Ajax Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 01:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Amin Younes

HR

Deze topic is open en bestaat uit 154 pagina's: « 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 »

HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

quote:HR
Koulibaly schreef:

(...)

hoezo is het ideaal om het vertrek van een linksbuiten op te vangen met een echte rechtsbuiten? Pavon lijkt me verre van ideaal voor linksbuiten bij ajax
HR
Hij kan voorin overal uit de voeten, ook in de spits. Je zou natuurlijk ook nog Neres op links kunnen zetten en Pavon op rechts en Dolberg voorzien van voorzetten. Je kan ze laten wisselen van kant in de wedstrijd etc. Met Cerny en Kluivert heb je dan 2 goeie backups en ben je voorin voorlopig klaar.

Pavon is een echte klasbak en bovendien haalbaar.
HRHR
HR

Merab Jordaania
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

CosaNostra020 schreef:

Pavon is een echte klasbak en bovendien haalbaar.
HR
Maar dat zei je ook over Neres.
HR
HR

CosaNostra020
International

Merab Jordaania schreef:

(...)

Maar dat zei je ook over Neres.
HR
Your point.....?
HR
HR

Fern
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 14 augustus 2007

CosaNostra020 schreef:

(...)
Pavon zou ideaal zijn. Denk dat Lozano gewoon niet meer te doen is maarja, you never know sinds we nu in Europa ook weer eens de finale hebben gehaald. Dit zien die jonge talenten natuurlijk ook.
HR
En wat gaat een Pavon kosten?
HR
HR

CosaNostra020
International

Fern schreef:

(...)

En wat gaat een Pavon kosten?
HR
Boca had een bod van 12 afgewezen afgelopen zomer. Heeft een afkoop clausule van 16.9. Stel dat men een bod van 15-20 op Younes krijgt oid dan kun je je dat makkelijk veroorloven. Idem als men de finale wint.

Geruchten gingen ook dat hij al rond was met Ajax en dat hij in de zomer alsnog zou komen.
HR
HR

Fern
Vedette

CosaNostra020 schreef:

(...)
Boca had een bod van 12 afgewezen afgelopen zomer. Heeft een afkoop clausule van 16.9.

HR
Dus valt Pavon af in de categorie 10 miljoen. 15 is al 50% hoger.

Sherlock H. schreef:

(...)

Jij denkt dat er voor zeg 10 miljoen geen buitenspeler te vinden is die beter is dan Younes? :D
HR
HR
HR

CosaNostra020
International

Fern schreef:

(...)
HR
Dat weet ik niet voor hoeveel Boca hem nu weg zal doen. Maar er zouden vast wel wat spelers op het lijstje staan bij de scouts die beter zijn dan Younes (niet al te moeilijk). Rashica ben ik ook wel een fan van.
HR
HR

Fern
Vedette

CosaNostra020 schreef:

(...)
Dat weet ik niet voor hoeveel Boca hem nu weg zal doen. Maar er zouden vast wel wat spelers op het lijstje staan bij de scouts die beter zijn dan Younes (niet al te moeilijk). Rashica ben ik ook wel een fan van.
HR
Rashica of Younes, dan kies ik toch voor de technische Younes ipv de snellere maar minder goede voetballer Rashica. Rappe jongens hebben we al wanneer we die nodig hebben.
HR
HR

CDS
Lid 2de elftal

Droomaankoop: -
Reg.: 4 oktober 2007

Fern schreef:

(...)

Rashica of Younes, dan kies ik toch voor de technische Younes ipv de snellere maar minder goede voetballer Rashica. Rappe jongens hebben we al wanneer we die nodig hebben.
HR
En Rashica is een rechtsbuiten.
HR
HR

Eens Te Meer
Vedette

Uit: Indonesie
Reg.: 2 juli 2013

Kan iemand die CosaNostra een levensgrote fotobewerking sturen van Amin Younes in het silhouet van Sjaak Swart?
Zijn obsessie begint belachelijke vormen aan te nemen :B
HR
HR

sebastiaan1973
Idool

Reg.: 29 mei 2009

CosaNostra020 schreef:

(...)
Boca had een bod van 12 afgewezen afgelopen zomer. Heeft een afkoop clausule van 16.9. Stel dat men een bod van 15-20 op Younes krijgt oid dan kun je je dat makkelijk veroorloven. Idem als men de finale wint.

Geruchten gingen ook dat hij al rond was met Ajax en dat hij in de zomer alsnog zou komen.
HR
Dat gerucht ging idd. Met alle belangstelling zal Younes wel gaan (cashen) en Pavon komen.
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 14 januari 2017

sebastiaan1973 schreef:

(...)

