Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 04:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Lucas Andersen

HR

Deze topic is verplaatst naar Satellietclubs en huurlingen en bestaat uit 210 pagina's: « 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... 210 »

HR

DeNiro86
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 27 februari 2011

Ik zou nooit met Andersen beginnen. Hij is mentaal een zachtgekookt ei.

We hebben spelers met bluf nodig die weten wat er moet gebeuren om dit varkentje te wassen. Op het middenveld beginnen we met Zimling, Serero en Klaassen. Voorin met Kishna, Sigthorsson / Milik en El-Ghazi.
HR
HR

geDaante Rode kaart: waarschuwing
Idool

Reg.: 17 november 2005

quote:HR
Pippin76 schreef:

(...)

I'm glad I'm not the only who can see this B)

He's the most technical Danish player since B Laudrup and if he continues to grow he is by far the best player of this team.
HR
Zeker weten, Laudrup, Bergkamp en Litmanen waren ook geen bikkels, ook stylisten, dat zijn de mooiste spelers, en horen in het shirt van Ajax. Gezeur over fysiek en dergelijke hier, snap er niks van, daar moet Ajax het helemaal niet van hebben.

Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat Andersen een half is, en geen buitenspeler? En dat hij eens een aantal wedstrijden achter elkaar het vertrouwen krijgt, dus in de basis?

En wie onderscheidt zich wel in dit Ajax? Dit Ajax moet het vooral van het collectief hebben, van een bepaalde tactiek, geen enkele speler lijkt echt zijn niveau te halen en uit te blinken.
HR
HR

BUVOVV
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 27 februari 2003

geDaante schreef:

(...)

Zeker weten, Laudrup, Bergkamp en Litmanen waren ook geen bikkels, ook stylisten, dat zijn de mooiste spelers, en horen in het shirt van Ajax. Gezeur over fysiek en dergelijke hier, snap er niks van, daar moet Ajax het helemaal niet van hebben.

Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat Andersen een half is, en geen buitenspeler? En dat hij eens een aantal wedstrijden achter elkaar het vertrouwen krijgt, dus in de basis?

En wie onderscheidt zich wel in dit Ajax? Dit Ajax moet het vooral van het collectief hebben, van een bepaalde tactiek, geen enkele speler lijkt echt zijn niveau te halen en uit te blinken.
HR
Ik wil ook dat Andersen op het middenveld wordt opgesteld, maar vind wel dat daar bijhoort dat je ook verdedigend je werk doet. Bergkamp en Laudrup waren prachtige voetballers, maar wel aanvallers met zeer beperkte verdedigende taken. Litmanen was al meer een middenvelder die ook verdedigend werk verrichtte. Als Andersen als middenvelder wil slagen hoeft hij geen sloper te worden, maar moet hij positioneel wel goed verdedigen. Ik denk dat hij dat moet kunnen.
HR
HR

sulejmania
Geselecteerd voor Oranje

Uit: leiden
Reg.: 8 mei 2008

Ik heb het gevoel dat hij aan de vooravond staat van zijn doorbraak in Ajax1.
HR
HR

Legendarisch
International

Uit: Het hol van de leeuw
Vak: -
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 augustus 2007

sulejmania schreef:

Ik heb het gevoel dat hij aan de vooravond staat van zijn doorbraak in Ajax1.
HR
Heb ik ook, heb de tweede helft tegen PSG nog eens goed bekeken, vanaf de 70ste minuut leek hij echt de schroom een beetje van zich af te gooien. Ik heb goed op zijn lichaamstaal gelet, en toen de 1-1 viel en die bal op de paal, het publiek los ging, en hij zelf nog een keer applaus kreeg voor een schot, kreeg hij ineens een boost.

Heb hem echt een paar dingen zien doen die geen enkele andere speler in de selectie doet, was heel balvast, ik denk dat als deze gast los komt, hij echt een wereldtopper wordt.
Dit is echt prototype ruwe diamant, over een tijdje is hij als linkshalf niet van de bal te krijgen denk ik.
HR
HR

geDaante Rode kaart: waarschuwing
Idool

Reg.: 17 november 2005

BUVOVV schreef:

(...)

