Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 19:09                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » gesigneerd shirt Danny Hoesen voor serious request

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

stable
Zonnebril
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 11 december 2012

Mijn school, het Sophianum in Nijswiller, doet dit jaar mee aan serious request. Enkele docenten worden opgesloten en er zijn vele activiteiten op en rond school. Een van de acties is een voetbalshirtveiling. Hieraan werken spelers als Lens, Wintjes en onze eigen Danny Hoesen aan mee. Ik zal jullie niet lastig vallen met de shirts uit Eindhoven en omgeving maar misschien kunnen jullie wel bieden op dit supershirt van onze superspits!

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/overige-verzamelen/m625052446-gesigneerd-shirt-ajax-danny-hoesen.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr&pageNum=1&pos=1

Het is dus allemaal voor het goede doel, alles gaat naar Serious Request en ipv gewoon een liedje aanvragen, doe jezelf een plezier en koop dit geweldige shirt.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 maart 2002

Het spijt me, ik zal je post in de Hoesen topic laten staan, maar deze gooi ik op slot.
HRHR
HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » gesigneerd shirt Danny Hoesen voor serious request

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR