Ajax Netwerk
zondag 21 september 2014 - 22:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Niklas Moisander

HR

Deze topic is open en bestaat uit 143 pagina's: « 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 143 »

HR

Meppie
Talent

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 7 februari 2005

Is er al een gifje van zijn 'tackle' bij de uitbraak van Gotze? Die was namelijk net zo lachwekkend als het sprongetje van Roger bij een schijntrap een paar jaar geleden.
HR
HR

Cruijffiaan
Idool

Reg.: 26 februari 2004

Dat hij verdedigend matig was, wisten we. Bij AZ was hij op dat gebied geen zekerheidje en als je in de Eredivisie op die leeftijd tegen zoveel kaarten aanloopt, dan zegt dat voldoende.

Maar ook in balbezit, waar zijn kwaliteiten zouden moeten liggen, voegt hij werkelijk niets toe. Inschuiven als Vertonghen doet hij niet en kan hij ook niet, maar zijn inspeelpasses zijn ook niet schokkend. Ik vond bijvoorbeeld Joel Veltman in zijn wedstrijdjes al veel beter en in een veel hoger tempo middenvelders inspelen.

De aankoop van Moisander was al onbegrijpelijk, maar hij doet ook niet echt zijn best om het voor mij begrijpelijker te maken.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Vak: -
Reg.: 28 november 2004

quote:HR
Meppie schreef:

Is er al een gifje van zijn 'tackle' bij de uitbraak van Gotze? Die was namelijk net zo lachwekkend als het sprongetje van Roger bij een schijntrap een paar jaar geleden.
HR
Moest ik ook meteen aan denken. Het treurige toen was alleen dat er niet eens een schijntrap was, Roger sprong gewoon zomaar.
HR
HR

trodat4030
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 3 september 2012

Staat op scherp, bij geel speelt hij niet tegen PSV..
Hoop dat hij nu niet eens zijn naam op het scorebord komt zonder dat ie scoort...
HR
HR

Quido
Vedette

Reg.: 10 juli 2003

Krijgt ongetwijfeld geel. Of het nu terecht is of niet.
HR
HR

adeb Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 12 augustus 2012

Quido schreef:

Krijgt ongetwijfeld geel. Of het nu terecht is of niet.
HR
Laten we het hopen, dan komt Denswil erin.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Samen met Alderweireld en Poulsen schuldig dat elke keer dat Roda eruit komt het gevaarlijk wordt. Snapt geen klote van aansluiten en zorgen dat het veld klein gehouden wordt. Zet geen druk vooruit enz.
HR
HR

Quido
Vedette

Als je kijkt hoe hij nu rondloopt en je vergelijkt dat met hoe hij zijn eerste wedstrijd (NAC-thuis) speelde, vraag je je af waar ze bij Ajax op trainen of wat ze met spelers doen. Van een zelfverzekerde verdediger die naar voren durfde te spelen en in durfde te dribbelen is het nu chaos en paniek troef.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Erger me aan het feit dat hij zo weinig inschuift. Van Alderwerld valt dat te verwachten maar Moisander kan dit wel

Deed dit eerder dit seizoen wel regelmatig. Vind hem nu laf opbouwen. Beperkt zich tot het inspelen van Blind en Poulsen. Ballen over 15 meter
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Le Berry schreef:

Erger me aan het feit dat hij zo weinig inschuift. Van Alderwerld valt dat te verwachten maar Moisander kan dit wel

Deed dit eerder dit seizoen wel regelmatig. Vind hem nu laf opbouwen. Beperkt zich tot het inspelen van Blind en Poulsen. Ballen over 15 meter
HR
Zie het resultaat met een inschuivende Moisander
HR
HR

Quido
Vedette

Massimo schreef:

(...)

Zie het resultaat met een inschuivende Moisander
HR
Precies, laatste kwartier liet ie zich eindelijk nog eens zien diep op de helft van de tegenstander en het leverde direct een paar keer gevaar op.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Quido schreef:

(...)
Precies, laatste kwartier liet ie zich eindelijk nog eens zien diep op de helft van de tegenstander en het leverde direct een paar keer gevaar op.
HR
Waarschijnlijk mocht het toen pas van Frank.
HR
HR

Tarvos
Internationale topspeler

Reg.: 24 juli 2011

Vond hem de beste speler aan onze kant vandaag.
HRHR
HR

Diego78
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 2 december 2008

Tarvos schreef:

Vond hem de beste speler aan onze kant vandaag.
HR
Ik niet. Speelt met stront in z'n broek en dribbelt nooit met overtuiging in.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Diego78 schreef:

(...)