Ik wil ook dat Andersen op het middenveld wordt opgesteld, maar vind wel dat daar bijhoort dat je ook verdedigend je werk doet. Bergkamp en Laudrup waren prachtige voetballers, maar wel aanvallers met zeer beperkte verdedigende taken. Litmanen was al meer een middenvelder die ook verdedigend werk verrichtte. Als Andersen als middenvelder wil slagen hoeft hij geen sloper te worden, maar moet hij positioneel wel goed verdedigen. Ik denk dat hij dat moet kunnen.
HR
Is zeker zo, voorheen speelden ze natuurlijk met een nummer tien, die zich meer op de aanval kan richten. Maar Andersen zou dat inderdaad gewoon moeten kunnen. Is echt wel een intelligente jongen, en De Boer kan dat wel overbrengen, al vind ik dat je bij balverlies als collectief veel meer druk moet zetten, voluit.

Nee, als ie verdedigend in gebreke zou blijven, dan zou dat denk ik meer zijn omdat ie het gewoon vertikt, maar dat kan ik me niet voorstellen.
HR
HR

yan-arie
Basisspeler

Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 12 januari 2008

Legendarisch schreef:

(...)

Heb ik ook, heb de tweede helft tegen PSG nog eens goed bekeken, vanaf de 70ste minuut leek hij echt de schroom een beetje van zich af te gooien. Ik heb goed op zijn lichaamstaal gelet, en toen de 1-1 viel en die bal op de paal, het publiek los ging, en hij zelf nog een keer applaus kreeg voor een schot, kreeg hij ineens een boost.

Heb hem echt een paar dingen zien doen die geen enkele andere speler in de selectie doet, was heel balvast, ik denk dat als deze gast los komt, hij echt een wereldtopper wordt.
Dit is echt prototype ruwe diamant, over een tijdje is hij als linkshalf niet van de bal te krijgen denk ik.
HR
Viel mij ook op. Schuchter mannetje zal het blijven. Hij moet een voorbeeld aan Blind nemen.

2e helft zie je zijn kwaliteit om iemand te 'sturen' met zijn lichaamsbewegingen, unieke kwaliteit die je ziet bij bv Iniesta.
HR
HR

Legendarisch
International

Uit: Het hol van de leeuw
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 augustus 2007

yan-arie schreef:

(...)

Viel mij ook op. Schuchter mannetje zal het blijven. Hij moet een voorbeeld aan Blind nemen.

2e helft zie je zijn kwaliteit om iemand te 'sturen' met zijn lichaamsbewegingen, unieke kwaliteit die je ziet bij bv Iniesta.
HR
Precies! Dat was een van de dingen die me ook opviel. Had ook een moment waarbij hij op het middenveld balbezit hield door 3 keer te doen alsof hij ging afspelen, mooie actie. Aan zulke dingen zie je echt dat het een speler van de buitencategorie kan worden.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Legendarisch schreef:

(...)

HR
Viel mij in het stadion ook op. Naarmate de wedstrijd vorderde begon hij steeds beter te spelen en begon steeds vaker de tegenstander daadwerkelijk uit te spelen. Als hij de schroom echt van zich af kan spelen wordt het een topspeler.
HR
HR

Fanatiekeling
Lid 2de elftal

Reg.: 8 april 2014

Wat zou het een verademing zijn als Andersen op linkshalf zou staan in plaats van Serero.
Een speler die techniek, een schot, een steekpass, loopvermogen, lengte en snelheid heeft.
Zet Andersen linkshalf en dat betekend gewoon 5 doelpunten en 10 assists meer in je team.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Toch blijf ik zeggen dat hij te kort komt voor een topclub.
Met techniek alleen redt je het niet, ik denk dat hij meer een type is al de Mul die ook niet tegen de harde profvoetbalklimaat kan.
HR
HR

Shogun
Icoon

Reg.: 7 juli 2009

spelbos schreef:

