Ajax Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 20:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Viktor Fischer

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 129 pagina's: « 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 129 »

HR

Sindelar
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 26 januari 2008

quote:HR
Mattor schreef:

(...)

Ik vind De Jong ook niets op het middenveld, maar in de eredivisie kan dat best. Ik heb liever dat we met een echte spits gaan spelen met daarachter een echt middenveld in plaats van twee halve aanvallers/middenvelders en een blok voor de defensie zoals gisteren.
HR
Ik heb ook liever een echte spits en als Hoesen het benodigde niveau heeft speelt hij de Jong eruit.
De Jong op het middenveld, je kunt er in de competitie mee weg komen, maar kom op dat is toch geen argument. Het gaat om Ajax en Ajax heeft een Ajaxwaardig middenveld nodig.
HR
HR

s0lidus
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 25 juli 2008

Aviate schreef:

Buiten zijn kwaliteiten heeft hij ook een winnaarsmentaliteit a la van Bommel/Strootman. Dat is een eigenschap die we al een tijdje niet bij Ajax hebben gezien.
HR
Je gaat Fischer toch niet vergelijken met die lelijke schoppers? Kom op zeg. Heet dat winnaarsmentaliteit? Dacht het niet.
HR
HR
Ik vond het ook wel logisch dat hij 'rust' kreeg. Heeft veel blessures gehad toch? Had alleen wel Sana liever dan op links gezien. En anders nog altijd Boerrigter al in de eerste helft gewisseld. Frank de Boer heeft er een zooitje van gemaakt gister.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

Gallery Play schreef:

Ik vond het ook wel logisch dat hij 'rust' kreeg. Heeft veel blessures gehad toch? Had alleen wel Sana liever dan op links gezien. En anders nog altijd Boerrigter al in de eerste helft gewisseld. Frank de Boer heeft er een zooitje van gemaakt gister.
HR
Geef hem dan rust tegen VVV....
HR
HR

Bob
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 2 maart 2001

Misschien terug naar het tweede? Voegt echt niks toe.
HR
HR

Saviola
Regelmatige invaller

Vak: -
Reg.: 29 december 2004

Bob schreef:

Misschien terug naar het tweede? Voegt echt niks toe.
HR
Je ziet wel dat hij veel talent heeft, maar net als Eriksen komt er weinig uit. Van het fanatisme is ook weinig over. Sowieso is het probleem van buitenspelers die continu naar binnen trekken dat ze verdomd voorspelbaar zijn. Moet veel meer z'n momenten kiezen en ook buitenom gaan voor de voorzet, zeker aangezien hij redelijk tweebenig is.
Heeft het wel, maar moet meer brengen.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Wat een heerlijke bal. Speelt slecht, maar wat een bal.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Goeie combinatie en prachtige steekpass

Speelt niet goed maar zorgt wel voor de broodnodige creativiteit. Kan iets creeren. Iets waar het vele aan ontbreekt
HR
HR

Bob
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 2 maart 2001

Saviola schreef:

(...)

Je ziet wel dat hij veel talent heeft, maar net als Eriksen komt er weinig uit. Van het fanatisme is ook weinig over. Sowieso is het probleem van buitenspelers die continu naar binnen trekken dat ze verdomd voorspelbaar zijn. Moet veel meer z'n momenten kiezen en ook buitenom gaan voor de voorzet, zeker aangezien hij redelijk tweebenig is.
Heeft het wel, maar moet meer brengen.
HR
Ik zie geen buitenspeler in deze jongen. Niet snel, geen actie. Hij lijkt wel vrij handig en slim, maar haal die gozer van die zijkant af!
HR
HR

fl1pperk4st
Talent

Uit: Santa Barbara
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 februari 2011

Bob schreef:

(...)

Ik zie geen buitenspeler in deze jongen. Niet snel, geen actie. Hij lijkt wel vrij handig en slim, maar haal die gozer van die zijkant af!
HR
Precies wat ik dacht. Deze jongen moet toch lekker combineren en dicht bij de goal spelen.
HR
HR

Saviola
Regelmatige invaller

Reg.: 29 december 2004

Bob schreef:

(...)

HR
Denk dat hij het beste zou renderen in de spits. Kan aardig koppen en zich a la Raul goed vrij lopen & goed anticiperen. Verder prima qua afwerken en balcontrole. Snelheid en actie buitenom lijken inderdaad te ontbreken.
HR
HR

Santos
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 februari 2012

Speelde niet best maar toch weer een heerlijke assist bij die 1-1!
HR
HR

xavi Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2010

Frank heeft gelijk..Fischer moet je rustig brengen , is er nog niet klaar voor..
Laat m rustig dit jaar afmaken in de A1 , daar leert hij veel meer...
Rustig brengen met een speciaal programma is het toverwoord..:D
HRHR
HR

RogerGarcia
International

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

xavi schreef:

Frank heeft gelijk..Fischer moet je rustig brengen , is er nog niet klaar voor..
HR
Echt he :D

Is al 10 maal beter dan Boerrigter.