Ik niet. Speelt met stront in z'n broek en dribbelt nooit met overtuiging in.
HR
Schuif inderdaad gewoon eens in en breng wat meer tempo
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Luis S. schreef:

(...)

Waarschijnlijk mocht het toen pas van Frank.
HR
Frank liet anders Vertonghen constant ingeschuiven. :denk

Mensen gillen hier met z'n allen om Anita maar ik mis Vertonghen veel meer. Moisander is vaak te onzeker en voetballend niet goed genoeg om veel mee in te schuiven.

Frank moet nu echt tegen hem zeggen, zag je wat er gebeurde toen je wel inschoof? Meteen een mannetje extra op het middenveld en dreiging bij de 16 van de tegenpartij.
HR
HR

Goalbein
Jeugdspeler

Uit: Kaatsheuvel
Reg.: 27 augustus 2011

Moisander was anders wel nauw betrokken bij beide goals. Hij had de ruimte om 2 maal goed op te komen hopen dat we dit vaker gaan zien.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Goalbein schreef:

Moisander was anders wel nauw betrokken bij beide goals. Hij had de ruimte om 2 maal goed op te komen hopen dat we dit vaker gaan zien.
HR
Ja dat klopt want toen ging hij inschuiven (eindelijk!!!).

Vertonghen besliste ook zo vaak wedstrijden door in te schuiven.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Hij onvergelijkbaar met Vertonghen helaas. Heeft meer weg van De Boer zelf maar is dan wel een mindere uitvoering. Kwam wel paar keer goed mee deze keer maar was ook makkelijker want Roda stond met zijn allen in de zestien. Heeft in principe een goede pass en ziet ook de vrijstaande medespeler in de lengerichting goed staan. Alleen ontbreekt het hem wat aan de noodzakelijke flair.
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Blijft zonde dat we om onverklaarbare redenen JA vd Heijden hebben weggeven aan Vitesse...
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

JC-14 schreef:

Blijft zonde dat we om onverklaarbare redenen JA vd Heijden hebben weggeven aan Vitesse...
HR
Van der Heijden bracht niet wat men van hem verwachtte. Indertijd was hij trouwens erg traag. Momenteel volg ik hem niet, maar doet hij het erg goed bij Vitesse?
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Emp schreef:

(...)

Van der Heijden bracht niet wat men van hem verwachtte. Indertijd was hij trouwens erg traag. Momenteel volg ik hem niet, maar doet hij het erg goed bij Vitesse?
HR
Het is nog steeds geen wereldverdediger, maar doet het wel goed en het scheelt dat er Kashia met zijn snelheid naast hem staat. Ook als VM zou hij op dit moment niet misstaan hebben bij Ajax, alhoewel het daar ook niet de grote topper zou zijn geweest.
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Emp schreef:

(...)

HR
Niet slechter dan Moisander in ieder geval.
HR
HR

zigy410
Internationale topspeler

Vak: 410
Reg.: 26 november 2006

Je moet denk ik gewoon accepteren dat dit geen verdediger is die een spits 90 minuten onzichtbaar maakt. Ik vind zijn inspeel pass over het algemeen erg goed. Vergelijk dat is met een Douglas of een Marcelo.

Tegen Dortmund had hij echt een paar keer balverlies met risicovolle passes over de breedte van het veld. Dat vond ik wel erg kwalijk. Maar dan vooral omdat hij gewoon zijn ballen in de diepte moet spelen, dat kan hij echt prima, beter als Alderweireld. Al heeft die weer een beter cross pass.

Over het algemeen vind ik voor een speler die hier pas een half jaar speelt dat hij na een wisselend begin toch snel gewend is.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Vreemd. Want durft wel in te schuiven en door te dekken maar oogt aan de bal zenuwachtig

Edit: staat te slapen bij dat moment van Lens. Mag en kan niet!

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 1 december 2012 22:15:26).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 143 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Niklas Moisander

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 4,8% dat NAC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor JOS Watergraafsmeer-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!