Met techniek alleen redt je het niet, ik denk dat hij meer een type is al de Mul die ook niet tegen de harde profvoetbalklimaat kan.
HR
Hij laat dit jaar al veel meer zien dan vorig jaar. Eriksen was ook zeer timide. Ik denk dat Andersen na een serie goede wedstrijden ook wat meer bluf gaat tonen. Hij is nu gewoon erg bang om een fout te maken en je ziet nu al dat hij meer durft te doen als er 2 acties goed gaan. Bij Jong Ajax en Jong Denemarken laat hij het wel zien.
HR
HR

RobinAFCA
Regelmatige invaller

Vak: 429
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 14 augustus 2009

Vandaag linksbuiten tegen Wilkshire. Ga er maar aan staan. Toornstra staat op papier rechtsbuiten maar dat is maar op 1 manier bedoeld; een veelvoudig opkomende Wilkshire.
Echte Australische back die Andersen vol jn z'n nek zal zitten, maar tactisch dom is en op alles hapt.

Als Andersen vandaag overeind blijft kan het de start zijn van een mooi bloeiend talent wat het echt gaat laten zien. Al blijft het als linksbuiten een noodoplossing
HRHR
HR

yan-arie
Basisspeler

Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 12 januari 2008

spelbos schreef:

HR
Te makkelijk. Zoals ik aangaf, neem een voorbeeld aan Blind.
Zijn in dat geval twee dingen belangrijk. 1. vertrouw op je techniek 2. je moet het vertrouwen krijgen van je coach om jezelf daarin te vinden (zoals Blind aangaf op het gala vs De Boer).

Speler als de Mul had bij het huidige niveau in 1 makkelijk 25 wedstrijden gehad. Hij kreeg daarentegen nooit het vertrouwen van zijn coach en was ongelukkig met zijn blessures (ala őzbiliz).

Aan Frank de taak zijn talent te herkennen en tot wasdom te laten komen. Anders komt Arséne langs en steelt hij over 2 jaar de show bij Arsenal.
HR
HR
Waardeloos vandaag weer, doet helemaal niet mee.
HR
HR

Bankzitter
Veelbelovend talent

Uit: Amstelveen
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 2 augustus 2014

Bij die actie zojuist kwam hij per ongeluk vanaf het middenveld en het werd meteen gevaarlijk...
HR
HR

Ewige-Blumenkraft
Regelmatige invaller

Uit: Rotterdam
Reg.: 23 juni 2014

Ik ben wel fan en hoop dat hij nu eens een tijde het vertrouwen krijgt, maar vandaag wel erg veel balverlies. Alhoewel die sleepbeweging net natuurlijk weer prachtig was.
HR
HR

Arnold Layne
Talent

Uit: Dordrecht
Reg.: 20 augustus 2002

Tis allemaal weer veel te slap wat Andersen laat zien..
Als je het in de kuip al niet snapt wat er van je gevraagd wordt, waar dan wel?

Hij laat zich veel te makkelijk van de bal zetten.
HR
HR

Champy95
Legende

Uit: de Klassieke Oudheid
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 26 oktober 2002

Hij staat nooit goed om de bal te ontvangen.
Slaapt een beetje en dat in de Kuip.

Ongelooflijk.
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

Grossiert in balverlies. Rijp voor een wissel.
HR
HR

Le Berry
Legende

Reg.: 3 januari 2009

Vind hem juist samen met el Ghazi de enige die zo af en toe nog slim handelt en de bal bij zich houdt

Doet hij te weinig hoor, maar irriteer me meer aan ' onze spits' , dit middenveld en de achterhoede
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Le Berry schreef:

Vind hem juist samen met el Ghazi de enige die zo af en toe nog slim handelt en de bal bij zich houdt

Doet hij te weinig hoor, maar irriteer me meer aan ' onze spits' , dit middenveld en de achterhoede
HR
Je hebt je ogen vol stront zeker?
Maakt een slaperige indruk totaal niet gedreven en dat in de Kuip! Hij moet die Australische opa helemaal kleurenblind spelen!
HR
HR

El Pistolero anno 1987
Jeugdspeler

Reg.: 21 juli 2010

Robehr schreef:

Grossiert in balverlies. Rijp voor een wissel.
HR
Balverlies is zijn middelste naam toch?
HR
HR
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Satellietclubs en huurlingen en bestaat uit 210 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Lucas Andersen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!