Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 06:44                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Abdelhak Nouri

HR

Deze topic is open en bestaat uit 127 pagina's: « 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 »

HR

Bangbang
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 18 september 2011

quote:HR
Zwanenburg schreef:

Gisteravond tijdens m'n werk kon ik gelukkig even in Geuzenveld kijken, indrukwekkend.
Vanochtend met m'n zoontje naar fanshop gegaan, waar bij het openen al stervensdruk was. Respect voor Ajax dat alle de bedrukkingen met Nouri nu gratis zijn.
Op de terugweg naar huis weer langs het ouderlijk huis gereden, dit keer om een sjaaltje neer te leggen. Bij aankomst stond Nouri's vader in de voortuin, die mij en mijn zoontje begroette met dikke knuffels en een zoen. Na tranen, zware woorden en liefde gevraagd of ik een sjaaltje mocht neerleggen. Dit was geen probleem.
Na hun heel veel kracht en sterkte te hebben gewenst, heb ik hem gezegd om naast al het verdriet ook trots te zijn.
Ik ben er stuk van en ik heb mijn zoontje ook nog nooit zo emotioneel gezien...
HR
Mooi om te lezen zoiets.

Mooie familie is het ook, mogen echt trots op hunzelf zijn.
HRHR
HR

F. Leghorn
Jeugdspeler

Reg.: 20 mei 2017

KMRC schreef:

Jammer dat we nooit zullen weten of hij zou doorbreken of de internationale top halen. Laten we hem gewoon altijd eren en niet vergeten dat een leven onvoorspelbaar is.

Het zou mooi wezen indien Ajax elk jaar het Talent van he Jaar gewoon zou eren met de "Nouri-trofee" in de toekomst.
HR
En dit vind ik naast het waarschijnlijke verlies van Nouri als volwaardig mentaal en fysiek gezon,d buitengewoon mooi mens, erg pijnlijk, dat zijn potentie en kwaliteiten als voetballer nooit echt erkent zullen worden door de algehele voetbalwereld, omdat men hem niet heeft kunnen zien schitteren in Ajax 1, en daarna ongetwijfeld in Barcelona 1, als één van de beste en mooiste spelers ter wereld.

Want dat zou hij zijn geworden. Hij had alles daarvoor; de perfecte mentaliteit, superieure techniek, handelingssnelheid, het stappen vooruit denken, één zijn met de bal, een actie, een versnelling, een fijne dribbel, superieure passing en met name steekpassing van een buitengewone klasse. Die creativiteit én de kunde om de bal precies te krijgen waar hij hem wil, hogere steekpasses met effect zodat deze niet ver doorstuitert, lage steekpasses met effect precies in de loop, ook over langere afstand. Het is soms werkelijk geniaal. Xavi en Iniesta braken ook door op relatief wat oudere leeftijd, door hun kleine gestalte, maar ook door het spel van Cruijff/Guardiola, waarin fysiek niks uitmaakt voor halven/middenvelders, de kwaliteiten die Nouri heeft juist perfect matchen.

Je opmerking vind ik dan ook onbegrijpelijk, zeker het gedeelte waarin je je afvraagt of ie wel door zou breken. Hij is het beste talent van Ajax in decennia, het beste talent sinds Bergkamp. Het beste talent van zijn generatie, wereldwijd. Alleen door zijn fysiek is hij een laatbloeier. Deels werkelijk door gebrek aan fysiek, maar vooral door geneuzel dat dat fysiek zo belangrijk moet zijn, wat het totaal niet is, in het spel van Ajax.

Ik zie het voorlopig zonder hem niet zo zitten met Ajax, hij hoort erbij, en had in de komende seizoenen dé uitblinker en dé man moeten zijn, Ajax moeten leiden naar mooie successen, die ultieme vruchten plukken van het proces dat begon onder Cruijff en Jonk, en dat door eerder Bosz en nu Keizer in het eerste wordt doorgezet. Dat heb ik zo intens gevolgd, die lichting, met Nouri als exponent, en dan is het eindelijk zo ver dat deze lichting het waar kan gaan maken, en valt de smaakmaker, het absolute toptalent weg.