Dat gerucht ging idd. Met alle belangstelling zal Younes wel gaan (cashen) en Pavon komen.
HR
Pavon was wel Ajax zijn eerste keus inplaats van Neres. Persoonlijk vind ik het meer een buitenspeler in een 4-4-2 systeem. Een speler die het van zijn loopvermogen moet hebben. Lijkt wel een beetje qua overmars in zijn doen en laten.Vermoedelijk qua prijs ietsje goedkoper dan Neres.

[Dit bericht is veranderd door Coentje37 (op 20 mei 2017 10:21:19).]
HR
HR

CosaNostra020
International

Coentje37 schreef:

(...)

Pavon was wel Ajax zijn eerste keus inplaats van Neres. Persoonlijk vind ik het meer een buitenspeler in een 4-4-2 systeem. Een speler die het van zijn loopvermogen moet hebben. Lijkt wel een beetje qua overmars in zijn doen en laten.Vermoedelijk qua prijs ietsje goedkoper dan Neres.
HR
Een speler die het van zn loopvermogen moet hebben? Ik vind juist dat hij erg sterk is in de kleine ruimte, kan spelers wegsteken net als Nouri, heeft een goede dribbel, sterk in de combinatie en kan de bal goed vasthouden voorin, je krijgt hem erg moeilijk van de bal af... een echt bijtertje. Heeft ook een fantastische pegel en is daarbij echt snel. Doet me een beetje denken aan Reus.

Kan overal uit de voeten, zelfs als linkshalf of 10 waar hij ook goeie wedstrijden heeft gespeeld. Vind hem alleen wat magertjes in het afronden maarja, dat is Younes ook.

[Dit bericht is veranderd door CosaNostra020 (op 20 mei 2017 15:53:05).]
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

CosaNostra020 schreef:

(...)
Een speler die het van zn loopvermogen moet hebben? Ik vind juist dat hij erg sterk is in de kleine ruimte, kan spelers wegsteken net als Nouri, heeft een goede dribbel, sterk in de combinatie en kan de bal goed vasthouden voorin, je krijgt hem erg moeilijk van de bal af... een echt bijtertje. Heeft ook een fantastische pegel en is daarbij echt snel. Doet me een beetje denken aan Reus.

Kan overal uit de voeten, zelfs als linkshalf of 10 waar hij ook goeie wedstrijden heeft gespeeld. Vind hem alleen wat magertjes in het afronden maarja, dat is Younes ook.
HR
Ik verwacht wel in de zomer dat Ajax zich in de zomer of voor Pavon of voor Richarlison gaat melden en dat Younes verkocht wordt.
HR
HR

Frankie de missing link
Winnaar Gouden Bal

Reg.: 14 augustus 2009

Ik heb het gevoel dat de rol van younes cruciaal gaat worden. Mourinho bestudeert zijn tegenstanders als geen ander. Die valencia beereid zich al 2 weken voor op younes. Bovendien klapt valencia er doorgaans lekker overheen dus de vraag wordt wie het moeilijk krijgt met wie. Ik ben heel benieuwd. Goede younes en slechte younes zit nogal veel verschil tussen
HR
HR
Volgens mij heeft Younes het uitstekend naar zijn zin bij Ajax en ik vind hem te goed om zomaar te verkopen. Sommigen hier zien Ajax als discounter. Ga lekker naar PSV/Feyenoord/ander clubje toe om daar hun rommel te verkopen.

Ander probleem is dat we nu al een linksbuiten nodig hebben, als Younes weg gaat hebben we er twee nodig. Mocht hij willen weggaan moet het bedrag wel heel erg hoog zijn, moet je het willen accepteren. 15-20 miljoen minimaal.

[Dit bericht is veranderd door Gallery Play (op 22 mei 2017 14:45:52).]
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Gallery Play schreef:

Volgens mij heeft Younes het uitstekend naar zijn zin bij Ajax en ik vind hem te goed om zomaar te verkopen. Sommigen hier zien Ajax als discounter. Ga lekker naar PSV/Feyenoord/ander clubje toe om daar hun rommel te verkopen.

