Ajax Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 08:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Amin Younes

HR

Deze topic is open en bestaat uit 161 pagina's: « 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... 161 »

HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 januari 2017

Younes heeft zijn uitverkiezing dik verdiend. Ik ben absoluut geen fan van de zaalvoetballer Younes maar zeker de laatste paar wedstrijden verdiend hij zeker alle lof. Iets zeg mij dat uitgerekend Younes volgende week de winnende maakt.
HRHR
HR

GIORGIO
Bankzitter

Uit: urmond
Vak: 407
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 september 2005

Ik vind zijn aannames altijd van topniveau .Het maakt niet hoe je hem aanspeelt of als er 2 tegenstanders in zijn nek hijgen. Zijn aannames zijn voortreffelijk.Let hier maar eens op voor de gein.
HR
HR

Y0rn.
Vedette

Vak: -
Reg.: 15 oktober 2009

quote:HR
Coentje37 schreef:

Younes heeft zijn uitverkiezing dik verdiend. Ik ben absoluut geen fan van de zaalvoetballer Younes maar zeker de laatste paar wedstrijden verdiend hij zeker alle lof. Iets zeg mij dat uitgerekend Younes volgende week de winnende maakt.
HR
Grotere kans op het missen van paar gigantische kansen, maar ik hoop met je mee.
HR
HR

JB85
Vedette

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

renemar schreef:

(...)

Als Ziyech iemand vrij voor doel zet komt dat ook meestal uit het middenveld. Dan is het geen issue.
Over Kluivert. Kijk zijn assist op Klaassen tegen Schalke nog eens terug. Hij geeft hem hard voor terwijl hij niet eens kijkt. Net als Ziyech tegen Lyon bij de vierde treffer. Hij geeft hem gewoon hard voor in de hoop dat er iemand tegenaan loopt.
HR
Qua ziyech doelde ik inderdaad specifiek op die 4-1 zodat wr appels met appels vergelijken. Vanaf de achterlijn, op een plek waar younes door zijn goede dribbels vaakt komt maar door zijn gebrekkige overzicht nooit een assist geeft.

Maar goed. Younes heeft dus steeds pech en anderen hebben steeds geluk.

Voor de duidelijkheid; ik vind younes niet waardeloos, hij kan zelfs waardevol zijn. Maar hij is ook heel beperkt. Hij beheerst een vrij cruciaal element niet: mannetjr uitspelen en meteen kunnen afleggen op een medespeler. Hij ziet het gewoon zelden. Daarom zeg ik: bij een mooi bod verkopen nu de hype er is.
HR
HR

Eens Te Meer
Idool

Reg.: 2 juli 2013

De wedstrijd tegen Twente stond een beetje symbool voor de ommekeer. Toen stak hij Dolberg voor het eerst weg. Toen stak hij Ziyech weg. Toen legde hij de bal prima voor Traore na een actie, en toen maakte hij een prima goal op aangeven van Klaassen. In die wedstrijd was hij heel allround.

Maar een groot deel van het seizoen was Younes een doodlopend paard, op zoek naar de goal. Toen was hij ook voor mij een bron van frustratie.

Bosz kijkt ook gewoon naar rauwe kwaliteit. Younes kan door zn aannames ook doormiddel een langere bal 1 op 1 komen. Younes kan in de kleine ruimte mannetjes passeren. En Younes kan met zn techniek als doorsluis fungeren als de tegenstander drukt.
Ik zie ook dat zn ballen in de 16 vaak niet zuiver zijn, maar ook is hij afhankelijk van loopacties. Die assist van Ziyech tegen Lyon was prima maar ook Traore maakte die goal door te anticiperen.
Heel vaak zien we Younes na een dribbel terugleggen. Dat is niet een strakke voorzet op de spits, maar in principe heeft Ajax 3 middenvelders met de kwaliteit om goed randje 16 te kunnen schieten.
HR
HR

renemar
Idool

Reg.: 26 augustus 2004

JB85 schreef:

(...)

Maar goed. Younes heeft dus steeds pech en anderen hebben steeds geluk.

