het voorbeeld van de baas over de bal zijn. Erg compleet centraal op het middenveld met Van de Beek naast hem. Bazoer er straks achter en je kunt hier nog heel veel plezier van gaan hebben. Als Nouri ook nog eens zijn schot ontwikkelt, hebben we echt een Iniesta'tje :) .
HR
HR

JeroenE
Icoon

Reg.: 17 september 2007

Voor Nouri kijk je voetbal. Puur genieten. Ik ben alleen bang dat we hem weinig in Ajax 1 zullen zien. Dat is een beetje afhankelijk van de keuzes die hij over een aantal jaren gaat maken. Hopelijk is hij verstandig genoeg om meerdere seizoenen in Ajax 1 te spelen voordat hij naar het buitenland gaat.

Nouri = Ajax
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Uit: de Klassieke Oudheid
Reg.: 26 oktober 2002

quote:HR
Amor AJAX schreef:

Het voorbeeld van de baas over de bal zijn. Erg compleet centraal op het middenveld met Van de Beek naast hem. Bazoer er straks achter en je kunt hier nog heel veel plezier van gaan hebben. Als Nouri ook nog eens zijn schot ontwikkelt, hebben we echt een Iniesta'tje :) .
HR
Leek in de C'tjes toch een geweldig schot te hebben. In de B'tjes werd dat meer een geplaatst schot.

Maar goed, een schot is itt techniek trainbaar in de latere fase.
HR
HR

JeroenE
Icoon

Reg.: 17 september 2007

Hij heeft een goede trap hoor. Pak die goal eerder dit seizoen er eens bij. Of kijk naar de corners. Met de jaren zal dat steeds beter gaan. Zie Eriksen. Op een gegeven moment krijg je meer kracht en weet je steeds beter hoe je een bal moet raken.
HR
HR

haassie
Icoon

Reg.: 9 juni 2009

Amor AJAX schreef:

HR
Deze jongen lekker meenemen naar Heracles uit,ziet het al beter als Serero ,nee jammer genoeg kan dat
nog niet maar wat een voetballer.
HR
HR

Roodjood
International

Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 14 augustus 2009

geweldenaartje , heerlijk om naar te kijken , evenals Cerny , die loopt iedereen voorbij alsof ze er niet zijn.
HR
HR

Jorninho
Idool

Uit: Rozenburg
Reg.: 8 april 2003

Heerlijke speler. Iemand waarvoor je naar het stadion gaat. Hij oogt nog wat jeugdig als je het vergelijkt met de andere spelers die actief waren op dit toernooi, maar compenseert dit door een geweldig functionele techniek en een geweldige instelling.
Als hij zich fysiek ontwikkeld, dan zou hij zo maar eens wereldtop kunnen worden.
HR
HR

ProHulst0s
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 3 september 2013

Nice dat is mijn video :B

Ik heb trouwens een nieuwe video: alleen van de future cup!
HR
HR

spelbos
Nummer 14

Reg.: 1 juli 2006

Lijkt wel een jongetje van twaalf, als hij niet gaat groeien dan zal het een talent blijven en gaat hij het niet redden in het grote mannen voetbal.
Wel een mooie voetballer.
HR
HR

zendenkat
Bankzitter

Reg.: 29 oktober 2008

spelbos schreef:

Lijkt wel een jongetje van twaalf, als hij niet gaat groeien dan zal het een talent blijven en gaat hij het niet redden in het grote mannen voetbal.
Wel een mooie voetballer.
HR
Inderdaad. Ik zie overal vergelijkingen met Iniesta, maar in het huidige (top)voetbal, zijn er ook andere kwaliteiten nodig.
HR
HR

Zlatanist
Icoon

Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juni 2009

zendenkat schreef:

(...)

Inderdaad. Ik zie overal vergelijkingen met Iniesta, maar in het huidige (top)voetbal, zijn er ook andere kwaliteiten nodig.
HR
Iniesta heeft inderdaad de top niet gehaald... :D

Ik kijk al uit naar het moment dat hij in Ajax 1 speelt. Hopelijk mag dat ook langer zijn dan één of twee seizoenen. Als hij zijn koppie erbij houdt wordt dit een unieke speler.
HR
HR

zendenkat
Bankzitter

Zlatanist schreef:

(...)