Nouri wordt terecht enorm veel geprezen als mens, maar ik zou graag ook zien dat zijn potentie en voetbalkwaliteiten ook op waarde geschat zouden worden, dat men beseft dat er een groots voetballer ons ontvallen is.
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

acba100 schreef:

De onvermijdelijke discussie: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/nouri_behandelvragen.html#comments

Mosterd na de maaltijd wat mij betreft, wel goed om van te leren eventueel.
HR
Prima om zo'n discussie te voeren lijkt me, onder de betrokken hulpverleners. Een site als geenstijl lijkt me niet echt de plek om hem te voeren. Persoonlijk hoef ik de uitkomst niet te weten. Zou het veel moeilijker te accepteren vinden als blijkt dat het allemaal te voorkomen was door adequater medisch handelen.. het is een beetje een kop-in-het-zand idee, maar toch.
HR
HR

Bjorn123
Ballenjongen

Reg.: 26 januari 2016

acba100 schreef:

De onvermijdelijke discussie: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/nouri_behandelvragen.html#comments

Mosterd na de maaltijd wat mij betreft, wel goed om van te leren eventueel.
HR
Achteraf praten is natuurlijk makkelijk. Er zaten 2 medische teams bij (zowel die van Ajax als Werder). Denk dat er genoeg medische kennis aanwezig was om adequaat te handelen. Alleen vergeten de meeste wel dat je op een voetbalveld staat, niet in 1 of andere ER omgeving waar alle mogelijke medische toestellen binnen handbereik staan (en waar mensen continu in opperste paraatheid staan om noodgevallen te behandelen).

Ik ga ervan uit dat er een evaluatie komt, maar dan met als motivatie om ervan te leren. Niet om met het vingertje te wijzen en op zoek te gaan naar een schuldige. Ik denk dat de mensen die kort bij die situatie betrokken waren al genoeg slapeloze nachten aan dit voorval hebben overgehouden.
HR
HR

thomas83
Vedette

Uit: Dordrecht
Vak: -
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 april 2004

Een normale respectabele arts zal nooit van een afstandje op basis van onduidelijke filmpjes oordelen of denigrerend spreken over collega's. En als je al zo'n discussie in de media wil opstarten kies je dan op zijn minst een landelijk dagblad of zo uit, niet geenstijl natuurlijk. Maar die kijken wat minder kritisch naar zo'n verhaal en de bron en maken er een mooi clickbaitverhaal van.
HR
HR

het allerlaatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 3 november 2002

Jammer dat de techniek waarschijnlijk te laat komt. Als het 20 jaar later was gebeurd, zou er waarschijnlijk niet veel aan de hand zijn.

It sounds like the plot of a horror movie – but a new trial aims to regenerate the brains of brain-dead people, by injecting them with stem cells.

Couple 'were drugged and kidnapped on night out in Benidorm'
A U.S. biotech company, Bioquark, is in the final stages of preparing a test of its techniques – on people on life-support who have been declared brain dead.
The company attempted to start a trial in India last year – but regulators shut it down.
The idea of the trial is that scientists will inject stem cells into the spinal cord of patients – used alongside electrical stimulation and laser therapy.
Company aims to bring brain-dead people back to life next year
Stem cells (Getty)
The scientists hope that they can grow neurons and spur them to connect with each other – bringing the brain back to life.
Ira Pastor, CEO of Bioquark, said, ‘It’s our contention that there’s no single magic bullet for this, so to start with a single magic bullet makes no sense. Hence why we have to take a different approach.
Last year, Pastor described the company’s work as ‘a step towards the eventual reversal of death in our lifetime.’

Read more: http://metro.co.uk/2017/06/06/a-cure-for-death-company-aims-to-bring-brain-dead-people-back-to-life-next-year-6689082/#ixzz4n1EeHE5g

HR
HR
HR

F. Leghorn
Jeugdspeler

Reg.: 20 mei 2017

het allerlaatste schaap schreef:

Jammer dat de techniek waarschijnlijk te laat komt. Als het 20 jaar later was gebeurd, zou er waarschijnlijk niet veel aan de hand zijn.

