Ajax Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 19:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Frenkie de Jong

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

HR

Slimmerik
Vedette

Uit: Leiden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 18 juni 2007

Anoniem ingevallen, veel slalombewegingen voor niks gemaakt. Kan wel lekker ballen, maar het team wilde niet meer.
HRHR
HR

het allerlaatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Legende

Vak: -
Reg.: 3 november 2002

quote:HR
Exitus acta probat schreef:

(...)

Hij is bv wendbaarder dan Busquets. Verder beetje hetzelfde postuur. Dat vind je ook niks?
HR
Kijk naar het frame van busquets en vergelijk dat met die van de jong. De jong heeft helemaal geen frame. Daarnaast heef ie ook vrouwelijke heupen en een te dunne nek (zit geen kracht in zijn nek). Gaat vroeg of laat grote problemen krijgen.
HR
HR

Frankie de missing link
Winnaar Gouden Bal

Reg.: 14 augustus 2009

Ik betwijfel of het een 6 is, lijkt me toch meer een half eigenlijk. Maar laat wel zien over mooie techniek en passing te beschikken.
HR
HR

Exitus acta probat
Moderator

Uit: Breda
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 18 september 2004

Frankie de missing link schreef:

Ik betwijfel of het een 6 is, lijkt me toch meer een half eigenlijk. Maar laat wel zien over mooie techniek en passing te beschikken.
HR
Is ook een half maar wilde even een vergelijking maken voor schaap. Donny is veel meer een zes.
HR
HR

yan-arie
Internationale topspeler

Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 12 januari 2008

Ik vind hem juist lekker spelen op 6. Het is een echte 'voeder' van de mensen voor zich. Hij ziet heel snel opties vrijkomen en kan heel snel en zuiver inpassen.

Balverlies hoef je ook niet bang om te zijn, want je ziet na 5 minuten dat ze niet meer durven instappen op hem. Zijn lichaamsschijnbeweging is weergaloos, als middenvelder trap je daar 2x in en daarna haal je dat wel uit je hoofd.
HR
HR

JC-14
Vedette

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Enige minpunt is dat hij niet zo sterk is bij balbezit tegenstander.
HR
HR

Frankie de missing link
Winnaar Gouden Bal

Reg.: 14 augustus 2009

JC-14 schreef:

HR
En dat is wel een cruciaal minpunt op 6.
HR
HR

P.Paulsen
International

Reg.: 30 mei 2010

het idee is volgens mij:

Nouri voor Zyiech
Vd Beek voor Klaassen
De Jong voor Schone

Vd Beek komt rendement tekort tov Klaassen. De Jong komt verdedigend nog tekort. Dat moet dus gecompenseerd worden met andere kwaliteiten.

Voor vm heb je ook nog Riedewald en Eiting. Eiting gaat het heel moeilijk krijgen vanwege gebrek aan atletisch vermogen.

Van dit mooie stel hebben De Jong en Riedewald imo de beste kansen op een internationale carrière.
De Ligt wordt recordinternational...
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

Frankie de missing link schreef:

(...)

En dat is wel een cruciaal minpunt op 6.
HR
Het is dan ook echt lachwekkend dat sommige al roepen dat de Jong Schone moet vervangen.
HR
HR

JJanus
International

Reg.: 20 december 2014

JC-14 schreef:

HR
Druk zetten gaat nog wel, maar echt mee lopen doet ie met moeite. Maar echt overlopen, zoals Schone, wordt ie niet. Omdat hij wel een goede snelheid heeft
HR
HR

Fern
Vedette

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 14 augustus 2007

het allerlaatste schaap schreef:

(...)

Kijk naar het frame van busquets en vergelijk dat met die van de jong. De jong heeft helemaal geen frame. Daarnaast heef ie ook vrouwelijke heupen en een te dunne nek (zit geen kracht in zijn nek). Gaat vroeg of laat grote problemen krijgen.
HR
Ik moet altijd vreselijk lachen om dit soort posts van jou met botstructuren etc, vermakelijk :B
HR
HR

LeonGarciaGonzalez
Idool

Reg.: 8 januari 2011

het allerlaatste schaap schreef:

(...)