Iniesta heeft inderdaad de top niet gehaald... :D

Ik kijk al uit naar het moment dat hij in Ajax 1 speelt. Hopelijk mag dat ook langer zijn dan één of twee seizoenen. Als hij zijn koppie erbij houdt wordt dit een unieke speler.
HR
Iniesta is (helaas) een uitzondering. Nergens voor nodig om meteen zo te reageren. Ik hoop natuurlijk ook dat Nouri een topspeler wordt.

[Dit bericht is veranderd door zendenkat (op 21 april 2014 22:18:17).]
HR
HR

Zlatanist
Icoon

zendenkat schreef:

(...)

Iniesta is (helaas) een uitzondering. Nergens voor nodig om meteen zo kansloos te reageren. Ik hoop natuurlijk ook dat Nouri een topspeler wordt.
HR
Wie zegt dat Nouri niet zo'n uitzondering kan worden? Als je hem zo ziet voetballen is hij echt een unieke speler. Wat ik zeg, hij moet z'n koppie erbij houden. Voetjes op de grond houden en de juiste keuzes maken. Dan kan hij heel goed de nieuwe Iniesta worden. Of David Silva. Of Samir Nasri (lijkt hij ook wel een beetje op). Er zijn wel meerdere kleine technische mannetjes die de top hebben gehaald hoor. Het is alleen zo dat je echt heel erg goed moet zijn om de top te halen als je niet groot en sterk bent. Dan moet je technisch en vooral qua handelingssnelheid buitencategorie zijn omdat je dan uit de duels kan blijven. Nouri lijkt dit qua talent te hebben, maar hij heeft zeker nog een lange weg te gaan.

[Dit bericht is veranderd door Zlatanist (op 21 april 2014 22:16:08).]
HR
HR

zendenkat
Bankzitter

Zlatanist schreef:

(...)

Wie zegt dat Nouri niet zo'n uitzondering kan worden? Als je hem zo ziet voetballen is hij echt een unieke speler. Wat ik zeg, hij moet z'n koppie erbij houden. Voetjes op de grond houden en de juiste keuzes maken. Dan kan hij heel goed de nieuwe Iniesta worden. Of David Silva. Of Samir Nasri (lijkt hij ook wel een beetje op). Er zijn wel meerdere kleine technische mannetjes die de top hebben gehaald hoor. Het is alleen zo dat je echt heel erg goed moet zijn om de top te halen als je niet groot en sterk bent. Dan moet je technisch en vooral qua handelingssnelheid buitencategorie zijn omdat je dan uit de duels kan blijven. Nouri lijkt dit qua talent te hebben, maar hij heeft zeker nog een lange weg te gaan.
HR
Laten we hopen dat jij gelijk hebt. Ik kijk echt uit naar een speler die klasse heeft.
HR
HR

haassie
Icoon

Reg.: 9 juni 2009

zendenkat schreef:

(...)

Laten we hopen dat jij gelijk hebt. Ik kijk echt uit naar een speler die klasse heeft.
HR
Hij heeft gelijk deze jongen is echt goed,zo veel techniek en zeer goede trap en inzicht.Eigenlijk is hij al
verder als Serero kwa voetballer,hij is pas 17jaar en je groeit tot je 21--jaar.D
HR
HR

j0rdiii
Vedette

Reg.: 14 januari 2012

Deze vond ik ook briljant;

forumillustratie
HR
HR

Zlatanist
Icoon

j0rdiii schreef:

Deze vond ik ook briljant;

(plaatje)
HR
Vreemd, die vergelijkingen met Iniesta.....

Wat een klasse. Dit is iets wat ik dus mis in het eerste op dit moment. Dit mis ik bij Davy Klaassen. Niet een klein beetje, maar iedere vorm van deze klasse mis ik bij hem. Daarom vind ik Davy Klaassen geen Ajax-middenvelder. Davy Klaassen kan alleen de bal erin schiet. Dít is een echte Ajax-middenvelder.