(...)
HR
Als het al werkt, lijkt het mij dat er dan nieuw weefsel en allerlei nieuwe verbindingen aangelegd worden, maar de vraag is dan in hoeverre je dan nog van Abdelhak Nouri kan spreken, zowel fysiek/motorisch als qua karakter/persoonlijkheid.
De motorische skills en balgevoel die Nouri opgebouwd had, krijg je nooit meer terug. Dat is weer opnieuw beginnen en zal nooit heel verfijnd meer worden.
En in hoeverre zijn je herinneringen en ervaringen er nog, en de groei die je mede aan de hand hiervan mentaal doorgemaakt hebt, die je gevormd hebben, je karakter en persoonlijkheid? En in het geval van Nouri, die mooie en sterk persoonlijkheid en karakter?

Ik heb zelf in mijn omgeving meegemaakt hoe iemand als een ander mens uit een coma kwam, met minimale hersenbeschadiging, en niet door zuurstofgebrek. Persoonlijk zou ik dat zelf al niet willen, dan ben ik liever gewoon meteen dood. We worden ook niet allemaal 80, en dat is voor de betrokkenen erg pijnlijk, zeker in het geval van Nouri, maar het is ook des levens, en dus normaal en uiteindelijk prima. Leren accepteren en loslaten is soms beter dan per se moeten overleven, vind ik.
HR
HR

Legende

F. Leghorn schreef:

(...)

Als het al werkt, lijkt het mij dat er dan nieuw weefsel en allerlei nieuwe verbindingen aangelegd worden, maar de vraag is dan in hoeverre je dan nog van Abdelhak Nouri kan spreken, zowel fysiek/motorisch als qua karakter/persoonlijkheid.
De motorische skills en balgevoel die Nouri opgebouwd had, krijg je nooit meer terug. Dat is weer opnieuw beginnen en zal nooit heel verfijnd meer worden.
En in hoeverre zijn je herinneringen en ervaringen er nog, en de groei die je mede aan de hand hiervan mentaal doorgemaakt hebt, die je gevormd hebben, je karakter en persoonlijkheid? En in het geval van Nouri, die mooie en sterk persoonlijkheid en karakter?

Ik heb zelf in mijn omgeving meegemaakt hoe iemand als een ander mens uit een coma kwam, met minimale hersenbeschadiging, en niet door zuurstofgebrek. Persoonlijk zou ik dat zelf al niet willen, dan ben ik liever gewoon meteen dood. We worden ook niet allemaal 80, en dat is voor de betrokkenen erg pijnlijk, zeker in het geval van Nouri, maar het is ook des levens, en dus normaal en uiteindelijk prima. Leren accepteren en loslaten is soms beter dan per se moeten overleven, vind ik.
HR
Ja, dat is op zich al een interessant vraagstuk. Wat is persoonlijkheid precies? Waar zit het in de hersenen? Uiteindelijk moet alles te herleiden zijn naar fysieke aspecten. Maar zover zijn we nog niet.

Maar het zou toch echt een mooie stap vooruit zijn als het mogelijk is om vitale functies zoals bewegen, geheugen, praten, horen en zien, met stamcellen te verbeteren.