[Dit bericht is veranderd door RogerGarcia (op 25 november 2012 14:27:29).]
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

RogerGarcia schreef:

(...)

Echt he :D

Is al 10 maal beter dan Boerrigter.
HR
Dat is ook niet moeilijk, alleen bolle Sulejmani en Ebecilio zijn minder. :denk

Het probleem van Fischer is dat hij naar binnen trekt. Is geen probleem als Blind steeds buitenom komt, maar dan moeten Poulen en Moisander het e.e.a. verdedigend opvangen bij balverlies (Blind is immers weg) en dat gaat ze maar matig af.
HR
HR

OSS81
International

Vak: 413
Droomaankoop: Andy van der Meyde
Reg.: 13 november 2008

Bob schreef:

(...)

Ik zie geen buitenspeler in deze jongen. Niet snel, geen actie. Hij lijkt wel vrij handig en slim, maar haal die gozer van die zijkant af!HR
In de spits en op 10 hebben we al aardige spelers lopen. Het grootste probleem zijn onze vleugelspelers. Dat zal de reden zijn dat Fischer nu minuten pakt in een rol vanaf de zijkant. Overigens is Eriksen ook zo begonnen onder Martin Jol.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

OSS81 schreef:

(...) In de spits en op 10 hebben we al aardige spelers lopen. Het grootste probleem zijn onze vleugelspelers. Dat zal de reden zijn dat Fischer nu minuten pakt in een rol vanaf de zijkant. Overigens is Eriksen ook zo begonnen onder Martin Jol.
HR
De reden waarom ie daar staat, is omdat hij al 1 jaar in de jeugd op die plek heeft gespeeld.
HR
HR

Dirk86
Veelbelovend talent

Reg.: 29 mei 2011

champy95 schreef:

(...)

De reden waarom ie daar staat, is omdat hij al 1 jaar in de jeugd op die plek heeft gespeeld.
HR
Niet alleen het afgelopen jaar. Linksbuiten is ook zijn favoriete positie heeft hij al meerdere keren aangegeven.
HR
HR

OSS81
International

Vak: 413
Droomaankoop: Andy van der Meyde
Reg.: 13 november 2008

champy95 schreef:

(...)

De reden waarom ie daar staat, is omdat hij al 1 jaar in de jeugd op die plek heeft gespeeld.HR
Voor nu kan Ajax 1 hem daar ook het beste gebruiken. Maar als ik kijk naar zijn sterke momenten dan zie ik vooral steekpasses, combinaties en goals. Een scorende nummer 10.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Moet gewoon met Eriksen samen net achter De Jong of Hoesen spelen. Dat zag je toch duidelijk. Als linksbuiten mist hij snelheid en daarbij is het een combinerende speler, lekker tikken met Eriksen. Dat kan alleen als hij centraal staat.
HR
HR

roytje78
Bankzitter

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Je moet hem zeker rustig brengen, maar het niveau van de A1 is hij denk ik al ontgroeit. Beter z'n wedstrijden nu gecombineerd in JA en 1 spelen. Anders loop je de kans op een Boilesentje.

xavi schreef:

HR
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

OSS81 schreef:

(...) Voor nu kan Ajax 1 hem daar ook het beste gebruiken. Maar als ik kijk naar zijn sterke momenten dan zie ik vooral steekpasses, combinaties en goals. Een scorende nummer 10.
HR
Een rol als Gotze, zou erg passen bij hem.

De zwervende nummer 10.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Idool

Reg.: 5 november 2006

champy95 schreef:

(...)

Een rol als Gotze, zou erg passen bij hem.

De zwervende nummer 10.
HR
Aantal keren dat ie door het midden heen kwam was het bloedlink, meer dan over linksbuiten.
HR
HR

Stilte voor de Storm
Idool

Uit: Oostenrijk
Reg.: 20 oktober 2005

Saviola schreef:

(...)

Je ziet wel dat hij veel talent heeft, maar net als Eriksen komt er weinig uit. Van het fanatisme is ook weinig over.HR
Jezus Gristus, hé. Die gozer heeft nu wat, vier wedstrijden gespeeld? Hoe jij over Fischer praat, klinkt het alsof hij al minstens drie jaar basisspeler is.
HR
HR

Rasmussen
Vedette

Uit: Brunssum
Reg.: 25 augustus 2005

Santos schreef:

Speelde niet best maar toch weer een heerlijke assist bij die 1-1!
HR
In het stadion leek Fischer toch één van de beste tezamen met Hoesen en Eriksen. Hij ziet de ruimte en probeert deze ook te gebruiken. Hij mist wel wat body, maar het is wel een heel intelligente speler. Dat ontbeert bij sommige in de selectie wel.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 129 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Viktor Fischer

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Vitesse wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!