Laten we hopen dat we tegen de tijd dat hij bij het eerste komt een trainer hebben die hem gewoon op het middenveld durft te zetten en niet één of andere lafbek die hem omwille van zijn geringe fysiek maar op de vleugel neergooit.
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Zlatanist schreef:

(...)

Vreemd, die vergelijkingen met Iniesta.....

Wat een klasse. Dit is iets wat ik dus mis in het eerste op dit moment. Dit mis ik bij Davy Klaassen. Niet een klein beetje, maar iedere vorm van deze klasse mis ik bij hem. Daarom vind ik Davy Klaassen geen Ajax-middenvelder. Davy Klaassen kan alleen de bal erin schiet. Dít is een echte Ajax-middenvelder.

Laten we hopen dat we tegen de tijd dat hij bij het eerste komt een trainer hebben die hem gewoon op het middenveld durft te zetten en niet één of andere lafbek die hem omwille van zijn geringe fysiek maar op de vleugel neergooit.
HR
Bedoel je Rijkaard die ooit tegen Xavi zei dat hij nooit de top zou halen?
HR
HR

Zlatanist
Icoon

Champy95 schreef:

(...)

Bedoel je Rijkaard die ooit tegen Xavi zei dat hij nooit de top zou halen?
HR
Heb je daar een quote van dan?
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Zlatanist schreef:

(...)

Heb je daar een quote van dan?
HR
http://www.ad.nl/ad/nl/1053/Primera-Division/article/detail/3244502/2012/04/21/Xavi-Onder-Rijkaard-was-ik-de-******-van-Barcelona.dhtml

Niet exact wat ik zei, maar het komt op hetzelfde neer. Hij zag Xavi niet zitten.

Ook Rijkaard had liever types als Edmilson en Van Bommel.

[Dit bericht is veranderd door Champy95 (op 21 april 2014 23:27:55).]
HR
HR

geDaante
Vedette

Reg.: 17 november 2005

Champy95 schreef:

(...)

http://www.ad.nl/ad/nl/1053/Primera-Division/article/detail/3244502/2012/04/21/Xavi-Onder-Rijkaard-was-ik-de-******-van-Barcelona.dhtml

Niet exact wat ik zei, maar het komt op hetzelfde neer. Hij zag Xavi niet zitten.

Ook Rijkaard had liever types als Edmilson en Van Bommel.
HR
En die had het dus heel erg mis. Er moet eens opgehouden worden hier op het forum dat fysiek zo belangrijk te praten. Dat andere clubs het fysieker aanpakken wil niet zeggen dat Ajax daarin mee moet, sinds wanneer is Ajax een volger? Ajax' kracht is altijd geweest onderscheidend te zijn.

Daarbij heb je ook geen keus, daar je als Ajax zijnde, zeker met het nieuwe beleid, altijd met zeer veel jeugd komt te werken, en daar win je het fysiek nooit mee tegen de meeste Europese clubs, ook niet tegen veel eredivisieclubs trouwens. En ga dan niet half-half doen door fysieke spelers er tussen te gooien die wat minder kunnen voetballen, want dan win je het fysiek nog niet, en voetballend ga je dan ook nog eens achteruit.

Dus gewoon alles op techniek, handigheid, creativiteit en handelingssnelheid gooien, en daarvan zoveel mogelijk in je elftal zien te krijgen. En dan die beren gewoon wegtikken.

[Dit bericht is veranderd door geDaante (op 21 april 2014 23:55:38).]
HR
HR

Mike1976
Internationale topspeler

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Uploads: 1
Reg.: 14 december 2005

zendenkat schreef:

(...)

Iniesta is (helaas) een uitzondering. Nergens voor nodig om meteen zo te reageren. Ik hoop natuurlijk ook dat Nouri een topspeler wordt.
HR
Iniesta is 1.70. Xavi, David Silva en Eden Hazard ook. Thiago is 1.72, Nasri 1.75.