En stel dat Nouri twintig jaar als een soort kasplantje dor het leven moet, maar dat het over twintig jaar plots mogelijk is om via stamcellen 80% van zijn functies terug te brengen. Tja...
HR
HR

acba100
Bankzitter

Reg.: 23 december 2014

Via at5: http://www.at5.nl/artikelen/171164/rachid-zwaargewond-door-vuurpijl-bij-samenkomst-voor-nouri-het-leek-op-een-handgranaat

Wat doet een vuurpijl nou weer op zo'n drukke bijeenkomst? Gewoon alleen fakkels...
HR
HR

acba100 schreef:

Via at5: http://www.at5.nl/artikelen/171164/rachid-zwaargewond-door-vuurpijl-bij-samenkomst-voor-nouri-het-leek-op-een-handgranaat

Wat doet een vuurpijl nou weer op zo'n drukke bijeenkomst? Gewoon alleen fakkels...
HR
je hebt nu eenmaal mensen met een iq van 50 of slechts 1 werkende hersencel....
maar als al die randdebielen nou die ene hersencel aan Nouri konden doneren had hij misschien meer kans op herstel....
Maar helaas....
HR
HR

Bangbang
Regelmatige invaller

Rob070 schreef:

(...)

je hebt nu eenmaal mensen met een iq van 50 of slechts 1 werkende hersencel....
maar als al die randdebielen nou die ene hersencel aan Nouri konden doneren had hij misschien meer kans op herstel....
Maar helaas....
HR
Vind dit best wel een treurige opmerken als je naar de situatie van Abdelhak kijkt.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Heb elke ochtend nog steeds het gevoel dat dit gewoon een nare droom is geweest. Kan het gewoon nog steeds niet beseffen. Totdat je #Ajax op Twitter invoert voor transfernieuws en dan die berichten weer tegenkomt.
HR
HR

Legende

Vroeger werden dit soort mensen heilig verklaard. De rol die Nouri in de samenleving heeft gekregen is veel groter dan alleen het feit dat het een extreem goede voetballer was, en ook groter dan het feit dat mensen zijn persoonlijkheid waardeerden. Het is Nouri namelijk gelukt wat niemand eerder lukte: mensen uit verschillende culturen bij elkaar brengen, moslims en niet-moslims, en zelfs mensen van rivaliserende voetbalploegen.

De samenleving stond meer dan 15 jaar onder zware hoogspanning, en dat is nog niet verdwenen, maar dit kan weleens voor een zeker omslagpunt zorgen. Ik beschouw de samenkomst voor Nouri's huis zelfs als een van de belangrijkste maatschappelijke gebeurtenissen van de laatste 15 jaar. Het is een historische happening geweest.

Mensen kunnen gaan zeggen dat het overdreven is, maar dat is het niet. Zo groot is zijn rol simpelweg geweest.
HR
HR

sjonniej87
Veelbelovend talent

Vak: 419
Reg.: 14 maart 2014

Vroeger werden dit soort mensen heilig verklaard. De rol die Nouri in de samenleving heeft gekregen is veel groter dan alleen het feit dat het een extreem goede voetballer was, en ook groter dan het feit dat mensen zijn persoonlijkheid waardeerden. Het is Nouri namelijk gelukt wat niemand eerder lukte: mensen uit verschillende culturen bij elkaar brengen, moslims en niet-moslims, en zelfs mensen van rivaliserende voetbalploegen.

De samenleving stond meer dan 15 jaar onder zware hoogspanning, en dat is nog niet verdwenen, maar dit kan weleens voor een zeker omslagpunt zorgen. Ik beschouw de samenkomst voor Nouri's huis zelfs als een van de belangrijkste maatschappelijke gebeurtenissen van de laatste 15 jaar. Het is een historische happening geweest.

Mensen kunnen gaan zeggen dat het overdreven is, maar dat is het niet. Zo groot is zijn rol simpelweg geweest.
HR
Ik hoop het, maar reken er niet op.

We blijven allemaal mensen en allemaal simpele wezens. Nu is alles even rustig maar over een X aantal maanden is alles weer zoals het was, behalve dat alleen de Ajax supporters nog denken aan Nouri.

Vaker in de geschiedenis van de mensheid is een bepaald onderwerp 'de omdraai' geweest maar uiteindelijk is er niets gebeurt. Komt mede ook zodra de media niets boeiends meer kan vertellen over het verhaal, alles al tot in den treuren herhaald is en er geen nieuwe informatie beschikbaar komt ze over gaan tot het volgende onderwerp.