HR
Dit heb ik nergens beweerd. Je chargeert.
HR
HR

SJON.
Idool

Reg.: 17 januari 2003

RB Leipzig mag Younes van mij per direct op komen halen voor een mooi bedrag.
HR
HR

Dion Odinot
International

Uit: Moordrecht
Droomaankoop: Florinel Coman
Reg.: 3 juli 2006

Ik denk dat aankomende zomer het ideale moment is om Younes te verkopen.
Er gaat denk ik geen moment meer komen waarop wij meer voor hem kunnen vangen. En ik vind het ook geen onmisbare speler als bv Sanchez.

Er is zeer veel belangstelling van uit Duitsland. Zeker na de thuiswedstrijd tegen Schalke. En nu is Younes ook nog eens geselecteerd voor het Duitse elftal.
HR
HR

Kiro
Talent

Reg.: 30 augustus 2009

Yep, en dan willen mensen hem verkopen voor 8-9 miljoen, terwijl ie tegenwoordig Duits international is. Compleet gestoord. Overmars krijgt veel kritiek, maar ik ben toch heel blij dat die mensen niet op zijn stoel zitten. De hoofdprijs of anders niks. Rot maar op met die clubs die hun talenten voor een prikkie bij ons komen afhalen.
HR
HR

DonDraper
Geaudenzeaun Zonnebril
Vedette

Reg.: 13 maart 2014

Kiro schreef:

Yep, en dan willen mensen hem verkopen voor 8-9 miljoen, terwijl ie tegenwoordig Duits international is. Compleet gestoord. Overmars krijgt veel kritiek, maar ik ben toch heel blij dat die mensen niet op zijn stoel zitten. De hoofdprijs of anders niks. Rot maar op met die clubs die hun talenten voor een prikkie bij ons komen afhalen.
HR
Zijn dezelfde mensen die vinden dat Sanchez en Dolberg voor 20 miljoen zouden laten gaan. Want dat is zo lekker eerlijk en marktconform.

Totaal gestoord.
HR
HR

Tarvos
Moderator

Uit: ver weg
Reg.: 24 juli 2011

Hrubesch zei op de persconferentie dat Younes goed was in de 1-tegen-1 (zonder meer waar) en voor het doel.

Younes reageerde op Twitter dat hij nog wel kon werken aan zijn afronding...

Op zijn minst heeft hij meer zelfkennis dan wat die Hrubesch van hem gezien heeft. Wat ook wel weer voor hem pleit natuurlijk. Volgens mij zal hij er wel heel bewust mee bezig zijn.
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 14 januari 2017

Kiro schreef:

HR
Hij heeft nog een contract tot 2018 met optie voor nog 1 jaar. Denk niet dat er nog heel veel miljoen meer uit te halen valt.
HR
HR

Stilte voor de Storm
Vedette

Uit: Oostenrijk
Reg.: 20 oktober 2005

Coentje37 schreef:

(...)

Hij heeft nog een contract tot 2018 met optie voor nog 1 jaar. Denk niet dat er nog heel veel miljoen meer uit te halen valt.
HR
Voor een aanvaller met een contract van 2 jaar - die met topmerk Ajax in de finale van de Europa League staat en geselecteerd is voor het Duitse nationale elftal - kun je echt wel tussen de 15 en 25 miljoen euro beuren, hoor. Al helemaal in de huidige markt. Voorbeelden te over.
HR
HR

Bangbang
Regelmatige invaller

Reg.: 18 september 2011

Nu er wat transfer perikelen rondom Younes zijn, ben ik nog even het begin van het topic gaan lezen. Ging toen uiteraard over het feit dat Ajax voor Sisto ging kijken, die uiteindelijk voor een euro of 6 miljoen richting Celta ging.

Younes kwam uiteindelijk voor 2.5(?) miljoen. Wat is de betere aankoop gebleken? Moet zeggen dat Sisto niet zoveel meer uitblinkt bij celta.