Je hoeft niet perse 1.90 te zijn om de top te kunnen halen. Natuurlijk moet je dan wel zo goed zijn dat je het gebrek aan fysiek kan compenseren door slimmer te zijn en zal zo'n speler eerder uitzondering dan regel blijven. Met de kwaliteiten die Nouri bezit en nog een aantal jaren ontwikkeling, ervaring en wat geluk erbij kan hij ook de Europese top halen.

[Dit bericht is veranderd door Mike1976 (op 22 april 2014 00:51:55).]
HR
HR

Mr M
Moderator

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 12 mei 2001

Mike1976 schreef:

(...)

Iniesta is 1.70. Xavi, David Silva en Eden Hazard ook. Thiago is 1.72, Nasri 1.75.

Je hoeft niet perse 1.90 te zijn om de top te kunnen halen. Natuurlijk moet je dan wel zo goed zijn dat je het gebrek aan fysiek kan compenseren door slimmer te zijn en zal zo'n speler eerder uitzondering dan regel blijven. Met de kwaliteiten die Nouri bezit en nog een aantal jaren ontwikkeling, ervaring en wat geluk erbij kan hij ook de Europese top halen.
HR
Er zijn inderdaad meer dan genoeg kleine spelers in de absolute top. Weliswaar zijn er relatief meer lange voetballers in de top, maar er zijn dusdanig veel kleine topspelers dat je ook niet perse van een uitzondering meer kan spreken.

Dit waren de genomineerde middenvelders en aanvallers voor het Fifa Wereld elftal van 2013:

Xabi Alonso (Spain, Real Madrid CF); 1.83
Gareth Bale (Wales, Tottenham Hotspur FC/Real Madrid CF); 1.83
Sergio Busquets (Spain, FC Barcelona); 1.89
Steven Gerrard (England, Liverpool FC); 1.83
Andrés Iniesta (Spain, FC Barcelona); 1.70
Isco (Spain, Málaga CF/ Real Madrid CF); 1.76

Mesut Özil (Germany, Real Madrid CF/Arsenal FC); 1.81
Andrea Pirlo (Italy, Juventus); 1.77
Marco Reus (Germany, Borussia Dortmund); 1.80
Franck Ribéry (France, FC Bayern München); 1.70
Arjen Robben (Netherlands, FC Bayern München); 1.80
Bastian Schweinsteiger (Germany, FC Bayern München); 1.83
Yaya Touré (Côte d’Ivoire, Manchester City FC); 1.91
Arturo Vidal (Chile, Juventus); 1.80
Xavi (Spain; FC Barcelona); 1.70

Sergio Agüero (Argentina, Manchester City FC); 1.73
Mario Balotelli (Italy, AC Milan); 1.89
Edinson Cavani (Uruguay, AS Napoli/Paris Saint-Germain FC); 1.84
Diego Costa (Spain, Atlético de Madrid); 1.88
Cristiano Ronaldo (Portugal, Real Madrid CF); 1.85
Didier Drogba (Ivory Coast, Galatasary SK); 1.88
Radamel Falcao (Colombia, Atlético de Madrid/AS Monaco FC); 1.77
Zlatan Ibrahimovic (Sweden, Paris Saint-Germain FC); 1.95
Robert Lewandowski (Poland, Borussia Dortmund); 1.84
Mario Mandzukic (Croatia, FC Bayern München); 1.87
Lionel Messi (Argentina, FC Barcelona); 1.69
Neymar (Brazil, FC Barcelona); 1.75

Robin van Persie (The Netherlands, Manchester United FC); 1.88
Wayne Rooney (England, Manchester United FC); 1.76
Luis Suarez (Uruguay, Liverpool FC); 1.81

Daar zitten toch best wel veel kleine voetballers tussen.

Geen enkele reden lijkt me om Nouri nu vanwege zijn lengte af te schrijven.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 131 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Abdelhak Nouri

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 11,9% dat NAC wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Groningen:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!