Voor nu is alles en iedereen 'gelijk' maar geloof mij, over een paar maanden is het weer "De marokkaan heeft dit gedaan" en "De blanke heeft dat gedaan" en is alles weer zoals het was (tenzij hier nu op verder wordt gewerkt door bijvoorbeeld de familie maar dat kan je niet verwachten).
HR
HR

JC1974
Ballenjongen

Reg.: 22 december 2016

Via bronnen vernomen dat bij een Koranvers twee opvolgende dagen Nouri heeft gereageerd. Hij heeft zijn ogen geknipperd en is zelfs even omhoog gekomen aldus zijn broer. Verder is er een bron die aangeeft dat Nouri heeft geniest, heeft gegaapt en zijn voet heeft bewogen. Laten we hopen dat de smeekbeden Nouri in een gezonde een goede toestand zullen brengen waarbij hij een normaal leven kan leiden.
HR
HR

Fier Koen
Winnaar Gouden Bal

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

(...) Nouri namelijk gelukt wat niemand eerder lukte: mensen uit verschillende culturen bij elkaar brengen, moslims en niet-moslims, en zelfs mensen van rivaliserende voetbalploegen. (...)
HR
Vreemd ...

Als ik naar het Nederlands Elftal ga kijken zie ik toch echt mensen uit verschillende culturen, moslims en niet-moslims en mensen van rivaliserende voetbalploegen bij elkaar.

Sterker, daar lopen zelfs mensen rond met kazen, klompen en indianen hoofdtooien op hun hoofd. Die heb ik in Geuzenveld niet gezien.
HR
HR

England Loyals
Vedette

Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

Fier Koen schreef:

(...)

Vreemd ...

Als ik naar het Nederlands Elftal ga kijken zie ik toch echt mensen uit verschillende culturen, moslims en niet-moslims en mensen van rivaliserende voetbalploegen bij elkaar.

Sterker, daar lopen zelfs mensen rond met kazen, klompen en indianen hoofdtooien op hun hoofd. Die heb ik in Geuzenveld niet gezien.
HR
Supporters van Oranje zijn geen mensen...dan zijn clowns! ;-)

Maar ik ben het eens met Schaap... Ik ga er niet vanuit dat NL voor altijd veranderd is, maar wat er afgelopen vrijdag in Geuzenveld gebeurde, was niets minder dan zeer indrukwekkend en zelden vertoond...
HR
HR

Revaba
Jeugdspeler

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Uploads: 4
Reg.: 25 februari 2005

Ik vind het knap hoe mensen weer terugschakelen naar het voetbal zelf, de verkopen, het niet aankopen van versterkingen. Over de wedstrijd Nice uit. Mij interesseerd het nog steeds geen ene mallemoer. Ja hoor, "het leven gaat verder, we moeten door" ... clichés, ik weet het maar ik voel het gewoon niet. Mij doet het nog zoveel pijn dat ik nog steeds elke seconde denk aan de beelden, het hoe verhaal, was het te voorkomen, had het te maken dat Nouri slecht sliep? Werd er onverantwoord harder getraind dan voorheen?

Ik mis die jongen, ook al leeft hij nog, wat er gebeurd is kan ik niet loslaten, het gevoel wint het van het rationele.
HR
HR

Bangbang
Regelmatige invaller

Revaba schreef:

Ik vind het knap hoe mensen weer terugschakelen naar het voetbal zelf, de verkopen, het niet aankopen van versterkingen. Over de wedstrijd Nice uit. Mij interesseerd het nog steeds geen ene mallemoer. Ja hoor, "het leven gaat verder, we moeten door" ... clichés, ik weet het maar ik voel het gewoon niet. Mij doet het nog zoveel pijn dat ik nog steeds elke seconde denk aan de beelden, het hoe verhaal, was het te voorkomen, had het te maken dat Nouri slecht sliep? Werd er onverantwoord harder getraind dan voorheen?