[Dit bericht is veranderd door Bangbang (op 19 mei 2017 10:44:53).]
HR
HR

pimpampetten
Veelbelovend talent

Reg.: 23 mei 2011

Younes is Ajax beste buitenspeler sinds misschien wel 10 jaar ? En dan knijpen we in ons handen voor 12 miezerige miljoentjes
HR
HR

Koulibaly
Internationale topspeler

Reg.: 20 december 2014

Bangbang schreef:

Nu er wat transfer perikelen rondom Younes zijn, ben ik nog even het begin van het topic gaan lezen. Ging toen uiteraard over het feit dat Ajax voor Sisto ging kijken, die uiteindelijk voor een euro of 6 miljoen richting Celta ging.

Younes kwam uiteindelijk voor 2.5(?) miljoen. Wat is de betere aankoop gebleken? Moet zeggen dat Sisto niet zoveel meer uitblinkt bij celta.
HR
Volgens mij gaf Overmars of iemand van TG laatst aan dat Younes maar €1,5 miljoen kostte. En een paar procent aan doorverkoop
HR
HR

Sherlock H.
Idool

Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 26 november 2011

20% doorverkoop las ik vandaag ergens. Zou al een bod zijn van 12 miljoen. Kun je dit opwerken naar 15 miljoen dan is er geen twijfel mogelijk, verkopen die hap.
HR
HR

raptor1979
Icoon

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Sevilla gaat een bod uitbrengen volgens BILD. Zou een mooie stap zijn voor hem moet ik zeggen.
HR
HR

Jetho
Veelbelovend talent

Reg.: 27 augustus 2006

Waarom zou Ajax Younes nou weer gaan verkopen? We krijgen er echt niets beters voor terug hoor, vergeet dat.

En op een Kluivert van 18 kunnen we ook echt niet bouwen, die heeft 3 potjes aardig gespeeld, maar zijn inzinking komt volgend seizoen echt wel..
HR
HR

cornervlag
Ballenjongen

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 7 mei 2017

De bedragen die hier gevraagd worden voor Younes liggen dik boven de transferrecords van Mönchengladbach en Sevilla.
HR
HR

Sherlock H.
Idool

Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 26 november 2011

Jetho schreef:

Waarom zou Ajax Younes nou weer gaan verkopen? We krijgen er echt niets beters voor terug hoor, vergeet dat.

En op een Kluivert van 18 kunnen we ook echt niet bouwen, die heeft 3 potjes aardig gespeeld, maar zijn inzinking komt volgend seizoen echt wel..
HR
Jij denkt dat er voor zeg 10 miljoen geen buitenspeler te vinden is die beter is dan Younes? :D
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Sherlock H. schreef:

(...)

Jij denkt dat er voor zeg 10 miljoen geen buitenspeler te vinden is die beter is dan Younes? :D
HR
:B
HR
HR

Fern
Vedette

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 14 augustus 2007

Sherlock H. schreef:

(...)

HR
Noem ze maar......... voor een jong talent dat op het hoogste niveau nog niets heeft laten zien betaal je tegenwoordig al 12 miljoen, dat hebben we in de winterstop zelf gemerkt.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Fern schreef:

(...)

Noem ze maar......... voor een jong talent dat op het hoogste niveau nog niets heeft laten zien betaal je tegenwoordig al 12 miljoen, dat hebben we in de winterstop zelf gemerkt.
HR
Pavon zou ideaal zijn. Denk dat Lozano gewoon niet meer te doen is maarja, you never know sinds we nu in Europa ook weer eens de finale hebben gehaald. Dit zien die jonge talenten natuurlijk ook.
HR
HR

Koulibaly
Internationale topspeler

Reg.: 20 december 2014

CosaNostra020 schreef:

(...)
Pavon zou ideaal zijn. Denk dat Lozano gewoon niet meer te doen is maarja, you never know sinds we nu in Europa ook weer eens de finale hebben gehaald. Dit zien die jonge talenten natuurlijk ook.
HR
hoezo is het ideaal om het vertrek van een linksbuiten op te vangen met een echte rechtsbuiten? Pavon lijkt me verre van ideaal voor linksbuiten bij ajax
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 161 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Amin Younes

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.