HR
Kan je niet eens stoppen met deze ongelofelijk onzinposts? Keer op keer.
HR
HR
Kan prima het spel verdelen als 6 en kan in elke situatie aangespeeld worden in tegenstelling tot Schone maar met zijn kwaliteiten moet ie gewoon als AM spelen. Gister prima ingevallen, paar prima balletjes tussen de linies. Grappig dat hij die schijnbeweging ook doet wanneer er niemand in de buurt is trouwens :D. Moet daarmee wel varieren mocht hij uiteindelijk basisspeler worden. Hopelijk is hij nu definitief de 4de middenvelder.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Icoon

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Reg.: 28 november 2010

Schone op de bank laten. De Jong basis bitte en er nooit en te nimmer meer afhalen.
HR
HR

thomas83
Vedette

Uit: Dordrecht
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 april 2004

Tegen een al uitgebluste tegenstander invallen is niet hetzelfde als starten natuurlijk. Maar brengt Schöne te weinig dan mag er best wel eerder gewisseld worden. Gister sowieso weer eindelijk eens echt leuke wissels. Het ligt ook wel wat aan de stand natuurlijk, maar dan nog mocht het wat vaker.
HR
HR

Sterspeler-gezocht
Bankzitter

Reg.: 13 september 2010

LeonGarciaGonzalez schreef:

(...)

Kan je niet eens stoppen met deze ongelofelijk onzinposts? Keer op keer.
HR
Dankje.
HR
HR

zlatandebeest
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Droomaankoop: Claudio Pizarro
Reg.: 1 mei 2005

Toen hij inviel zag je gelijk 3 hoekjes ontstaan, leuk om te zien. Deze jongen ademt voetbal
HR
HR

C705853
Vedette

Uit: Veldhoven
Reg.: 30 augustus 2006

Vond het jammer dat toen van de Beek inviel voor Ziyech en Cassierra voor Sanchez niet de Jong of Nouri inviel om de voorhoede vanaf het middenveld te voorzien met meer voetbal, we hebben geen targetman of het zou juist Sanchez of de Ligt moeten zijn.
HR
HR

wim88
Jeugdspeler

Reg.: 26 oktober 2015

Denk dat Bosz De Jong wel als 6 ziet. Toch wel een soort type dat Bosz daar graag ziet als je kijkt naar zijn verleden met o.a. Schöne, Vejinovic en Propper die hij daar allemaal weleens heeft neergezet. Ik verwacht De Jong nog wel een aantal keer in 1 de komende tijd als de stand het toe laat.
HR
HR

Stennis
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Staat weer goed te spelen, goal gemaakt ook.
HR
HR
Dit is echt een geweldige voetballer, bijna schandalig dat een van de Beek de voorkeur krijgt boven hem. Voetbalt zó makkelijk.
HR
HR

thomas83
Vedette

Uit: Dordrecht
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 april 2004

Wat een rush had hij ook weer. Steekt zo het hele veld over om een vrije trap binnen te slepen. En een mooie beheerste goal. Hij is wel echt een speler die in het midden moet spelen eigenlijk. Als Schöne speelt is het iets teveel van hetzelfde De Jong op te stellen denk ik. Dan moet je tussen die twee kiezen. Van de Beek profiteert ervan dat hij wat meer allround is, en Nouri is ook heel comfortabel op links.
HR
HR

AjaxBaggio
Bankzitter

Reg.: 29 juli 2006

Tja, heeft 90 minuten gespeeld. Dus gaat weer geen minuten maken in Ajax 1.

Had liever vd Beek 90 minuten in Jong Ajax gezien. En Frenkie wat meer minuten in 1 zien maken.
HR
HR

Goonse
Bankzitter

Uit: Tilburg
Reg.: 25 augustus 2013

Ik hoop dat hij de plek van Klaassen in mag nemen tegen Kopenhagen. Presteert veel beter dan Van de Beek de laatste tijd en is ook begonnen met scoren sinds december. Wat moet deze jongen nog meer doen om eens een kans in de basis te krijgen? Valt altijd goed in bij 1 en speelt consistent goed bij Jong, ik begrijp er niet zo veel van. Ik heb het idee dat Donny en Appie sneller de voorkeur krijgen omdat zij echte eigen jeugd zijn.
HR
HR

liam
Winnaar Gouden Bal

Vak: 122
Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 10 juli 2002

Goonse schreef:

Ik hoop dat hij de plek van Klaassen in mag nemen tegen Kopenhagen. Presteert veel beter dan Van de Beek de laatste tijd en is ook begonnen met scoren sinds december. Wat moet deze jongen nog meer doen om eens een kans in de basis te krijgen? Valt altijd goed in bij 1 en speelt consistent goed bij Jong, ik begrijp er niet zo veel van. Ik heb het idee dat Donny en Appie sneller de voorkeur krijgen omdat zij echte eigen jeugd zijn.
HR
Gaat zeker niet spelen tegen Kopenhagen. Dat weet iedereen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Frenkie de Jong

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Juventus wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Olympique Lyonnais.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!