Ik mis die jongen, ook al leeft hij nog, wat er gebeurd is kan ik niet loslaten, het gevoel wint het van het rationele.
HR
Precies dit gewoon. Voelt gewoon als het gemis van een dierbaar persoon.
HR
HR

willempie
Talent

Uit: Tilburg
Reg.: 22 juli 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2017 om 20:14:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: simon_willemse@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

JC1974 schreef:

Via bronnen vernomen dat bij een Koranvers twee opvolgende dagen Nouri heeft gereageerd. Hij heeft zijn ogen geknipperd en is zelfs even omhoog gekomen aldus zijn broer. Verder is er een bron die aangeeft dat Nouri heeft geniest, heeft gegaapt en zijn voet heeft bewogen. Laten we hopen dat de smeekbeden Nouri in een gezonde een goede toestand zullen brengen waarbij hij een normaal leven kan leiden.
HR
Is dit serieus? Dat zou wel een sprankje hoop geven...
HR
HR

Legende

Is iedereen plots gek geworden ofzo? Opeens een ware pandemie aan gelovigen, zowel onder autochtonen als allochtonen, die denken dat met kaarsjes, smeekbeden en dua's Nouri weer gezond wordt.

Niet dat ik een discussie wil uitlokken over het bestaan van God ofzo, maar bronnen als die Marokkaanse interviewer Salahadine, die de familie van Nouri woorden in de mond probeert te leggen, neem ik niet serieus. Alleen de updates van het AMC zijn van belang.
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

Reg.: 13 maart 2014

Heb ook gelezen dat mensen veel vaker bewegen tijdens zo'n kunstmatige coma of slaap of hoe je het ook wilt noemen. Schijnt helemaal niet zo raar te zijn, maar ik ben geen medisch wonder om eerlijk te zijn. Heb het van horen zeggen.
HR
HR

sjonniej87
Veelbelovend talent

Vak: 419
Reg.: 14 maart 2014

Revaba schreef:

HR
Zo werkt het voor iedereen verschillend. Alhoewel ook ik het verschrikkelijk vindt is voor mij de omslag al redelijk snel geweest. Dat heb ik eigenlijk altijd met emoties. Eerst zijn ze heftig en daarna maken ze redelijk snel plaats voor 'hoe nu verder'.

Ik blijf nog steeds treuren om Appie, maar voor mij gaat inderdaad het cliche op dat we door moeten. Maar, iedereen moet dit verwerken op zijn of haar eigen tempo.
HR
HR

AFCA in excelsis deo
Regelmatige invaller

Reg.: 27 juni 2002

JC1974 schreef:

HR
Ik blijf ook hopen. De medische wereld zegt wel vaker dat iets niet mogelijk is, en dan alsnog gebeurt er een 'wonder.' Artsen zijn mensen met beperkingen, zoals jij en ik. Iedereen heeft z'n denk concepten, protocollen, enz. Soms zijn situaties onverklaarbaar. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen, maar er is iets groters natuurlijk waaruit we allemaal zijn ontstaan.

Waar hoop is, is leven.

Stay strong Appie!

XXX

[Dit bericht is veranderd door AFCA in excelsis deo (op 17 juli 2017 22:10:05).]
HR
HR

Sebas_AFCA
Talent

Uit: Haarlem
Reg.: 9 maart 2008

JC1974 schreef:

HR
Ik heb dat ook gelezen inderdaad. Helaas betekend dit nog niets, dit gebeurd vaker bij comapatiënten. Gapen, niezen etc. is zeer gebruikelijk, maar dat is geen teken van bewustzijn.
Wel betekend het dat hij niet hersendood is. Want in dat geval kun je helemaal niets meer.
Dat hij reageert op versen uit de Koran, dát lijkt me wel weer een teken van bewustzijn.
Maar ik probeer niet te veel hoop te hebben, het is een vreselijk drama wat er met die lieve jongen is gebeurd, juist daarom geloof ik niet zo in die smeekgebeden.
Waarom zou, als er een God bestaat, hij dit deze jongen aandoen?
Dat is voor mij moeilijk te begrijpen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 127 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Abdelhak Nouri

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!