Ander probleem is dat we nu al een linksbuiten nodig hebben, als Younes weg gaat hebben we er twee nodig. Mocht hij willen weggaan moet het bedrag wel heel erg hoog zijn, moet je het willen accepteren. 15-20 miljoen minimaal.
HR
Man jij woont toch in rotjeknor, ga zelf naar Feyenoord toe.
HR
HR

raptor1979
Icoon

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

10e minuut knalt hij de 1-0 erin. Hier las u het eerst.
HR
HR

CosaNostra020
International

raptor1979 schreef:

10e minuut knalt hij de 1-0 erin. Hier las u het eerst.
HR
Zit je nou weer FIFA te spelen jongen? ;B
HR
HR

raptor1979
Icoon

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

CosaNostra020 schreef:

(...)
Zit je nou weer FIFA te spelen jongen? ;B
HR
Ik geef hier over 48 uur een officiele reactie op. :B
HR
HR

Eens Te Meer
Vedette

Frankie de missing link schreef:

Ik heb het gevoel dat de rol van younes cruciaal gaat worden. Mourinho bestudeert zijn tegenstanders als geen ander. Die valencia beereid zich al 2 weken voor op younes. Bovendien klapt valencia er doorgaans lekker overheen dus de vraag wordt wie het moeilijk krijgt met wie. Ik ben heel benieuwd. Goede younes en slechte younes zit nogal veel verschil tussen
HR
Ik heb die Valencia altijd maar een overschatte voetballer gevonden, maar dit seizoen lijkt hij zowaar 1 van de betere bij United. (van wat ik gezien heb). Het afstoppen van Valencia zal zeker niet van Younes moeten komen.
Maar ik denk dat Younes die man veel hoofdzorgen gaat brengen. Valencia heeft denk ik liever een vleugel met veel loopacties tegenover hem dan zo'n wendbaar mannetje dat telkens naar hem toe loopt.
Hij zal zich hebben voorbereid, maar dat naar binnen gaan van Younes is pas te verdedigen als hij daadwerkelijk naar binnen gaat. Ik denk dat hij net als velen tegenstanders van Younes hem zo vroeg mogelijk gaat proberen op te vangen. Younes zal inspelen middenveld en dribbelen goed af moeten wisselen. Ik vermoed ergens dat Younes de grote plaaggeest van United gaat zijn.

[Dit bericht is veranderd door Eens Te Meer (op 23 mei 2017 04:40:53).]
HR
HR

het allerlaatste schaap
Legende

Reg.: 3 november 2002

Eens Te Meer schreef:

(...)

Ik heb die Valencia altijd maar een overschatte voetballer gevonden, maar dit seizoen lijkt hij zowaar 1 van de betere bij United. (van wat ik gezien heb). Het afstoppen van Valencia zal zeker niet van Younes moeten komen.
Maar ik denk dat Younes die man veel hoofdzorgen gaat brengen. Valencia heeft denk ik liever een vleugel met veel loopacties tegenover hem dan zo'n wendbaar mannetje dat telkens naar hem toe loopt.
Hij zal zich hebben voorbereid, maar dat naar binnen gaan van Younes is pas te verdedigen als hij daadwerkelijk naar binnen gaat. Ik denk dat hij net als velen tegenstanders van Younes hem zo vroeg mogelijk gaat proberen op te vangen. Younes zal inspelen middenveld en dribbelen goed af moeten wisselen. Ik vermoed ergens dat Younes de grote plaaggeest van United gaat zijn.
HR
Dan moet hij wel een keer zijn ogen opendoen nadat hij zijn dribbel inzet.
HR
HR

Eens Te Meer
Vedette

het allerlaatste schaap schreef:

(...)

Dan moet hij wel een keer zijn ogen opendoen nadat hij zijn dribbel inzet.
HR
Of men moet de ruimte achter de man op Younes benutten. Younes vind zijn medespelers altijd prima wat verder van het doel..
Een Valencia met koppijn is sowieso mooi meegenomen.
HR
HR

Burzlew
Nummer 14

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Valencia is wel een bonk explosiviteit, kracht en atletisch vermogen. In die zin is hij een complete tegenpool van Younes en lijkt hij me ook een hele goede om Younes aan te pakken. Alleen, dan moet hij er wel kort tegenaan zitten. Als hij er niet kort op kan zitten, dan is Valencia kwetsbaar, omdat het geen echte verdediger is.

Hoe het ook loopt, het zal interessant zijn om te zien hoe deze twee tegenpolen tegen elkaar zullen spelen.
HR
HR

CosaNostra020
International

Eens Te Meer schreef:

(...)

HR
Je kunt het je niet veroorloven om Younes op te stellen tegen United. Zijn aandeel is gewoon te weinig om z'n defensieve taken te verwaarlozen tenzij hij het niveau van Neymar/Hazard zal halen oid.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 154 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Amin Younes

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Hoe beoordeel jij dit seizoen?

Goed
Meer dan voldoende
Voldoende
Anders

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,3% dat NEC wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.